Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door valkhof »

lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerard Lopez »

Je zou toch juist verwachten dat een spits, welke spits dan ook, goed gedijt bij aanvallend voetbal met druk naar voren? Heel raar dat het niet tot kansen leidt.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door JBNMGN »

valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
Maar als bijna iedereen het erover eens is dat hij niets toevoegt, hoelang moeten we dan nog blijven aanmodderen met hem?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 23:14
DJTEEF! schreef:
za 15 aug 2020, 22:52
Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 22:34
DJTEEF! schreef:
za 15 aug 2020, 22:31
Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 22:28
Dirk Eijlander schreef:
za 15 aug 2020, 20:35
Zijn al onze forumleden die continue roepen dat Romeny er 20 a 25 inschieten als hij het vertrouwen krijgt vandaag spontaan allemaal op vakantie of zo?
Ik ben er ook nog gewoon, hoor. Ik vind het enorm naïef om te denken dat Ole vervangen door een andere spits opeens leidt tot een vloeiende en scorende aanvalslinie. Het probleem zit 'm ergens anders.
Ole is een dubbel probleem. Hij draagt niet bij aan het aanvalsspel en hij scoort niet makkelijk. Hij is gewoon totaal ongeschikt als centrumspits in een 433.
433 is überhaupt totaal ongeschikt voor dit NEC. Er is geen 10 en er zijn geen vleugelspitsen die buitenom gaan en een goede voorzet afleveren. Als er geen ballen voorkomen of goed worden ingespeeld dan scoort ook Lewandowski hier niet.
Voor een 433 heb je niet persé buitenspelers die buitenom gaan of een 10 nodig. Gewoon de punt naar achter op het middenveld (Bruijn, Barreto, Proper/ de Wolf), een aanspeelpunt voorin (nieuw), vleugelspelers met scorend vermogen die naar binnen komen (Okita, Sellouf, Romeny, Fase, Tavsan) en backs die eroverheen gaan (van Rooij, Sanniez, nieuw, El Karouani). Kan prima. Is ook precies wat NEC gaat doen. Ik zie het dan ook best goed komen.
Met 433 bedoel ik de variant met een 10.
Om de punt naar achteren heb ik afgelopen seizoen al gesmeekt, maar daar wilde het driemanschap niet aan. Ze lezen zeker niet mee op het forum hier... :wink: Dat Meijer tot nu toe ook vasthoudt aan de punt naar voren, verbaast me wel. Dit leek mij de wedstrijd om iets anders te proberen. Toch zie ik Ole nog steeds als spits in zo'n systeem. Vorig seizoen was hij daar effectief. In tegenstelling tot als hij vanaf links kwam. Maar volgens mij komt hij nog beter tot zijn recht in een tweespitsensysteem.
We hebben elkaar redelijk gevonden. Al lijkt het me voor de vleugelspitsen/ middenvelders noodzakelijk om in zo’n systeem een spits aan te kunnen spelen met zijn rug naar de goal en ik denk niet dat Ole dat kan.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Super-Simr »

valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nummer 9 »

Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:25
valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Nou dat zagen we gisteren wel, voorzetten die bij de cornervlaggen terechtkomen, schoten die nergens op sloegen en weer een paar keer blind vastlopen. Wat dat betreft kregen alle drie heren voorin een onvoldoende.

In de vorige wedstrijden kwam hij er steeds later in waardoor hij wat vermoeide spelers tegenover zich had. Nu vanaf het begin is hij net zo slecht als Romeny en Tavsan.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Super-Simr »

Nummer 9 schreef:
zo 16 aug 2020, 11:29
Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:25
valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Nou dat zagen we gisteren wel, voorzetten die bij de cornervlaggen terechtkomen, schoten die nergens op sloegen en weer een paar keer blind vastlopen. Wat dat betreft kregen alle drie heren voorin een onvoldoende.

In de vorige wedstrijden kwam hij er steeds later in waardoor hij wat vermoeide spelers tegenover zich had. Nu vanaf het begin is hij net zo slecht als Romeny en Tavsan.
Laatste wedstrijden stond hij gewoon aan de aftrap hoor. Hij is gretig, maakt acties et cetera.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door shinji »

Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:25
valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Mee eens. Ook al kan hij een hele wedstrijd tergend slecht zijn, hij kan uit het niets een goal maken.. altijd laten staan. Ik snap ook niet dat hij niet vaker in de diepte gezocht wordt. Daar ligt echt wel een kwaliteit van hem. Maar die pass durft niet gegeven te worden. Hopelijk dat dat met Edgar zal veranderen.
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nummer 9 »

Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:32
Nummer 9 schreef:
zo 16 aug 2020, 11:29
Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:25
valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Nou dat zagen we gisteren wel, voorzetten die bij de cornervlaggen terechtkomen, schoten die nergens op sloegen en weer een paar keer blind vastlopen. Wat dat betreft kregen alle drie heren voorin een onvoldoende.

In de vorige wedstrijden kwam hij er steeds later in waardoor hij wat vermoeide spelers tegenover zich had. Nu vanaf het begin is hij net zo slecht als Romeny en Tavsan.
Laatste wedstrijden stond hij gewoon aan de aftrap hoor. Hij is gretig, maakt acties et cetera.
Het probleem met Okita is dat hij geniaal kan zijn, maar het maar eens in de vijf wedstrijden doet. Die andere vier wedstrijden doet hij geen stap teveel en weigert hij mee te verdedigen. Als ie dat aanpakt is het een topspeler. Alleen zie ik hem dat al twee jaar niet doen. Het is gewoon een speler die zijn talent vernacheld
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Super-Simr »

Nummer 9 schreef:
zo 16 aug 2020, 11:43
Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:32
Nummer 9 schreef:
zo 16 aug 2020, 11:29
Super-Simr schreef:
zo 16 aug 2020, 11:25
valkhof schreef:
za 15 aug 2020, 23:43
lang gehoopt dat ole het zou gaan maken maar het gaat hem niet worden bij nec.....neemt niet weg dat de gehele aanval ondermaats lijkt te zijn
De gehele aanval? Okita is echt voor een club als NEC van de buitencategorie (en dat laat hij iedere wedstrijd in de voorbereiding weer zien).
Nou dat zagen we gisteren wel, voorzetten die bij de cornervlaggen terechtkomen, schoten die nergens op sloegen en weer een paar keer blind vastlopen. Wat dat betreft kregen alle drie heren voorin een onvoldoende.

In de vorige wedstrijden kwam hij er steeds later in waardoor hij wat vermoeide spelers tegenover zich had. Nu vanaf het begin is hij net zo slecht als Romeny en Tavsan.
Laatste wedstrijden stond hij gewoon aan de aftrap hoor. Hij is gretig, maakt acties et cetera.
Het probleem met Okita is dat hij geniaal kan zijn, maar het maar eens in de vijf wedstrijden doet. Die andere vier wedstrijden doet hij geen stap teveel en weigert hij mee te verdedigen. Als ie dat aanpakt is het een topspeler. Alleen zie ik hem dat al twee jaar niet doen. Het is gewoon een speler die zijn talent vernacheld
Dat is een eigenschap die nagenoeg alle vleugelaanvallers hebben. Soms hebben ze hun direct tegenstander volledig in de tang en soms niet... (eerste acties zijn hierin vaak bepalend).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Mcel
Berichten: 3979
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Mcel »

DJTEEF! schreef:
zo 16 aug 2020, 07:35
Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 23:14
DJTEEF! schreef:
za 15 aug 2020, 22:52
Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 22:34
DJTEEF! schreef:
za 15 aug 2020, 22:31
Mcel schreef:
za 15 aug 2020, 22:28

Ik ben er ook nog gewoon, hoor. Ik vind het enorm naïef om te denken dat Ole vervangen door een andere spits opeens leidt tot een vloeiende en scorende aanvalslinie. Het probleem zit 'm ergens anders.
Ole is een dubbel probleem. Hij draagt niet bij aan het aanvalsspel en hij scoort niet makkelijk. Hij is gewoon totaal ongeschikt als centrumspits in een 433.
433 is überhaupt totaal ongeschikt voor dit NEC. Er is geen 10 en er zijn geen vleugelspitsen die buitenom gaan en een goede voorzet afleveren. Als er geen ballen voorkomen of goed worden ingespeeld dan scoort ook Lewandowski hier niet.
Voor een 433 heb je niet persé buitenspelers die buitenom gaan of een 10 nodig. Gewoon de punt naar achter op het middenveld (Bruijn, Barreto, Proper/ de Wolf), een aanspeelpunt voorin (nieuw), vleugelspelers met scorend vermogen die naar binnen komen (Okita, Sellouf, Romeny, Fase, Tavsan) en backs die eroverheen gaan (van Rooij, Sanniez, nieuw, El Karouani). Kan prima. Is ook precies wat NEC gaat doen. Ik zie het dan ook best goed komen.
Met 433 bedoel ik de variant met een 10.
Om de punt naar achteren heb ik afgelopen seizoen al gesmeekt, maar daar wilde het driemanschap niet aan. Ze lezen zeker niet mee op het forum hier... :wink: Dat Meijer tot nu toe ook vasthoudt aan de punt naar voren, verbaast me wel. Dit leek mij de wedstrijd om iets anders te proberen. Toch zie ik Ole nog steeds als spits in zo'n systeem. Vorig seizoen was hij daar effectief. In tegenstelling tot als hij vanaf links kwam. Maar volgens mij komt hij nog beter tot zijn recht in een tweespitsensysteem.
We hebben elkaar redelijk gevonden. Al lijkt het me voor de vleugelspitsen/ middenvelders noodzakelijk om in zo’n systeem een spits aan te kunnen spelen met zijn rug naar de goal en ik denk niet dat Ole dat kan.
We komen er wel. Zo'n spits moet dan bij Ole staan. Hem wegzetten op de linkerflank is bewezen ongelukkig. Te weinig rendement zowel qua assists als qua doelpunten. En vorig seizoen heeft Ole toch echt prima cijfers kunnen overleggen in de spits. Ben benieuwd naar een samenwerking met een aanspeelpunt. Ik hou een De Gier/Hristov-combi in mn achterhoofd, met creatieve spelers (Latuheru, Ax en (oké, oké) Van Rijswijk) eromheen. Zelfs Neeskens durfde gewoon met zo'n aanvallend team te spelen en dan ook nog Zonneveld en Collen op de back-posities.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door jetipo »

Ik heb de wedstrijd niet gezien (op vakantie) maar las de reacties op het forum. :biggrin: Blijkbaar ging het pas draaien nadat Romeny eruit was. Moet men eindelijk (na zoveel seizoenen en kansen) niet eens concluderen dat hij gewoon geen goede spits is?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Demtsjenko »

jetipo schreef:
di 18 aug 2020, 20:56
Ik heb de wedstrijd niet gezien (op vakantie) maar las de reacties op het forum. :biggrin: Blijkbaar ging het pas draaien nadat Romeny eruit was. Moet men eindelijk (na zoveel seizoenen en kansen) niet eens concluderen dat hij gewoon geen goede spits is?
Niet helemaal eerlijk. NEC speelde ook met romeny heel aardig. De goals vielen door inbrengen van de verse krachten... Oss was op dat moment uitgeblust...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32933
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

jetipo schreef:
di 18 aug 2020, 20:56
Ik heb de wedstrijd niet gezien (op vakantie) maar las de reacties op het forum. :biggrin: Blijkbaar ging het pas draaien nadat Romeny eruit was. Moet men eindelijk (na zoveel seizoenen en kansen) niet eens concluderen dat hij gewoon geen goede spits is?
Wel een prima assist. In mijn ogen is er vooral een middenvelder met diepgang nodig (ik hoop nog steeds op de Wolf).
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

Ole was er weer niet vandaag er moet echt een spits komen en snel aub

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1835
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BertNEC »

noviomagum schreef:
di 18 aug 2020, 21:29
Ole was er weer niet vandaag er moet echt een spits komen en snel aub
:withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Kanchelskis »

noviomagum schreef:
di 18 aug 2020, 21:29
Ole was er weer niet vandaag er moet echt een spits komen en snel aub
Dat die niet scoort is tot daar en toe, maar als die overgaat tot slechte terugspeelballen en foute passen dan is het tijd om te banken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:
di 18 aug 2020, 22:16
noviomagum schreef:
di 18 aug 2020, 21:29
Ole was er weer niet vandaag er moet echt een spits komen en snel aub
Dat die niet scoort is tot daar en toe, maar als die overgaat tot slechte terugspeelballen en foute passen dan is het tijd om te banken.
en iedere inspeelpass ligt ie op de grond.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Kanchelskis »

Een spitsentrainer zou met deze jongen aan de slag moeten. Iemand die hem verteld hoe te positioneren, hoe zijn lichaam te gebruiken, welke looplijnen te hanteren. En dan geen telefoontje naar Demouge, maar bel Kluivert maar weer :biggrin:

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerher »

Wederom een zwakke prestatie. Deze jongen heeft al legio kansen gehad, maar tot op heden niet kunnen overtuigen. In ieder geval mij niet. De spitspositie is dusdanig belangrijk dat er nu heel snel iets moet gebeuren. Dit kan niet meer. Onmogelijk of niet, haal met behulp van de investeerders Druijf en je hele elftal wordt ineens beter en waardevoller. Versterking op deze positie is veel belangrijker dan de linksback.

Mcel
Berichten: 3979
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Mcel »

De Kletskop schreef:
wo 19 aug 2020, 08:31
Kanchelskis schreef:
di 18 aug 2020, 22:16
noviomagum schreef:
di 18 aug 2020, 21:29
Ole was er weer niet vandaag er moet echt een spits komen en snel aub
Dat die niet scoort is tot daar en toe, maar als die overgaat tot slechte terugspeelballen en foute passen dan is het tijd om te banken.
en iedere inspeelpass ligt ie op de grond.
Hij krijgt ook van mij een onvoldoende, hoor. Maar dat hij nu überhaupt niks meer goed doet in de ogen van steeds meer supporters vind ik onterecht. Alles ligt nu onder een vergrootglas. Elke foute actie is een bevestiging van het beeld dat er is en wat hij goed doet wordt totaal niet meer gezien. "Slechte terugspeelballen". Alleen omdat Rens instapt op het moment dat Ole naar hem terugspeelt? Positie niet goed? Toen Bruijn z'n solootje afrondde met een schot op de keeper had hij net zo goed af kunnen leggen op Ole. Die stond vogelvrij op de 16, was aanspeelbaar en stond er beter voor. Ook Okita had hem een paar keer kunnen aanspelen, maar liep zich vast. Zelfde geldt voor Sellouf. Prima loopactie van hem met knappe assist bij de 2-0.
Het is een wisselwerking tussen hem en de spelers om hem heen, maar het ligt alleen maar aan Ole. Proper die geen bal naar voren speelt, maar alleen opzij of terug. Vleugelspelers die te veel op hun eigen actie gericht zijn (hoewel Okita beter bezig was dan afgelopen maanden).
Het totale aanvalsplaatje klopt niet. Inclusief Ole.
Vervang Proper door een extra spits. Of op zijn minst door Beekman. Dan komt er veel meer druk op de centrale verdedigers van de tegenstander. Zonde als je zoveel veldoverwicht teniet doet doordat het in de voorste lijn niet loopt.
Net als vorig jaar spelen we met 9 man: zonder 9 en zonder 10. Daar moet aan gesleuteld worden.
En nogmaals: Ole krijgt ook van mij een onvoldoende.

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... le-cijfers

Kunt veel zeggen over die jongen, maar vind hem wel altijd verstandig en gemotiveerd over komen in intervieuws. :tu:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32933
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 sep 2020, 21:39
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... le-cijfers

Kunt veel zeggen over die jongen, maar vind hem wel altijd verstandig en gemotiveerd over komen in intervieuws. :tu:
Ik vind zijn rendement eigenlijk niet eens zijn probleem, maar dat ongelooflijke slappe en mieterige gebeuren in de duels. Dat hij zich daar op focust, dan komen die goals vanzelf ook veel meer..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 sep 2020, 21:39
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... le-cijfers

Kunt veel zeggen over die jongen, maar vind hem wel altijd verstandig en gemotiveerd over komen in intervieuws. :tu:
Er zijn veel jongens die het goed doen? Er zijn veel jongens ja.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
zo 06 sep 2020, 21:42
Nijmegen0413 schreef:
zo 06 sep 2020, 21:39
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... le-cijfers

Kunt veel zeggen over die jongen, maar vind hem wel altijd verstandig en gemotiveerd over komen in intervieuws. :tu:
Ik vind zijn rendement eigenlijk niet eens zijn probleem, maar dat ongelooflijke slappe en mieterige gebeuren in de duels. Dat hij zich daar op focust, dan komen die goals vanzelf ook veel meer..
:withstupid:
Zijn rendement was vorig seizoen prima.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 88 gasten