Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Mcel
Berichten: 3978
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Mcel »

DJTEEF! schreef:
di 16 jun 2020, 07:45
Mcel schreef:
ma 15 jun 2020, 18:06
Nijmegen0413 schreef:
ma 15 jun 2020, 17:42
Mcel schreef:
ma 15 jun 2020, 10:27
Nijmegen0413 schreef:
zo 14 jun 2020, 22:23
Okita Tavsan
Romeny
Bruijn Proper
Barreto
Kuipers - aankoop - Rens - van Rooij
Brandenhorst

Ik denk dat je in een formatie als deze Ole het beste kan gebruiken.
Met 2 doelgerichte buitenspelers die naar binnenkomen en een middenveld met loopvermogen en creativiteit.
Verder kan Ole zich dan ook aflaten zakken zodat hij wat meer ruimte krijgt en kan hij evt. een van de 2 rappe buitenspelers wegsturen.
Want voetbalgogme (goeie aanname, inzicht en een balletje op gevoel geven) heeft hij.
Ik kan helemaal meegaan in je formatie, maar zie Romeny dan toch eerder als één van de twee spitsen, dan als 10. Hij moet dichter bij de goal spelen. Als je Okita kunt verkopen heb je iets meer financiële armslag om een bewezen 10 (en een CV) te halen.
Zou ook een goeie optie zijn, dan dient de nummer 10 wel een diepgaande nummer 10 te zijn en de andere spits een speler met snelheid en diepgang.
Tavsan speelde de meeste wedstrijden met Kharchouch naast zich in een tweespitsensysteem.
Nu de nummer 10 nog.
En als linksback dan iemand die geregeld de (andere) achterlijn kan halen. Bart zagen we rechts al een paar keer opkomen. (Mooie combinatie met Proper een keer, waar een goal uit viel.)
Ik vind het middenveld zo beter in balans, met Bruijn en Proper die niet (de hele wedstrijd) verdedigend staan opgesteld, maar die ook niet te dicht tegen de voorhoede (en de verdediging van de tegenstander) aan spelen.
Spelen met een valse spits is veel te ingewikkeld voor een NEC. Er moet een targetman bij. Een Boere, te Vrede, Hasselbaink (klein, maar sterk - niet ideaal), misschien Karchouch (geen idee of die in zo’n rol kan spelen) of een gehuurde speler (Pirou, Brobbey of Danilo(?)).
Waarom zou het te ingewikkeld zijn? Het gaat erom dat je een speler krijgt die zo kan spelen. Afgelopen seizoen bleek een simpele 4-3-3 al te moeilijk omdat we geen 10 hadden.
Misschien is een targetman makkelijker te vinden, maar als je zo gaat spelen, kun je Ole meteen verkopen. Die heeft dan op links niks meer te zoeken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
di 16 jun 2020, 08:25
Misschien is een targetman makkelijker te vinden, maar als je zo gaat spelen, kun je Ole meteen verkopen. Die heeft dan op links niks meer te zoeken.
Aanspeelpunten genoeg. Verheydt, onze Danzell Gravenberch, onze Kvida. Zet Ole achter zo'n figuur en het gaat doelpunten regenen. Zelfs een Velikonja kun je naast/achter die midvoor zetten.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BennyT »

DJTEEF! schreef:
di 16 jun 2020, 07:45
Mcel schreef:
ma 15 jun 2020, 18:06
Nijmegen0413 schreef:
ma 15 jun 2020, 17:42
Mcel schreef:
ma 15 jun 2020, 10:27
Nijmegen0413 schreef:
zo 14 jun 2020, 22:23
Okita Tavsan
Romeny
Bruijn Proper
Barreto
Kuipers - aankoop - Rens - van Rooij
Brandenhorst

Ik denk dat je in een formatie als deze Ole het beste kan gebruiken.
Met 2 doelgerichte buitenspelers die naar binnenkomen en een middenveld met loopvermogen en creativiteit.
Verder kan Ole zich dan ook aflaten zakken zodat hij wat meer ruimte krijgt en kan hij evt. een van de 2 rappe buitenspelers wegsturen.
Want voetbalgogme (goeie aanname, inzicht en een balletje op gevoel geven) heeft hij.
Ik kan helemaal meegaan in je formatie, maar zie Romeny dan toch eerder als één van de twee spitsen, dan als 10. Hij moet dichter bij de goal spelen. Als je Okita kunt verkopen heb je iets meer financiële armslag om een bewezen 10 (en een CV) te halen.
Zou ook een goeie optie zijn, dan dient de nummer 10 wel een diepgaande nummer 10 te zijn en de andere spits een speler met snelheid en diepgang.
Tavsan speelde de meeste wedstrijden met Kharchouch naast zich in een tweespitsensysteem.
Nu de nummer 10 nog.
En als linksback dan iemand die geregeld de (andere) achterlijn kan halen. Bart zagen we rechts al een paar keer opkomen. (Mooie combinatie met Proper een keer, waar een goal uit viel.)
Ik vind het middenveld zo beter in balans, met Bruijn en Proper die niet (de hele wedstrijd) verdedigend staan opgesteld, maar die ook niet te dicht tegen de voorhoede (en de verdediging van de tegenstander) aan spelen.
Spelen met een valse spits is veel te ingewikkeld voor een NEC. Er moet een targetman bij. Een Boere, te Vrede, Hasselbaink (klein, maar sterk - niet ideaal), misschien Karchouch (geen idee of die in zo’n rol kan spelen) of een gehuurde speler (Pirou, Brobbey of Danilo(?)).
Die Brobbey is echt goed. Met hem worden we kampioen. Wat een topper is dat. Koop zal niet gaan, maar huur is prima.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Keezer »

Hmmm... al eerder zoiets hier voorbij zien komen maar als een medium als VI zoiets ook meldt zal er toch wel een kern van waarheid in zitten.
Hoop dat hij gewoon bij ons blijft en nu een vol seizoen laat zien waaróm deze clubs hem volgen.

https://www.vi.nl/nieuws/europese-topcl ... ent-romeny

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Guido-nec »

'MAN CITY EN 7 ANDERE CLUBS VOLGEN ROMENY'

Ole Romeny kan rekenen op flink wat interesse vanuit het buitenland. Dat meldt Voetbal International. De twintigjarige aanvaller van NEC wordt gevolgd door clubs uit Spanje, Italië, Duitsland en Engeland.

Romeny heeft nog een contract tot medio 2022 in Nijmegen. Eerder deed SC Heerenveen al een bod op hem en ook Willem II toonde interesse. Die clubs lijken nu achter het net te vissen, want volgens VI volgen Manchester City, Norwich City, Leeds United, Brentford, Juventus, Bologna, Fortuna Düsseldorf en Real Sociedad hem.

Na Anthony Musaba, die voor een vertrek naar AS Monaco staat, wordt Romeny mogelijk de volgende verkoop van NEC. Afgelopen seizoen scoorde de aanvaller acht keer in 27 competitieduels.
NEC

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door mschr »

Ik snap dat Ole kan nog kan groeien als aanvaller, maar hij komt toch echt niet In de buurt van een Raheem Sterling, denk ik.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door vak Oost »

Bieden kan vanaf 1 miljoen :tu:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Jota »

mschr schreef:
wo 24 jun 2020, 19:53
Ik snap dat Ole kan nog kan groeien als aanvaller, maar hij komt toch echt niet In de buurt van een Raheem Sterling, denk ik.
Nee maar ze zien wel potentie in hem. Het is gewoon een goede speler die hier niet gepruimd wordt tot mijn spijt.
Ik zie liever een Romeny dan een tandeloze spits die met armgebaren het publiek opzweept nadat hij de bal heeft heroverd na de zoveelste verkeerde balaanname of mislukte actie

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Jota »

vak Oost schreef:
wo 24 jun 2020, 20:05
Bieden kan vanaf 1 miljoen :tu:
Ole heeft meer ervaring en meer goals gemaakt dan Musaba dus bieden vanaf 2 miljoen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door mschr »

Jota schreef:
wo 24 jun 2020, 20:07
mschr schreef:
wo 24 jun 2020, 19:53
Ik snap dat Ole kan nog kan groeien als aanvaller, maar hij komt toch echt niet In de buurt van een Raheem Sterling, denk ik.
Nee maar ze zien wel potentie in hem. Het is gewoon een goede speler die hier niet gepruimd wordt tot mijn spijt.
Ik zie liever een Romeny dan een tandeloze spits die met armgebaren het publiek opzweept nadat hij de bal heeft heroverd na de zoveelste verkeerde balaanname of mislukte actie
Tuurlijk mee eens, maar ik zie de topklasse van Musaba en Romeny gewoon niet. Guilano Grot en Joel Tsjibamba waren beter.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

Jota schreef:
wo 24 jun 2020, 20:07
mschr schreef:
wo 24 jun 2020, 19:53
Ik snap dat Ole kan nog kan groeien als aanvaller, maar hij komt toch echt niet In de buurt van een Raheem Sterling, denk ik.
Nee maar ze zien wel potentie in hem. Het is gewoon een goede speler die hier niet gepruimd wordt tot mijn spijt.
Ik zie liever een Romeny dan een tandeloze spits die met armgebaren het publiek opzweept nadat hij de bal heeft heroverd na de zoveelste verkeerde balaanname of mislukte actie
Totaal ongeschikt voor het Nijmeegse publiek die wederom een speler de Goffert uit jaagt.Benieuwd wat Ronnie de Groot zal; zeggen als hij naar een Europese middenmotor-subtopper gaat,die heeft Romeny nooit op waarde geschat.Een overschatte circusartiest,zoiets.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Keizerstad1994 »

Persoonlijk vind ik Ole enerzijds geen verkeerde speler, prima techniek, redelijk creatief en hij kan een goaltje maken. Anderzijds heeft Ole m.i. een groot gebrek, en dat is zijn positie, of beter gezegd zijn gebrek aan een vaste positie. Voor de spitspositie komt hij m.i. fysiek tekort: constant met twee centrumverdedigers in de rug ligt hem overduidelijk niet. En voor een echte buitenspeler mist hij de explosiviteit/snelheid die een Musaba wel heeft. Dan krijg je dat hij nog wel eens op verschillende posities moet spelen. Hij zal een manier van spelen moeten ontwikkelen waardoor hij zijn sterke punten kan benutten, en persoonlijk denk ik dat hij zich daarom het beste kan proberen te ontwikkelen als een flankspeler die vanuit een vrije rol speelt.

Moet zeggen dat de interesse in hem me wel verbaasd. Van het rijtje Musaba, Van Rooij, Proper en Romeny heb ik bij Ole de meeste twijfels of hij het gaat redden. Engeland moet hij sowieso niet doen, dat wordt met zijn fysiek echt een ramp. Misschien een aardige club in Spanje, dat voetbal zal hem beter liggen al is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg om een rol van betekenis te spelen bij een serieuze La Liga-club. Ohja, en verkopen aan Willem II niet doen. De rillingen lopen mij al over de rug bij de gedachte dat die na Tresor ook Ole voor een zacht prijsje overnemen en laten schitteren.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door TT »

Een voorhoede Dybala - Romeny - Ronaldo....zou dat wat zijn?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

TT schreef:
wo 24 jun 2020, 20:37
Een voorhoede Dybala - Romeny - Ronaldo....zou dat wat zijn?
Op de PlayStation is alles mogelijk , hopen op een mooi bedrag zodat we weer wat beters kunnen halen en wat meer versterking kunnen halen op andere posities

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door burp »

Keizerstad1994 schreef:
wo 24 jun 2020, 20:33
Persoonlijk vind ik Ole enerzijds geen verkeerde speler, prima techniek, redelijk creatief en hij kan een goaltje maken. Anderzijds heeft Ole m.i. een groot gebrek, en dat is zijn positie, of beter gezegd zijn gebrek aan een vaste positie. Voor de spitspositie komt hij m.i. fysiek tekort: constant met twee centrumverdedigers in de rug ligt hem overduidelijk niet. En voor een echte buitenspeler mist hij de explosiviteit/snelheid die een Musaba wel heeft. Dan krijg je dat hij nog wel eens op verschillende posities moet spelen. Hij zal een manier van spelen moeten ontwikkelen waardoor hij zijn sterke punten kan benutten, en persoonlijk denk ik dat hij zich daarom het beste kan proberen te ontwikkelen als een flankspeler die vanuit een vrije rol speelt.

Moet zeggen dat de interesse in hem me wel verbaasd. Van het rijtje Musaba, Van Rooij, Proper en Romeny heb ik bij Ole de meeste twijfels of hij het gaat redden. Engeland moet hij sowieso niet doen, dat wordt met zijn fysiek echt een ramp. Misschien een aardige club in Spanje, dat voetbal zal hem beter liggen al is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg om een rol van betekenis te spelen bij een serieuze La Liga-club. Ohja, en verkopen aan Willem II niet doen. De rillingen lopen mij al over de rug bij de gedachte dat die na Tresor ook Ole voor een zacht prijsje overnemen en laten schitteren.
Ach dat is voor die clubs gewoon een standaard rijtje afvinken:

Leeftijd
Aantal gespeelde wedstrijden, per niveau
Rendement
Contractduur
Jeugdinterlands
Verwachte prijs

Dat wordt gewoon door Futuralisachtige bureaus uitgedraaid en dan is het gewoon schieten met hagel. Zit er wat goeds bij, mooi en anders pech.
Krijg je een eenmalig bod van een paar ton waar niet over te onderhandelen valt. Nee? Next!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door JBNMGN »

noviomagum schreef:
wo 24 jun 2020, 20:50
TT schreef:
wo 24 jun 2020, 20:37
Een voorhoede Dybala - Romeny - Ronaldo....zou dat wat zijn?
Op de PlayStation is alles mogelijk , hopen op een mooi bedrag zodat we weer wat beters kunnen halen en wat meer versterking kunnen halen op andere posities
Wat brengt een duikboor tegenwoordig nog op? Een tonnetje of 6?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 809
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Beuningen »

JBNMGN schreef:
wo 24 jun 2020, 21:38
noviomagum schreef:
wo 24 jun 2020, 20:50
TT schreef:
wo 24 jun 2020, 20:37
Een voorhoede Dybala - Romeny - Ronaldo....zou dat wat zijn?
Op de PlayStation is alles mogelijk , hopen op een mooi bedrag zodat we weer wat beters kunnen halen en wat meer versterking kunnen halen op andere posities
Wat brengt een duikboor tegenwoordig nog op? Een tonnetje of 6?
Duikboor?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door JBNMGN »

Beuningen schreef:
wo 24 jun 2020, 21:52
JBNMGN schreef:
wo 24 jun 2020, 21:38
noviomagum schreef:
wo 24 jun 2020, 20:50
TT schreef:
wo 24 jun 2020, 20:37
Een voorhoede Dybala - Romeny - Ronaldo....zou dat wat zijn?
Op de PlayStation is alles mogelijk , hopen op een mooi bedrag zodat we weer wat beters kunnen halen en wat meer versterking kunnen halen op andere posities
Wat brengt een duikboor tegenwoordig nog op? Een tonnetje of 6?
Duikboor?
Oeps, duikboot. Sorry
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Forlán
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 10 jul 2009, 12:34
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Forlán »

Keizerstad1994 schreef:
wo 24 jun 2020, 20:33
Persoonlijk vind ik Ole enerzijds geen verkeerde speler, prima techniek, redelijk creatief en hij kan een goaltje maken. Anderzijds heeft Ole m.i. een groot gebrek, en dat is zijn positie, of beter gezegd zijn gebrek aan een vaste positie. Voor de spitspositie komt hij m.i. fysiek tekort: constant met twee centrumverdedigers in de rug ligt hem overduidelijk niet. En voor een echte buitenspeler mist hij de explosiviteit/snelheid die een Musaba wel heeft. Dan krijg je dat hij nog wel eens op verschillende posities moet spelen. Hij zal een manier van spelen moeten ontwikkelen waardoor hij zijn sterke punten kan benutten, en persoonlijk denk ik dat hij zich daarom het beste kan proberen te ontwikkelen als een flankspeler die vanuit een vrije rol speelt.
Die positie is er wel, namelijk 2e spits in een 4-4-2 of 3-5-2...

Noem mij 1 land dat ooit wereldkampioen is geworden met een 4-3-3 opstelling... Maar het is de ‘huisstijl’ van NEC lees ik dan altijd... nou dat zal me werkelijk niets boeien als de resultaten bagger zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door mschr »

Frankrijk in 2018 om er eentje te noemen. Middenveld Matuidi, Pogba, Kante. Voorhoede Mbappé, Griezmann, Giroud.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
wo 24 jun 2020, 23:28
Frankrijk in 2018 om er eentje te noemen. Middenveld Matuidi, Pogba, Kante. Voorhoede Mbappé, Griezmann, Giroud.
Spanje 2010,middenveld Busquets-Xavi-Xabi Alonso. voorhoede Pedro-Villa-Iniesta
Frankrijk 2006, middenveld Viera-Makalele-Zidane. voorhoede Ribery-Henry-Malouda

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 08:36
Spanje 2010,middenveld Busquets-Xavi-Xabi Alonso. voorhoede Pedro-Villa-Iniesta
Spanje speelde 4-4-2, Iniesta is toch echt een middenvelder. Ik zou (als Musaba gaat en Barreto komt) met deze selectie ook 4-4-2 proberen met Barreto in de rol van Xabi Alonso.

---------------Barreto------------------

---De Wolf/Proper-------Bruijn---

--------------Tavsan---------------

-----Okita--------------Ole-------------

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
do 25 jun 2020, 09:18
De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 08:36
Spanje 2010,middenveld Busquets-Xavi-Xabi Alonso. voorhoede Pedro-Villa-Iniesta
Spanje speelde 4-4-2, Iniesta is toch echt een middenvelder. Ik zou (als Musaba gaat en Barreto komt) met deze selectie ook 4-4-2 proberen met Barreto in de rol van Xabi Alonso.

---------------Barreto------------------

---De Wolf/Proper-------Bruijn---

--------------Tavsan---------------

-----Okita--------------Ole-------------
Iniesta speelde als een valse linksbuiten.
Ik mis Sanniez als rechtshalf in je opstelling btw.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 09:27
Juul schreef:
do 25 jun 2020, 09:18
De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 08:36
Spanje 2010,middenveld Busquets-Xavi-Xabi Alonso. voorhoede Pedro-Villa-Iniesta
Spanje speelde 4-4-2, Iniesta is toch echt een middenvelder. Ik zou (als Musaba gaat en Barreto komt) met deze selectie ook 4-4-2 proberen met Barreto in de rol van Xabi Alonso.

---------------Barreto------------------

---De Wolf/Proper-------Bruijn---

--------------Tavsan---------------

-----Okita--------------Ole-------------
Iniesta speelde als een valse linksbuiten.
Ik mis Sanniez als rechtshalf in je opstelling btw.
Spelen met een valse linksbuiten kun je niet echt 4-3-3 noemen. Die rol van Iniesta zou Bruijn bij NEC kunnen invullen.

PS: jij mist Sanniez in de opstelling. Ik niet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 09:27
Juul schreef:
do 25 jun 2020, 09:18
De Kletskop schreef:
do 25 jun 2020, 08:36
Spanje 2010,middenveld Busquets-Xavi-Xabi Alonso. voorhoede Pedro-Villa-Iniesta
Spanje speelde 4-4-2, Iniesta is toch echt een middenvelder. Ik zou (als Musaba gaat en Barreto komt) met deze selectie ook 4-4-2 proberen met Barreto in de rol van Xabi Alonso.

---------------Barreto------------------

---De Wolf/Proper-------Bruijn---

--------------Tavsan---------------

-----Okita--------------Ole-------------
Iniesta speelde als een valse linksbuiten.
Ik mis Sanniez als rechtshalf in je opstelling btw.
Ik zou het een 4231 noemen, geloof ik.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten