Bart van Rooij

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15057
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door necnmgn »

Gewoon voor beide partijen een goede zaak. Nu nog een beter vervanging voor Bronkhorst vinden, zodat hij wel een beetje concurrentie heeft! Verstandige jongens, Dirk en Bart!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Demtsjenko »

E.B schreef:
do 30 mar 2023, 13:20
Er is een hoop kritiek geweest op Van Rooij, ook hier. Van leugenaar tot en met. Naar NEC lijkt hij dus, gezien de woorden van Aalbers, altijd transparant te zijn geweest met in zijn gedachte iets voor de club te willen betekenen. Hij voegt gewoon daad bij zijn woord.
Op basis van aannames… laakbaar gedrag… degenen die zich er schuldig aan hebben gemaakt moeten maar eens goed nadenken over hun eigen reacties… helaas zal dat laatste waarschijnlijk niet gebeuren…

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Napoleon »

Sandertjuh85 schreef:
do 30 mar 2023, 13:37
FC Hilversum schreef:
do 30 mar 2023, 12:35
Laat ik voorop stellen dat ik het prima vind dat Bart blijft. Jongen van de club en gewoon een prima back.
Echter van de 3 die een aanbieding hebben ontvangen is Bart wel de minste helaas. Ik had liever dat die andere 2 bij hadden getekend als ik een keus had mogen maken.
Bart is de belangrijkste van de 3. We hebben namelijk helemaal geen back up voor hem. Buiten dat hij zeker niet minder is dan el k.

Ik denk ook dat er door sommige nog wel eens wordt onderschat hoe belangrijk het is dat jongens van de club gewoon hier spelen. Ik zou altijd bij nec blijven komen maar ik zie toch liever bart en dirk dan bijv een tanane en tavsan of mattsson.
Ik vind Souf wel iets meer hebben dan Bart. Heeft een goede voorzet en echt een drive naar voren. Die gaat waarschijnlijk ook meer waard worden. Bart is modaal: doet z’n werk goed maar weinig spectaculair. Hij doet me een beetje denken aan Kuipers.
Neemt niet weg dat ik ontzettend blij ben dat hij getekend heeft. Toch een eigen jongen en kan later verkocht worden voor wat poen.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1826
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door BertNEC »

necnmgn schreef:
do 30 mar 2023, 15:18
Gewoon voor beide partijen een goede zaak. Nu nog een beter vervanging voor Bronkhorst vinden, zodat hij wel een beetje concurrentie heeft! Verstandige jongens, Dirk en Bart!
:withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door DJTEEF! »

FC Hilversum schreef:
do 30 mar 2023, 15:18
Sandertjuh85 schreef:
do 30 mar 2023, 13:37
FC Hilversum schreef:
do 30 mar 2023, 12:35
Laat ik voorop stellen dat ik het prima vind dat Bart blijft. Jongen van de club en gewoon een prima back.
Echter van de 3 die een aanbieding hebben ontvangen is Bart wel de minste helaas. Ik had liever dat die andere 2 bij hadden getekend als ik een keus had mogen maken.
Bart is de belangrijkste van de 3. We hebben namelijk helemaal geen back up voor hem. Buiten dat hij zeker niet minder is dan el k.

Ik denk ook dat er door sommige nog wel eens wordt onderschat hoe belangrijk het is dat jongens van de club gewoon hier spelen. Ik zou altijd bij nec blijven komen maar ik zie toch liever bart en dirk dan bijv een tanane en tavsan of mattsson.
Ben ik het niet mee eens. Ik ben van mening dat je volgende week 2 backs haalt van minimaal het zelfde niveau.
voor mij is een jongen van de club helemaal niet belangrijk. Ik zie liever een jongens als Tananne die het niveau omhoog brengen zodat we als club kunnen doorgroeien naar een gezonde en stabiele club waar sponsoren en dergelijke voor in de rij gaan staan.
Maar neemt niet weg dat ik blij ben dat Bart er gewoon bij blijft hoor, laat dat duidelijk zijn. daarnaast is het een sympathieke gozer!
Maar jij zit dan ook in Hilversum.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door DJTEEF! »

Ik ben blij dat Bart heeft bijgetekend. Lijkt me een goede zaak voor NEC en voor Bart.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door beeros »

DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 16:31
Ik ben blij dat Bart heeft bijgetekend. Lijkt me een goede zaak voor NEC en voor Bart.
Helemaal juist. Bart is echt nog niet klaar voor een stap hogerop. Dus heel verstandig om bij nec nog te groeien en meer ervaring op te doen. Hoop ook dat er serieuze concurrentie voor hem bij komt waardoor hij elke week moet presteren. Ben wel benieuwd of er hem hem een gelimiteerde transfersom is afgesproken na volgend seizoen.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door gladiator »

beeros schreef:
do 30 mar 2023, 17:57
DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 16:31
Ik ben blij dat Bart heeft bijgetekend. Lijkt me een goede zaak voor NEC en voor Bart.
Helemaal juist. Bart is echt nog niet klaar voor een stap hogerop. Dus heel verstandig om bij nec nog te groeien en meer ervaring op te doen. Hoop ook dat er serieuze concurrentie voor hem bij komt waardoor hij elke week moet presteren. Ben wel benieuwd of er hem hem een gelimiteerde transfersom is afgesproken na volgend seizoen.
Je snapt zelf hopelijk ook dat Bart heeft bijgetekend om geld op te leveren. De 2e keus wordt een back van Almere of een gedegradeerde club. Als Bart volgend jaar veel speelt levert hij nec 2 miljoen op dat zal de opzet zijn. Nec haalt echt geen back die duidelijk beter is om Bart 2 jaar lang op de bank te zetten
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door DJTEEF! »

gladiator schreef:
do 30 mar 2023, 18:01
beeros schreef:
do 30 mar 2023, 17:57
DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 16:31
Ik ben blij dat Bart heeft bijgetekend. Lijkt me een goede zaak voor NEC en voor Bart.
Helemaal juist. Bart is echt nog niet klaar voor een stap hogerop. Dus heel verstandig om bij nec nog te groeien en meer ervaring op te doen. Hoop ook dat er serieuze concurrentie voor hem bij komt waardoor hij elke :withstupid: week moet presteren. Ben wel benieuwd of er hem hem een gelimiteerde transfersom is afgesproken na volgend seizoen.
Je snapt zelf hopelijk ook dat Bart heeft bijgetekend om geld op te leveren. De 2e keus wordt een back van Almere of een gedegradeerde club. Als Bart volgend jaar veel speelt levert hij nec 2 miljoen op dat zal de opzet zijn. Nec haalt echt geen back die duidelijk beter is om Bart 2 jaar lang op de bank te zetten
:withstupid:

Al zou er zomaar een gelimiteerde afkoopsom afgesproken kunnen zijn die wat lager ligt dan €2M.

zoete aardbei
Berichten: 7864
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door zoete aardbei »

Verstandig van Bart.
En nu bv een Veendorp halen van Emmen,zeker als ze degraderen zal die voor een prikkie op te halen zijn.
Die zet meer druk op de ketel dan een Sanniez en Bronkhorst.

Soufian is door de komst van Verdonk ook niet minder gaan spelen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20549
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Mark Ariaans »

Heel fijn nieuws :tu:

jallah
Berichten: 2619
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door jallah »

Mark Ariaans schreef:
do 30 mar 2023, 18:30
Heel fijn nieuws :tu:
:withstupid:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door DJTEEF! »

zoete aardbei schreef:
do 30 mar 2023, 18:11
Verstandig van Bart.
En nu bv een Veendorp halen van Emmen,zeker als ze degraderen zal die voor een prikkie op te halen zijn.
Die zet meer druk op de ketel dan een Sanniez en Bronkhorst.

Soufian is door de komst van Verdonk ook niet minder gaan spelen.
Veendorp? Ik viel bijna van de tribune toen hij in de Goffert een geweldige assist gaf, want in alle jaren ervoor had ik hem nog nooit iets goed zien doen.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door illestyl »

DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 18:44
zoete aardbei schreef:
do 30 mar 2023, 18:11
Verstandig van Bart.
En nu bv een Veendorp halen van Emmen,zeker als ze degraderen zal die voor een prikkie op te halen zijn.
Die zet meer druk op de ketel dan een Sanniez en Bronkhorst.

Soufian is door de komst van Verdonk ook niet minder gaan spelen.
Veendorp? Ik viel bijna van de tribune toen hij in de Goffert een geweldige assist gaf, want in alle jaren ervoor had ik hem nog nooit iets goed zien doen.
Veendorp :jestera:

Aardbeitje is over datum.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door illestyl »

Beste keuze die Bart kon maken, prima voor ons. Hoop dat we een rechtsback kunnen halen voor wat brood nodige concurrentie. Bart is in mijn ogen een van de zwakste schakels in onze beoogde basis.

Leuk dat een jongen van de club blijft. Succes Bart!

zoete aardbei
Berichten: 7864
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door zoete aardbei »

illestyl schreef:
do 30 mar 2023, 19:31
DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 18:44
zoete aardbei schreef:
do 30 mar 2023, 18:11
Verstandig van Bart.
En nu bv een Veendorp halen van Emmen,zeker als ze degraderen zal die voor een prikkie op te halen zijn.
Die zet meer druk op de ketel dan een Sanniez en Bronkhorst.

Soufian is door de komst van Verdonk ook niet minder gaan spelen.
Veendorp? Ik viel bijna van de tribune toen hij in de Goffert een geweldige assist gaf, want in alle jaren ervoor had ik hem nog nooit iets goed zien doen.
Veendorp :jestera:

Aardbeitje is over datum.
NEC gaat geen eredivisie topper halen.Bart zal basis moeten staan om hem dan aan het einde van volgend seizoen te gaan verkopen.
Graag suggesties dan wie wel de concurrent moet gaan worden die genoegen neemt met een plek op de bank.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Mcel »

zoete aardbei schreef:
do 30 mar 2023, 19:56
illestyl schreef:
do 30 mar 2023, 19:31
DJTEEF! schreef:
do 30 mar 2023, 18:44
zoete aardbei schreef:
do 30 mar 2023, 18:11
Verstandig van Bart.
En nu bv een Veendorp halen van Emmen,zeker als ze degraderen zal die voor een prikkie op te halen zijn.
Die zet meer druk op de ketel dan een Sanniez en Bronkhorst.

Soufian is door de komst van Verdonk ook niet minder gaan spelen.
Veendorp? Ik viel bijna van de tribune toen hij in de Goffert een geweldige assist gaf, want in alle jaren ervoor had ik hem nog nooit iets goed zien doen.
Veendorp :jestera:

Aardbeitje is over datum.
NEC gaat geen eredivisie topper halen.Bart zal basis moeten staan om hem dan aan het einde van volgend seizoen te gaan verkopen.
Graag suggesties dan wie wel de concurrent moet gaan worden die genoegen neemt met een plek op de bank.
Twee mogelijkheden:
Of er wordt een concurrent gehaald die minder is (en blijft) dan Bart. Dan speelt Bart alles en verkopen we hem volgend jaar.
Of er wordt een concurrent gehaald die (wellicht op termijn) beter is dan Bart. Dan loopt Bart gratis de deur uit, maar zijn we er als team op vooruit gegaan.
Altijd winst dus.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door beeros »

Je moet gewoon een goede extra rechtsback halen. Die volgend jaar het stokje kan overnemen en die nu de druk er constant op gaat houden bij Bart.

Bart gaat hierdoor beter spelen = verkoop
De nieuwe back heeft een jaar kunnen wennen en kan het stokje overnemen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door bertje »

beeros schreef:
vr 31 mar 2023, 09:17
Je moet gewoon een goede extra rechtsback halen. Die volgend jaar het stokje kan overnemen en die nu de druk er constant op gaat houden bij Bart.

Bart gaat hierdoor beter spelen = verkoop
De nieuwe back heeft een jaar kunnen wennen en kan het stokje overnemen.
Eentje van niveau Verdonk zou top zijn inderdaad.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zoete aardbei
Berichten: 7864
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door zoete aardbei »

beeros schreef:
vr 31 mar 2023, 09:17
Je moet gewoon een goede extra rechtsback halen. Die volgend jaar het stokje kan overnemen en die nu de druk er constant op gaat houden bij Bart.

Bart gaat hierdoor beter spelen = verkoop
De nieuwe back heeft een jaar kunnen wennen en kan het stokje overnemen.
Eens. Maar welke goede rechtsback gaat komen als die weet dat hij sowieso een jaar op de bank kan gaan zitten?
Bart zal zo goed als nooit op de bank belanden want die moet volgend seizoen verkocht worden.
En zal een prima nieuw salaris afgesproken hebben.

Daarom noemde ik ook een Veendorp.In die categorie zal Aalbers uitkomen of ergens een jonge gast uit de KKD met potentie.
Beter ga je het niet krijgen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Sandertjuh85 »

zoete aardbei schreef:
vr 31 mar 2023, 18:24
beeros schreef:
vr 31 mar 2023, 09:17
Je moet gewoon een goede extra rechtsback halen. Die volgend jaar het stokje kan overnemen en die nu de druk er constant op gaat houden bij Bart.

Bart gaat hierdoor beter spelen = verkoop
De nieuwe back heeft een jaar kunnen wennen en kan het stokje overnemen.
Eens. Maar welke goede rechtsback gaat komen als die weet dat hij sowieso een jaar op de bank kan gaan zitten?
Bart zal zo goed als nooit op de bank belanden want die moet volgend seizoen verkocht worden.
En zal een prima nieuw salaris afgesproken hebben.

Daarom noemde ik ook een Veendorp.In die categorie zal Aalbers uitkomen of ergens een jonge gast uit de KKD met potentie.
Beter ga je het niet krijgen.
Zo’n Veendorp heb je dan niks aan. Eigenlijk moet je 11 basisspelers hebben, 5 op de bank van eredivisieniveau en de rest gewoon jonge jongens die je een jaar kan laten wennen om ze vervolgens in de basis te zetten.

RJ
Berichten: 722
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door RJ »

Bijv Goppel (transfervrij) terughalen of Benita huren van Feyenoord, lijken me prima opties voor de breedte.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Sandertjuh85 »

RJ schreef:
vr 31 mar 2023, 18:51
Bijv Goppel (transfervrij) terughalen of Benita huren van Feyenoord, lijken me prima opties voor de breedte.
Goppel? Is dat niet die van roda? Die gast die heeeel hard kan rennen en niet voetballen?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Bottendaal »

Sandertjuh85 schreef:
vr 31 mar 2023, 20:14
RJ schreef:
vr 31 mar 2023, 18:51
Bijv Goppel (transfervrij) terughalen of Benita huren van Feyenoord, lijken me prima opties voor de breedte.
Goppel? Is dat niet die van roda? Die gast die heeeel hard kan rennen en niet voetballen?
Ja die

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door Jota »

Sandertjuh85 schreef:
vr 31 mar 2023, 18:37
zoete aardbei schreef:
vr 31 mar 2023, 18:24
beeros schreef:
vr 31 mar 2023, 09:17
Je moet gewoon een goede extra rechtsback halen. Die volgend jaar het stokje kan overnemen en die nu de druk er constant op gaat houden bij Bart.

Bart gaat hierdoor beter spelen = verkoop
De nieuwe back heeft een jaar kunnen wennen en kan het stokje overnemen.
Eens. Maar welke goede rechtsback gaat komen als die weet dat hij sowieso een jaar op de bank kan gaan zitten?
Bart zal zo goed als nooit op de bank belanden want die moet volgend seizoen verkocht worden.
En zal een prima nieuw salaris afgesproken hebben.

Daarom noemde ik ook een Veendorp.In die categorie zal Aalbers uitkomen of ergens een jonge gast uit de KKD met potentie.
Beter ga je het niet krijgen.
Zo’n Veendorp heb je dan niks aan. Eigenlijk moet je 11 basisspelers hebben, 5 op de bank van eredivisieniveau en de rest gewoon jonge jongens die je een jaar kan laten wennen om ze vervolgens in de basis te zetten.
Een talentvolle Braziliaan halen, die dan jaar kan aarden en wennen in Nederland. Zou ideaal plaatjes zijn maar helaas niet haalbaar. Dus Veendorp als multifunctionele back up is prima ( denk ik).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten