Paolo Sabak

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9800
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Gerard Lopez »

NECvooralles schreef:
za 22 sep 2018, 00:04
Zag het ook, gaat niet meer goed komen denk ik.
Exacte kopie van Muhammed Mert....ook 19 jaar, ook aanvallende middenvelder en ook van Genk afkomstig.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Dogfather »

Ik begrijp die jongen wel. Hoop dat hij wel een keer gebracht wordt. Ben wel benieuwd naar zijn kwaliteiten.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Schreeuwert uut L »

Gerard Lopez schreef:
vr 21 sep 2018, 23:54
TT schreef:
vr 21 sep 2018, 23:21
Gek moment aan het eind van de samenvatting van Fox. Sabak die naar binnen wil lopen, maar De Gier trekt 'm aan zijn trui terug en stuurt 'm nog richting de rest van de selectie en de supporters. Dat gebeurt vervolgens met frisse tegenzin. Afgaande op zijn lichaamstaal leken beide heren niet blij met elkaar, op dit moment althans.
Dat kan ik me ook wel voorstellen van Sabak. Hij heeft letterlijk nog geen minuut mogen invallen en had verwacht een goede kans te maken op een basisplaats. Ik kreeg ook het idee toen hij gehaald werd dat het voor de basis zou zijn.
Denk dat we wel mogen stellen dat Sabak en Wolters overbodige aankopen zijn waar NEC spijt van heeft.
Waarom Wolters ook noemen? Die jongen heeft amper meegetraind en stelt zich prima op.
Sabak moet gewoon beter zijn best doen en geen allures krijgen, dan krijgt hij vanzelf een kans.
:bier:

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Nijmegen0413 »

Vind het een beetje dubbel.
Op trainingen zie je dat die jongen zo onwijs goed kan voetballen.
Echter heeft hij de pech dat zijn favoriete positie door Achahbar bezet word en hij op de buitenposities Darri/Romeny en Okita/Tresor voor zich heeft.
Verder helpt 40 minuten warm lopen voor jan lul ook niet mee..
Neemt niet weg dat die jongen zich gewoon meer moet laten zien i.p.v. dit soort vedette neigingen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
za 22 sep 2018, 06:02
Vind het een beetje dubbel.
Op trainingen zie je dat die jongen zo onwijs goed kan voetballen.
Echter heeft hij de pech dat zijn favoriete positie door Achahbar bezet word en hij op de buitenposities Darri/Romeny en Okita/Tresor voor zich heeft.
Verder helpt 40 minuten warm lopen voor jan lul ook niet mee..
Neemt niet weg dat die jongen zich gewoon meer moet laten zien i.p.v. dit soort vedette neigingen.
Misschien laat Jack hem door die vedette neigingen wel 40 minuten warm lopen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Het is ook dubbel. Sabak moet niet zeuren in die korte tijd en gewoon zijn stinkende best gaan doen. En geen domme rode kaart pakken bij Jong,dat heeft hij allemaal in eigen hand.
Maar Jack is geen 'jeugdtrainer',dat heeft hij vroeger bij NEC zelf laten zien.
Ik denk dat het voor Sabak en ook voor Romeny en in mindere mate Van Rooij erg moeilijk gaat worden om onder Jack door te breken, maar dat is puur gevoelsmatig.Ik zie in ieder geval weinig chemie tussen De Gier en Romeny. maar voorlopig staan we 3e en nog ongeslagen,dan heeft de trainer dus gewoon gelijk,zo werkt het overal dus ook bij ons.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1826
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door BertNEC »

Die jongen is net hier................ niet zeuren aub....... hij moet het maar laten zien
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:16
Het is ook dubbel. Sabak moet niet zeuren in die korte tijd en gewoon zijn stinkende best gaan doen. En geen domme rode kaart pakken bij Jong,dat heeft hij allemaal in eigen hand.
Maar Jack is geen 'jeugdtrainer',dat heeft hij vroeger bij NEC zelf laten zien.
Ik denk dat het voor Sabak en ook voor Romeny en in mindere mate Van Rooij erg moeilijk gaat worden om onder Jack door te breken, maar dat is puur gevoelsmatig.Ik zie in ieder geval weinig chemie tussen De Gier en Romeny. maar voorlopig staan we 3e en nog ongeslagen,dan heeft de trainer dus gewoon gelijk,zo werkt het overal dus ook bij ons.
Romeny valt zeer regelmatig in. Hoezo krijgt hij geen kans?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door mschr »

De Gier ziet in Sabak een nummer 10. Hij moet dus concurreren met Achahbar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
za 22 sep 2018, 12:16
zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:16
Het is ook dubbel. Sabak moet niet zeuren in die korte tijd en gewoon zijn stinkende best gaan doen. En geen domme rode kaart pakken bij Jong,dat heeft hij allemaal in eigen hand.
Maar Jack is geen 'jeugdtrainer',dat heeft hij vroeger bij NEC zelf laten zien.
Ik denk dat het voor Sabak en ook voor Romeny en in mindere mate Van Rooij erg moeilijk gaat worden om onder Jack door te breken, maar dat is puur gevoelsmatig.Ik zie in ieder geval weinig chemie tussen De Gier en Romeny. maar voorlopig staan we 3e en nog ongeslagen,dan heeft de trainer dus gewoon gelijk,zo werkt het overal dus ook bij ons.
Romeny valt zeer regelmatig in. Hoezo krijgt hij geen kans?
Darri is mijn inziens een overbodige aankoop en laat zien dat men niet al teveel vertrouwen heeft in een groot talent. Romeny hoort op de plaats van Darri te spelen maar goed,het is maar een mening.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Jota »

mschr schreef:
za 22 sep 2018, 12:20
De Gier ziet in Sabak een nummer 10. Hij moet dus concurreren met Achahbar.
:withstupid: en dat is ook de reden dat hij niet speelt, echter zijn manier waarop hij met zijn reserve plek omgaat is gewoon NEC onwaardig. Hij zal snel de knop om moeten zetten en gaan knokken ( figuurlijk) voor zijn basisplek

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1786
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Keezer »

CazNEC schreef:
za 22 sep 2018, 15:40
mschr schreef:
za 22 sep 2018, 12:20
De Gier ziet in Sabak een nummer 10. Hij moet dus concurreren met Achahbar.
Laten we eerlijk wezen, als Achahbar zo blijft spelen kan Sabak fluiten naar zijn minuten.
Sabak kan ook denken 'Achabar speelt goed, daar kan ik nu niet aan tippen. Maar laat ik hard trainer voor als hij een blessure of een schorsing oploopt of gewoon een keer na 70 minuten op is, want dan wil ik er staan."

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Bottendaal »

Keezer schreef:
za 22 sep 2018, 15:51
CazNEC schreef:
za 22 sep 2018, 15:40
mschr schreef:
za 22 sep 2018, 12:20
De Gier ziet in Sabak een nummer 10. Hij moet dus concurreren met Achahbar.
Laten we eerlijk wezen, als Achahbar zo blijft spelen kan Sabak fluiten naar zijn minuten.
Sabak kan ook denken 'Achabar speelt goed, daar kan ik nu niet aan tippen. Maar laat ik hard trainer voor als hij een blessure of een schorsing oploopt of gewoon een keer na 70 minuten op is, want dan wil ik er staan."
:withstupid:
Aanvallende spelers spelen nooit alle minuten. Daarnaast leert hij van de beste man in de selectie, als hij slim is.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Midas »

Laat m gewoon eens 15 min invallen als we al redelijk sterk voor staan
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Tiel »

CazNEC schreef:
za 22 sep 2018, 17:58
Midas schreef:
za 22 sep 2018, 17:28
Laat m gewoon eens 15 min invallen als we al redelijk sterk voor staan
Als we dat nog mogen meemaken.
:withstupid: Je vraagt je af wat Midas dit seizoen allemaal gezien heeft.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4915
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Tim Janssen »

Als je naar de poppen moet dansen voor de speler is het eind zoek

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Schreeuwert uut L »

Midas schreef:
za 22 sep 2018, 17:28
Laat m gewoon eens 15 min invallen als we al redelijk sterk voor staan
Dat is nog geen enkele wedstrijd gebeurd dit seizoen en Achabar is in bloedvorm. Dus daar is geen enkele aanleiding voor.
Hij moet gewoon zijn best blijven doen en zorgen dat hij er staat, mocht Achabar geblesseerd raken, rust nodig hebben of een schorsing krijgen.
:bier:

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Vannuilekumphuile »

Hij moet gewoon geduld hebben. Ik vind het goed dat Jack niet als een dolle loopt te wisselen. Anders raakt de een na de andere speler gefrustreerd. Darri is zo'n voorbeeld. Hij krijgt wat meer tijd om zich te laten zien. Ik verwacht dat dat uiteindelijk goed uitpakt. Sabak moet er gewoon staan maar dit soort dom gedrag kan echt niet, dat is puberaal. Hij krijgt gewoon betaald hoor. Gedraag je normaal en door blessures, schorsingen of een hele ruime voorsprong (meer dan 2 :) komt die kans vanzelf.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Schreeuwert uut L »

Vannuilekumphuile schreef:
za 22 sep 2018, 22:11
Hij moet gewoon geduld hebben. Ik vind het goed dat Jack niet als een dolle loopt te wisselen. Anders raakt de een na de andere speler gefrustreerd. Darri is zo'n voorbeeld. Hij krijgt wat meer tijd om zich te laten zien. Ik verwacht dat dat uiteindelijk goed uitpakt. Sabak moet er gewoon staan maar dit soort dom gedrag kan echt niet, dat is puberaal. Hij krijgt gewoon betaald hoor. Gedraag je normaal en door blessures, schorsingen of een hele ruime voorsprong (meer dan 2 :) komt die kans vanzelf.
:withstupid:
:bier:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Paolo Sabak

Bericht door Wessel »

Kan onze Sabak niet rechtsback spelen? :-)

Nee, serieus: Ik zag het probleem al een beetje aankomen toen Oversier hem aantrok. Een speler die een aardig partijtje kan ballen maar die bij zijn club niet veel aan spelen is toegekomen, wil bij een volgende club natuurlijk graag voetballen en laten zien dat hij wél wat in zijn mars heeft. Als dat dan niet lukt leidt dit tot teleurstelling. Heel begrijpelijk. Ik denk dat ook de Gier dit wel invoelt. Maar over die teleurstelling moet je je als professioneel speler heen zetten. Dit is iets dat je als speler bij een nieuwe club kan overkomen. Zoiets gebeurt zelfs spelers die zich al lang en breed bewezen hebben. Risico van het vak! Je dan negatief opstellen is iets wat je zeker niet moet doen. Dat wordt door je huidige of toekomstige clubs als een teken van mentale zwakte gezien. Blijf je best doen. Een club trekt je aan omdat men vertrouwen in je heeft en een kans om te spelen dient zich door blessures, schorsingen of door transfers sneller aan je zou verwachten. Dus Paolo, ga er vol voor. Je kans komt vroeger of later maar die moet je dan wel afdwingen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Maar voor welke positie is hij eigenlijk gehaald,ik denk toch echt als nummer 10.Maar daar speelt ene Achahbar. Verder zei Oversier dat hij ook op de vleugel een optie is maar daar komt hij natuurlijk ook niet aan de bak.Blijft over de positie van Overtoom maar daar hebben we een transfersom voor betaald,was de aanvoerder van Almere en speelt ook gewoon goed.
Misschien zijn er aan deze jongen dingen beloofd die ze vervolgens niet kunnen waarmaken?Ik zie in ieder geval geen positie voor hem en ik denk eerlijk gezegd dat hij dat inmiddels ook in de gaten heeft.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Paolo Sabak

Bericht door Wessel »

Op dit moment is er inderdaad niet veel perspectief op speeltijd voor Sabak. Maar dingen kunnen snel veranderen. Ik hoop dat de Gier hem toch ook af en toe wat speeltijd gunt zodat hij een beetje in de running blijft. Hij zou eventueel ook als extra middenvelder in te zetten zijn wanneer je tijdens een wedstrijd wat meer defensieve zekerheid wil inbouwen.

De positie van Sabak is trouwens niet bijzonder. B.v. een Sturing en Hoogveld verkeren in een zelfde positie. Zij hadden ook wel meer speeltijd verwacht na hun eerdere optredens. Ja het leven van een profvoetballer kan soms hard zijn. Ik vind ook niet dat Oversier hier erg subtiel mee omgaat, niet met het een kans geven aan eigen talent noch met het rekening houden met de verwachtingen van spelers die elders om de een of andere reden buiten de boot gevallen zijn. Zoiets kan op en gegeven moment tot spanningen in de spelersgroep leiden. Maar spelers moeten moeten zich hierdoor niet uit het veld laten slaan. Als je je 100 % inzet komt er altijd wel weer ergens een kans voor je!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Sjoerdbemmel »

Wessel schreef:
zo 23 sep 2018, 11:20
Op dit moment is er inderdaad niet veel perspectief op speeltijd voor Sabak. Maar dingen kunnen snel veranderen. Ik hoop dat de Gier hem toch ook af en toe wat speeltijd gunt zodat hij een beetje in de running blijft. Hij zou eventueel ook als extra middenvelder in te zetten zijn wanneer je tijdens een wedstrijd wat meer defensieve zekerheid wil inbouwen.

De positie van Sabak is trouwens niet bijzonder. B.v. een Sturing en Hoogveld verkeren in een zelfde positie. Zij hadden ook wel meer speeltijd verwacht na hun eerdere optredens. Ja het leven van een profvoetballer kan soms hard zijn. Ik vind ook niet dat Oversier hier erg subtiel mee omgaat, niet met het een kans geven aan eigen talent noch met het rekening houden met de verwachtingen van spelers die elders om de een of andere reden buiten de boot gevallen zijn. Zoiets kan op en gegeven moment tot spanningen in de spelersgroep leiden. Maar spelers moeten moeten zich hierdoor niet uit het veld laten slaan. Als je je 100 % inzet komt er altijd wel weer ergens een kans voor je!
je roept eerst dat je met meer jeugdspelers wilt spelen.. en 2 weken later krijgt alleen romeny een paar minuten per wedstrijd (heeft voor de rest niet met sabak te maken).. opvallend.

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door Nijmegen0413 »

Sjoerdbemmel schreef:
zo 23 sep 2018, 17:45
Wessel schreef:
zo 23 sep 2018, 11:20
Op dit moment is er inderdaad niet veel perspectief op speeltijd voor Sabak. Maar dingen kunnen snel veranderen. Ik hoop dat de Gier hem toch ook af en toe wat speeltijd gunt zodat hij een beetje in de running blijft. Hij zou eventueel ook als extra middenvelder in te zetten zijn wanneer je tijdens een wedstrijd wat meer defensieve zekerheid wil inbouwen.

De positie van Sabak is trouwens niet bijzonder. B.v. een Sturing en Hoogveld verkeren in een zelfde positie. Zij hadden ook wel meer speeltijd verwacht na hun eerdere optredens. Ja het leven van een profvoetballer kan soms hard zijn. Ik vind ook niet dat Oversier hier erg subtiel mee omgaat, niet met het een kans geven aan eigen talent noch met het rekening houden met de verwachtingen van spelers die elders om de een of andere reden buiten de boot gevallen zijn. Zoiets kan op en gegeven moment tot spanningen in de spelersgroep leiden. Maar spelers moeten moeten zich hierdoor niet uit het veld laten slaan. Als je je 100 % inzet komt er altijd wel weer ergens een kans voor je!
je roept eerst dat je met meer jeugdspelers wilt spelen.. en 2 weken later krijgt alleen romeny een paar minuten per wedstrijd (heeft voor de rest niet met sabak te maken).. opvallend.
Een kleine nuance moet hierbij wel gemaakt worden.
Jeugdige spelers krijgen meestal pas in de loop van het seizoen minuten/kansen.
Jongens als Joppen en Buwalda zullen in de winterstop eventueel hun conclusies trekken en dan komen Hoogveld en van Rooij weer in beeld.
Verder maken die jonge jongens ook een ontwikkeling door en zullen ze alleen maar beter worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Paolo Sabak

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
zo 23 sep 2018, 19:06
Sjoerdbemmel schreef:
zo 23 sep 2018, 17:45
Wessel schreef:
zo 23 sep 2018, 11:20
Op dit moment is er inderdaad niet veel perspectief op speeltijd voor Sabak. Maar dingen kunnen snel veranderen. Ik hoop dat de Gier hem toch ook af en toe wat speeltijd gunt zodat hij een beetje in de running blijft. Hij zou eventueel ook als extra middenvelder in te zetten zijn wanneer je tijdens een wedstrijd wat meer defensieve zekerheid wil inbouwen.

De positie van Sabak is trouwens niet bijzonder. B.v. een Sturing en Hoogveld verkeren in een zelfde positie. Zij hadden ook wel meer speeltijd verwacht na hun eerdere optredens. Ja het leven van een profvoetballer kan soms hard zijn. Ik vind ook niet dat Oversier hier erg subtiel mee omgaat, niet met het een kans geven aan eigen talent noch met het rekening houden met de verwachtingen van spelers die elders om de een of andere reden buiten de boot gevallen zijn. Zoiets kan op en gegeven moment tot spanningen in de spelersgroep leiden. Maar spelers moeten moeten zich hierdoor niet uit het veld laten slaan. Als je je 100 % inzet komt er altijd wel weer ergens een kans voor je!
je roept eerst dat je met meer jeugdspelers wilt spelen.. en 2 weken later krijgt alleen romeny een paar minuten per wedstrijd (heeft voor de rest niet met sabak te maken).. opvallend.
Een kleine nuance moet hierbij wel gemaakt worden.
Jeugdige spelers krijgen meestal pas in de loop van het seizoen minuten/kansen.
Jongens als Joppen en Buwalda zullen in de winterstop eventueel hun conclusies trekken en dan komen Hoogveld en van Rooij weer in beeld.
Verder maken die jonge jongens ook een ontwikkeling door en zullen ze alleen maar beter worden.
Maar waar moet Buwalda heen? Begrijp niet dat ze zijn contract niet hebben laten ontbinden.Wat moeten we in godsnaam met 5 centrumverdedigers?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten