Mike Trésor Ndayishimiye

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
ma 02 sep 2019, 22:39
Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:37
burp schreef:
ma 02 sep 2019, 22:09
Tuurlijk is het gek, hoort hier gewoon in de basis en is je kapitaal
Das natuurlijk makkelijk zeggen, maar vertel eens, wie zou er dan voor hem uit moeten? Ons groeibriljant uit de eigen opleiding of onze andere buitenspeler die er op jaarbasis 15 maakt?
Wolters
Beetje flauw antwoord, want we weten allebei dat als Okita blijft hij op zeer korte termijn gewoon linksbuiten staat. We hebben 3 uitstekende buitenspelers voor 2 posities en dan valt er eentje buiten de boot.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door eniesee-elst »

Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:47
zuurpruim schreef:
ma 02 sep 2019, 22:39
Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:37
burp schreef:
ma 02 sep 2019, 22:09
Tuurlijk is het gek, hoort hier gewoon in de basis en is je kapitaal
Das natuurlijk makkelijk zeggen, maar vertel eens, wie zou er dan voor hem uit moeten? Ons groeibriljant uit de eigen opleiding of onze andere buitenspeler die er op jaarbasis 15 maakt?
Wolters
Beetje flauw antwoord, want we weten allebei dat als Okita blijft hij op zeer korte termijn gewoon linksbuiten staat. We hebben 3 uitstekende buitenspelers voor 2 posities en dan valt er eentje buiten de boot.
We hebben toch ook wissels nodig?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10587
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Gijscoman »

Jota schreef:
ma 02 sep 2019, 22:46
Gijscoman schreef:
ma 02 sep 2019, 22:40
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 22:31
Bij huren moet je altijd een optie tot koop bedingen (doet W2 goed). Opleiden voor een ander en daar ook nog eens (tijdelijk) voor betalen.... Ri-di-cuul!!!!

De onderhandelingspositie van onze club is kennelijk zo slecht dat wij de koopoptie niet meer kunnen bedingen.
Het gaat er ook om wat voor spelers je huurt bij de onderhandelingspositie. De spelers die we zouden kunnen huren met een optie tot koop zouden vermoedelijk niet bijzonder interessant zijn. Huren gaat namelijk ook om het injecteren van kwaliteit in je team. En als we dat kunnen met Flemming is dat prima. Vooral omdat Proper dan iemand heeft om naartoe te groeien, zonder dat die hem in de weg staat bij het verkrijgen van een basisplaats. En omdat je ervoor zorgt dat Musaba en andere jeugdspelers goede spelers om zich heen hebben, zodat ze veel in positie gebracht kunnen worden.
Ik waardeer jouw bijdrage aangezien je goed kan beargumenteren waarom sommige keuzes gemaakt worden. Jouw makke is echter wel dat je steeds met de wind meewaait waaronder het beleid van NEC onderhevig is. Ik snap dat niet alles zwart-wit is en daarom is het ook mooi om vanuit andere invalshoek naar het beleid te kijken maar in mijn optiek draaf je soms door.
Tsja; ik probeer vooral de gedachte erachter te doorgronden. En ik wil ook echt niet beweren dat het ideaal is, maar ik probeer vooral tegenover de genoemde probleempunten ook bepaalde positieve uitkomsten of mogelijkheden plaatsen. Als het besluit daadwerkelijk debiel was, dan zou Van Schaik het ook niet maken. Hij is echt geen volslagen idioot, dus er zal een bepaalde ratio achter liggen. En daarom probeer ik die te benoemen of achterhalen als nuancering van de kritiek.

Doordat men bij NEC echter zo vaak zo negatief is, lijk ik daarom erg positief. In positieve kringen ben ik echter nogal eens de negatieveling en de pessimist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Keizerstad1994 »

We hebben idd ook wissels nodig, maar op de een of andere manier lijkt Mike me geen speler die hier ff een jaartje als invaller z’n geduld bewaart. Volgens mij vond ie vorig jaar ook dat ie in het begin te weinig kansen kreeg.

We hebben naast Musaba en Okita ook nog Wolters en Selhouf, dan ben je in principe dubbel bezet, al geef ik tie dat dat best dun is.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:47
zuurpruim schreef:
ma 02 sep 2019, 22:39
Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:37
burp schreef:
ma 02 sep 2019, 22:09
Tuurlijk is het gek, hoort hier gewoon in de basis en is je kapitaal
Das natuurlijk makkelijk zeggen, maar vertel eens, wie zou er dan voor hem uit moeten? Ons groeibriljant uit de eigen opleiding of onze andere buitenspeler die er op jaarbasis 15 maakt?
Wolters
Beetje flauw antwoord, want we weten allebei dat als Okita blijft hij op zeer korte termijn gewoon linksbuiten staat. We hebben 3 uitstekende buitenspelers voor 2 posities en dan valt er eentje buiten de boot.
Okita is gewoon een rechtsbuiten evenals Musaba.Maar werkelijk iedere trainer loopt daarmee altijd te stoeien.En Musaba hoeft voor mij echt geen iedere wedstrijd basis te staan,die krijgt nog wel een terugval.Waarvoor heb je Mike een jaar geleden dan gehaald?Om hem een jaar later te verhuren aan Willem2?Kom op zeg.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door eniesee-elst »

Keizerstad1994 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:51
We hebben idd ook wissels nodig, maar op de een of andere manier lijkt Mike me geen speler die hier ff een jaartje als invaller z’n geduld bewaart. Volgens mij vond ie vorig jaar ook dat ie in het begin te weinig kansen kreeg.

We hebben naast Musaba en Okita ook nog Wolters en Selhouf, dan ben je in principe dubbel bezet, al geef ik tie dat dat best dun is.
Is ook weer zo, maar dan ziet NEC ook geen 10 in 'm blijkbaar.
Ik word wel een beetje moe van die voetballers die gelijk beginnen te mekkeren als ze niet spelen, terwijl ze nog nauwelijks iets gepresteerd hebben. Goed dat hij weg is dan.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Jota »

Gijscoman schreef:
ma 02 sep 2019, 22:51
Jota schreef:
ma 02 sep 2019, 22:46
Gijscoman schreef:
ma 02 sep 2019, 22:40
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 22:31
Bij huren moet je altijd een optie tot koop bedingen (doet W2 goed). Opleiden voor een ander en daar ook nog eens (tijdelijk) voor betalen.... Ri-di-cuul!!!!

De onderhandelingspositie van onze club is kennelijk zo slecht dat wij de koopoptie niet meer kunnen bedingen.
Het gaat er ook om wat voor spelers je huurt bij de onderhandelingspositie. De spelers die we zouden kunnen huren met een optie tot koop zouden vermoedelijk niet bijzonder interessant zijn. Huren gaat namelijk ook om het injecteren van kwaliteit in je team. En als we dat kunnen met Flemming is dat prima. Vooral omdat Proper dan iemand heeft om naartoe te groeien, zonder dat die hem in de weg staat bij het verkrijgen van een basisplaats. En omdat je ervoor zorgt dat Musaba en andere jeugdspelers goede spelers om zich heen hebben, zodat ze veel in positie gebracht kunnen worden.
Ik waardeer jouw bijdrage aangezien je goed kan beargumenteren waarom sommige keuzes gemaakt worden. Jouw makke is echter wel dat je steeds met de wind meewaait waaronder het beleid van NEC onderhevig is. Ik snap dat niet alles zwart-wit is en daarom is het ook mooi om vanuit andere invalshoek naar het beleid te kijken maar in mijn optiek draaf je soms door.
Tsja; ik probeer vooral de gedachte erachter te doorgronden. En ik wil ook echt niet beweren dat het ideaal is, maar ik probeer vooral tegenover de genoemde probleempunten ook bepaalde positieve uitkomsten of mogelijkheden plaatsen. Als het besluit daadwerkelijk debiel was, dan zou Van Schaik het ook niet maken. Hij is echt geen volslagen idioot, dus er zal een bepaalde ratio achter liggen. En daarom probeer ik die te benoemen of achterhalen als nuancering van de kritiek.

Doordat men bij NEC echter zo vaak zo negatief is, lijk ik daarom erg positief. In positieve kringen ben ik echter nogal eens de negatieveling en de pessimist.
:tu: :sjaal:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Legendario »

Mcel schreef:
ma 02 sep 2019, 22:26
zuurpruim schreef:
ma 02 sep 2019, 22:21
jetipo schreef:
ma 02 sep 2019, 22:19
Mcel schreef:
ma 02 sep 2019, 22:14
Nijmegen0413 schreef:
ma 02 sep 2019, 22:11
Mocht hij daar veel speeltijd krijgen is huur zo gek nog niet..
Maar met optie tot koop, lees ik. Dat moet dan wel de hoofdprijs zijn. Leggen ze die koopprijs van tevoren al vast eigenlijk?
Weet ik niet, maar als dat niet zo is dan lijkt het in de huidige omstandigheden best goed.
Optie tot koop,daarbij wordt altijd de prijs vastgelegd.Stel je voor,zou een mooie boel zijn.
Zou ook het eerste recht op koop kunnen zijn toch?
:withstupid: Ik kan me herinneren dat NEC ooit zo'n optie had maar dat er geen bedrag vastgelegd was. En dat kwam toen niet rond. Als ik het me goed herinner was het met Roy Beerens, maar kan ook iemand anders geweest zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Legendario »

Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Super-Simr »

Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Legendario »

Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:04
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Ik heb me net door drie pagina's heen geworsteld.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:06
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:04
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Ik heb me net door drie pagina's heen geworsteld.
Waarom verhuren we een speler aan de nr 1 van de eredivisie van vorige week en huren we een speler voor dezelfde positie van de nummer laatst van de eredivisie van vorige week?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:13
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:06
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:04
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Ik heb me net door drie pagina's heen geworsteld.
Waarom verhuren we een speler aan de nr 1 van de eredivisie van vorige week en huren we een speler voor dezelfde positie van de nummer laatst van de eredivisie van vorige week?
Om er financieel beter van te worden?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Jota »

mschr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:13
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:06
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:04
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Ik heb me net door drie pagina's heen geworsteld.
Waarom verhuren we een speler aan de nr 1 van de eredivisie van vorige week en huren we een speler voor dezelfde positie van de nummer laatst van de eredivisie van vorige week?
Uhmmm

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door burp »

Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:15
mschr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:13
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:06
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:04
Legendario schreef:
ma 02 sep 2019, 23:03
Als wij huren is het belachelijk dat we voor een andere club opleiden. Nu verhuren wij iemand dus dat is dan ideaal toch? Daarnaast verdienen we er ook nog wat aan, neem ik aan.
Lezen!
Ik heb me net door drie pagina's heen geworsteld.
Waarom verhuren we een speler aan de nr 1 van de eredivisie van vorige week en huren we een speler voor dezelfde positie van de nummer laatst van de eredivisie van vorige week?
Om er financieel beter van te worden?
Hoe dan?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door noviomagum »

Nog niks officieel toch ?

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4916
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Tim Janssen »

is bevestigt

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Super-Simr »

Wij huren spelers zonder een optie tot koop. Hierdoor:
- Krijgen eigen (jonge/dure) spelers geen kans.
- Zijn wij de speler aan het eind van het seizoen kwijt wanneer het een succes blijkt.
- Betalen wij voor het opleiden van een speler van een andere club.

Het zou alleen een meevaller zijn wanneer de desbetreffende speler zou tegenvallen.

Wij verhuren nu een talentvolle speler met een optie tot koop. Deze jongen moet spelen voor zijn ontwikkeling. In de KKD heeft hij hier meer kans op.

Speelt hij niet bij W2 (die kans is groter daar dan hier) dan staat hij stil in zijn ontwikkeling.
Speelt hij wel dan is dat grandioos voor zijn ontwikkeling. Helaas ben je hem dan kwijt tegen een X bedrag wat nu is bepaald. Waarschijnlijk is dit bedrag niet hetgeen je er zelf op dat moment voor kan vragen.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

definitief.Met optie tot koop.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Jota »

Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:22
Wij huren spelers zonder een optie tot koop. Hierdoor:
- Krijgen eigen (jonge/dure) spelers geen kans.
- Zijn wij de speler aan het eind van het seizoen kwijt wanneer het een succes blijkt.
- Betalen wij voor het opleiden van een speler van een andere club.

Het zou alleen een meevaller zijn wanneer de desbetreffende speler zou tegenvallen.

Wij verhuren nu een talentvolle speler met een optie tot koop. Deze jongen moet spelen voor zijn ontwikkeling. In de KKD heeft hij hier meer kans op.

Speelt hij niet bij W2 (die kans is groter daar dan hier) dan staat hij stil in zijn ontwikkeling.
Speelt hij wel dan is dat grandioos voor zijn ontwikkeling. Helaas ben je hem dan kwijt tegen een X bedrag wat nu is bepaald. Waarschijnlijk is dit bedrag niet hetgeen je er zelf op dat moment voor kan vragen.
:withstupid: dat is precies het verschil met de TD’s Aalbers en ook Oversier.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Necnmegen »

Later werd duidelijk dat het vooral een disciplinaire maatregel betrof omdat Ndayishimiye zondags was weggebleven van de training, nadat hij de vrijdag daarvoor tegen Roda JC de hele wedstrijd op de bank had gezeten.
Als dit waar is dan ben ik blij dat die weg is. Je hebt godverdomme maar gewoon je werk te doen...
Zonder NEC geen Nijmegen!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door Vannuilekumphuile »

Jota schreef:
ma 02 sep 2019, 23:24
Super-Simr schreef:
ma 02 sep 2019, 23:22
Wij huren spelers zonder een optie tot koop. Hierdoor:
- Krijgen eigen (jonge/dure) spelers geen kans.
- Zijn wij de speler aan het eind van het seizoen kwijt wanneer het een succes blijkt.
- Betalen wij voor het opleiden van een speler van een andere club.

Het zou alleen een meevaller zijn wanneer de desbetreffende speler zou tegenvallen.

Wij verhuren nu een talentvolle speler met een optie tot koop. Deze jongen moet spelen voor zijn ontwikkeling. In de KKD heeft hij hier meer kans op.

Speelt hij niet bij W2 (die kans is groter daar dan hier) dan staat hij stil in zijn ontwikkeling.
Speelt hij wel dan is dat grandioos voor zijn ontwikkeling. Helaas ben je hem dan kwijt tegen een X bedrag wat nu is bepaald. Waarschijnlijk is dit bedrag niet hetgeen je er zelf op dat moment voor kan vragen.
:withstupid: dat is precies het verschil met de TD’s Aalbers en ook Oversier.
Volledig eens. Inmiddels wordt het nieuws via De Gelderlander bevestigd. Triest, moet ik weer mijn Scorito-elftal aanpassen.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door N.E.C. »

wanbeleid.... Maarja ik had niks anders verwacht van die van Schaik.
Maarja... Hij komt vast weer met mooie praatjes

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door zuurpruim »

Mike succes en wellicht tot over een half jaar.Hoop geen Sven 2.0

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mike Trésor Ndayishimiye

Bericht door burp »

Gelderlander = Brabants Dagblad = AD

Maar goed, ik twijfel niet aan een bevestiging door de clubs straks

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Poort5 en 26 gasten