Dirk Proper

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door burp »

Eerste WK wedstrijd op de bank gebleven. Kansloos met 3-0 van Japan verloren.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Als een van de favorieten met 3-0 van Japan verliezen is ook niet best. Al geeft dat wel perspectief voor die jongen zelf, misschien dat hij wel de kans gaat krijgen?
Laatst gewijzigd door bertje op ma 28 okt 2019, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Jomano »

Gerard Lopez schreef:
vr 18 okt 2019, 23:31
Jomano schreef:
do 17 okt 2019, 13:43
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 17:41
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 16:53
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 16:40
JBNMGN schreef:
wo 16 okt 2019, 16:39


Aangezien dit seizoen er een is om weer op te bouwen moeten ze de jeugd meer kansen geven en contracten aanbieden voordat ook die talenten weglopen.
Iedereen die er toe doet heeft een contract.
Gelukkig maar. Maar is die van Ottele zo dwars dat hij niet mag meetrainen? Want als ze daar weten dat het zo'n groot talent is dan geef je hem nu toch gewoon die ruimte om aan te haken, zelfs al zit hij in een mindere fase..
Het zou zo maar kunnen,ik weet het niet.Syb is een controlerende middenvelder,die huren we liever.Fysiek kan hij makkelijk mee dus begrijpen doe ik het niet.Maar NEC kennende,als het een moeilijke jongen is dat is het einde oefening.Dat is nu al zolang bewezen dat we niet met dat soort jongens om kunnen gaan.
Er speelt van alles rond Syb, maar er is niemand binnen NEC die daar aandacht aan schenkt....
Syb speelt al jaren samen met Dirk in dezelfde elftallen, zowel bij NEC als bij het Nederlands elftal. Staan samen te boek als dé talenten uit de jeugdopleiding. Nu ziet hij dat Proper al veel meer mag als hij, best vreemd, maar er is niemand die daar met hem over praat.
Syb was een controlerende middenvelder....Mark Otten vindt hem meer een centrale verdediger. Dit heeft ook consequenties voor zijn positie binnen het Nederlands elftal. Er is nu een nieuwe jongen van Ajax geselecteerd op zijn positie. Syb dreigt nu het WK in Brazilië te gaan missen, het WK!!, dat doet iets met jongen (die er al jaren bij zit) hoor. Er is niemand binnen NEC die hier ook maar enige aandacht aan besteed.

Laatst kreeg Syb in de bekerwedstrijd tegen PSV een rode kaart (2xgeel), de 1e was nuttig, de 2e niet nodig. In die week daarna zijn er 7 trainingen geweest, dus 7 contact momenten om het hier met Syb over te hebben.....heeft Mark Otten niet gedaan. Wat Mark Otten wel heeft gedaan is Syb de wedstrijd daarna te passeren, zonder enige vorm van uitleg. Ook dat doet iets met die jongen.
Ik heb het gevoel dat Syb nu een beetje met zijn ziel onder zijn arm loopt, en vooral mentale begeleiding nodig heeft. En NEC? NEC slaapt lekker verder...
Zou het zwijgen van Otten niet gewoon zijn omdat je na een rode kaart automatisch geschorst bent (en dus niet gepasseerd) ?
Nee, PSV was een bekerwedstrijd dus wordt je voor de beker geschorst. Syb zat op de bank (dus gepasseerd). Pas tijdens de afsluitende partijvorm op de vrijdag kreeg hij het gevoel dat hij er naast zou komen te staan. Met geen woord over gerept door Otten.
Communicatie en (mentale) begeleiding zijn zó belangrijk....hierin schiet NEC (Otten) echt te kort in mijn ogen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Jomano schreef:
ma 28 okt 2019, 12:23
Gerard Lopez schreef:
vr 18 okt 2019, 23:31
Jomano schreef:
do 17 okt 2019, 13:43
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 17:41
bertje schreef:
wo 16 okt 2019, 16:53
zuurpruim schreef:
wo 16 okt 2019, 16:40


Iedereen die er toe doet heeft een contract.
Gelukkig maar. Maar is die van Ottele zo dwars dat hij niet mag meetrainen? Want als ze daar weten dat het zo'n groot talent is dan geef je hem nu toch gewoon die ruimte om aan te haken, zelfs al zit hij in een mindere fase..
Het zou zo maar kunnen,ik weet het niet.Syb is een controlerende middenvelder,die huren we liever.Fysiek kan hij makkelijk mee dus begrijpen doe ik het niet.Maar NEC kennende,als het een moeilijke jongen is dat is het einde oefening.Dat is nu al zolang bewezen dat we niet met dat soort jongens om kunnen gaan.
Er speelt van alles rond Syb, maar er is niemand binnen NEC die daar aandacht aan schenkt....
Syb speelt al jaren samen met Dirk in dezelfde elftallen, zowel bij NEC als bij het Nederlands elftal. Staan samen te boek als dé talenten uit de jeugdopleiding. Nu ziet hij dat Proper al veel meer mag als hij, best vreemd, maar er is niemand die daar met hem over praat.
Syb was een controlerende middenvelder....Mark Otten vindt hem meer een centrale verdediger. Dit heeft ook consequenties voor zijn positie binnen het Nederlands elftal. Er is nu een nieuwe jongen van Ajax geselecteerd op zijn positie. Syb dreigt nu het WK in Brazilië te gaan missen, het WK!!, dat doet iets met jongen (die er al jaren bij zit) hoor. Er is niemand binnen NEC die hier ook maar enige aandacht aan besteed.

Laatst kreeg Syb in de bekerwedstrijd tegen PSV een rode kaart (2xgeel), de 1e was nuttig, de 2e niet nodig. In die week daarna zijn er 7 trainingen geweest, dus 7 contact momenten om het hier met Syb over te hebben.....heeft Mark Otten niet gedaan. Wat Mark Otten wel heeft gedaan is Syb de wedstrijd daarna te passeren, zonder enige vorm van uitleg. Ook dat doet iets met die jongen.
Ik heb het gevoel dat Syb nu een beetje met zijn ziel onder zijn arm loopt, en vooral mentale begeleiding nodig heeft. En NEC? NEC slaapt lekker verder...
Zou het zwijgen van Otten niet gewoon zijn omdat je na een rode kaart automatisch geschorst bent (en dus niet gepasseerd) ?
Nee, PSV was een bekerwedstrijd dus wordt je voor de beker geschorst. Syb zat op de bank (dus gepasseerd). Pas tijdens de afsluitende partijvorm op de vrijdag kreeg hij het gevoel dat hij er naast zou komen te staan. Met geen woord over gerept door Otten.
Communicatie en (mentale) begeleiding zijn zó belangrijk....hierin schiet NEC (Otten) echt te kort in mijn ogen.
Maar je bent toch gewoon een complete autist als je een van je grootste talenten en belangrijkste spelers zonder enige vorm van communicatie ernaast zet en links laat liggen. Wat wil hij ermee bereiken, dat die jongen zich schuldig gaat voelen over die rode kaart? Ik vind het echt onbegrijpelijk, zeker naar jonge gasten moet je duidelijk communiceren..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

Nou,dat Oranje Onder 17 was een van de grootste kanshebbers voor de WK titel.Pak rammel tegen de jappen,dus dat ziet er beroerd uit.Proper op de bank en dat zal denk ik wel zo blijven of de coach moet de boel na een wedstrijd al omgooien.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door burp »

Nu weer verloren van Senegal en weer 90 minuten zitvlees gekweekt.

Wel een uitstekende ervaring voor een carrière bij NEC op deze manier; leren omgaan met veel verwachtingen maar ook teleurstellingen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

Tsjongejonge. Er als topfavoriet naar toe gaan en na 2 wedstrijden zo kansloos onderaan. Dat ia echt niet best..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

Mocht Proper volgend jaar in de basis komen dan lekker die Jong Oranje wedstrijden laten lopen.De concurrentie daar is echt moordend,hij zit er toch alleen maar op de bank.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door burp »

Kijk, Proper mocht invallen en gelijk winnen ze wel.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
do 31 okt 2019, 15:52
Mocht Proper volgend jaar in de basis komen dan lekker die Jong Oranje wedstrijden laten lopen.De concurrentie daar is echt moordend,hij zit er toch alleen maar op de bank.
Ja... en dat mag....
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Mcel »

Nederland toch door...

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 802
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Balletje mayo »

Mcel schreef:
zo 03 nov 2019, 22:50
Nederland toch door...
Kijk eens kritisch! Hopelijk komen ze ver., maar de resultaten blijven ondermaats.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 802
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Balletje mayo »

Mcel schreef:
zo 03 nov 2019, 22:50
Nederland toch door...
Kijk eens kritisch! Hopelijk komen ze ver., maar de resultaten blijven ondermaats.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Mcel »

Balletje mayo schreef:
ma 04 nov 2019, 03:00
Mcel schreef:
zo 03 nov 2019, 22:50
Nederland toch door...
Kijk eens kritisch! Hopelijk komen ze ver., maar de resultaten blijven ondermaats.
Kan jij uit mijn zin afleiden dat ik niet kritisch zou zijn? Knap.
Daarnaast: de resultaten uit de eerste 2 wedstrijden blijven staan, dus die blijven ondermaats. Daar heb je gelijk in.
4-0 tegen de VS vind jij ook ondermaats?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer.
Als je na 2 werkelijk dramatische wedstrijden nog niet mag beginnen weet je wat je positie is.
Dan mag je bij een 3-0 voorsprong een kwartier meedoen.

Ik had liever gehad dat hij hier had meegetraind en na de winterstop zijn minuten had gemaakt.
Ik snap dat die jongen het gaaf vind maar zowel hij als NEC schieten hier geen moer mee op.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 04 nov 2019, 10:05
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer.
Als je na 2 werkelijk dramatische wedstrijden nog niet mag beginnen weet je wat je positie is.
Dan mag je bij een 3-0 voorsprong een kwartier meedoen.

Ik had liever gehad dat hij hier had meegetraind en na de winterstop zijn minuten had gemaakt.
Ik snap dat die jongen het gaaf vind maar zowel hij als NEC schieten hier geen moer mee op.
Tuurlijk wel. Dit is een ervaring dat zo'n jonge jongen veel sneller volwassen maakt, traint met technisch veel betere spelers dan hier rondlopen en mag dus iig minuten maken. En wie weet, Portugal werd in 2016 als nummer 3 in de poule ook Europees Kampioen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
ma 04 nov 2019, 10:43
zuurpruim schreef:
ma 04 nov 2019, 10:05
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer.
Als je na 2 werkelijk dramatische wedstrijden nog niet mag beginnen weet je wat je positie is.
Dan mag je bij een 3-0 voorsprong een kwartier meedoen.

Ik had liever gehad dat hij hier had meegetraind en na de winterstop zijn minuten had gemaakt.
Ik snap dat die jongen het gaaf vind maar zowel hij als NEC schieten hier geen moer mee op.
Tuurlijk wel. Dit is een ervaring dat zo'n jonge jongen veel sneller volwassen maakt, traint met technisch veel betere spelers dan hier rondlopen en mag dus iig minuten maken. En wie weet, Portugal werd in 2016 als nummer 3 in de poule ook Europees Kampioen..
Maar het gaat bij Dirk niet om techniek,die bezit hij in zeer ruime mate.Ik weet zeker dat hij daarin niet onderdoet voor zijn teamgenoten bij Jong.
De laatste stap is voor Dirk het fysieke aspect.
Dan is trainen met eerste elftal een veel betere optie,dan krijgt hij weerstand.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door burp »

toch mooi een tweede invalbeurt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
ma 11 nov 2019, 14:38
toch mooi een tweede invalbeurt.
Inderdaad,weer 3 minuten erbij.Ik blijf erbij dat dit een zinloos verhaal was,hij wist van tevoren dat hij niet ging spelen met al die moordende concurrentie.
En wat hij hiervan zou moeten leren is mij echt een raadsel.
Dirk moet lekker meetrainen bij het eerste en af en toe een kegel krijgen,daar leert hij meer van.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 11 nov 2019, 14:45
burp schreef:
ma 11 nov 2019, 14:38
toch mooi een tweede invalbeurt.
Inderdaad,weer 3 minuten erbij.Ik blijf erbij dat dit een zinloos verhaal was,hij wist van tevoren dat hij niet ging spelen met al die moordende concurrentie.
En wat hij hiervan zou moeten leren is mij echt een raadsel.
Dirk moet lekker meetrainen bij het eerste en af en toe een kegel krijgen,daar leert hij meer van.
Joh, als je een WK aan de andere kant van de wereld kan meemaken is dat toch een gigantische ervaring voor zo'n jongen. Alleen daardoor komt hij al een stuk ervarener terug.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
ma 11 nov 2019, 14:45
burp schreef:
ma 11 nov 2019, 14:38
toch mooi een tweede invalbeurt.
Inderdaad,weer 3 minuten erbij.Ik blijf erbij dat dit een zinloos verhaal was,hij wist van tevoren dat hij niet ging spelen met al die moordende concurrentie.
En wat hij hiervan zou moeten leren is mij echt een raadsel.
Dirk moet lekker meetrainen bij het eerste en af en toe een kegel krijgen,daar leert hij meer van.
In plaats van trainen met de beste talenten van de wereld en een toptoernooi meemaken, bedoel je?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
ma 11 nov 2019, 14:55
zuurpruim schreef:
ma 11 nov 2019, 14:45
burp schreef:
ma 11 nov 2019, 14:38
toch mooi een tweede invalbeurt.
Inderdaad,weer 3 minuten erbij.Ik blijf erbij dat dit een zinloos verhaal was,hij wist van tevoren dat hij niet ging spelen met al die moordende concurrentie.
En wat hij hiervan zou moeten leren is mij echt een raadsel.
Dirk moet lekker meetrainen bij het eerste en af en toe een kegel krijgen,daar leert hij meer van.
In plaats van trainen met de beste talenten van de wereld en een toptoernooi meemaken, bedoel je?
:withstupid: zeiken om het zeiken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
ma 11 nov 2019, 16:43
mschr schreef:
ma 11 nov 2019, 14:55
zuurpruim schreef:
ma 11 nov 2019, 14:45
burp schreef:
ma 11 nov 2019, 14:38
toch mooi een tweede invalbeurt.
Inderdaad,weer 3 minuten erbij.Ik blijf erbij dat dit een zinloos verhaal was,hij wist van tevoren dat hij niet ging spelen met al die moordende concurrentie.
En wat hij hiervan zou moeten leren is mij echt een raadsel.
Dirk moet lekker meetrainen bij het eerste en af en toe een kegel krijgen,daar leert hij meer van.
In plaats van trainen met de beste talenten van de wereld en een toptoernooi meemaken, bedoel je?
:withstupid: zeiken om het zeiken.
:withstupid:

derealist
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 nov 2019, 20:07
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door derealist »

Dirk, fantastische voetballer maar nu gaat het voor hem pas echt beginnen.. Als hij niet 20 keer per wedstrijd van box naar box kan spelen, gaat geen trainer in het betaalde voetballer deze jongen ooit als 6 opstellen.. tenzij iemand mij kan vertellen wat zijn positie in het 1e zal zijn of zou moeten worden. Wie gaat hij er fysiek uit spelen.. Deze jongen komt fysiek (nog) enorm tekort. Alleen bij Ajax met 80 procent balbezit op helft tegenstander kan een type Proper lees Unuvar het redden. Bij NEC nooit. De basis van NL u 17 tegen Paraguay liet zien wat in het huidige moderne voetbal nodig is om te slagen.. En dat zie ik bij Proper nog niet gebeuren.. Ik hoop dat hij verrast.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zuurpruim »

derealist schreef:
ma 11 nov 2019, 20:39
Dirk, fantastische voetballer maar nu gaat het voor hem pas echt beginnen.. Als hij niet 20 keer per wedstrijd van box naar box kan spelen, gaat geen trainer in het betaalde voetballer deze jongen ooit als 6 opstellen.. tenzij iemand mij kan vertellen wat zijn positie in het 1e zal zijn of zou moeten worden. Wie gaat hij er fysiek uit spelen.. Deze jongen komt fysiek (nog) enorm tekort. Alleen bij Ajax met 80 procent balbezit op helft tegenstander kan een type Proper lees Unuvar het redden. Bij NEC nooit. De basis van NL u 17 tegen Paraguay liet zien wat in het huidige moderne voetbal nodig is om te slagen.. En dat zie ik bij Proper nog niet gebeuren.. Ik hoop dat hij verrast.
Het is geen box to box speler en dat hoeft ook niet.Bij NEC zien ze hem in de rol van Frenkie de Jong.Dan zit je wel iets minder in de drukte dan bij een echte klassieke nummer 10.
Bovendien zitten de top 3(dus niet alleen Ajax)al jaren achter hem aan.
Nu is het wel zo dat er nog een kans was dat hij nog een cm of 5 zou groeien.Dat is niet gebeurd en zal ook niet meer gebeuren is de verwachting.
Ik denk dat het nog wel goed gaat komen aangezien zijn techniek meer dan goed is.
En hij op de training al een paar keer heeft laten zien zich daarmee onder de druk uit kan voetballen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten