Josef Kvida

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:31
Maar om iemand na 2 goede wedstrijden af te serveren,dat heb ik zelden in de voetballerij meegemaakt.
Huh? Je loopt hier toch al een flinke tijd mee.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Bottendaal »

Legendario schreef:
za 15 sep 2018, 13:02
zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:31
Maar om iemand na 2 goede wedstrijden af te serveren,dat heb ik zelden in de voetballerij meegemaakt.
Huh? Je loopt hier toch al een flinke tijd mee.
:lol:
Daar hebben sommigen nog geen 10 minuten voor nodig...

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door gladiator »

deze man met zijn prachtige linker verdiend een spandoek of op zijn minst een liedje.
voor mij de meest verassende aangekochte speler dit jaar
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Bottendaal »

gladiator schreef:
za 15 sep 2018, 23:46
deze man met zijn prachtige linker verdiend een spandoek of op zijn minst een liedje.
voor mij de meest verassende aangekochte speler dit jaar
Potentiële publiekslieveling. In ieder geval voor mij.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Schreeuwert uut L »

gladiator schreef:
za 15 sep 2018, 23:46
deze man met zijn prachtige linker verdiend een spandoek of op zijn minst een liedje.
voor mij de meest verassende aangekochte speler dit jaar
Verzin een liedje, zet 'm in en spoor de supporters om je heen aan om mee te zingen! :sjaal:
:bier:

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Zico »

mschr schreef:
za 15 sep 2018, 11:18
zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:04
Kvida zegt nu in De Gelderlander dat hij eigenlijk niet naar Jong Tsjechië wilde gaan maar de regels verplichtten hem dat.Hij wist dat hij ging banken daar en had natuurlijk al een voorgevoel over zijn positie hier.
Ik vind dat Jack dit heel,heel slecht heeft gemanaged.
Kijk,als je je dure aankoop wil laten spelen,prima, ook Kvida gaat zijn foutjes maken want ook dat is geen geweldenaar.
Maar 99 van de 100 trainers hadden Kvida laten staan,gewacht tot hij een of twee mindere wedstrijden zou hebben gespeeld en dan Bossaerts ingebracht.
En ja,ik ben geen fan van Bossaerts ondanks het verhaal wat zijn ex buurjongen hier heeft gepost.
Laten we niet vergeten dat deze jongen totaal geen trek had om hier te gaan voetballen,helaas was er geen enkele club geïnteresseerd in deze klasbak zodat hij eieren voor zijn geld koos.Een handje geholpen door zijn TD bij Oostende,Broos.
Ik heb dat soort spelers hier gewoon liever niet en je kan er gif op innemen dat deze gast voor trammelant gaat zorgen als hij op de bank moet gaan zitten.
Ik begrijp je zorgen, maar Bossaerts heeft iets wat Kvida en Rens missen: overzicht. Als er iemand moet banken, is het Rens wel.
Ik zie ook iets meer potentie in Bossaerts dan in Kvida eerlijk gezegd. Ik weet wel dat als Bossaerts -en dat geldt ook voor Darri- de concurrentieslag gaan verliezen en op de bank komen te ziten, NEC er alles aan moeten doen om gasten in de winter weer te verkopen/verhuren/contract ontbinden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
za 15 sep 2018, 13:02
zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:31
Maar om iemand na 2 goede wedstrijden af te serveren,dat heb ik zelden in de voetballerij meegemaakt.
Huh? Je loopt hier toch al een flinke tijd mee.
Ik bedoelde het vanuit het perspectief van een trainer.Ik heb het ,bij NEC, nog nooit meegemaakt dat een speler zijn eerste 2 wedstrijden prima afwikkelde om vervolgens naar de bank te worden gezet.Het spijt me voor alle Jack fans maar ik vind het heel,heel erg zwak van hem.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
zo 16 sep 2018, 09:41
Legendario schreef:
za 15 sep 2018, 13:02
zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:31
Maar om iemand na 2 goede wedstrijden af te serveren,dat heb ik zelden in de voetballerij meegemaakt.
Huh? Je loopt hier toch al een flinke tijd mee.
Ik bedoelde het vanuit het perspectief van een trainer.Ik heb het ,bij NEC, nog nooit meegemaakt dat een speler zijn eerste 2 wedstrijden prima afwikkelde om vervolgens naar de bank te worden gezet.Het spijt me voor alle Jack fans maar ik vind het heel,heel erg zwak van hem.
Eens

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Bottendaal »

Zico schreef:
zo 16 sep 2018, 09:38
mschr schreef:
za 15 sep 2018, 11:18
zuurpruim schreef:
za 15 sep 2018, 11:04
Kvida zegt nu in De Gelderlander dat hij eigenlijk niet naar Jong Tsjechië wilde gaan maar de regels verplichtten hem dat.Hij wist dat hij ging banken daar en had natuurlijk al een voorgevoel over zijn positie hier.
Ik vind dat Jack dit heel,heel slecht heeft gemanaged.
Kijk,als je je dure aankoop wil laten spelen,prima, ook Kvida gaat zijn foutjes maken want ook dat is geen geweldenaar.
Maar 99 van de 100 trainers hadden Kvida laten staan,gewacht tot hij een of twee mindere wedstrijden zou hebben gespeeld en dan Bossaerts ingebracht.
En ja,ik ben geen fan van Bossaerts ondanks het verhaal wat zijn ex buurjongen hier heeft gepost.
Laten we niet vergeten dat deze jongen totaal geen trek had om hier te gaan voetballen,helaas was er geen enkele club geïnteresseerd in deze klasbak zodat hij eieren voor zijn geld koos.Een handje geholpen door zijn TD bij Oostende,Broos.
Ik heb dat soort spelers hier gewoon liever niet en je kan er gif op innemen dat deze gast voor trammelant gaat zorgen als hij op de bank moet gaan zitten.
Ik begrijp je zorgen, maar Bossaerts heeft iets wat Kvida en Rens missen: overzicht. Als er iemand moet banken, is het Rens wel.
Ik zie ook iets meer potentie in Bossaerts dan in Kvida eerlijk gezegd. Ik weet wel dat als Bossaerts -en dat geldt ook voor Darri- de concurrentieslag gaan verliezen en op de bank komen te ziten, NEC er alles aan moeten doen om gasten in de winter weer te verkopen/verhuren/contract ontbinden.
Ik denk dat het in geval van Darri wel mee valt. Vindt zelf ook dat hij niet goed presteert.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Brabander »

Kvida en Bosschaerts zijn een beetje dezelfde spelers. Kvida is wel een degelijke speler die ook aanvallend zeer gevaarlijk is met zijn lengte en (dus) zijn enorme schot in zijn been! Jacky zal het lastig krijgen om een goede keuze te maken tussen deze twee. Maar wel goed dat NEC en de trainer dit soort keuze's moet maken, dat betekend dat er veel kwaliteit is in de selectie!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Tim Janssen »

tot nu toe onze beste centrale moet ik zeggen hoor
vandaag ook 2 belangrijke onderscheppingen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door zuurpruim »

Tim Janssen schreef:
vr 21 sep 2018, 22:51
tot nu toe onze beste centrale moet ik zeggen hoor
vandaag ook 2 belangrijke onderscheppingen
:withstupid:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door JBNMGN »

Tim Janssen schreef:
vr 21 sep 2018, 22:51
tot nu toe onze beste centrale moet ik zeggen hoor
vandaag ook 2 belangrijke onderscheppingen
Speelde een prima wedstrijd
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Nijmegen0413 »

Met afstand de beste centrale verdediger die we hebben. Uitstekende onderscheppingen, nog behoorlijk snel, sterk in de lucht en durft in te schuiven.
Zijn bal van de lijn was fabelachtig maar ook zijn cross passen zijn om van te smullen.
Topper!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door De Kletskop »

Alleen al de drive die ik zie in zijn verdedigende acties mis ik bijvoorbeeld bij een Bossaerts.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door zuurpruim »

De Gier zal echt met de billen bloot moeten als Rens weer fit is.Er is geen enkele reden Kvida nu nog op de bank te zetten.Maar ik vind Bossaerts ook niet echt meevallen tot nu toe dus ben benieuwd wie het duo gaat worden tegen de Eagles.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:03
De Gier zal echt met de billen bloot moeten als Rens weer fit is.Er is geen enkele reden Kvida nu nog op de bank te zetten.Maar ik vind Bossaerts ook niet echt meevallen tot nu toe dus ben benieuwd wie het duo gaat worden tegen de Eagles.
:withstupid: ik zou niet weten wat De Gier moet doen. Rens is zeker niet beter, maar wel de verloren zoon en aanvoerder. Bossaerts is talentvol en doet niet onder voor Rens

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Pol »

Jota schreef:
za 22 sep 2018, 13:37
zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:03
De Gier zal echt met de billen bloot moeten als Rens weer fit is.Er is geen enkele reden Kvida nu nog op de bank te zetten.Maar ik vind Bossaerts ook niet echt meevallen tot nu toe dus ben benieuwd wie het duo gaat worden tegen de Eagles.
:withstupid: ik zou niet weten wat De Gier moet doen. Rens is zeker niet beter, maar wel de verloren zoon en aanvoerder. Bossaerts is talentvol en doet niet onder voor Rens
Het is een lastige keuze tussen Rens en Bossaerts, maar het zou vreemd zijn als Kvida daarvan het kind van de rekening is. Hij is voorlopig de beste van de drie.

bbq

Re: Josef Kvida

Bericht door bbq »

Deze speler speelt na onze promotie en 1 jaar eredivisie in de Premier League. Nieuw goudmijntje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door DJTEEF! »

Aantal tegengoals per wedstrijd als basisspeler:
Kvida: 1.3;
Rens: 1.8;
Bossaerts: 2.7.

Rens met Bossaerts zou het bij mij in elk geval niet worden. Over Sanniez twijfel ik ook.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Pol »

DJTEEF! schreef:
za 22 sep 2018, 14:14
Aantal tegengoals per wedstrijd als basisspeler:
Kvida: 1.3;
Rens: 1.8;
Bossaerts: 2.7.

Rens met Bossaerts zou het bij mij in elk geval niet worden. Over Sanniez twijfel ik ook.
Wellicht kan Bossaerts op de rechtsback positie uit de voeten?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door mschr »

bbq schreef:
za 22 sep 2018, 14:10
Deze speler speelt na onze promotie en 1 jaar eredivisie in de Premier League. Nieuw goudmijntje.
Absoluut niet. Hij is een doorsnee-verdediger. Beter dan Tedje weliswaar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef:
za 22 sep 2018, 14:06
Jota schreef:
za 22 sep 2018, 13:37
zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:03
De Gier zal echt met de billen bloot moeten als Rens weer fit is.Er is geen enkele reden Kvida nu nog op de bank te zetten.Maar ik vind Bossaerts ook niet echt meevallen tot nu toe dus ben benieuwd wie het duo gaat worden tegen de Eagles.
:withstupid: ik zou niet weten wat De Gier moet doen. Rens is zeker niet beter, maar wel de verloren zoon en aanvoerder. Bossaerts is talentvol en doet niet onder voor Rens
Het is een lastige keuze tussen Rens en Bossaerts, maar het zou vreemd zijn als Kvida daarvan het kind van de rekening is. Hij is voorlopig de beste van de drie.
Het is helemaal geen lastige keuze tussen Rens en Bossaerts.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
za 22 sep 2018, 14:42
bbq schreef:
za 22 sep 2018, 14:10
Deze speler speelt na onze promotie en 1 jaar eredivisie in de Premier League. Nieuw goudmijntje.
Absoluut niet. Hij is een doorsnee-verdediger. Beter dan Tedje weliswaar.
Hij is verre van een doorsnee-verdediger. Hem vergelijken met Ted is onzin, nu al 10x beter.
Bossaerts is als Ted: Het ziet er imposant uit, maar puntje bij paaltje verdedigt het als een pfeiffer patientje.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Josef Kvida

Bericht door n23 »

Pol schreef:
za 22 sep 2018, 14:06
Jota schreef:
za 22 sep 2018, 13:37
zuurpruim schreef:
za 22 sep 2018, 10:03
De Gier zal echt met de billen bloot moeten als Rens weer fit is.Er is geen enkele reden Kvida nu nog op de bank te zetten.Maar ik vind Bossaerts ook niet echt meevallen tot nu toe dus ben benieuwd wie het duo gaat worden tegen de Eagles.
:withstupid: ik zou niet weten wat De Gier moet doen. Rens is zeker niet beter, maar wel de verloren zoon en aanvoerder. Bossaerts is talentvol en doet niet onder voor Rens
Het is een lastige keuze tussen Rens en Bossaerts, maar het zou vreemd zijn als Kvida daarvan het kind van de rekening is. Hij is voorlopig de beste van de drie.
Al speelden Rens en Bossaerts allebei evengoed zou het nog steeds geen moeilijke keuze zijn en zet je gewoon je captain er in. Daarbij vind ik Rens tot nu toe nog altijd beter spelen dan Bossaerts en is het dus helemaal makkelijk: Kvida+Rens moet het worden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten