Oké, beitekenen kan alleen bei je eigen club.

Oké, beitekenen kan alleen bei je eigen club.
Volgens mij waren een Midtjylland en AZ daar wel redelijk goed in als ik me niet vergis.Napoleon schreef: ↑di 14 mar 2023, 13:57Scouten op basis van alleen data gaat altijd mis. Het is een leuk gegeven maar daar begin je vaak mee.Erik27 schreef: ↑ma 13 mar 2023, 18:59Van Rooij heeft zelf nog niet de keuze gemaakt waar hij volgend jaar wil spelen. Ook een langer verblijf bij NEC behoort tot de mogelijkheden voor Van Rooij. Data van FootballTransfers toont aan dat de rechtsback er verstandig aan doet om komende zomer te vertrekken. Met een Skill van 60,9 is Van Rooij klaar voor een stap richting de subtop van de Eredivisie. De verdediger zou bij FC Twente en FC Utrecht momenteel zeker niet uit de toon vallen.
Speler
Club
Skill
Potential
Hans Hateboer
Atalanta
76,3
76,3
Denzel Dumfries
Internazionale
74,5
77,7
Jeremie Frimpong
Bayer Leverkusen
71,0
83,7
Lutsharel Geertruida
Feyenoord
65,9
75,0
Devyne Rensch
Ajax
59,9
80,7
Bart van Rooij
NEC
60,9
73,2
Bart van Rooij is momenteel beter dan Devyne Rensch, blijkt uit data van FootballTransfers.
Een stap hogerop zal ook een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van de NEC’er. Met zijn Potential van maar liefst 73,2 zal Van Rooij op termijn zelfs de Nederlandse top drie ontstijgen. Alleen Hans Hateboer en Denzel Dumfries zijn momenteel betere opties op de rechtsbackpositie in het Nederlands elftal. Aangezien Van Rooij een stuk jonger is dan het tweetal, is een debuut in Oranje zeker niet uitgesloten voor de rechtsback.
Data van SciSports toont eveneens aan dat Van Rooij klaar is voor een stap hogerop. De rechtsback is al langere tijd een vaste waarde in Nijmegen en behoort dan ook tot de beste backs in de Eredivisie. Met name op het gebied van dribbelen en aanvallende impulsen scoort Van Rooij een ruime voldoende. Slaagt de rechtsback er komende zomer in om een stap te zetten, dan is de kans groot dat hij met zijn aanvallende spel een succes gaat worden.
Ik bedoel maar....
Of nog dichterbij huis: Futuralis Football Company
Klopt. Alleen na het bekijken van de data, doen ze, lijkt mij, ook nog aan video en live scouting. Erik redeneert heel erg vanuit data en concludeert dan dat Bart een wereldback is. Maar als ik het aan een gemiddelde voetbalkenner vraag wie Bart van Rooij is, dan zitten ze me glazig aan te kijken. Niet alles is te vangen in data. Persoonlijk vanuit mijn 'voetbalkennis' vind ik Souf meer ready voor de subtop omdat hij iets extra's heeft.bertje schreef: ↑di 14 mar 2023, 14:01Volgens mij waren een Midtjylland en AZ daar wel redelijk goed in als ik me niet vergis.Napoleon schreef: ↑di 14 mar 2023, 13:57Scouten op basis van alleen data gaat altijd mis. Het is een leuk gegeven maar daar begin je vaak mee.Erik27 schreef: ↑ma 13 mar 2023, 18:59Van Rooij heeft zelf nog niet de keuze gemaakt waar hij volgend jaar wil spelen. Ook een langer verblijf bij NEC behoort tot de mogelijkheden voor Van Rooij. Data van FootballTransfers toont aan dat de rechtsback er verstandig aan doet om komende zomer te vertrekken. Met een Skill van 60,9 is Van Rooij klaar voor een stap richting de subtop van de Eredivisie. De verdediger zou bij FC Twente en FC Utrecht momenteel zeker niet uit de toon vallen.
Speler
Club
Skill
Potential
Hans Hateboer
Atalanta
76,3
76,3
Denzel Dumfries
Internazionale
74,5
77,7
Jeremie Frimpong
Bayer Leverkusen
71,0
83,7
Lutsharel Geertruida
Feyenoord
65,9
75,0
Devyne Rensch
Ajax
59,9
80,7
Bart van Rooij
NEC
60,9
73,2
Bart van Rooij is momenteel beter dan Devyne Rensch, blijkt uit data van FootballTransfers.
Een stap hogerop zal ook een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van de NEC’er. Met zijn Potential van maar liefst 73,2 zal Van Rooij op termijn zelfs de Nederlandse top drie ontstijgen. Alleen Hans Hateboer en Denzel Dumfries zijn momenteel betere opties op de rechtsbackpositie in het Nederlands elftal. Aangezien Van Rooij een stuk jonger is dan het tweetal, is een debuut in Oranje zeker niet uitgesloten voor de rechtsback.
Data van SciSports toont eveneens aan dat Van Rooij klaar is voor een stap hogerop. De rechtsback is al langere tijd een vaste waarde in Nijmegen en behoort dan ook tot de beste backs in de Eredivisie. Met name op het gebied van dribbelen en aanvallende impulsen scoort Van Rooij een ruime voldoende. Slaagt de rechtsback er komende zomer in om een stap te zetten, dan is de kans groot dat hij met zijn aanvallende spel een succes gaat worden.
Ik bedoel maar....
Welke data, geen goals en geen assists?Napoleon schreef: ↑wo 15 mar 2023, 08:04Klopt. Alleen na het bekijken van de data, doen ze, lijkt mij, ook nog aan video en live scouting. Erik redeneert heel erg vanuit data en concludeert dan dat Bart een wereldback is. Maar als ik het aan een gemiddelde voetbalkenner vraag wie Bart van Rooij is, dan zitten ze me glazig aan te kijken. Niet alles is te vangen in data. Persoonlijk vanuit mijn 'voetbalkennis' vind ik Souf meer ready voor de subtop omdat hij iets extra's heeft.bertje schreef: ↑di 14 mar 2023, 14:01Volgens mij waren een Midtjylland en AZ daar wel redelijk goed in als ik me niet vergis.Napoleon schreef: ↑di 14 mar 2023, 13:57Scouten op basis van alleen data gaat altijd mis. Het is een leuk gegeven maar daar begin je vaak mee.Erik27 schreef: ↑ma 13 mar 2023, 18:59Van Rooij heeft zelf nog niet de keuze gemaakt waar hij volgend jaar wil spelen. Ook een langer verblijf bij NEC behoort tot de mogelijkheden voor Van Rooij. Data van FootballTransfers toont aan dat de rechtsback er verstandig aan doet om komende zomer te vertrekken. Met een Skill van 60,9 is Van Rooij klaar voor een stap richting de subtop van de Eredivisie. De verdediger zou bij FC Twente en FC Utrecht momenteel zeker niet uit de toon vallen.
Speler
Club
Skill
Potential
Hans Hateboer
Atalanta
76,3
76,3
Denzel Dumfries
Internazionale
74,5
77,7
Jeremie Frimpong
Bayer Leverkusen
71,0
83,7
Lutsharel Geertruida
Feyenoord
65,9
75,0
Devyne Rensch
Ajax
59,9
80,7
Bart van Rooij
NEC
60,9
73,2
Ik bedoel maar....
Denk dat dit wel klopt. Hij zal echt stabieler moeten worden
Bart heeft Kramer compleet uit de wedstrijd gespeeld, hij is mijn man of the match vandaag !zoete aardbei schreef: ↑di 14 mar 2023, 15:11Laat Bart zich eerst maar eens vastbijten in Kramer.Die wil nog weleens bij de 2e paal opduiken.En is Bart fysiek natuurlijk de baas.
Speelde goed en was ook aanvallend lekker bezig…vak Oost schreef: ↑za 18 mar 2023, 23:04Bart heeft Kramer compleet uit de wedstrijd gespeeld, hij is mijn man of the match vandaag !zoete aardbei schreef: ↑di 14 mar 2023, 15:11Laat Bart zich eerst maar eens vastbijten in Kramer.Die wil nog weleens bij de 2e paal opduiken.En is Bart fysiek natuurlijk de baas.
Wie wil hem gratis laten gaan dan.
Haha wat een onzin. Heeft al maanden een aanbieding op zak, maar moet zelf de knoop doorhakken. Verder maakt één zwaluw geen zomer, want dit was veruit de beste wedstrijd van Bart dit seizoen. Na een reeks erg matige potjes.Erik27 schreef: ↑zo 19 mar 2023, 01:36Heeft dus wel met contract te maken. Als die niet laat zien dat je graag wil dat hij blijft dan weet je als speler genoeg.....
Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone? Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Dat is geen probleem dat is gewoon logische!burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone? Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Door sommigen megacontracten te geven is de verhouding binnen het salarishuis stuk.
Andere spelers voelen zich gewoon ondergewaardeerd en wijzen dan naar hoe het binnen de club wel kan.
Het gaat er niet om dat de een meer verdient dan de ander maar wel om de verhoudingen tussen de salarissen binnen de groep. Daar is bewust mee gebroken maar dat betekent ook dat iedereen die nu met de club moet onderhandelen veel hoger gaat zitten omdat die mogelijkheden er wel zijn bij de club.Tyson schreef: ↑zo 19 mar 2023, 13:04Dat is geen probleem dat is gewoon logische!burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone? Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Door sommigen megacontracten te geven is de verhouding binnen het salarishuis stuk.
Andere spelers voelen zich gewoon ondergewaardeerd en wijzen dan naar hoe het binnen de club wel kan.
Zegt meer over de speler dan over het salarishuis of denk je dat ie bij bijvoorbeeld Twente net zoveel krijgt als Van Wolfswinkel?
Dit is toch gewoon hoe het werkt
Zonder die "mega contracten" is de kans een stuk kleiner dat Cillessen / Tannane / Lase hier zouden ballen toch ?burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone?
Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Zijn wel spelers die WK's hebben gespeeld en kampioenschappen hebben behaald. Ik vind niet dat je als Bart zijnde je eigen daarmee mag meten.vak Oost schreef: ↑zo 19 mar 2023, 14:20Zonder die "mega contracten" is de kans een stuk kleiner dat Cillessen / Tannane / Lase hier zouden ballen toch ?burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone?
Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
DRS schreef: ↑zo 19 mar 2023, 15:45Zijn wel spelers die WK's hebben gespeeld en kampioenschappen hebben behaald.vak Oost schreef: ↑zo 19 mar 2023, 14:20Zonder die "mega contracten" is de kans een stuk kleiner dat Cillessen / Tannane / Lase hier zouden ballen toch ?burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone?
Ik vind niet dat je als Bart zijnde je eigen daarmee mag meten.
Inderdaad. Als je op dat gebied je plek niet kent en meent evenveel als internationals en echt dragende spelers te moeten verdienen dan lekker laten gaan. Niet dat ik denk dat Bart zo in de wedstrijd staat overigens.DRS schreef: ↑zo 19 mar 2023, 15:45Zijn wel spelers die WK's hebben gespeeld en kampioenschappen hebben behaald. Ik vind niet dat je als Bart zijnde je eigen daarmee mag meten.vak Oost schreef: ↑zo 19 mar 2023, 14:20Zonder die "mega contracten" is de kans een stuk kleiner dat Cillessen / Tannane / Lase hier zouden ballen toch ?burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone?
Als Bart denk te kunnen tippen aan salarissen van de bovengenoemde is ie niet goed wijs.burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone? Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Dat gaat ie ergens anders ook never nooit niet krijgen (althans niet dit jaar)Nijmegen0413 schreef: ↑zo 19 mar 2023, 18:51Als Bart denk te kunnen tippen aan salarissen van de bovengenoemde is ie niet goed wijs.burp schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:56Maar dat is weldegelijk het probleem.Mark Ariaans schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:42Wat, jij eil hem hetzelfde contract aanbieden als een Cillessen, Tannane of Schone? Zo werkt het natuurlijk niet. NEC xal hem heus wel een marktconform aanbod gedaan hebben.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Marcelinho04 en 14 gasten