Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door WijchenNEC »

Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 10:21
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 09:53
bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 09:41
Misschien een beetje risicovol, maar ik zou hem de 1e seizoenshelft gewoon de kans geven als 1e spits. Wat mij betreft gebruiken ze dit seizoen als "herstelseizoen" om orde op zaken te stellen, ik kan me met al die onrust niet voorstellen dat we enige rol van betekenis kunnen gaan spelen. Kan je wel weer een of andere onbeduidende Sloveense spits binnenhalen, maar dat is pure kapitaalvernietiging.
:withstupid:
:withstupid:
Dan heb je toch totaal geen backup/concurrentie voor de spitspositie? Zeker als een Mike of Okita nog weggaat wordt de spoeling voorin dan wel erg dun.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

WijchenNEC schreef:
vr 30 aug 2019, 11:12
Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 10:21
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 09:53
bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 09:41
Misschien een beetje risicovol, maar ik zou hem de 1e seizoenshelft gewoon de kans geven als 1e spits. Wat mij betreft gebruiken ze dit seizoen als "herstelseizoen" om orde op zaken te stellen, ik kan me met al die onrust niet voorstellen dat we enige rol van betekenis kunnen gaan spelen. Kan je wel weer een of andere onbeduidende Sloveense spits binnenhalen, maar dat is pure kapitaalvernietiging.
:withstupid:
:withstupid:
Dan heb je toch totaal geen backup/concurrentie voor de spitspositie? Zeker als een Mike of Okita nog weggaat wordt de spoeling voorin dan wel erg dun.
In jong lopen nog Darkwa en Kalentjev, ik weet niet of er nog wat bij -19 loopt (vast wel). Het is natuurlijk niet veel, maar het is wel een keuze die je kan maken om volledig de tering naar de nering te zetten dit seizoen. Dat zou in mijn ogen verstandig zijn aangezien dit seizoen promotiekansen heel laag zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Wessel »

De laatste wedstrijd van Romeny was niet zijn beste maar hij werd ook niet goed aangespeeld. Met zijn techniek moet hij toch een prima spits kunnen zijn. Nu is het voor hem zaak ervaring op te doen en stappen te maken. Veel jonge spelers maken de fout zich teveel te willen bewijzen, ingewikkelde acties maken, te veel risico in het spel leggen etc. Deze fase kan Ole het beste overslaan, dat scheelt een boel tijd. Gewoon efficient spelen en de basisdingen goed doen: Goed aanspeelbaar zijn, verdedigend meedenken en in dienst van het team spelen. En een spits die een beetje beweeglijk is en niet op één plaats blijft hangen is natuurlijk ook wel tof.

Ole succes en ga ervoor!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

Demtsjenko schreef:
vr 30 aug 2019, 10:52
bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 10:32
Demtsjenko schreef:
vr 30 aug 2019, 10:26
hm... ben ik het denk ik niet helemaal mee eens... als je kijkt naar de beelden van velikonja dan snap ik dat NEC interesse heeft... romeny is een jongen die nog moet groeien, maar om hem nu al de onbetwiste aanvalsleider te laten zijn zonder noemenswaardige concurrentie zou ik niet voor kiezen als ik het voor het zeggen had.

met okita en musaba heb je twee snelle buitenspelers die je kunt lanceren... als je daar dan een sluwe, redelijk snelle, hardwerkende spits met een neusje voor de goal tussen zet kan ik me voorstellen dat je een enorm gevaarlijke aanval kunt creëren...
2 buitenspelers met oogkleppen en een middenveld zonder creativiteit bedoel je? Ja dan moet je met een spits gaan spelen die afhankelijk is van de aanvoer..

Ik zou er overigens puur voor kiezen omdat het nogal uit nood geboren is en ik niet denk dat een andere spits de kansen op promotie gigantisch groter maakt. De onrust is momenteel gewoon veel te groot en de selectie niet goed genoeg en te onevenwichtig om serieus mee te doen. Dan kan men nu wel allemaal last minute aankopen doen, maar ik zie liever dat er organisatorisch dit seizoen grotere stappen worden gemaakt. Dat dat ten koste gaat van de prestaties is voor mij sowieso al een logisch gevolg door de puinhopen die er afgelopen jaren zijn gemaakt, maar het ruimen van die puinhopen combineren met hele goede prestaties is ook vrij utopisch.
dat is de negatieve insteek... ik kijk liever welke kwaliteiten wel aanwezig zijn... ik heb het al vaker gezegd... als je met okita en musaba iets verder terug gaat spelen en ze iets verder naar binnen laat spelen dan komt er meer ruimte voor ze om hun snelheid te gebruiken. aan beide spelers heb je strak aan de zijlijn niets. de enige die dat kan is wolters.
juist omdat er organisatorisch stappen gezet moeten worden moet je nu kijken naar wat je nodig hebt. als ik heel eerlijk ben is, gezien de rest van het materiaal, braken niet de juiste spits voor NEC. braken moet in de 16 spelen en ballen erin peren... dan heb je inderdaad spelers nodig die hem precies op het goede moment bedienen... okita en musaba zijn daar niet echt geschikt voor. een type velikonja is dan een welkome aanvulling... die wacht namelijk niet op die perfecte bal, maar positioneert zichzelf zo dat elke prutsbal die een beetje in zijn richting komt een 'perfecte' bal kan zijn... je ziet het bij die beelden van lierse... enkele snelle jongens op de flanken die maar wat doen en velikonja er tussen om de ballen te promoveren tot doelpunt...

ik ga ervan uit dat NEC met twee gerichte aankopen meedoet voor de bovenste 5 plaatsen... we hebben een behoorlijke keeper, een redelijk centrum dat ongetwijfeld gaat groeien, een adequate linksback en een minder goed bezette rechtsbackplaats... het middenveld staat ook heel behoorlijk, hoewel een creatieve man welkom is (één van de twee aankopen) en voorin heb je eigenlijk heel veel opties, maar dan moet je niet vasthouden aan een traditioneel 4-3-3 met krijtlijnbuitenspelers en een spits die perfect bediend moet worden..
ben het eens over Musaba en Okita,dat zijn inderdaad geen krijtlijn spelers.Dat ze meer naar binnen moeten,ook mee eens.Maar dan zie ik een 4-4-2 nog steeds als beste alternatief.Beide zijn namelijk ook erg zelfzuchtig.Dan komt in een 4-3-3 alles aan op de spits.En dan lijkt mij een beetje fysiek best een vereiste.En een speler van 1.78 en 72 kg lijkt mij ook niet echt een aanspeelpunt waar de middenvelders bij kunnen aansluiten.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BennyT »

Wessel schreef:
vr 30 aug 2019, 11:46
De laatste wedstrijd van Romeny was niet zijn beste maar hij werd ook niet goed aangespeeld. Met zijn techniek moet hij toch een prima spits kunnen zijn. Nu is het voor hem zaak ervaring op te doen en stappen te maken. Veel jonge spelers maken de fout zich teveel te willen bewijzen, ingewikkelde acties maken, te veel risico in het spel leggen etc. Deze fase kan Ole het beste overslaan, dat scheelt een boel tijd. Gewoon efficient spelen en de basisdingen goed doen: Goed aanspeelbaar zijn, verdedigend meedenken en in dienst van het team spelen. En een spits die een beetje beweeglijk is en niet op één plaats blijft hangen is natuurlijk ook wel tof.

Ole succes en ga ervoor!
:withstupid: Ole gewoon lekker 10 wedstrijden laten staan en dat komt vast wel goed met hem.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 11:23
WijchenNEC schreef:
vr 30 aug 2019, 11:12
Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 10:21
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 09:53
bertje schreef:
vr 30 aug 2019, 09:41
Misschien een beetje risicovol, maar ik zou hem de 1e seizoenshelft gewoon de kans geven als 1e spits. Wat mij betreft gebruiken ze dit seizoen als "herstelseizoen" om orde op zaken te stellen, ik kan me met al die onrust niet voorstellen dat we enige rol van betekenis kunnen gaan spelen. Kan je wel weer een of andere onbeduidende Sloveense spits binnenhalen, maar dat is pure kapitaalvernietiging.
:withstupid:
:withstupid:
Dan heb je toch totaal geen backup/concurrentie voor de spitspositie? Zeker als een Mike of Okita nog weggaat wordt de spoeling voorin dan wel erg dun.
In jong lopen nog Darkwa en Kalentjev, ik weet niet of er nog wat bij -19 loopt (vast wel). Het is natuurlijk niet veel, maar het is wel een keuze die je kan maken om volledig de tering naar de nering te zetten dit seizoen. Dat zou in mijn ogen verstandig zijn aangezien dit seizoen promotiekansen heel laag zijn.
die Kalentjev zat bij Feyenoord O19 het hele seizoen op de bank.Dat is gewoon aanvulling voor Jong.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik heb er vertrouwen in dat Romeny tegen een inzakkend Telstar het verschil kan maken vanavond.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Erg fijn dit.. :biggrin: :party: :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

Goede goal die tweede , eerste werd van richting veranderd maakt niet uit telt ook , maar was ook weer op dreef hoor scheidsrechter was overigens ook goed , kon nog een kop goal maken maar durfte niet , al met al redelijk gespeeld voor het eerst

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

Nou ik maakte de grap vanmiddag,3 goals vanavond,het scheelde niet veel.Nou ben ik toch wel heel benieuwd of onze Sloveense vriend nog gaat komen. DG brengt dat niet zomaar.Laat Ole nou gewoon eens 6 wedstrijden staan.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:12
Nou ik maakte de grap vanmiddag,3 goals vanavond,het scheelde niet veel.Nou ben ik toch wel heel benieuwd of onze Sloveense vriend nog gaat komen. DG brengt dat niet zomaar.Laat Ole nou gewoon eens 6 wedstrijden staan.
Moet gewoon een spits bij mits braken weggaat , iemand die een balvast kan houden , zo'n type plet bijvoorbeeld

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Demtsjenko »

Als braken gaat moet er inderdaad een spits bij...

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gijscoman »

Prima wedstrijd. Aan de bal goed, verder goed betrokken bij het spel en hij verdedigt zelfs goed mee. Alleen moet je hem niet in de lucht aanspelen. Daar kan hij niks mee.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door necnmgn »

Ere wie ere toekomt! Speelde prima vandaag

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

noviomagum schreef:
vr 30 aug 2019, 22:19
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:12
Nou ik maakte de grap vanmiddag,3 goals vanavond,het scheelde niet veel.Nou ben ik toch wel heel benieuwd of onze Sloveense vriend nog gaat komen. DG brengt dat niet zomaar.Laat Ole nou gewoon eens 6 wedstrijden staan.
Moet gewoon een spits bij mits braken weggaat , iemand die een balvast kan houden , zo'n type plet bijvoorbeeld
Omdat?
NEC speelt counter voetbal.
Een gaten trekkende, technische begaafde en redelijk balvaste Romeny is wat we nodig hebben.
Geen spits van 2 meter.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Kanchelskis »

noviomagum schreef:
vr 30 aug 2019, 22:19
zuurpruim schreef:
vr 30 aug 2019, 22:12
Nou ik maakte de grap vanmiddag,3 goals vanavond,het scheelde niet veel.Nou ben ik toch wel heel benieuwd of onze Sloveense vriend nog gaat komen. DG brengt dat niet zomaar.Laat Ole nou gewoon eens 6 wedstrijden staan.
Moet gewoon een spits bij mits braken weggaat , iemand die een balvast kan houden , zo'n type plet bijvoorbeeld
Dan liever die andere spits van Telstar. Plet is vergane glory.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DR »

Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Wessel »

Goede wedstrijd van Ole. Met veel inzet en als een echte teamspeler gespeeld. Goed te zien dat zijn kwaliteiten zo naar boven komen. Hij zou nu regelmatig moeten spelen om ervaring op te doen. Maar dan krijg je nu de situatie dat die Sloveense spits komt die ook rekent op speeltijd. Dat is dan een lastige situatie. Een nieuwe spits al direkt teleurstellen of de ontwikkeling van een eigen talent laten stokken.Misschien die Sloveen dan maar afzeggen? Op zijn plaats kan eventueel Okita spelen en ook nog Sellouf. Zo voorkom je dat Ole niet aan spelen toekomt of dat de ook talentvolle Musaba plaats moet maken voor Okita. Ik zou persoonlijk voor deze oplossing kiezen. In de winterstop kun je dan eventueel ook nog corrigeren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.
Die 10 moet er echt,echt gaan komen.En dan niet Von Haacke want heb je weer dezelfde type speler.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.
Wat heeft Wolters jou toch misdaan? Enkel en alleen door hem haal je vandaag nog 3 punten. Zonder dat schot was het helemaal verkeerd gegaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Wessel schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
Goede wedstrijd van Ole. Met veel inzet en als een echte teamspeler gespeeld. Goed te zien dat zijn kwaliteiten zo naar boven komen. Hij zou nu regelmatig moeten spelen om ervaring op te doen. Maar dan krijg je nu de situatie dat die Sloveense spits komt die ook rekent op speeltijd. Dat is dan een lastige situatie. Een nieuwe spits al direkt teleurstellen of de ontwikkeling van een eigen talent laten stokken.Misschien die Sloveen dan maar afzeggen? Op zijn plaats kan eventueel Okita spelen en ook nog Sellouf. Zo voorkom je dat Ole niet aan spelen toekomt of dat de ook talentvolle Musaba plaats moet maken voor Okita. Ik zou persoonlijk voor deze oplossing kiezen. In de winterstop kun je dan eventueel ook nog corrigeren.
:withstupid:
Een nummer 10 is zoooooo-veeeel belangrijker dan een spits.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 23:19
Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.
Wat heeft Wolters jou toch misdaan? Enkel en alleen door hem haal je vandaag nog 3 punten. Zonder dat schot was het helemaal verkeerd gegaan.
Als Okita goeie cijfers overlegd over een heel seizoen word hij afgebrand want hij “speelt niet goed.”
Als Wolters een bal in de kruising schiet mag je er niks over zeggen.
Momenteel zou ik Okita opstellen, die vind ik gewoon beter dan Wolters en moet onze club geld op gaan leveren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:21
Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 23:19
Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.
Wat heeft Wolters jou toch misdaan? Enkel en alleen door hem haal je vandaag nog 3 punten. Zonder dat schot was het helemaal verkeerd gegaan.
Als Okita goeie cijfers overlegd over een heel seizoen word hij afgebrand want hij “speelt niet goed.”
Als Wolters een bal in de kruising schiet mag je er niks over zeggen.
Momenteel zou ik Okita opstellen, die vind ik gewoon beter dan Wolters en moet onze club geld op gaan leveren.
Waar mag je niks over zeggen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
vr 30 aug 2019, 23:19
Nijmegen0413 schreef:
vr 30 aug 2019, 23:17
DR schreef:
vr 30 aug 2019, 23:13
Hij scoorde twee keer maar hij is geen centrumspits op wie je hoge ballen geeft. Hij rendeert beter rond een lange targetman. Wel 2 goede spitsengoals. Verder had hij een penalty moeten hebben. Exact op dezelfde plek waar Eindhoven een penalty kreeg , kregen wij deze nu niet bij een bijna exact zelfs ingreep van de keeper van Telstar.
Een 10 erbij, Okita voor Wolters, Romeny laten staan en je hebt echt een meer dan prima aanval staan.
Haal er dan maar een talentvolle grote jongen bij i.p.v. een routinier die geld gaat kosten.
Wat heeft Wolters jou toch misdaan? Enkel en alleen door hem haal je vandaag nog 3 punten. Zonder dat schot was het helemaal verkeerd gegaan.
Je hebt je glazen bol opgepoetst?

Wat een gelul.

Dat uitgerekend jij anderen verwijt spelers niet objectief te beoordelen: :jestera: :jestera: :jestera:
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op vr 30 aug 2019, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten