Dirk Proper

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4577
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door gladiator »

Verdiend wel een beter liedje dan dirkje proper ole ole
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
zo 26 feb 2023, 21:59
Goffert schreef:
zo 26 feb 2023, 11:26
nijmeguhh schreef:
zo 26 feb 2023, 11:18
Hij is wellicht de missing link voor Ajax. Wat is hij geweldig na de winterstop.
Dan kijk je niet genoeg naar Ajax. Wel onze beste man!
Ondanks dat hij niet veel kijkt, heeft ie wel gelijk. Ajax mist een voetballende nummer 6. Dat is Proper.
Ik ben wel benieuwd waar dit gaat eindigen met deze jongen. Want met wat hij de laatste weken laat zien zou hij bij de (sub)top van de competitie echt niet misstaan op het middenveld.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9946
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door E.B »

Nijmegen0413 schreef:
zo 26 feb 2023, 21:59
Goffert schreef:
zo 26 feb 2023, 11:26
nijmeguhh schreef:
zo 26 feb 2023, 11:18
Hij is wellicht de missing link voor Ajax. Wat is hij geweldig na de winterstop.
Dan kijk je niet genoeg naar Ajax. Wel onze beste man!
Ondanks dat hij niet veel kijkt, heeft ie wel gelijk. Ajax mist een voetballende nummer 6. Dat is Proper.
:withstupid: Van ellende schuiven ze Alvarez door en zetten ze Bassey achterin. Dan heb je nog Klaassen, maar dat is niet zo'n middenvelder.

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Marcelinho04 »

gladiator schreef:
zo 26 feb 2023, 22:08
Verdiend wel een beter liedje dan dirkje proper ole ole
There's only one Dirk Proper...

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door shinji »

Erik27 schreef:
zo 26 feb 2023, 01:21
shinji schreef:
zo 26 feb 2023, 00:43
Polleke schreef:
za 25 feb 2023, 23:22
Wat is hij goed.... Ik roep het al jaren, maar hij overstijgt echt zelfs mijn verwachting. Ik denk dat hij dé bepalende speler was vandaag. Meer dan de namen die we zo vaak noemen.

Als die gast ook nog goals gaat maken... dan heb je niet een kleine topper binnen, maar een extreme topper.
Echt helemaal mee eens. Bizar hoe volwassen hij speelt. Paar verkeerde passjes. Maar man man man, wat kan die jongen voetballen. Graag voor volgend jaar die Eiting erbij halen ipv shone en dan staat er weer een mooi middenveld!
Voor schone? Die vent is nog zo goed. Man man wat mag je blij zijn dat wij nog zo'n speler hebben.
Maar denk je serieus dat die volgend jaar nog alles gaat spelen?? Goed om er bij te hebben, maar die kan echt niet nog een vol seizoen spelen hoor. Dus beter deze zomer de vervanger halen.
100% of the shots you do not take, do not go in...

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Dirk Proper

Bericht door RO »

Je zal verbaasd zijn hoe vaak schone goed opgesteld staat. En ook bijna altijd aanspeelbaar
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door necnmgn »

Had hem toch wel bij jong Oranje verwacht eigenlijk..

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16577
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door jackkreta »

necnmgn schreef:
vr 03 mar 2023, 15:18
Had hem toch wel bij jong Oranje verwacht eigenlijk..
Wilde het ook net typen, vreemde zaak.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

nijmegen28
Berichten: 341
Lid geworden op: do 30 jan 2014, 17:55
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door nijmegen28 »

Lopen te slapen in zeist en heeft geen ajax of feijenoord achtergrond. :sjaal: :sjaal:

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door nmgn2018 »

Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist

Me..Goal
Berichten: 243
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Me..Goal »

nmgn2018 schreef:
vr 03 mar 2023, 17:05
Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist
Ik dacht dat het er misschien aan zou liggen dat hij toch niet mee naar het EK zou kunnen vanwege de leeftijd...

"Het Nederlands mannenvoetbalelftal voor spelers onder de 21 jaar. Als peildatum voor de leeftijd geldt 1 januari van het jaar waarin de kwalificatie van het betreffende toernooi begint."

Aangezien de kwalificatie eindronde al geweest is had hij dus gewoon mee gekund. Zou het aan de achtergrond van vd Looi liggen? :eek:

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Nummer 9 »

Me..Goal schreef:
vr 03 mar 2023, 21:51
nmgn2018 schreef:
vr 03 mar 2023, 17:05
Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist
Ik dacht dat het er misschien aan zou liggen dat hij toch niet mee naar het EK zou kunnen vanwege de leeftijd...

"Het Nederlands mannenvoetbalelftal voor spelers onder de 21 jaar. Als peildatum voor de leeftijd geldt 1 januari van het jaar waarin de kwalificatie van het betreffende toernooi begint."

Aangezien de kwalificatie eindronde al geweest is had hij dus gewoon mee gekund. Zou het aan de achtergrond van vd Looi liggen? :eek:
Waarom zijn achtergrond? Tavsan zit er toch ook bij? Het heeft er gewoon mee te maken dat VD Looij een complete onbenul is en het onbegrijpelijk is dat hij deze functie heeft.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Keizerstad1994 »

Nummer 9 schreef:
vr 03 mar 2023, 21:59
Me..Goal schreef:
vr 03 mar 2023, 21:51
nmgn2018 schreef:
vr 03 mar 2023, 17:05
Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist
Ik dacht dat het er misschien aan zou liggen dat hij toch niet mee naar het EK zou kunnen vanwege de leeftijd...

"Het Nederlands mannenvoetbalelftal voor spelers onder de 21 jaar. Als peildatum voor de leeftijd geldt 1 januari van het jaar waarin de kwalificatie van het betreffende toernooi begint."

Aangezien de kwalificatie eindronde al geweest is had hij dus gewoon mee gekund. Zou het aan de achtergrond van vd Looi liggen? :eek:
Waarom zijn achtergrond? Tavsan zit er toch ook bij? Het heeft er gewoon mee te maken dat VD Looij een complete onbenul is en het onbegrijpelijk is dat hij deze functie heeft.
Nouja als je bekijkt dat ex-Groningers Reis en Van Kaam, die op de positie van Proper spelen, wel gewoon opgeroepen worden dan is de link natuurlijk snel gelegd.
'Justice knows every mans number'

DRS
Berichten: 1602
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door DRS »

Keizerstad1994 schreef:
vr 03 mar 2023, 22:14
Nummer 9 schreef:
vr 03 mar 2023, 21:59
Me..Goal schreef:
vr 03 mar 2023, 21:51
nmgn2018 schreef:
vr 03 mar 2023, 17:05
Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist
Ik dacht dat het er misschien aan zou liggen dat hij toch niet mee naar het EK zou kunnen vanwege de leeftijd...

"Het Nederlands mannenvoetbalelftal voor spelers onder de 21 jaar. Als peildatum voor de leeftijd geldt 1 januari van het jaar waarin de kwalificatie van het betreffende toernooi begint."

Aangezien de kwalificatie eindronde al geweest is had hij dus gewoon mee gekund. Zou het aan de achtergrond van vd Looi liggen? :eek:
Waarom zijn achtergrond? Tavsan zit er toch ook bij? Het heeft er gewoon mee te maken dat VD Looij een complete onbenul is en het onbegrijpelijk is dat hij deze functie heeft.
Nouja als je bekijkt dat ex-Groningers Reis en Van Kaam, die op de positie van Proper spelen, wel gewoon opgeroepen worden dan is de link natuurlijk snel gelegd.
:withstupid: kut trainer

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Nijmegen0413 »

DRS schreef:
vr 03 mar 2023, 23:21
Keizerstad1994 schreef:
vr 03 mar 2023, 22:14
Nummer 9 schreef:
vr 03 mar 2023, 21:59
Me..Goal schreef:
vr 03 mar 2023, 21:51
nmgn2018 schreef:
vr 03 mar 2023, 17:05
Bij Jong zitten nu juist weinig uut amsterdam of rotterdam (of die daar gespeld hebben) maar dat Dirk er niet hij zitten is achterlijk. en een Van Kaam wel..

voorlopige selectie, hij speelt zondag ajax kapot en gaat in maart gewoon naar zeist
Ik dacht dat het er misschien aan zou liggen dat hij toch niet mee naar het EK zou kunnen vanwege de leeftijd...

"Het Nederlands mannenvoetbalelftal voor spelers onder de 21 jaar. Als peildatum voor de leeftijd geldt 1 januari van het jaar waarin de kwalificatie van het betreffende toernooi begint."

Aangezien de kwalificatie eindronde al geweest is had hij dus gewoon mee gekund. Zou het aan de achtergrond van vd Looi liggen? :eek:
Waarom zijn achtergrond? Tavsan zit er toch ook bij? Het heeft er gewoon mee te maken dat VD Looij een complete onbenul is en het onbegrijpelijk is dat hij deze functie heeft.
Nouja als je bekijkt dat ex-Groningers Reis en Van Kaam, die op de positie van Proper spelen, wel gewoon opgeroepen worden dan is de link natuurlijk snel gelegd.
:withstupid: kut trainer
Die Reis doet het vrij goed bij HSV dacht ik. Van Kaam boven Proper kiezen is schandelijk.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Wie de neuq is van Kaam??
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Me..Goal
Berichten: 243
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Me..Goal »

bertje schreef:
za 04 mar 2023, 11:05
Wie de neuq is van Kaam??
Speelde dit seizoen al 0 (=nul) wedstrijden voor Cambuur.
Tuurlijk laat je dan de wekelijkse uitblinker bij de middenmoot eredivisie thuis :crazy2:

DRS
Berichten: 1602
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door DRS »

Me..Goal schreef:
za 04 mar 2023, 11:34
bertje schreef:
za 04 mar 2023, 11:05
Wie de neuq is van Kaam??
Speelde dit seizoen al 0 (=nul) wedstrijden voor Cambuur.
Tuurlijk laat je dan de wekelijkse uitblinker bij de middenmoot eredivisie thuis :crazy2:
:schater: :schater: :crazy:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Me..Goal schreef:
za 04 mar 2023, 11:34
bertje schreef:
za 04 mar 2023, 11:05
Wie de neuq is van Kaam??
Speelde dit seizoen al 0 (=nul) wedstrijden voor Cambuur.
Tuurlijk laat je dan de wekelijkse uitblinker bij de middenmoot eredivisie thuis :crazy2:
Ah, en komt van Groningen zie ik. Dat krijg je ook wel als je te maken hebt met een ex-Groningen trainer en Vitessepijper. Maar hou hem maar uit die spotlights hoor, des te groter de kans dat hij hier volgend seizoen nog speelt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16577
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door jackkreta »

Door Sander Janssen Sander Janssen
ANALYSE
Steeds vaker zijn de ogen bij NEC dit seizoen gericht op Dirk Proper. De 21-jarige middenvelder ontpopt zich tot de kleine regisseur bij de Nijmegenaren. Zondag mag hij het laten zien tegen Ajax, een van de topclubs die hij in de jeugd nog afwees. 'Ik ontwikkel me en zit lekker in mijn vel.'
Voor de derde keer in korte tijd stapte Proper afgelopen zaterdag als Man of the Match van het veld bij NEC. Wennen doet het nog steeds niet. 'Dit is hartstikke mooi. Of de supporters maar één stemmogelijkheid hebben? Haha, je zou het bijna gaan denken. Het is fijn om Man of the Match te worden, maar er waren genoeg andere jongens die ervoor in aanmerking kwamen. Wat ik ervoor krijg? Niks, volgens mij. Maar de eer is ook mooi. De supporters stemmen er toch voor.'
DEBUUT

Het is inmiddels ruim drie jaar geleden dat die supporters voor het eerst kennismaakten met Proper. De middenvelder debuteerde op 13 december 2019 voor NEC in de thuiswedstrijd tegen Almere City FC in de Keuken Kampioen Divisie. In die tijd stond Proper al langer bekend als een van de grote talenten uit de opleiding van NEC. Zo kwam hij in actie voor diverse jeugdelftallen van Oranje. Met Oranje Onder-17 was hij voor zijn debuut bij NEC al actief op het jeugd-WK in Brazilië. Daar vertelde de middenvelder aan VI hoe hij voetbal combineerde met zijn studie Psychologie aan de universiteit en dat Ajax, PSV en Feyenoord al langer achter hem aan zaten. Proper koos er bewust voor om de traditionele topdrie af te wijzen.
Dirk Proper door de jaren heen bij NEC, van jeugdspeler naar basisklant in de Eredivisie.
Dirk Proper door de jaren heen bij NEC, van jeugdspeler naar basisklant in de Eredivisie.
NEC werd toen geleid door Rogier Meijer, François Gesthuizen en Adrie Bogers, die Proper al snel na zijn debuut bij de eerste selectie haalden. De in Elst geboren middenvelder viel een aantal keer in en eindigde het seizoen zelfs als basisspeler. In het daaropvolgende seizoen, waarin Meijer het alleen voor het zeggen kreeg, moest Proper het aanvankelijk vooral doen met invalbeurten. Javier Vet en Jordy Bruijn kregen de voorkeur, maar Meijer was het talent niet uit het oog verloren. Na de jaarwisseling kreeg hij weer de kans en werd hij basisspeler. Door een coronabesmetting miste Proper echter het slot van het seizoen, waarin NEC in de play-offs promoveerde naar de Eredivisie. Op het hoogste niveau kreeg Proper zijn kans van Meijer, maar werd hij in zijn eerste seizoen geen onbetwiste basisspeler. De middenvelder had talent, dat stond buiten kijf, maar kreeg ook de kritiek dat hij te vaak voor de veilige optie zou gaan. Proper stak de middenlijn nauwelijks over.
Als een kleine Frenkie de Jong draait Dirk Proper zich met gemak weg bij tegenstanders
KLEINE FRENKIE

Dit seizoen is dat anders. Proper vormt al het hele jaar met Lasse Schöne het controlerende duo op het middenveld en waar vorig seizoen de ogen vaak gericht waren op de creatieve uitspattingen van Schöne is het nu Proper die de schijnwerpers op zich gericht krijgt. Vooral in de afgelopen maanden valt de kleine middenvelder op. Hij is aanwezig, dartelt over het veld en komt overal aan de bal. Als een kleine Frenkie de Jong draait hij zich met gemak weg bij tegenstanders als er druk wordt ontwikkeld. Nog belangrijker is dat Proper de weg naar voren heeft gevonden. Niet alleen geeft hij passes vooruit, hij is ook vaker zélf in het zestienmetergebied te vinden. Het 21-jarige jeugdproduct ontpopt zich tot de regisseur en de supporters van NEC lopen met hem weg. In de thuisduels met FC Emmen, Sparta Rotterdam en FC Volendam verkiezen ze hem tot Man of the Match. 'Ik vond het deze keer zelfs zonder twijfel', vertelde Meijer na de wedstrijd tegen Volendam. 'Hij was overal en aan de bal was hij hartstikke goed. Ik heb echt van hem genoten. Zo traint hij ook en zo is hij bezig met zijn vak.'
De balcontacten van Dirk Proper in de thuiswedstrijden tegen FC Groningen (26 augustus 2022) en FC Volendam (25 februari 2023).
De balcontacten van Dirk Proper in de thuiswedstrijden tegen FC Groningen (26 augustus 2022) en FC Volendam (25 februari 2023).
Proper merkt zelf ook dat hij meer risico in zijn spel durft te leggen. 'Ik ben daarin groeiende. Ik ontwikkel me en zit lekker in mijn vel. Als je beter in je vel zit, gaat het allemaal wat makkelijker. Ik heb nu een reeks goede wedstrijden neergezet, dat geeft me vertrouwen. Het is niet aan mij om te zeggen dat ik bij de "grote jongens" hoor, maar iedereen in het stadion ziet wel dat ik meer gezocht wordt door medespelers. Dat zegt genoeg.' De middenvelder vindt overigens niet dat hij vorig seizoen nog moest wennen aan de Eredivisie. 'Dat is overdreven, want ik kon al wel meekomen met het Eredivisie-niveau. Ik moest alleen belangrijker zijn voor het team en dat gaat de afgelopen tijd beter.'
De statistieken van voor en na de winterstop zeggen genoeg: Proper ontwikkelt zich sinds de jaarwisseling sterk bij NEC. Meijer ziet dat de middenvelder vooruit gaat, ook in letterlijke zin. 'Het gaat geweldig. Dirk ontwikkelt zich in alle facetten. Vertrouwen doet een hoop met een speler. Hij speelt altijd en heeft een goede rol in het elftal. Dan zie je wat dat doet met hem. Hij maakt elke week stappen. Zijn passes gaan veel meer vooruit en hij sluit bij richting de zestien. Ook het verdedigende werk verricht hij. Hij wordt steeds completer en beter. Hij heeft de motor om overal op het veld te zijn, maar hij heeft ook steeds meer in de gaten waar zijn kracht ligt.'
Statistieken Dirk Proper in 2022/23:

Voor winterstop Na winterstop
Balcontacten 50 65
Balcontacten in zestien 1,2 2,4
Succesvolle passes 35 44
Waarvan op helft tegenstander 16 21
Kansen uit open spel 0,83 1,37
Doelpogingen 0,33 1,02
Balveroveringen 6 7
Gewonnen duels 3,8 5,5
Statistieken per 90 minuten.
Meeste gecreëerde kansen uit open spel bij NEC sinds winterstop:

Speler Kansen uit open spel
1. Dirk Proper 12
2. Bart van Rooij 8
3. Magnus Mattsson 7
4. Souffian El Karouani 7
5. Mikkel Duelund 6
AFRONDEN

Proper creëerde na de winterstop al meer kansen uit open spel (12) dan voor de winterstop (10). Geen NEC-speler kwam sinds januari tot zo veel kansen uit open spel. Waar de middenvelder veel kansen creëert, is er nog wel een verbeterpuntje wat betreft het afmaken van de kansen. Ook tegen Volendam kreeg Proper zelf de mogelijkheid. Op basis van de expected goals had hij dit seizoen zeker al één keer moeten scoren. Meijer ging er met Proper mee aan de slag. 'We hebben het erover gehad dat we meer mensen in de zestien willen krijgen en daar is Dirk een onderdeel van. Maar scoren is ook het moeilijkste van het vak. Dirk heeft nog niet gescoord in de Eredivisie en hij is ook niet het type middenvelder dat vaak scoort, maar als hij vaker in de gelegenheid komt, dan kan hij dat wel.'
Dit seizoen ben ik veel meer in de zestien te vinden en kom ik vaker tot kansen. Dan moet die bal er ook een keertje in.
Proper is zelf ook veel bezig met het scoren en het afronden van kansen, hoewel het tot nu toe nog niet wilde lukken. 'Dit seizoen ben ik veel meer in de zestien te vinden en kom ik vaker tot kansen. Dan moet die bal er ook een keertje in. Tegen Volendam kreeg ik ook een paar goede kansen. Souf (El Karouani, red.) was ook boos dat ik die bal niet afmaakte, haha. Ik had de bal moeten aannemen. Ik had meer tijd dan ik dacht. Heb ik nog iets om aan te werken op de training. Of het een dingetje is? Nou, het is niet zo dat ik de wedstrijd inga met het idee: ik moet nu een goal maken. Ik kom steeds vaker in de positie, ben vrij en word aangespeeld. Vroeg of laat moet ik dan een keer een goal maken. Ik ben wel blij met de ontwikkeling die ik doormaak, want het is wel positief dat ik steeds vaker in de gelegenheid kom.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Janssen »

Dank je Jack! :sjaal:

Mastino Napoletano
Berichten: 278
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 14:38
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Mastino Napoletano »

Fijn dat je de moeite neemt om diverse artikelen te delen Jack. Het wordt zeer gewaardeerd :tu:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16577
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door jackkreta »

Mastino Napoletano schreef:
za 04 mar 2023, 14:48
Fijn dat je de moeite neemt om diverse artikelen te delen Jack. Het wordt zeer gewaardeerd :tu:
Ik doe het graag.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door jetipo »

Mastino Napoletano schreef:
za 04 mar 2023, 14:48
Fijn dat je de moeite neemt om diverse artikelen te delen Jack. Het wordt zeer gewaardeerd :tu:
:withstupid: :hail:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

jetipo schreef:
za 04 mar 2023, 17:45
Mastino Napoletano schreef:
za 04 mar 2023, 14:48
Fijn dat je de moeite neemt om diverse artikelen te delen Jack. Het wordt zeer gewaardeerd :tu:
:withstupid: :hail:
:withstupid: Mooi artikel ook trouwens die statistisch heel goed laat zien hoe sterk Proper is momenteel. Nogmaals vette waanzin dat die debiel van een van de Looi Proper niet opgeroepen heeft. Zag hij toevallig de ontwikkeling van zijn zoontje in de weg toen hij hier zat ofzo?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bottendaal, Mejus en 44 gasten