Bart van Rooij

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
DJTEEF!
Contacteer:

Re: Bart van Rooij

Bericht door DJTEEF! »

Polleke schreef:
ma 14 dec 2020, 17:06
Ik wil bij deze opkomen voor Bart van Rooij. Ik ben het zo oneens met de laatste cijfers die Forza aan hem geeft. Betreffende de afgelopen wedstrijd:

Van Rooij 6
Bart van Rooij trekt zijn zwakkere vorm door. Zorgwekkend is het nog niet, maar het valt wel op dat NEC vanaf de linkerkant veel vaker gevaarlijk wordt.

Ik vind dit nergens op slaan. NEC staat inmiddels bekend om de 'opkomende backs'. Logisch dat tegenstanders zich hierop inrichten. De afgelopen wedstrijd speelden we zelfs 433, waarbij de rol van de opkomende back vele malen minder is als bij 442. Bart speelt constant heel taakgericht, komt nog steeds op (in beide matches kreeg hij door goed opkomen een 1 op 1 kans). Maar in tegenstelling tot de benoemde 'linkerkant' geeft hij amper een kans weg. Hij staat verdedigend zeker zijn mannetje.

Dus gaan we backs nu beoordelen op de aanvallende intenties? Bart gaf niks weg, gaf wat goede voorzetten en schoof een keer door tot die 1 op 1 kans via Proper ditmaal en Bruijns vorige match. Ik vind juist dat hij dit erg sterk doet, speelt in dienst van het team. Gaan wanneer je kan, maar ook soms jezelf wegcijferen. Gewoon je werk doen. Ik vond dat Bart in beide wedstrijden een stabiele 7 verdiende. Een 8 of meer als hij gescoord had. Het argument 'hij is minder gevaarlijk', zeker bij 433, vind ik niet juist.
Helemaal mee eens.

Ik vind dat die gasten van Forza trouwens steeds vaker onzin uitkramen.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

DJTEEF! schreef:
ma 14 dec 2020, 20:31
Polleke schreef:
ma 14 dec 2020, 17:06
Ik wil bij deze opkomen voor Bart van Rooij. Ik ben het zo oneens met de laatste cijfers die Forza aan hem geeft. Betreffende de afgelopen wedstrijd:

Van Rooij 6
Bart van Rooij trekt zijn zwakkere vorm door. Zorgwekkend is het nog niet, maar het valt wel op dat NEC vanaf de linkerkant veel vaker gevaarlijk wordt.

Ik vind dit nergens op slaan. NEC staat inmiddels bekend om de 'opkomende backs'. Logisch dat tegenstanders zich hierop inrichten. De afgelopen wedstrijd speelden we zelfs 433, waarbij de rol van de opkomende back vele malen minder is als bij 442. Bart speelt constant heel taakgericht, komt nog steeds op (in beide matches kreeg hij door goed opkomen een 1 op 1 kans). Maar in tegenstelling tot de benoemde 'linkerkant' geeft hij amper een kans weg. Hij staat verdedigend zeker zijn mannetje.

Dus gaan we backs nu beoordelen op de aanvallende intenties? Bart gaf niks weg, gaf wat goede voorzetten en schoof een keer door tot die 1 op 1 kans via Proper ditmaal en Bruijns vorige match. Ik vind juist dat hij dit erg sterk doet, speelt in dienst van het team. Gaan wanneer je kan, maar ook soms jezelf wegcijferen. Gewoon je werk doen. Ik vond dat Bart in beide wedstrijden een stabiele 7 verdiende. Een 8 of meer als hij gescoord had. Het argument 'hij is minder gevaarlijk', zeker bij 433, vind ik niet juist.
Helemaal mee eens.

Ik vind dat die gasten van Forza trouwens steeds vaker onzin uitkramen.
Qua cijfers wel ja. Als Bart gescoord had was het een 8,5 geweest.

Nummer 9
Contacteer:

Bericht door Nummer 9 »

Lijkt de laatste tijd uit vorm. Hopelijk herstelt hij het snel.
Wie is er bang voor de Propere Bruine Wolf?

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

Nummer 9 schreef:
ma 25 jan 2021, 23:01
Wat is er in vredesnaam met Bart van Rooij aan de hand? De laatste tijd uit vorm? Zeg, dat wel, ja. Het begint intussen nogal zorgelijk te worden, want Bart raakte opnieuw bijna geen bal goed. Als hij zo door gaat, moet hij nog oppassen dat Sanniez zijn plek niet overneemt.

Jota
Contacteer:

Bericht door Jota »

Boer Janssen schreef:
za 27 feb 2021, 00:38
Nummer 9 schreef:
Wat is er in vredesnaam met Bart van Rooij aan de hand? De laatste tijd uit vorm? Zeg, dat wel, ja. Het begint intussen nogal zorgelijk te worden, want Bart raakte opnieuw bijna geen bal goed. Als hij zo door gaat, moet hij nog oppassen dat Sanniez zijn plek niet overneemt.
Why not?
Heeft bij Tavsan ook gewerkt.

necnmgn
Contacteer:

Bericht door necnmgn »

Jota schreef:
za 27 feb 2021, 07:27
Boer Janssen schreef:
Nummer 9 schreef:
Why not?
Why not.. ik weet niet of jij Sanniez recent nog hebt zitten waggelen?

Jota
Contacteer:

Bericht door Jota »

necnmgn schreef:
za 27 feb 2021, 08:06
Jota schreef:
za 27 feb 2021, 07:27
Boer Janssen schreef:
Nummer 9 schreef:
Why not?
Why not.. ik weet niet of jij Sanniez recent nog hebt zitten waggelen?
Je hebt gelijk. Dat kan nog slechter zijn. Maar ik bedoel ook niet dat de Rooij zijn basis plaats moet kwijtraken, maar 1-2 x banken om hem even weer op scherp te zetten. Bij Tavsan werkte het!

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

Boer Janssen schreef:
Als hij zo door gaat, moet hij nog oppassen dat Sanniez zijn plek niet overneemt.
Hallo zeg. Bart loopt gewoon met zijn man mee hè.

Plaats reactie