Dirk Proper
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Re: Dirk Proper
Weinig verheffende docu. Dirk is een goede jongen met prima instelling, dat is nog eens bevestigd.
Maar die contractonderhandelingen waren wel een lachertje. Had ook met een telefoontje afgedaan kunnen worden.
"Wij willen graag tot 2027"
"Voor ons is 2027 onbespreekbaar"
"Oke, duidelijk"
Ik weet niet of dit algemene het enige is wat ze op camera wouden laten zien, maar ik mag toch hopen dat er buiten de camera ook andere opties besproken zijn. Bijv wel tot 2027 maar dan met een duidelijk gelimiteerde transfersom die elk jaar verder afloopt.
Of dat Dirk zelf ook 20% van de transfersom erbij krijgt ofzo.
Maar die contractonderhandelingen waren wel een lachertje. Had ook met een telefoontje afgedaan kunnen worden.
"Oke, duidelijk"
Ik weet niet of dit algemene het enige is wat ze op camera wouden laten zien, maar ik mag toch hopen dat er buiten de camera ook andere opties besproken zijn. Bijv wel tot 2027 maar dan met een duidelijk gelimiteerde transfersom die elk jaar verder afloopt.
When Wilco talks, people listen!
Jij als klasse-acteur moet toch herkennen dat dit een toneelstukje was?Gerard Lopez schreef: ↑do 12 sep 2024, 18:49Weinig verheffende docu. Dirk is een goede jongen met prima instelling, dat is nog eens bevestigd.
"Oke, duidelijk"
Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
Ook gesproken met Ajax, Psv, Nordsjaelland.
Interessant inkijkje in het afgelopen half jaar van Proper.
Maar mooi inderdaad, ook bijzonder dat hij er als zeldzame uitzondering voor kiest te studeren ipv te playstationnen. En een speler die 3 volzinnen fatsoenlijk kan uitspreken met inhoud is ook een zeldzaamheid. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog van hem genieten en kan hij daarna een mooie stap maken van de een mooi bedrag. Al gaat het wel pijn doen om Dirk in een ander shirt dan de onze te zien..
Heeft Dirk Baskische roots dan?Bernd schreef: ↑do 12 sep 2024, 20:07Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
Maar mooi inderdaad, ook bijzonder dat hij er als zeldzame uitzondering voor kiest te studeren ipv te playstationnen. En een speler die 3 volzinnen fatsoenlijk kan uitspreken met inhoud is ook een zeldzaamheid. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog van hem genieten en kan hij daarna een mooie stap maken van de een mooi bedrag. Al gaat het wel pijn doen om Dirk in een ander shirt dan de onze te zien..
-
- Contacteer:
Dat vind ik ietwat overdreven. Dirk gaat (denk ik) het Nederlands elftal niet halen. Zeker niet als je ziet welke opties zich nu aandienen bij het Nederlands elftal.Bernd schreef: ↑do 12 sep 2024, 20:07Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
Ik hoop dat hij naar Japan gaat of zo.Bernd schreef: ↑do 12 sep 2024, 20:07Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
In ieder geval een land waar ze moeite hebben met het uitspreken van de 'r'.
Yaaaaa Dik Poeper goallllll!!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- jackkreta
- Contacteer:
Denk dat ie dan paus wordt, Pope.Jeffry74 schreef: ↑do 12 sep 2024, 22:21Ik hoop dat hij naar Japan gaat of zo.Bernd schreef: ↑do 12 sep 2024, 20:07Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
In ieder geval een land waar ze moeite hebben met het uitspreken van de 'r'.
Yaaaaa Dik Poeper goallllll!!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Al denk ik dat een club a la Bilbao (subtopper in Spanje) wel een hele mooie stap zou zijn voor Dirk. In Nederland zou AZ, Ajax of PSV (als Schouten vertrekt) een mooie stap zijn. Als hij de stap naar Engeland of Duitsland wil maken moet hij wel eerst zijn tempo wat meer gaan opschroeven, daar zie ik een groter probleem in dan in zijn duelkracht. Anderlecht zou ik nooit doen als ik hem was, dan zou ik eerder Brugge proberen binnen te komen.necnmgn schreef: ↑do 12 sep 2024, 21:17Heeft Dirk Baskische roots dan?Bernd schreef: ↑do 12 sep 2024, 20:07Het beste voor Dirk is een mooie club in een stevige competitie. Als ik Lyon of Bilbao was wist ik het wel. En als dat goed gaat komt hij écht ver. Wat is hij goed.bertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 22:27Het zal die tukker wel pijn doen dat het almachtige Twente niet werd genoemd..harold schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:54Mooie docu inderdaad. Hij noemde zelf ook AZ als optie voor de toekomst. Ook moet zijn toekomstige club passen in de toekomst voor Oranje. Nordsjaelland past daar sowieso niet in en AZ en Anderlecht zou dan een tussenstap zijn. Ik hoop op een traditionele topdrie club of anders een leuke club in Duitsland of Engeland.SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:29Docu over dirk Proper nu op espn. Zaakwaarnemer dirk Proper is in gesprek geweest met anderlecht deze zomer, tot kort voor de deadline. Anderlecht moest echter eerst spelers verkopen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Iemand een idee of dit terug te kijken is zonder ESPN account?MilanArts_ schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:33Interessante docu van Dirk proper. Als je het niet gezien hebt, zou ik het zeker kijken. Het is de moeite waard.
Ja was gewoon op het open kanaal van espn! Daarnaast worden deze docus meestal ook op YouTube gezet na een tijdjeAyub schreef: ↑vr 13 sep 2024, 14:27Iemand een idee of dit terug te kijken is zonder ESPN account?MilanArts_ schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:33Interessante docu van Dirk proper. Als je het niet gezien hebt, zou ik het zeker kijken. Het is de moeite waard.
Ah ik kon hem niet vinden op de site van ESPN, maar dat komt dan misschien nogSuperSano schreef: ↑vr 13 sep 2024, 14:33Ja was gewoon op het open kanaal van espn! Daarnaast worden deze docus meestal ook op YouTube gezet na een tijdjeAyub schreef: ↑vr 13 sep 2024, 14:27Iemand een idee of dit terug te kijken is zonder ESPN account?MilanArts_ schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:33Interessante docu van Dirk proper. Als je het niet gezien hebt, zou ik het zeker kijken. Het is de moeite waard.
Ik zie m nu op ESPN2. Leuke docu. Slimme jongen ook.
Die contractbesprekingen waren wat ongemakkelijk , maar toch leuk dat er voor de docu even een camera bij kon zijn.
Ik had wel het idee dat Dirk het lastig vond om het niet tekenen tot 2027 zelf naar Carlos uit te spreken. Volgens mij had Dirk het ergens wel best gevonden om wat ruimer te tekenen, maar zit die zaakwaarnemer daar wat stelliger in.
Die contractbesprekingen waren wat ongemakkelijk , maar toch leuk dat er voor de docu even een camera bij kon zijn.
Ik had wel het idee dat Dirk het lastig vond om het niet tekenen tot 2027 zelf naar Carlos uit te spreken. Volgens mij had Dirk het ergens wel best gevonden om wat ruimer te tekenen, maar zit die zaakwaarnemer daar wat stelliger in.
Denk dat studeren en voetbal voorlopig niet zo lekker samen gaan bij Dirk. Beter maar even stoppen met de studie en de volle Focus op voetbal.
-
- Contacteer:
Staat echt stil in zijn ontwikkeling. Juist in dit soort wedstrijden hoop je dat hij opstaat.
Henkiepenkie schreef: ↑za 21 sep 2024, 23:32Staat echt stil in zijn ontwikkeling. Juist in dit soort wedstrijden hoop je dat hij opstaat.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Zeer teleurstellend weer, had gehoopt dat hij inmiddels verder was. Momenteel zijn Sano en Hoedemakers nuttiger.
Als lid van de fanclub kan ik het niet ontkennen. Al heeft Dirk voor mij nog wel een streepje voor op Hoedemakers. Maar hij moet zich echt snel gaan verbeterenMark Ariaans schreef: ↑za 21 sep 2024, 23:40Zeer teleurstellend weer, had gehoopt dat hij inmiddels verder was. Momenteel zijn Sano en Hoedemakers nuttiger.
Zoals hij ook die gele kaart pakt en daarvoor een keer links aan de zijlijn aan het klooien is is gewoon niet des Dirks. Moet echt een schepje bovenop, anders kan hij echt fluiten naar een transfer komende winter/zomer..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Sterker nog als sano terugkomt zal hij er wel eens langs kunnen komen.
Had vandaag ook gewisseld moeten worden ipv hoedenmakers in mijn ogen
Het blijft toch je club.
Wel triest als je geen baas over jezelf bentRW1985 schreef: ↑za 21 sep 2024, 20:28Ik zie m nu op ESPN2. Leuke docu. Slimme jongen ook.
Het blijft toch je club.
Dat denk ik niet, maar dat het beter moet zal Dirk zelf ongetwijfeld het beste weten.
Gelukkig raakt hij geen knikkers, ik zie ze (gelukkig) ook niet op het veld liggen, lijkt me pijnlijk als je er op staat.Tyson schreef: ↑zo 22 sep 2024, 00:53
Dirk raakt geen knikker meer en gaat aos een tamme de duels in met als hoogte punt het duel aan de zijlijn....
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- De Kletskop
- Contacteer:
Man man man Rogier, je kunt ook gewoon instemmen als iemand er weinig van bakt. Je genuanceer in iedere discussie neemt gênante vormen aan.Johnny schreef: ↑zo 22 sep 2024, 01:31Gelukkig raakt hij geen knikkers, ik zie ze (gelukkig) ook niet op het veld liggen, lijkt me pijnlijk als je er op staat.Tyson schreef: ↑zo 22 sep 2024, 00:53
Dirk raakt geen knikker meer en gaat aos een tamme de duels in met als hoogte punt het duel aan de zijlijn....
Het was een 3 gister. Amper een fatsoenlijke bal naar voren en matig in de duels.