Joey van den Berg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
za 10 nov 2018, 11:51
zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 11:48
Keezer schreef:
za 10 nov 2018, 10:38
zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 09:33
Wat valt deze jongen tegen zeg,heeft hij er überhaupt nog wel zin in?Gelukkig loopt hij zijn laatste wedstrijden een op een qua kaarten dus daaraan voldoet hij gelukkig.
We kennen je riedeltje mbt van den Berg nu wel. Ik denk dat een jonge als deze onze enigste hoop is op het moment. Goed? Nee. Maar wel het besef en de intentie om er wat aan te doen.
Waaruit blijkt dat laatste?Uit zijn obligate interviews na afloop?Ik had een leiderstype verwacht die de boel op sleeptouw neemt,niet alleen in wedstrijden maar ook op de training.Het is een van onze grootverdieners,het is geen Van Rooij hé?Na afloop zeggen dat het echt beter moet,wat koop ik daarvoor?Hij moet op de training Achahbar eens een rotschop geven of Romeny, als die weer eens kiest voor een balletje achter het standbeen tot woede van De Gier.Dat doen echte leiders in een team,die zetten jongens als het moet op hun plaats.Ik heb in 3 maanden een keer ,notabene Sven Braken, Van Duin helemaal verrot horen schelden.Nou,training stilgelegd,sussende woorden van De Gier.Hou toch op.Als het gaat zoals het nu gaat moet je ze geen 3 dagen vrij geven maar desnoods een bosloop van 10 kilometer.Het is een en al gezapigheid,dat is waar ik mij het meeste aan stoor.
Het lijkt mij verstandig dat je een andere bezigheid zoekt en iets minder de trainingen bezoekt. :biggrin:
Nou,in het kader van mijn gezondheid lijkt mij dat een hele zinvolle gedachte.Ik heb me zelden zo lopen irriteren als deze hele week.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 11:48
Als het gaat zoals het nu gaat moet je ze geen 3 dagen vrij geven maar desnoods een bosloop van 10 kilometer.Het is een en al gezapigheid,dat is waar ik mij het meeste aan stoor.
:withstupid:
Bovendien zou die bosloop sowieso niet verkeerd zijn voor de conditionele toestand van de heren.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door bertje »

Puike reactie na de wedstrijd, en goed dat hij het voor Ole heeft opgenomen. Wel is pijnlijk duidelijk hoe men binnen de selectie over de eigen trainer denkt, die kan je eigenlijk niet meer handhaven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
za 10 nov 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 11:48
Als het gaat zoals het nu gaat moet je ze geen 3 dagen vrij geven maar desnoods een bosloop van 10 kilometer.Het is een en al gezapigheid,dat is waar ik mij het meeste aan stoor.
:withstupid:
Bovendien zou die bosloop sowieso niet verkeerd zijn voor de conditionele toestand van de heren.
En Zuurpruim heeft er geen last van dat hij 3 dagen nergens naar toe kan. :biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 11:59
De Kletskop schreef:
za 10 nov 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 11:48
Als het gaat zoals het nu gaat moet je ze geen 3 dagen vrij geven maar desnoods een bosloop van 10 kilometer.Het is een en al gezapigheid,dat is waar ik mij het meeste aan stoor.
:withstupid:
Bovendien zou die bosloop sowieso niet verkeerd zijn voor de conditionele toestand van de heren.
En Zuurpruim heeft er geen last van dat hij 3 dagen nergens naar toe kan. :biggrin:
Zuurtje heeft je raad om minder vaak naar de trainingen te gaan al ter harte genomen.Beter voor mijn gezondheid,stuk minder irritaties.Ga wel naar de training van SV Nijmegen kijken,geen niveau verschil.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 12:11
Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 11:59
De Kletskop schreef:
za 10 nov 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 10 nov 2018, 11:48
Als het gaat zoals het nu gaat moet je ze geen 3 dagen vrij geven maar desnoods een bosloop van 10 kilometer.Het is een en al gezapigheid,dat is waar ik mij het meeste aan stoor.
:withstupid:
Bovendien zou die bosloop sowieso niet verkeerd zijn voor de conditionele toestand van de heren.
En Zuurpruim heeft er geen last van dat hij 3 dagen nergens naar toe kan. :biggrin:
Zuurtje heeft je raad om minder vaak naar de trainingen te gaan al ter harte genomen.Beter voor mijn gezondheid,stuk minder irritaties.Ga wel naar de training van SV Nijmegen kijken,geen niveau verschil.
:tu:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Janssen »

Zo, die ligt er sowieso een tijdje uit... Deze overbetaalde trage drol aub NOOIT meer opstellen....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22781
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door burp »

De zogenaamde ervaring in het team. Valt samen met Van Eijden het meeste tegen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

Janssen schreef:
vr 07 dec 2018, 22:25
Zo, die ligt er sowieso een tijdje uit... Deze overbetaalde trage drol aub NOOIT meer opstellen....
Dit is wel zo;n beetje de allergrootste miskleun van Oversier. Hij is niet alleen traag, maar ook nog overbetaald, en dom, heel erg dom.

de woorden van Oversier over Joey:

"Technisch directeur Remco Oversier over de komst van Joey van den Berg: " ‘’Met Joey halen we een speler binnen die met zijn winnaarsmentaliteit en ervaring een leiderschapsrol binnen onze selectie kan vertolken. Hij heeft niet alleen erg veel Eredivisie-wedstrijden in de benen, maar heeft ook een belangrijke rol gespeeld bij Reading FC. Daarnaast is Joey multifunctioneel, gezien hij zowel op het middenveld als in de defensie uit de voeten kan. Gedurende de gesprekken bleek direct dat Joey heel ambitieus was en de club graag naar een hoger niveau wil tillen. Wij wensen Joey veel succes in Nijmegen en kijken uit naar een goede samenwerking.’’

Nou dat hebben we wel gezien tot nu toe, 13 wedstrijden gespeeld en 0 goals en maar liefst 1 assist. Nee dan heb je een toppertje binnen gehaald hoor!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door DJTEEF! »

Contract ontbinden. Joey is niet gekomen om te presteren, maar om lekker af te bouwen en nog wat centen op te strijken: wat een deceptie.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Nijmegen0413 »

Volgens mij heeft NEC hem dit seizoen nog gehuurd van Reading en kunnen ze daarna een optie lichten hem definitief over te nemen.
Mocht dat zo zijn zou dat wel prettig zijn en ben je er na de zomer weer vanaf.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

Nijmegen0413 schreef:
za 08 dec 2018, 10:58
Volgens mij heeft NEC hem dit seizoen nog gehuurd van Reading en kunnen ze daarna een optie lichten hem definitief over te nemen.
Mocht dat zo zijn zou dat wel prettig zijn en ben je er na de zomer weer vanaf.
Op 25 juli 2018 ondertekende Van den Berg een huurcontract voor het seizoen 2018/19 en aansluitend een contract voor het seizoen 2019/20 met een optie op nog een seizoen bij N.E.C.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Nijmegen0413 »

JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:05
Nijmegen0413 schreef:
za 08 dec 2018, 10:58
Volgens mij heeft NEC hem dit seizoen nog gehuurd van Reading en kunnen ze daarna een optie lichten hem definitief over te nemen.
Mocht dat zo zijn zou dat wel prettig zijn en ben je er na de zomer weer vanaf.
Op 25 juli 2018 ondertekende Van den Berg een huurcontract voor het seizoen 2018/19 en aansluitend een contract voor het seizoen 2019/20 met een optie op nog een seizoen bij N.E.C.
:brancard:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5259
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:12
Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?


Is hij gehaalt om goals te maken dan ? Je mag van alles van hem vinden maar hij is helemaal niet gehaald om goals te maken. Is gewoon een kul verhaal en hier mag je hem helemaal niet op afrekenen.
Laatst gewijzigd door eniesee12 op za 08 dec 2018, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Vannuilekumphuile »

Maar een leider die achter elkaar kaarten opvist, om vorige week tegen Volendam gewoon de clown op de tribune uit te hangen bij Joppen en Overtoom in plaats van eens goed naar het spel te kijken, is nu niet bepaald een voorbeeld. Ik blijf Dijkstra veel erger vinden. Die laatste kan beter met zijn rug richting goal tegenstander gaan staan zodat die altijd kan blijven zien aan welke verdediger hij de bal terug kan spelen. Gisteren heeft opgeleverd dat het doorschuiven van Labylle naar middenveld een gouden greep kan zijn. Koester Labylle want die doet het prima. Van den Berg gaan we niet missen. Als Overtoom terug is snel Dijkstra eruit. Zelf zou ik nu al Dijkstra eruit halen en Sabak laten spelen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Joey van den Berg

Bericht door flipsen »

JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:12
Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?
Wat waren we trots dat hij naar ons kwam terwijl hij talloze aanbiedingen had uit de eredivisie
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

flipsen schreef:
za 08 dec 2018, 14:39
JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:12
Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?
Wat waren we trots dat hij naar ons kwam terwijl hij talloze aanbiedingen had uit de eredivisie
de Graafschap was volgens mij de enige club die concreet was.Volgens Henk de Jong was hij onbetaalbaar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:12
Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?
Ik heb het forum gisteren even niet geopend, maar in iedere topic wat ik sinds gisterenavond lees irriteer ik me mateloos aan jouw waan van de dag geblér en onzin posts.
Hoeveel goals maakte Nigel de Jong, Gattuso of Roy Keane precies?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 08:10
Contract ontbinden. Joey is niet gekomen om te presteren, maar om lekker af te bouwen en nog wat centen op te strijken: wat een deceptie.
Wat een onzin. Een van de weinige spelers bij wie ik wel passie en beleving zie en hoor.
Het was natuurlijk in de verste verte geen rode kaart, als die niet gegeven was had je hier niemand over vdBerg gehoord.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door karlo »

De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 17:55
DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 08:10
Contract ontbinden. Joey is niet gekomen om te presteren, maar om lekker af te bouwen en nog wat centen op te strijken: wat een deceptie.
Wat een onzin. Een van de weinige spelers bij wie ik wel passie en beleving zie en hoor.
Het was natuurlijk in de verste verte geen rode kaart, als die niet gegeven was had je hier niemand over vdBerg gehoord.
Maar het gaat er nou net om dat die rode kaart wel is gegeven en niet geheel toevallig aan van den berg.

De nederlaag was ook niet terecht maar we hebben wel verloren.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 17:55
DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 08:10
Contract ontbinden. Joey is niet gekomen om te presteren, maar om lekker af te bouwen en nog wat centen op te strijken: wat een deceptie.
Wat een onzin. Een van de weinige spelers bij wie ik wel passie en beleving zie en hoor.
Het was natuurlijk in de verste verte geen rode kaart, als die niet gegeven was had je hier niemand over vdBerg gehoord.
Ik maak me niet kwaad om het moment van de rode kaart, ik maak me kwaad over het moment waarop van den Berg zijn sprint inzet. Hij slof, hij sloft en gaat pas sprinten als zijn man 25 meter voorsprong heeft en de bal naar hem gespeeld wordt. Dikke lamzak. Verdedigend en aanvallend slecht en lui en hij verdient waarschijnlijk meer dan wij samen. Wakker worden of wegwezen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 14:58
JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 11:12
Statistieken van deze topper?

Heerenveen 2 wed 0 dlp
Omniworld 19 wed 1 dlp
GoAhead 11 wed 1 dlp
Zwolle 81 wed 13 dlp
Heerenveen 111 wed 8 dlp
Reading 67 wed 2 dlp
NEC 14 wed 0 dlp

Kortom deze topper heeft in 305 wed maar liefst 25 dlp gemaakt.
En die geven ze een contract? Een speler die gemiddeld 1x per 12 wedstrijden een keertje scoort?
Ik heb het forum gisteren even niet geopend, maar in iedere topic wat ik sinds gisterenavond lees irriteer ik me mateloos aan jouw waan van de dag geblér en onzin posts.
Hoeveel goals maakte Nigel de Jong, Gattuso of Roy Keane precies?
Die 3 interesseren mij geen reet net als jou stompzinnige reactie.
Mij gaat het om een speler bij NEC die er geen reet van bakt. DUIDELIJK??
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 19:22
De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 17:55
DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 08:10
Contract ontbinden. Joey is niet gekomen om te presteren, maar om lekker af te bouwen en nog wat centen op te strijken: wat een deceptie.
Wat een onzin. Een van de weinige spelers bij wie ik wel passie en beleving zie en hoor.
Het was natuurlijk in de verste verte geen rode kaart, als die niet gegeven was had je hier niemand over vdBerg gehoord.
Ik maak me niet kwaad om het moment van de rode kaart, ik maak me kwaad over het moment waarop van den Berg zijn sprint inzet. Hij slof, hij sloft en gaat pas sprinten als zijn man 25 meter voorsprong heeft en de bal naar hem gespeeld wordt. Dikke lamzak. Verdedigend en aanvallend slecht en lui en hij verdient waarschijnlijk meer dan wij samen. Wakker worden of wegwezen.
:withstupid:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Joey van den Berg

Bericht door Juul »

Op zijn zachtst gezegd vreemd dat De Ligt geel krijgt voor zijn actie, een speler van NEC had direct rood gekregen wat dan terecht zou zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 33 gasten