Mathias Bossaerts

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 10:11
JBNMGN schreef:
di 28 aug 2018, 10:05
Kanchelskis schreef:
di 28 aug 2018, 09:34
Strooper schreef:
di 28 aug 2018, 09:28
Overbodige transfer zo op het oog. Dan zal Sturing wel verhuurd worden?
Ik zie Buwalda nog wel weg gaan. Maar een 'zwaargewicht' erbij in de defensie kan geen kwaad. Bent nu minder kwetsbaar.
Voor de breedte prima zet! Rens is een topper maar loopt nog wel eens de kans met zijn soms wat ondoordachte acties om kaarten te pakken en dan kun je wat makkelijker kiezen.
Welkom Mathias
Dit manneke komt echt niet voor de breedte hoor, die wil gewoon spelen.Nee,ik vind dit een vreemde aankoop.Helemaal gezien het feit dat hij niet echt stond te trappelen naar hier te komen.Maar daar zal wel weer een mooi PR verhaal van komen.'Uit zijn verband gerukt,blij hier te zijn,bla bla bla. Buwalda zal wel vertrekken en ik ben heel benieuwd wat een Sturing nu gaat doen, die komt er niet meer aan te pas nu lijkt me.
Het komt omdat Sturing als hij wel speelt er ook te vaak niet aan te pas komt. Dat klinkt lullig maar het is de leiding kennelijk ook opgevallen.

En daarbij was ons centrale duo gisteren ook allerminst zeker.

Top dat Rens terug is maar tot op heden loopt het nog niet lekker. Gelukkig ziet Rens dat zelf ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
di 28 aug 2018, 10:44
zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 10:11
JBNMGN schreef:
di 28 aug 2018, 10:05
Kanchelskis schreef:
di 28 aug 2018, 09:34
Strooper schreef:
di 28 aug 2018, 09:28
Overbodige transfer zo op het oog. Dan zal Sturing wel verhuurd worden?
Ik zie Buwalda nog wel weg gaan. Maar een 'zwaargewicht' erbij in de defensie kan geen kwaad. Bent nu minder kwetsbaar.
Voor de breedte prima zet! Rens is een topper maar loopt nog wel eens de kans met zijn soms wat ondoordachte acties om kaarten te pakken en dan kun je wat makkelijker kiezen.
Welkom Mathias
Dit manneke komt echt niet voor de breedte hoor, die wil gewoon spelen.Nee,ik vind dit een vreemde aankoop.Helemaal gezien het feit dat hij niet echt stond te trappelen naar hier te komen.Maar daar zal wel weer een mooi PR verhaal van komen.'Uit zijn verband gerukt,blij hier te zijn,bla bla bla. Buwalda zal wel vertrekken en ik ben heel benieuwd wat een Sturing nu gaat doen, die komt er niet meer aan te pas nu lijkt me.
Het komt omdat Sturing als hij wel speelt er ook te vaak niet aan te pas komt. Dat klinkt lullig maar het is de leiding kennelijk ook opgevallen.

En daarbij was ons centrale duo gisteren ook allerminst zeker.

Top dat Rens terug is maar tot op heden loopt het nog niet lekker. Gelukkig ziet Rens dat zelf ook.
jawel maar zo'n jongen moet ook wel de tijd krijgen.Rens is inderdaad zeer reëel,het ligt ook aan de organisatie die niet staat.Maar dat is over 2,3, weken wel anders vermoedt ik.Dit team is nog niet ingespeeld.Ik vind dit een zeer voorbarige aankoop.Dan kunnen we ook nu een nieuwe dynamische middenvelder gaan zoeken want Overtoom kan dat niet.Zou ook gekkenwerk zijn.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door GIJS »

nuil, nuil, nuil
Na de 1e wedstrijd waren de jonkies er nog lang niet klaar voor!!!! wordt er een ervaren stevige verdediger bijgehaald, WEER NIET GOED!!
Zeiken om het zeiken hier :pukeface:

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Schreeuwert uut L »

Welkom Mathias.

Graag niemand verhuren/verkopen, paar blessures en je komt weer in de problemen in de defensie. We hebben iedere speler nodig dit seizoen.
:bier:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Tiel »

GIJS schreef:
di 28 aug 2018, 11:42
nuil, nuil, nuil
Na de 1e wedstrijd waren de jonkies er nog lang niet klaar voor!!!! wordt er een ervaren stevige verdediger bijgehaald, WEER NIET GOED!!
Zeiken om het zeiken hier :pukeface:
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door n23 »

Zal vast een versterking zijn en dat is mooi, maar ik vraag me toch onderhand af waar we al dit geld vandaan halen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door zuurpruim »

GIJS schreef:
di 28 aug 2018, 11:42
nuil, nuil, nuil
Na de 1e wedstrijd waren de jonkies er nog lang niet klaar voor!!!! wordt er een ervaren stevige verdediger bijgehaald, WEER NIET GOED!!
Zeiken om het zeiken hier :pukeface:
Ervaren verdediger? Altijd hetzelfde reageren met de bekende pukeface op kritiek maar inhoudelijk weinig te melden,jammer.
In de afgelopen 3 jaar 12 wedstrijden gespeeld,dat is inderdaad een ervaren verdediger. :schater:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door zuurpruim »

n23 schreef:
di 28 aug 2018, 12:11
Zal vast een versterking zijn en dat is mooi, maar ik vraag me toch onderhand af waar we al dit geld vandaan halen.
Tsja,transfersommen voor Overtoom,Okita,Rens halen die bij Twente kon spelen,een speler uit het 2e niveau van Engeland naar de KKD halen.
Komt allemaal uit ons beperkte spelersbudget, :zzz: :zzz: :zzz:

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Arch »

Kots ziek wordt je ervan van al die azijnzeikerds die overal commentaar op hebben over nieuwe spelers.
Prima aankoop,Oversier heeft goed ingekocht, ff nog puntjes op de i zetten door Jack en dan gaan we een mooi seizoen tegemoet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door eniesee-elst »

zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 12:17
n23 schreef:
di 28 aug 2018, 12:11
Zal vast een versterking zijn en dat is mooi, maar ik vraag me toch onderhand af waar we al dit geld vandaan halen.
Tsja,transfersommen voor Overtoom,Okita,Rens halen die bij Twente kon spelen,een speler uit het 2e niveau van Engeland naar de KKD halen.
Komt allemaal uit ons beperkte spelersbudget, :zzz: :zzz: :zzz:
Dat beperkte budget was er aan het begin van de transferperiode, ondertussen zijn we ca 6 miljoen aan inkomsten verder

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door zuurpruim »

eniesee-elst schreef:
di 28 aug 2018, 12:19
zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 12:17
n23 schreef:
di 28 aug 2018, 12:11
Zal vast een versterking zijn en dat is mooi, maar ik vraag me toch onderhand af waar we al dit geld vandaan halen.
Tsja,transfersommen voor Overtoom,Okita,Rens halen die bij Twente kon spelen,een speler uit het 2e niveau van Engeland naar de KKD halen.
Komt allemaal uit ons beperkte spelersbudget, :zzz: :zzz: :zzz:
Dat beperkte budget was er aan het begin van de transferperiode, ondertussen zijn we ca 6 miljoen aan inkomsten verder
Dat geld is bij lange na nog niet binnen hoor.En verder hoop ik toch echt dat men zo slim is om een groot deel van het negatieve eigen vermogen weg te werken,dat is ook niet fraai met bijna 2 mln euro,zonder vorig seizoen meegerekend.
En zo zijn er nog tal van financiële gaten die gedicht moeten worden.Dat heb ik liever dan een verdediger erbij die liever hier niet wilde zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 12:26
eniesee-elst schreef:
di 28 aug 2018, 12:19
zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 12:17
n23 schreef:
di 28 aug 2018, 12:11
Zal vast een versterking zijn en dat is mooi, maar ik vraag me toch onderhand af waar we al dit geld vandaan halen.
Tsja,transfersommen voor Overtoom,Okita,Rens halen die bij Twente kon spelen,een speler uit het 2e niveau van Engeland naar de KKD halen.
Komt allemaal uit ons beperkte spelersbudget, :zzz: :zzz: :zzz:
Dat beperkte budget was er aan het begin van de transferperiode, ondertussen zijn we ca 6 miljoen aan inkomsten verder
Dat geld is bij lange na nog niet binnen hoor.En verder hoop ik toch echt dat men zo slim is om een groot deel van het negatieve eigen vermogen weg te werken,dat is ook niet fraai met bijna 2 mln euro,zonder vorig seizoen meegerekend.
En zo zijn er nog tal van financiële gaten die gedicht moeten worden.Dat heb ik liever dan een verdediger erbij die liever hier niet wilde zijn.
Boekhoudkundig wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door BertNEC »

Welkom :sjaal:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door BertNEC »

Denk wel dat deze jongen naast Rens komt te staan; die gaat niet banken.
Betekent dat of Buwalda en/of Sturing waarschijnlijk verhuurd gaan worden.

Iedere speler krijgt wel een behoorlijk lang contract; bezig met de lange termijn maar dat betekent wel dat je bijna zeker volgend seizoen ere-divisie moet spelen.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Nummer 9 »

Mensen moeten eens realistisch worden. Niet elke speler (bijna geen een) droomt van carrière bij NEC op het tweede niveau in Nederland. Natuurlijk nemen die jongens eerst de tijd om rond te kijken en dat kun je ze absoluut niet kwalijk nemen, vooral als ze ook nog eens geld moeten inleveren qua salaris. Het is hun werk, niet hun vrijetijdsbesteding. Jij gaat toch ook niet een Mercedes C-klasse zomaar inruilen voor Kia Pikanto? (Sorry Kia-bezitters :biggrin: )
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Tim Janssen »

werd gepresenteerd bij me dochters school maar heb niks gezien

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Wessel »

BertNEC schreef:
di 28 aug 2018, 13:34
Denk wel dat deze jongen naast Rens komt te staan; die gaat niet banken.
Betekent dat of Buwalda en/of Sturing waarschijnlijk verhuurd gaan worden.

Iedere speler krijgt wel een behoorlijk lang contract; bezig met de lange termijn maar dat betekent wel dat je bijna zeker volgend seizoen ere-divisie moet spelen.
Maar kun je met spelers als labylle, Bossaerts en Darri, die het bij hun club op niet al te hoog niveau ,niet gehaald hebben, wel de Eredivisie in? Ik had liever even afgewacht hoe ze het nu gaan doen en dan eventueel via een optieconstructie een contractverlenging gegeven!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door OAFFERE »

Meer dan welkom, ben nog Niet kapot van ons centrum. . Ik vind dit een zeer imposante kerel en hoop dat die dat kan laten zien.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Nijmegen0413 »

Demtsjenko schreef:
di 28 aug 2018, 10:13
ik vind dit niet vreemd... als je wilt promoveren of kampioen wilt worden heb je een sterke selectie nodig, zodat je vrijwel niet verzwakt bij uitval vanwege schorsingen of blessures... prima zet...
Ja leuk en aardig maar dan moet je niet het begin van het seizoen roepen dat je meer jeugd in gaat passen.
Romeny is straks wanneer iedereen fit is aanvallend je 2e wissel, Oratmangoen is verhuurd en ook Sturing is je 4e optie.
Al met al dus gewoon irritant dom gelul om je supporters te pleasen.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door H-Zenkamp »

Lijkt me een hele degelijke aankoop. We gaan het zien.
★★

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door Pol »

H-Zenkamp schreef:
di 28 aug 2018, 14:44
Lijkt me een hele degelijke aankoop. We gaan het zien.
Degelijk? Op basis van de 13 wedstrijden betaald voetbal die hij gespeeld heeft?

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door H-Zenkamp »

Vier jaar jeugdopleiding Man City. Die jongen kan heus wel wat. Kan me niet voorstellen dat NEC de hoofdprijs betaald heeft dus dan vind ik het de moeite van het proberen waard. Als het iemand van ver weg was geweest die geen Nederlands sprak was ik minder enthousiast geweest.
★★

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door burp »

Welkom en succes! :sjaal:

Qua spel eigenlijk totaal geen beeld van, maar we gaan het wel zien!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door mschr »

13 maar in de afgelopen 4 seizoenen. Da’s niet veel. Dan heeft Sturing meer ervaring en 1.84m is aan de korte kant voor een centrumverdediger.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Mathias Bossaerts

Bericht door GIJS »

zuurpruim schreef:
di 28 aug 2018, 12:11
GIJS schreef:
di 28 aug 2018, 11:42
nuil, nuil, nuil
Na de 1e wedstrijd waren de jonkies er nog lang niet klaar voor!!!! wordt er een ervaren stevige verdediger bijgehaald, WEER NIET GOED!!
Zeiken om het zeiken hier :pukeface:
Ervaren verdediger? Altijd hetzelfde reageren met de bekende pukeface op kritiek maar inhoudelijk weinig te melden,jammer.
In de afgelopen 3 jaar 12 wedstrijden gespeeld,dat is inderdaad een ervaren verdediger. :schater:
Allereerst reageer ik met een pukeface niet op kritiek, maar op het eeuwige gezeik wat sommige figuren hier steeds neerkwakken, waarbij jij zeker ook hoort. PUNT Verder reageer ik even op je tweede opmerking, komt van Anderlecht heeft ruim 2 seizoenen bij Man city gezeten, jeugd international, bij Oostende, door blessure te weinig gespeeld. Maar volgens meneer zuurpruim niets toe te voegen.
Beter niks te melden inhoudelijk dan dat gezeik van sommigen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten