Dirk Proper
Re: Dirk Proper
Ik zou hem dan gelijk ook belangrijk maken en dus aanvoerder maken.
Aalbers geeft bij ESPN aan dat ze in gesprek zijn voor een verlenging tot 2027.
-
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:37jaartje extra dus,hopelijk krijgt hij met Chery de gewenste vorm terug

-
- Contacteer:
zijn in gesprek,nog niet definitief
I know, maar toch lekker nieuws dat er iig over gesproken wordt
Als Proper zelf niet zou willen, dan gingen ze er ook niet over in gesprek.SuperSano schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:53I know, maar toch lekker nieuws dat er iig over gesproken wordt
Hij wil hetzelfde salaris als Verdonk en Sandler.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Super-Simr
- Contacteer:
Maar dan moet hij wel voor 4-5 seizoenen tekenen (zonder transferclausule)!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
dan lekker laten gaan of jaartje op de bank zetten.
Afgelopen jaar niks maar dan ook niks gepresteerd. Als club zal ik zeggen of nu vertrekken of 2 jaar bijtekenen. Doe je beide niet dan mag je op de bank plaats nemen.
-
- Contacteer:
Dan zal er weinig interesse zijn. Zijn zaakwaarnemer noemde een contract verlening onbespreekbaar.burp schreef: ↑vr 20 jun 2025, 15:32Als Proper zelf niet zou willen, dan gingen ze er ook niet over in gesprek.SuperSano schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:53I know, maar toch lekker nieuws dat er iig over gesproken wordt
Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.
Aalbers heeft het heel duidelijk over één jaar..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
'Justice knows every mans number'

- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Ja daaag

Tenzij we dat salaris weer extra in de transfersom terug zien na een goed jaar. Anders kun je hem net zo goed nu laten gaan.
Maar goed, er zit veel meer in, en ben ook wel nieuwsgierig hoe hij opnieuw naast Chery rendeert.
Maar het is wel vol op het middenveld, luxe problemen. Mits Sano blijft - speelt hij altijd, 100%. Moet je dan wel verlengen? Gaat Dirk basis spelen?
Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.
- De Kletskop
- Contacteer:
En dus slinger jij er ff een hersenspinsel in alsof het warhead ismschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.

-
- Contacteer:
ik denk dat als er forse belangstelling zou zijn Dirk wel verkocht zou zijn.Maar ik denk dat het eerste flink tegenvalt. Dirk wil echt die stap hoger maken maar blijkbaar zit er geen club tussen die van een hoger niveau is dan NEC.Dit wordt,alweer?,een belangrijk jaar voor hem.Een ding is zeker,dat risicoloze spel moet overboord anders zet Schreuder hem gewoon op de bank.mschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.
- De Kletskop
- Contacteer:
Bij Schreuder moet de eerste bal altijd vooruit. Bij Meijer mocht ie nog 4x terug. Ik schat in dat dat in Dirk zijn voordeel gaat werken om zijn vorm te hervinden.zoete aardbei schreef: ↑za 21 jun 2025, 08:04ik denk dat als er forse belangstelling zou zijn Dirk wel verkocht zou zijn.Maar ik denk dat het eerste flink tegenvalt. Dirk wil echt die stap hoger maken maar blijkbaar zit er geen club tussen die van een hoger niveau is dan NEC.Dit wordt,alweer?,een belangrijk jaar voor hem.Een ding is zeker,dat risicoloze spel moet overboord anders zet Schreuder hem gewoon op de bank.mschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.
-
- Contacteer:
ik hoop het.Het scheelt natuurlijk dat een Chery er staat nu.De Kletskop schreef: ↑za 21 jun 2025, 08:07Bij Schreuder moet de eerste bal altijd vooruit. Bij Meijer mocht ie nog 4x terug. Ik schat in dat dat in Dirk zijn voordeel gaat werken om zijn vorm te hervinden.zoete aardbei schreef: ↑za 21 jun 2025, 08:04ik denk dat als er forse belangstelling zou zijn Dirk wel verkocht zou zijn.Maar ik denk dat het eerste flink tegenvalt. Dirk wil echt die stap hoger maken maar blijkbaar zit er geen club tussen die van een hoger niveau is dan NEC.Dit wordt,alweer?,een belangrijk jaar voor hem.Een ding is zeker,dat risicoloze spel moet overboord anders zet Schreuder hem gewoon op de bank.mschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.
Sandler en Verdonk gaven ook aan dat ze hogerop wilden. Met als gevolg dat het salaris fors verhoogd werd.De Kletskop schreef: ↑za 21 jun 2025, 07:36En dus slinger jij er ff een hersenspinsel in alsof het warhead ismschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.![]()
Dus als ik maandag tegen mijn baas zeg dat ik hogerop wil, krijg ik ook een loonsverhoging?mschr schreef: ↑za 21 jun 2025, 09:32Sandler en Verdonk gaven ook aan dat ze hogerop wilden. Met als gevolg dat het salaris fors verhoogd werd.De Kletskop schreef: ↑za 21 jun 2025, 07:36En dus slinger jij er ff een hersenspinsel in alsof het warhead ismschr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Hij heeft altijd aangegeven dat afgelopen seizoen zijn laatste was bij NEC. Als hij nu verlenging overweegt voor een jaar, betekent dat hij een forse salarisverhoging eist. Anders zou hij wel vertrekken.Keezer schreef: ↑vr 20 jun 2025, 19:50Mschr roept maar wat hè. Als Dirk wil bijtekenen voor een jaartje doet hij dat. Niemand, vooral Mschr niet, weet zijn salariseisen. Gewoon afwachten. Hoop dat ie bijtekend en zich herpakt dit seizoen.![]()
Lekker dat dat altijd zo werkt!