Paolo Sabak

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32889
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
vr 24 jan 2020, 12:06
bertje schreef:
vr 24 jan 2020, 11:53
Mcel schreef:
vr 24 jan 2020, 11:43
bertje schreef:
vr 24 jan 2020, 11:14
De Kletskop schreef:
vr 24 jan 2020, 10:32
bertje schreef:
vr 24 jan 2020, 09:14


En ook Oratmangoen hadden we goed kunnen gebruiken. En als we nou echt een onomstreden middenveld hadden, maar het is allemaal maar hard werken zonder kwaliteit.
Die bankzitter van Cambuur?

Van mij mag Sabak idd best wel eens een kans krijgen hoor, vond m vorig jaar rond de winter best prima overkomen in die invalbeurten tot aan zijn rode kaart.
Maar we moeten hier nou niet gaan doen of het een wonderkind is die het allemaal ff oplost.
Zijn Dijkstra, Flemming, Jellert en vd Looi wel wonderkinderen dan? Een ding weet ik wel zeker, die gasten hebben bij elkaar minder creativiteit bij elkaar dan een van die 2 afzonderlijk heeft. En dat wil absoluut niet zeggen dat het verlossers zijn, zo gebrekkig is ons middenveld nou eenmaal qua creativiteit.
Inderdaad.
Het gaat erom dat ik mij na het eind van vorig seizoen had neergelegd bij het moeten roeien met de riemen die we hadden. Sterker nog, ik keek op een gegeven moment uit naar de terugkomst van Oratmangoen, de doorstart van Sabak en de doorontwikkeling van Sjimmie. Ik had me allang neergelegd bij een tussenjaar waarbij deze en andere jonkies kansen zouden gaan krijgen en waar het resultaat niet heel zwaar zou gaan wegen. Nu zijn deze 3 jongens weggestuurd, genegeerd of afgedankt en hebben we huurspelers gekregen die niet bepaald beslissend zijn, waarmee we mee zouden doen om het kampioenschap. Met het team van juni was de 9e plek een mooie doelstelling geweest. Met vervangers mocht je ervan uitgaan dat de lat hoger zou worden gelegd. Niet gebeurd. Dus een onzinnige wisseling van de wacht geweest, die je ook financieel niet sterker maakt.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
Volledig eens hoor. Al krijg ik hier wel vaak het idee dat Sabak als het ontbrekende puzzelstukje gezien wordt, en dat lijkt me nou ook weer niet.
Oh nee dat zeker niet hoor, maar ik ben er wel van overtuigd dat het middenveld in ieder geval beter zou functioneren. Puur omdat het (aanvallend) voor geen meter functioneert. Een typisch a3 middenveld.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Rotturdam »

En ook exit nu, contract afgekocht volgens De Gelderlander

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32889
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door bertje »

Rotturdam schreef:
ma 02 mar 2020, 12:40
En ook exit nu, contract afgekocht volgens De Gelderlander
Ik kan het niet vinden?

Ik vraag me trouwens ook nog steeds af wat hij minder is dan Dijkstra/vd Looi/Overtoom/Jellert. Hij is ongetwijfeld geen wereldtopper hoor, maar had toch niet kunnen misstaan met die mega droevige middenvelders waar we het grootste deel van het seizoen mee spelen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door burp »

Contract ontbonden:
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... bonden.htm

Blijft treurig hoe dit allemaal is gegaan.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Demtsjenko »

ja, ontzettend jammer...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door mschr »

"De samenwerking tussen N.E.C. en <...> is van beide kanten niet geworden wat we er vooraf van hadden verwacht." Hmm... waar heb ik die woorden eerder gelezen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Paolo Sabak

Bericht door flipsen »

burp schreef:
ma 02 mar 2020, 12:44
Contract ontbonden:
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... bonden.htm

Blijft treurig hoe dit allemaal is gegaan.
De zoveelste miskleun van ons management, ach toch geld zat..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Nou ik weet niet of dat zo slim is. Tegenover zo'n geheimhoudingsplicht staat wel een geldsom. Denk dat in onze huidige situatie geld belangrijker is dan het wel of niet uit de school klappen van een C-speler waar niemand enige waarde aan hecht. En als ze al zouden praten, zal het niet meer zijn als "ik vond de tijd verschrikkelijk en heb nooit echt een kans gekregen". Nou, wat erg als dat in de media zou komen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door mschr »

Nouou, als dat de geheimhoudingsplicht is, dan houdt Wolters als contractspeler zich er in ieder geval niet aan. Hij beklaagt zich nu al over zijn tijd bij NEC.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
ma 02 mar 2020, 15:59
Nouou, als dat de geheimhoudingsplicht is, dan houdt Wolters als contractspeler zich er in ieder geval niet aan. Hij beklaagt zich nu al over zijn tijd bij NEC.
Zo'n plicht tegen je pas in een ontbindingscontract.
When Wilco talks, people listen!

Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Voorwaarts »

Te weinig speeltijd gekregen?
Bogers had er Sabak van.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Bewijs graag, er gaan er al weer 2 in op jouw hersenspinsels.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
ma 02 mar 2020, 20:18
zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Bewijs graag, er gaan er al weer 2 in op jouw hersenspinsels.
nee ze geven hier gratis hun contract op.Allemaal voor die lieve Wilco en zijn fantasieën over promotie en het linkerrijtje.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 20:25
Tiel schreef:
ma 02 mar 2020, 20:18
zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Bewijs graag, er gaan er al weer 2 in op jouw hersenspinsels.
nee ze geven hier gratis hun contract op.Allemaal voor die lieve Wilco en zijn fantasieën over promotie en het linkerrijtje.
Linkerrijtje is geen fantasie hoor. Wij gaan gewoon linkerrijtje spelen dit seizoen!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 20:25
Tiel schreef:
ma 02 mar 2020, 20:18
zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Bewijs graag, er gaan er al weer 2 in op jouw hersenspinsels.
nee ze geven hier gratis hun contract op.Allemaal voor die lieve Wilco en zijn fantasieën over promotie en het linkerrijtje.
Geheimhoudingsplcht, dat was mijn vraag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32889
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door bertje »

Gerard Lopez schreef:
ma 02 mar 2020, 21:01
zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 20:25
Tiel schreef:
ma 02 mar 2020, 20:18
zuurpruim schreef:
ma 02 mar 2020, 15:33
Wederom 'slim' gedaan door Wilco.
Bossaerts,Joey en nu ook Sabak zullen 100% een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen. en zich niet negatief mogen uiten over de club.

We zullen nooit weten wat daar allemaal gespeeld heeft.
Benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen.
Bewijs graag, er gaan er al weer 2 in op jouw hersenspinsels.
nee ze geven hier gratis hun contract op.Allemaal voor die lieve Wilco en zijn fantasieën over promotie en het linkerrijtje.
Linkerrijtje is geen fantasie hoor. Wij gaan gewoon linkerrijtje spelen dit seizoen!
En dat aan de hand van onze cultuurbewaker, onbegrijpelijk dat dat contract nog niet is verlengd!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door JBNMGN »

En weer wordt er afscheid genomen van een speler met een doorlopend contract. Wordt er geen enkele moeite genomen om die jongen voor een paar centen te verkopen. Over kapitaalvernietiging gesproken, denk niet dat er nog een club op de hele aardkloot is waar in 1 seizoen zoveel spelers de laan uitgestuurd worden zonder er ook maar 1 euro voor te beuren.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Jota »

JBNMGN schreef:
ma 02 mar 2020, 23:12
En weer wordt er afscheid genomen van een speler met een doorlopend contract. Wordt er geen enkele moeite genomen om die jongen voor een paar centen te verkopen. Over kapitaalvernietiging gesproken, denk niet dat er nog een club op de hele aardkloot is waar in 1 seizoen zoveel spelers de laan uitgestuurd worden zonder er ook maar 1 euro voor te beuren.
:withstupid: :withstupid:
Komt volgens mij niet zo vaak voor dat er zoveel contracten zijn ontbonden in 2 jaar tijd.
Duidelijk is wel hoe je weg kan komen bij NEC. Er wordt niet gekozen voor een traject waarbij er nog een kans is op terugkeer in de selectie.
Aan de andere kant heeft deze jongen alles geaccepteerd en heeft of geen kans gehad om weg te gaan of wildeniet van zijn contract af.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Brabander »

Voor een club met geldproblemen zijn wij wel heel erg makkelijk om dure spelers weg te sturen.
Het mag toch duidelijk zijn dat er iets niet goed gaat met het aankoopbeleid.
Dit kan toch echt niet op deze manier :2up:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Paolo Sabak

Bericht door BennyT »

Brabander schreef:
di 03 mar 2020, 08:30
Voor een club met geldproblemen zijn wij wel heel erg makkelijk om dure spelers weg te sturen.
Het mag toch duidelijk zijn dat er iets niet goed gaat met het aankoopbeleid.
Dit kan toch echt niet op deze manier :2up:
Wellicht is het aankoopbeleid niet zo slecht, de spelers begeleiding is verschrikkelijk. Het zoveelste talent dat kapot is gemaakt door het trio!!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16574
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door jackkreta »

Bij welke club zal hij ons gaan verbazen, net als Sjimmie.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4577
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door gladiator »

We weten toch allemaal van de vriendjespolitiek die al jaren speelt bij nec. Zelfs jeugdelftallen zijn daar de dupe van. Als je goed ligt in d
Het laatje van de trainers dan speel je. Lastigere jongens krijgen geen kans terwijl dat vaak spelers zijn die iets extra's hebben
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32889
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door bertje »

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... voeld.html

Een keer iemand die wel iets verteld na de ontbinding van z'n contract. Ik vind het schofterig en uitermate dom van Kwik, Kwek en Kwak dat ze die jongen nooit meer een kans hebben gegeven. Helemaal aangezien we echt ruim een half jaar lang met een reetmiddenveld zonder enige creativiteit hebben gespeeld. En nu komt daarvan ook nog eens alle druk op de schouders bij een jongen van net 18 en 2 turven hoog. Maar gelukkig kunnen we de rest van het seizoen lekker watertanden van een middenveld met Dijkstra/vd Looi/Overtoom/Jellert, zucht.... :zzz:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
di 03 mar 2020, 11:35
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... voeld.html

Een keer iemand die wel iets verteld na de ontbinding van z'n contract. Ik vind het schofterig en uitermate dom van Kwik, Kwek en Kwak dat ze die jongen nooit meer een kans hebben gegeven. Helemaal aangezien we echt ruim een half jaar lang met een reetmiddenveld zonder enige creativiteit hebben gespeeld. En nu komt daarvan ook nog eens alle druk op de schouders bij een jongen van net 18 en 2 turven hoog. Maar gelukkig kunnen we de rest van het seizoen lekker watertanden van een middenveld met Dijkstra/vd Looi/Overtoom/Jellert, zucht.... :zzz:
Ik lees geen nieuwe dingen.Hij heeft de kans niet gekregen,ja dat weten wij ook wel.Lastige jongen,op welk gebied dan?Hij heeft het over de rode kaart van Twente maar hij pakte er in het begin bij Jong ook een en dat was ook een hele domme.Maar om je talent die je 4 jaar vastlegt daar op af te rekenen?Ik kan mij niet voorstellen dat dat de hoofdreden is dat niemand je opstelt.Zo ja,dan laat het wederom zien dat NEC blijkbaar alleen koorknaapjes wil.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten