Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
vr 05 jul 2019, 13:10
bertje schreef:
vr 05 jul 2019, 12:43
zuurpruim schreef:
do 04 jul 2019, 13:34
Tiel schreef:
do 04 jul 2019, 12:13
zuurpruim schreef:
do 04 jul 2019, 11:55
Zico schreef:
do 04 jul 2019, 11:20
Ideale situatie is dat Braken een goede eerste seizoenshelft heeft, in de winterstop verkocht wordt en Ole eerste spits wordt. Ik herinner me vooral zijn invalbeurten onder Lijnders, het enige lichtpuntje van dat seizoenseinde. Vorig jaar onder de Gier, dat klikte gewoon niet en ik hecht er niet teveel waarde aan. Als deze jongen geen eerste spits kan worden in het NEC anno nu, dan is er iets goed mis. Die jongen heeft toch ruim voldoende talent om (minimaal) een goede eerste divisiespits te worden. Anders kunnen we die mooie praatjes over de eigen jeugd ook weer op de hele hele grote berg lulkoek gooien.
Onder het nieuwe bewind was Ole ook niet onomstreden.Ik denk dat deze jongen beter zijn heil ergens anders kan gaan zoeken.Ik vind hem niet in het systeem van Oss passen maar een andere club in de KKD,waarom niet.Ik geloof niet dat als Braken verkocht wordt Ole die positie gaat krijgen.
Ideaal is een spits die er 30 maakt. Wie maakt mij niet uit.
En ik zeg je,die moet te vinden zijn.Engels van Roda,die in zijn hele carrière tot nu toe overal had gefaald, schiet er 24 in.Even los van de financiële situatie, een spits die er 15 maakt in de KKD is echt helemaal niets bijzonders. Okita maakt die ook,als rechtsbuiten.Braken zal er 15-18 maken gok ik zo. Ole 10-14.Als Okita verkocht wordt is dat dus veel en veel te weinig.
Dus jij oppert om maar een spits te halen die overal faalt, om dan maar te hopen dat hij er a la Engels/Santos 25 inknalt? Laten we het dan gewoon bij Romeny en Braken houden, dat scheelt weer een boel geld wat er al nauwelijks is..
nee dat opper ik helemaal niet.Maar ik denk als er transfergelden binnenkomen deze gebruikt gaan worden voor versterkingen.Deze selectie zonder Bruijn of Druiff is kansloos voor de top 3 ,dat weet jij ook.Dan speel je een verloren seizoen en ook dat kost geld.Het is een duivels dilemma.
Weet ik niet perse hoor. We hebben in ieder geval geen selectie voor aanvallend kamikazevoetbal zoals de Gier vorig seizoen deed. Als er gekozen wordt voor een counterende strategie hebben we daar denk ik best de selectie voor. We hebben verdedigers die het liefste met hun reet tegen de 16 aan staan, middenvelders die wel aardig kunnen voetballen maar geen/weinig loopvermogen hebben en pijlsnelle aanvallers die je kunt lanceren. Dan moet er echter wel enorm gedisciplineerd gespeeld worden en zullen er enkelen afvallen die er niet in passen, maar de belangrijkste spelers kunnen daar wel optimaal in renderen denk ik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door WijchenNEC »

Ole wordt wel ingezet bij de shirtpresentatie, lijkt me gek als ze hem dan zouden verhuren oid.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door martijn5 »

WijchenNEC schreef:
vr 05 jul 2019, 14:01
Ole wordt wel ingezet bij de shirtpresentatie, lijkt me gek als ze hem dan zouden verhuren oid.
Vorig jaar werd Kadioglu ingezet en nog geen twee weken later ging hij naar Fenerbahçe. Zegt mij niet zoveel meer..

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DR »

Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:
za 06 jul 2019, 10:59
DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.
Dus Romeny laten spelen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Jota schreef:
za 06 jul 2019, 11:04
zuurpruim schreef:
za 06 jul 2019, 10:59
DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.
Dus Romeny laten spelen.
:withstupid: Mits hij goed genoeg is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BennyT »

Tiel schreef:
za 06 jul 2019, 11:08
Jota schreef:
za 06 jul 2019, 11:04
zuurpruim schreef:
za 06 jul 2019, 10:59
DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.
Dus Romeny laten spelen.
:withstupid: Mits hij goed genoeg is.
Neem van mij nou maar aan; hij is goed genoeg voor de KKD op dit moment.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door jetipo »

BennyT schreef:
za 06 jul 2019, 11:11
Tiel schreef:
za 06 jul 2019, 11:08
Jota schreef:
za 06 jul 2019, 11:04
zuurpruim schreef:
za 06 jul 2019, 10:59
DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.
Dus Romeny laten spelen.
:withstupid: Mits hij goed genoeg is.
Neem van mij nou maar aan; hij is goed genoeg voor de KKD op dit moment.
Mee eens. Daarbij wordt hij alleen maar beter door structureel te spelen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

BennyT schreef:
za 06 jul 2019, 11:11
Tiel schreef:
za 06 jul 2019, 11:08
Jota schreef:
za 06 jul 2019, 11:04
zuurpruim schreef:
za 06 jul 2019, 10:59
DR schreef:
za 06 jul 2019, 09:05
Romeny verhuren?? Waar komt die onzin vandaan. Alsof we zwemmen in de spelers.
Weet je wat onzin is?Een van je grootste talenten 2 jaar op de bank zetten.Deze jongen moet aan spelen toekomen,is het niet hier dan elders.
Dus Romeny laten spelen.
:withstupid: Mits hij goed genoeg is.
Neem van mij nou maar aan; hij is goed genoeg voor de KKD op dit moment.
Waarom zouden we dat van je aannemen? Het is nog geenszins gebleken in de wedstrijden dat hij speelde. Ik hoop dat je gelijk hebt hoor!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
vr 05 jul 2019, 13:10
bertje schreef:
vr 05 jul 2019, 12:43
zuurpruim schreef:
do 04 jul 2019, 13:34
Tiel schreef:
do 04 jul 2019, 12:13
zuurpruim schreef:
do 04 jul 2019, 11:55
Zico schreef:
do 04 jul 2019, 11:20
Ideale situatie is dat Braken een goede eerste seizoenshelft heeft, in de winterstop verkocht wordt en Ole eerste spits wordt. Ik herinner me vooral zijn invalbeurten onder Lijnders, het enige lichtpuntje van dat seizoenseinde. Vorig jaar onder de Gier, dat klikte gewoon niet en ik hecht er niet teveel waarde aan. Als deze jongen geen eerste spits kan worden in het NEC anno nu, dan is er iets goed mis. Die jongen heeft toch ruim voldoende talent om (minimaal) een goede eerste divisiespits te worden. Anders kunnen we die mooie praatjes over de eigen jeugd ook weer op de hele hele grote berg lulkoek gooien.
Onder het nieuwe bewind was Ole ook niet onomstreden.Ik denk dat deze jongen beter zijn heil ergens anders kan gaan zoeken.Ik vind hem niet in het systeem van Oss passen maar een andere club in de KKD,waarom niet.Ik geloof niet dat als Braken verkocht wordt Ole die positie gaat krijgen.
Ideaal is een spits die er 30 maakt. Wie maakt mij niet uit.
En ik zeg je,die moet te vinden zijn.Engels van Roda,die in zijn hele carrière tot nu toe overal had gefaald, schiet er 24 in.Even los van de financiële situatie, een spits die er 15 maakt in de KKD is echt helemaal niets bijzonders. Okita maakt die ook,als rechtsbuiten.Braken zal er 15-18 maken gok ik zo. Ole 10-14.Als Okita verkocht wordt is dat dus veel en veel te weinig.
Dus jij oppert om maar een spits te halen die overal faalt, om dan maar te hopen dat hij er a la Engels/Santos 25 inknalt? Laten we het dan gewoon bij Romeny en Braken houden, dat scheelt weer een boel geld wat er al nauwelijks is..
nee dat opper ik helemaal niet.Maar ik denk als er transfergelden binnenkomen deze gebruikt gaan worden voor versterkingen.Deze selectie zonder Bruijn of Druiff is kansloos voor de top 3 ,dat weet jij ook.Dan speel je een verloren seizoen en ook dat kost geld.Het is een duivels dilemma.
Feitelijk onwaar. 2 rechtstreekse promotieplekken en 6 nc plekken op 16 bvo’s. De helft van de competitie speelt dus voor promotie...

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Jota »

Jammer dat Romeny speelde toen het middenveld met vd Berg en Dijkstra speelde en in de aanval dan ook nog als klap op de vuurpijl ( grappig, gezien zijn voorzetten) ook nog Wolters.

Henkiepenkie
Berichten: 6983
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Henkiepenkie »

Geen idee waarom hij de voorkeur kreeg boven Braken vandaag. Leek echt nergens op. Continu te laat.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Super-Simr »

Wat heeft deze jongen dat wij zo een hoge verwachtingen hadden/hebben? Iig geen snelheid, geen techniek....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nummer 11 »

Ik zie er ook niet zo veel in. Mag zich best wat meer aanbieden en met het spel bemoeien als de voorzetten er niet komen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerd »

loopt ongeveer 70 minuten rond als een kip zonder kop.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BertNEC »

Gerd schreef:
vr 09 aug 2019, 23:51
loopt ongeveer 70 minuten rond als een kip zonder kop.
Helaas :withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BennyT »

Laat zien er echt nog niet klaar voor te zijn..jammer maar wel de harde werkelijkheid.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

Ik schrijf hem nog niet af, maar gister was het een 2: we speelden met 10 man.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gijscoman »

Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 10:06
Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.
Romeny was welgeteld 0 keer gevaarlijk.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 10:17
Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 10:06
Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.
Romeny was welgeteld 0 keer gevaarlijk.
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 10:17
Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 10:06
Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.
Romeny was welgeteld 0 keer gevaarlijk.
Het was ronduit slecht inderdaad. Helaas was het meest gevaarlijke wat zijn vervanger liet zien zijn enthousiaste entree.
En dan stond daarnaast een Okita die er wel heul weinig zin in had, Musaba die nogal druistig was maar verreweg het gevaarlijkst en Sjimmie die zijn acties nog even 10x verder doordraafde dan Musaba en zich constant vast liep. Dan heb je een blunderende keeper nodig wil je een goal maken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BennyT »

bertje schreef:
za 10 aug 2019, 11:10
DJTEEF! schreef:
za 10 aug 2019, 10:17
Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 10:06
Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.
Romeny was welgeteld 0 keer gevaarlijk.
Het was ronduit slecht inderdaad. Helaas was het meest gevaarlijke wat zijn vervanger liet zien zijn enthousiaste entree.
En dan stond daarnaast een Okita die er wel heul weinig zin in had, Musaba die nogal druistig was maar verreweg het gevaarlijkst en Sjimmie die zijn acties nog even 10x verder doordraafde dan Musaba en zich constant vast liep. Dan heb je een blunderende keeper nodig wil je een goal maken..
Dit elftal zit gewoon heel slecht in mekaar. Er klopt werkelijk helemaal niets van. Gadverdamme wat ben ik misselijk na die kut wedstrijd zeg..hele weekend vergalt door die gasten!

Milanbeekers
Berichten: 29
Lid geworden op: di 28 aug 2018, 23:28
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Milanbeekers »

Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 10:06
Probleem is dat hij de bal niet in de voeten krijgt. Die paar keer dat dat lukte, was hij gevaarlijk. Aangespeeld in de lucht was het bij voorbaat een verloren bal.
Klopt helemaal, Romeny werd erg slecht bedient de ballen die hij krijg was hij balvast, werd overgrens vaak gestopt met een overtreding. Romeny moet die bal in de voeten krijgen en zn actie maken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten