Selectie 2018/2019

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Selectie 2018/2019

Bericht door Nijmegen0413 »

Zo, eens even kijken wat we nodig hebben voor komend seizoen en wat er nog blijft.

Keeper: van Duin houden als ervaren 2e/3e keus en een stabiele en talentvolle keeper aantrekken (Koopmans-PSV/De Boer-Telstar/Stevens-Go Ahead)

Rechtsback: Heinloth is al vertrokken en Joppen mag van mij ook vertrekken. Hoogveld doorschuiven en laten fungeren als back-up. Verder een 1e rechtsback aantrekken (Stankov-Dordrecht/Ciranni-MVV/Lopes Cabral-Telstar)

Centrale verdediging: Golla en vd Pavert zullen vertrekken en dan hou je Buwalda en Sturing over. Sturing een vaste basisplek geven en Buwalda als back-up laten fungeren of wederom verhuren. Verder van Ottele alvast aan het grote werk laten ruiken door hem sporadisch op de bank te zetten en lekker uitdagen door mee te laten trainen. Is echt een heel groot talent en het zou zonde zijn als hij geen perspectief ziet en vertrekt. Verder zie ik Dijkstra ook als optie. Daarnaast moet er wel nog een basiswaardige verdediger bij (Mmaee-MVV/Schouten-Volendam/van Huizen-Telstar/Steenvoorden-Cambuur)

Linksback: Verdonk keert terug naar Feyenoord en Lijnders ziet het niet zitten in Alberto. Wat eigenlijk dus inhoud dat we 0 linksbacks hebben. Als eerste ook hier weer jeugd doorschuiven en laten fungeren als back-up (Wouters). Geld uitgeven aan back-up spelers die niks toevoegen en de jeugd laten verpieteren moet afgelopen zijn. Naast Wouters natuurlijk een 1e linksback halen. (Gunst-Eindhoven/Achenteh-Go Ahead/Cavlan-Heerenveen)

Centrale middenvelders: met Dijkstra en Jansen heb je voor 2 plekken precies 2 spelers na het vertrek van Breinburg en Bikel. Dijkstra en Jansen lijken mij spelers die het JL niveau in principe gewoon aankunnen, al zal er nog een echte concurrent voor hen bij moeten komen (Nys-MVV/Osman-Heracles/vd Boomen-Heerenveen). Verder is dit een positie waar naar mijn mening weinig talent loopt in de jeugd. Voor de breedte misschien goed om ergens een jeugdige back-up op te pikken.

Aanvallende middenvelders: Ferdi zal zo goed als zeker vertrekken, zo niet dan een vaste basisplek geven. Ook omdat Achahbar heeft uitgesproken Eredivisie te willen spelen en hoogstwaarschijnlijk niet blijft. Verder lijkt Romeny mij de beste optie als de bovenste 2 vertrekken. Lekker kort om Braken heen spelen zoals Achahbar aan het einde van dit seizoen. Romeny heeft een goede techniek, snelheid, diepgang en is goalgericht. Verder zal zijn inhoud ook toenemen met een complete voorbereiding. Als back-up Oratmangoen doorschuiven die aardig wat vlieguren heeft gemaakt bij Oss en wellicht Dirk Proper al een beetje aan het grote werk laten ruiken. Die gozer is abnormaal goed.

Buitenspelers: Groeneveld zal verkocht worden en Rayhi zal gebruik maken van zijn transfervrije status. Ook Ferdi zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken. Dan houd je met Romeny en Langil 2 spelers over die links/rechtsbuiten kunnen spelen. Aangezien ik Romeny liever centraal zie is het eigenlijk zelf alleen Langil. Mits hij niet te veel salaris heeft zou ik Langil houden. Onvoorspelbare speler die zeker bruikbaar is in de JL. Verder zou Oratmangoen ook als back-up kunnen fungeren en zou ik Theunissen ook doorschuiven. Er zal echter nog minimaal een buitenspeler bij moeten komen die een echte meerwaarde vormt (Hamdoui-Telstar/Doodeman-Volendam/Okita-MVV/Blummel-Den Bosch)

Spits: Braken word onze vaste 1e spits. Echter fungeert hij alleen bij buitenspelers en met een andere spits kort om hem heen (Romeny) Achter Braken heb je met van Zundert een zelfde type spits en heb je ook nog een Mex Bakker. In de spits hoeft naar mijn mening weinig te gebeuren, of er moet zich een welbekend buitenkansje voor doen.

Met het scenario hierboven zal het er (bijvoorbeeld) zo uit gaan zien:

----------------Koopmans-------------------
Stankov - Sturing - Steenvoorden - Cavlan
------------Dijkstra - Jansen---------------
------Blummel - Romeny - Langil--------
-------------------Braken--------------------

Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door JdB »

Ciranni die je nu hierboven noemt is door Fortuna al opgepikt. Zeer verstandig van ze.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Hennie-C »

Veerman van Volendam ook een prima speler. Rechtsback (weet zen naam niet) van Eindhoven vond ik ook een aardige speler.
Supporting eNieSee is everything!

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door jallah »

youri loen.. van den boomen.. cas peeters.. van miechem.. dat soort spelers en een snelle cv alsjeblieft.. en contract ontbinding voor dijkstra. desnoods haal je er lorenzo davids voor terug dan ben je nog beter af

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Goffert »

Twente en Roda zullen het seizoen in gaan met spelers van buiten de Jupiler. Laten wij ons volledig focussen op toppers binnen de Jupiler. Mahmudov, v.d. Water, Valpoort, dat soort jongens.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door daavj »

Goffert schreef:
di 15 mei 2018, 15:33
Twente en Roda zullen het seizoen in gaan met spelers van buiten de Jupiler. Laten wij ons volledig focussen op toppers binnen de Jupiler. Mahmudov, v.d. Water, Valpoort, dat soort jongens.
Volledig mee eens, we moeten de toppers weghalen bij de andere JL clubs.
Daarbij moeten we altijd in ogenschouw houden wat we nodig hebben om te presteren in de JL, en wat we juist niet nodig hebben.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door burp »

Heemskerk (Den Bosch) of Olij (Jong AZ) lijken mij prima doelmannen, ook transfervrij.
Mag Van Duin best derde doelman blijven.

Blijft stom dat Oversier die optie bij Paes niet gelicht heeft, al was het maar voor om een vergoeding te krijgen.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door martijn5 »

Keepers: Stijn van Gassel van Helmond of Menno Bergsen van Dordt

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Demtsjenko »

ik denk dat er centraal op het middenveld een bepalende speler moet komen... we hebben met foor en kadioglu al gezien dat een jonkie op die positie niet werkt. romeny er nu neerzetten zal er weer voor zorgen dat het middenveld te zwak is...

voor die positie heb je een ander type speler nodig. zeker een speler met leiderschapskwaliteiten. een type radomski, vadocz, zimling, schone, govedarica, holman, barreto... toevallig allemaal buitenlanders... met dit type bedoel ik: zelfbewuste spelers die een stabiele factor zijn op het middenveld, het spel durven te bepalen en anderen op hun plek durven te zetten... mentaal sterke spelers die niet snel onder de indruk zijn, goed kunnen voetballen en met name tactisch het spelletje goed door hebben (hoewel holman het met name moest hebben van z'n drive...)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Tiel »

daavj schreef:
di 15 mei 2018, 15:36
Goffert schreef:
di 15 mei 2018, 15:33
Twente en Roda zullen het seizoen in gaan met spelers van buiten de Jupiler. Laten wij ons volledig focussen op toppers binnen de Jupiler. Mahmudov, v.d. Water, Valpoort, dat soort jongens.
Volledig mee eens, we moeten de toppers weghalen bij de andere JL clubs.
Daarbij moeten we altijd in ogenschouw houden wat we nodig hebben om te presteren in de JL, en wat we juist niet nodig hebben.
Is bij Roda de zilvervloot binnen gevaren dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Tiel »

martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 15:40
Keepers: Stijn van Gassel van Helmond of Menno Bergsen van Dordt
Tja dan ben je 18, mag je 2 keer meedoen en vinden supporters van andere clubs dat je direct goed genoeg bent voor een vaste basisplaats.

Diezelfde supporters verketteren de TD, hoe kon hij nu zo'n onervaren keeper halen..........
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door martijn5 »

Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:01
martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 15:40
Keepers: Stijn van Gassel van Helmond of Menno Bergsen van Dordt
Tja dan ben je 18, mag je 2 keer meedoen en vinden supporters van andere clubs dat je direct goed genoeg bent voor een vaste basisplaats.

Diezelfde supporters verketteren de TD, hoe kon hij nu zo'n onervaren keeper halen..........
Nee ik zeg ook niet een vaste basisplaats. Maar wel als 2e/3e keeper. Je moet minimaal 2 nieuwe aantrekken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Tiel »

martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 16:04
Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:01
martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 15:40
Keepers: Stijn van Gassel van Helmond of Menno Bergsen van Dordt
Tja dan ben je 18, mag je 2 keer meedoen en vinden supporters van andere clubs dat je direct goed genoeg bent voor een vaste basisplaats.

Diezelfde supporters verketteren de TD, hoe kon hij nu zo'n onervaren keeper halen..........
Nee ik zeg ook niet een vaste basisplaats. Maar wel als 2e/3e keeper. Je moet minimaal 2 nieuwe aantrekken.
Dan moet je schrijven en ipv of.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:14
martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 16:04
Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:01
martijn5 schreef:
di 15 mei 2018, 15:40
Keepers: Stijn van Gassel van Helmond of Menno Bergsen van Dordt
Tja dan ben je 18, mag je 2 keer meedoen en vinden supporters van andere clubs dat je direct goed genoeg bent voor een vaste basisplaats.

Diezelfde supporters verketteren de TD, hoe kon hij nu zo'n onervaren keeper halen..........
Nee ik zeg ook niet een vaste basisplaats. Maar wel als 2e/3e keeper. Je moet minimaal 2 nieuwe aantrekken.
Dan moet je schrijven en ipv of.
Ahhh, is dat hoe de taal in elkaar zit? Kun je nog meer masterclasses geven? :tong: :wink:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
di 15 mei 2018, 15:39
Heemskerk (Den Bosch) of Olij (Jong AZ) lijken mij prima doelmannen, ook transfervrij.
Mag Van Duin best derde doelman blijven.

Blijft stom dat Oversier die optie bij Paes niet gelicht heeft, al was het maar voor om een vergoeding te krijgen.
Die Olij beviel mij ook zeer, als hij transfervrij is zou ik ‘m halen! De 3 wedstrijden dat ik hem heb gezien viel hij mij op.
Iemand enig idee of ik er falikant naast zit en per toeval zijn enige goede wedstrijden heb gezien?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Gijscoman »

NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Awoniyi!!!

Twente en Roda kunnen zich alvast voorbereiden op de play-offs, want wij worden met 114 punten kampioen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door TT »

NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Ja, laten we die fout weer gaan maken. ...een leger huurlingen

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Nijmegen0413 »

JdB schreef:
di 15 mei 2018, 14:10
Ciranni die je nu hierboven noemt is door Fortuna al opgepikt. Zeer verstandig van ze.
Zuur! Goede multifunctionele verdediger.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Tiel »

TT schreef:
di 15 mei 2018, 17:06
NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Ja, laten we die fout weer gaan maken. ...een leger huurlingen
Je bedoelt zoals NAC gepromoveerd is b.v.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Nijmegen0413 »

Hennie-C schreef:
di 15 mei 2018, 15:27
Veerman van Volendam ook een prima speler. Rechtsback (weet zen naam niet) van Eindhoven vond ik ook een aardige speler.
Veerman zal onderkant eredivisie gaan gok ik.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Gijscoman »

TT schreef:
di 15 mei 2018, 17:06
NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Ja, laten we die fout weer gaan maken. ...een leger huurlingen
NAC is ermee gepromoveerd.

Maar goed; het gerucht komt van Jean Knipping, dus het zal wel onzin zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef:
di 15 mei 2018, 17:12
TT schreef:
di 15 mei 2018, 17:06
NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Ja, laten we die fout weer gaan maken. ...een leger huurlingen
NAC is ermee gepromoveerd.

Maar goed; het gerucht komt van Jean Knipping, dus het zal wel onzin zijn.
Van mij mag Salah komen en Mane ook.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Mark Ariaans »

Gijscoman schreef:
di 15 mei 2018, 17:12
Maar goed; het gerucht komt van Jean Knipping, dus het zal wel onzin zijn.
Volgens Knipping is Lijnders toch zo goed als weg? Dus waarom zou hij dan Liverpool huurlingen binnenhalen?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
di 15 mei 2018, 17:13
Van mij mag Salah komen en Mane ook.
Die zijn niet uit de opleiding.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2018/2019

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
di 15 mei 2018, 17:12
TT schreef:
di 15 mei 2018, 17:06
NECvooralles schreef:
di 15 mei 2018, 17:01
Gerucht gaat dat er 4-5 Liverpool spelers uit de opleiding komen via Pep.
Ja, laten we die fout weer gaan maken. ...een leger huurlingen
NAC is ermee gepromoveerd.

Maar goed; het gerucht komt van Jean Knipping, dus het zal wel onzin zijn.
Moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel aan gedacht heb. Hun spelers komen aan minuten en ze helpen hun Pep ermee. Leek mij logisch maar goed zo kan JK het dus ook zelf verzonnen hebben.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: deest en 31 gasten