Jonathan Okita

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

In de winterstop verkopen aan de hoogste bieder. De goeie man doet zijn best, maar kan er gewoon niks van. Komt geen schemerlamp voorbij, schiet altijd tegen de keeper op en is van nul en generlei waarde.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door bertje »

mschr schreef:
za 19 dec 2020, 23:14
In de winterstop verkopen aan de hoogste bieder. De goeie man doet zijn best, maar kan er gewoon niks van. Komt geen schemerlamp voorbij, schiet altijd tegen de keeper op en is van nul en generlei waarde.
En anders maar transfervrij laten gaan. Wat hij doet kan elke willekeurige amateur ook, alleen sjokt hij er nog eens ongeïnspireerd bij..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door DJTEEF! »

Okita is het helemaal kwijt. Hopen dat we er nog wat voor kunnen vangen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7086
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Sandertjuh85 »

Alle goede wedstrijden die okita speelde waren vanaf rechts. Ook in de vorige seizoenen bakte hij er niks van vanaf links of in de spits. Het is nou niet zo dat het met Tavsan zo lekker gaat dat hij daar moet blijven staan...

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10572
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Gijscoman »

Sandertjuh85 schreef:
zo 20 dec 2020, 08:51
Alle goede wedstrijden die okita speelde waren vanaf rechts. Ook in de vorige seizoenen bakte hij er niks van vanaf links of in de spits. Het is nou niet zo dat het met Tavsan zo lekker gaat dat hij daar moet blijven staan...
Ook in een spitsenduo naast Janga gaat het nog wel. Verder eens.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
zo 20 dec 2020, 02:30
Okita is het helemaal kwijt. Hopen dat we er nog wat voor kunnen vangen.
Gaat niet gebeuren en hij voegt helemaal niets meer toe. Okita heeft 4 wedstrijden gemist. Jong Ajax, Jong AZ, Almere en Volendam. We haalden 9 uit 4 zonder hem. Hij moet banken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door DJTEEF! »

Okita heeft niet echt het heilige vuur.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Okita kan er geen kut van al 2 jaar niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door P. »

Tiel schreef:
zo 20 dec 2020, 12:07
DJTEEF! schreef:
zo 20 dec 2020, 02:30
Okita is het helemaal kwijt. Hopen dat we er nog wat voor kunnen vangen.
Gaat niet gebeuren en hij voegt helemaal niets meer toe. Okita heeft 4 wedstrijden gemist. Jong Ajax, Jong AZ, Almere en Volendam. We haalden 9 uit 4 zonder hem. Hij moet banken.
Op de bank en weg t.e.a.b.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?

Gebruikersavatar
Masuba
Berichten: 522
Lid geworden op: di 18 aug 2020, 17:04
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Masuba »

Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Misschien krijg hij geld van fietstas als hij slecht speelt
Eens een :sjaal:'er, altijd een :sjaal:'er

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Henkiepenkie »

Opflikkeren

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jonathan Okita

Bericht door flipsen »

Masuba schreef:
zo 03 jan 2021, 19:24
Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Misschien krijg hij geld van fietstas als hij slecht speelt
Wat schiet Vitesse ermee op dat hij slecht speelt?
Risus abundat in ore stultorum

Nijmegen0413
Berichten: 10695
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Nijmegen0413 »

Wellicht nog Tavsan en Okita omwisselen.
Maar hij is een heel eind klaar hier, als je hem kan slijten moet je het doen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Hij is geen middenvelder.

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Henkiepenkie »

mschr schreef:
zo 03 jan 2021, 21:15
Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Hij is geen middenvelder.
Hij is geen voetballer.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Mcel »

Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Hij moest op links gaan spelen toen Musaba zich aandiende. Op rechts had hij behoorlijke cijfers. Vanaf links was het helemaal niks meer.
Als hij niet gauw op rechts gezet wordt vindt hij zijn vorm sowieso nooit meer terug.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Toen hij hier kwam, begon het zo goed. “In de gesprekken die ik heb gehad met de directie werd ik enorm enthousiast van de sportieve ambities van de club en het beleid dat er wordt gevoerd om deze ambities te realiseren. Hier ligt een mooi project waar ik graag deel van uit wil maken. Daarnaast beschikt N.E.C. over een goede ploeg en een hele mooie achterban, waardoor ik erg veel zin heb om hier aan de slag te gaan.”

Wie kon destijds na die mooie woorden bevroeden dat hij zo jammerlijk zou floppen?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jonathan Okita

Bericht door Wessel »

Mcel schreef:
zo 03 jan 2021, 23:03
Jota schreef:
zo 03 jan 2021, 19:23
DJTEEF! schreef:
zo 03 jan 2021, 19:16
Okita heeft niet echt het heilige vuur.
Vraag me echt af wat er is gebeurd met hem?
Hij moest op links gaan spelen toen Musaba zich aandiende. Op rechts had hij behoorlijke cijfers. Vanaf links was het helemaal niks meer.
Als hij niet gauw op rechts gezet wordt vindt hij zijn vorm sowieso nooit meer terug.
Je hebt helemaal gelijk. Ik kan me nog goed herinneren dat Musaba zijn eerste speelminuten ging maken en dat Okita, die op dat moment heel aardig speelde, zijn plek aan hem moest afstaan. Ik vond het nogal vernederend, je plaats opgeven voor een jonge speler die nog niets gepresteerd heeft. Vanaf dat moment ging zijn spelniveau ook duidelijk achteruit. Linksbuiten is gewoon zijn plaats niet. Ik heb het moeilijk met de kritiek op hem. Hij wordt nu gebruikt op een manier die niet bij zijn kwaliteiten past. De kritiek op zijn spel gaat hier gewoon aan voorbij!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Wessel schreef:
ma 04 jan 2021, 21:13
Ik kan me nog goed herinneren dat Musaba zijn eerste speelminuten ging maken en dat Okita, die op dat moment heel aardig speelde, zijn plek aan hem moest afstaan. Ik vond het nogal vernederend, je plaats opgeven voor een jonge speler die nog niets gepresteerd heeft. Vanaf dat moment ging zijn spelniveau ook duidelijk achteruit.
Musbaba maakte zijn eerste speelminuten onder trainer Ron de Groot in het seizoen 2018/19. Hij viel toen 3x in. 2x voor Okita en 1x voor Wolters. Dus over welke speelminuten heb je het?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jonathan Okita

Bericht door Wessel »

mschr schreef:
ma 04 jan 2021, 21:41
Wessel schreef:
ma 04 jan 2021, 21:13
Ik kan me nog goed herinneren dat Musaba zijn eerste speelminuten ging maken en dat Okita, die op dat moment heel aardig speelde, zijn plek aan hem moest afstaan. Ik vond het nogal vernederend, je plaats opgeven voor een jonge speler die nog niets gepresteerd heeft. Vanaf dat moment ging zijn spelniveau ook duidelijk achteruit.
Musbaba maakte zijn eerste speelminuten onder trainer Ron de Groot in het seizoen 2018/19. Hij viel toen 3x in. 2x voor Okita en 1x voor Wolters. Dus over welke speelminuten heb je het?
Ik reageer in princiepe niet op hetgeen jij hier op het forum ter berde meent te moeten brengen. Dus nu ook niet. Veel plezier verder!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
ma 04 jan 2021, 21:41
Wessel schreef:
ma 04 jan 2021, 21:13
Ik kan me nog goed herinneren dat Musaba zijn eerste speelminuten ging maken en dat Okita, die op dat moment heel aardig speelde, zijn plek aan hem moest afstaan. Ik vond het nogal vernederend, je plaats opgeven voor een jonge speler die nog niets gepresteerd heeft. Vanaf dat moment ging zijn spelniveau ook duidelijk achteruit.
Musbaba maakte zijn eerste speelminuten onder trainer Ron de Groot in het seizoen 2018/19. Hij viel toen 3x in. 2x voor Okita en 1x voor Wolters. Dus over welke speelminuten heb je het?
Bijna goed: Musaba viel 5x in op het eind van 2018/19, inclusief de playoffs tegen RKC. 4x voor Wolters, 1x voor Sjimmie. Nooit voor Okita.

Vorig jaar had Okita de pech dat de linksbuitens Wolters en Romeny niet voldeden. Musaba op rechts wel, dus Okita werd de nieuwe linksbuiten als ogenschijnlijk beste alternatief.
Dankzij de razendsnelle ontwikkeling van Musaba hebben we een paar miljoen gekregen. En een Okita die zijn vorm is kwijtgeraakt. You win some, you lose some.
Misschien hadden ze Okita toen beter naar de spits kunnen verbannen ipv naar links. Hij had het daar sowieso niet slechter gedaan dan Flemming. En wellicht had hij zijn vorm behouden.

zoete aardbei
Berichten: 7858
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door zoete aardbei »

Alle tactische beslommeringen hierboven maken clubs die hem willen niet.Ze vinden hem goed of niet.Deze jongen was tijdens zijn MVV al aardig gewild.Misschien zien clubs hem inmiddels als een speler die ooit 2 goede seizoenen had en niet beter kan.En hem eventueel transfervrij nog wel interessant vinden.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door Mcel »

zoete aardbei schreef:
di 05 jan 2021, 02:14
Alle tactische beslommeringen hierboven maken clubs die hem willen niet.Ze vinden hem goed of niet.Deze jongen was tijdens zijn MVV al aardig gewild.Misschien zien clubs hem inmiddels als een speler die ooit 2 goede seizoenen had en niet beter kan.En hem eventueel transfervrij nog wel interessant vinden.
Transfervrij is hij over anderhalf jaar. Ik heb liever dat hij dan gratis de deur uitgaat en nog een heel nuttige bijdrage heeft gehad bij ons, dan dat we hem nu voor een flutbedrag laten gaan "om er nog maar iets aan te vangen".
Laat hem met invalbeurten aan de rechterkant zijn vorm weer proberen terug te vinden. We weten van hem in ieder geval hoe goed hij kan zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonathan Okita

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
di 05 jan 2021, 00:46

Bijna goed: Musaba viel 5x in op het eind van 2018/19, inclusief de playoffs tegen RKC. 4x voor Wolters, 1x voor Sjimmie. Nooit voor Okita.
Oké. Het is dus complete waanzin wat Wessel dus beweerde?
Mcel schreef:
di 05 jan 2021, 00:46

Misschien hadden ze Okita toen beter naar de spits kunnen verbannen ipv naar links. Hij had het daar sowieso niet slechter gedaan dan Flemming. En wellicht had hij zijn vorm behouden.
In de spits nog wel? Is ie balvast, kopsterk en combineert hij met opkomende middenvelders? Heeft hij een neusje voor goal? Jaagt ie de centrumverdediger van de tegenstander op?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten