Dirk Proper
Re: Dirk Proper
Damn, dan kan je echt serieus gaan cashen hoor. Als je ziet wat ze voor Flamingo hebben neergelegd zou ik met minder nooit genoegen nemen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.
'Justice knows every mans number'
Keizerstad1994 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:22Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.

We maken er wat sensatie over om onszelf van de straat te houden.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik zou hem als topclub zo halen.... maar alleen voor de juiste prijs. Voor buitenlandse clubs gelden puur de goals en assists.Jeffry74 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 22:00Keizerstad1994 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:22Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.Meer staat er ook niet, maar het is komkommertijd.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik eerlijk gezegd niet. Hij heeft het tegen de topclubs nog niet 1x laten zien. Ja, hij scoorde een keer in de Kuip tegen Feyenoord maar die wedstrijd speelde hij niet echt goed. En in de andere wedstrijden tegen topclubs, zoals bijv PSV-uit speelde hij juist zeer matig met een fout die een tegengoal inluidde. Proper is een leuke speler voor maximaal AZ/Twente en daar houdt het op denk ik.Polleke schreef: ↑za 13 jul 2024, 02:05Ik zou hem als topclub zo halen.... maar alleen voor de juiste prijs. Voor buitenlandse clubs gelden puur de goals en assists.Jeffry74 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 22:00Keizerstad1994 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:22Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.Meer staat er ook niet, maar het is komkommertijd.
When Wilco talks, people listen!
Proper, Flamingo
Dan gaat feyenoord voor de titel
Dan gaat feyenoord voor de titel
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Hij moet zich eerst op het niveau van FC Utrecht of FC Twente bewijzen, dan pas kan ie door PSV, Feyenoord of Ajax gehaald worden.Polleke schreef: ↑za 13 jul 2024, 02:05Ik zou hem als topclub zo halen.... maar alleen voor de juiste prijs. Voor buitenlandse clubs gelden puur de goals en assists.Jeffry74 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 22:00Keizerstad1994 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:22Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.Meer staat er ook niet, maar het is komkommertijd.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Eens dat een stap naar een Twente of AZ ideaal zou zijn voor hem. Utrecht heeft echter niets in dat rijtje te zoeken, die eindigen de laatste jaren steevast rond plek 6-7 en op dat niveau heeft Proper zich afgelopen seizoen met NEC al bewezen. Buiten dat Utrecht hem natuurlijk van z’n lang zal z’n leven niet kan betalen.
'Justice knows every mans number'
Ik heb al een tijd een visioen dat die naar Club Brugge gaat.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
-
- Contacteer:
dan hadden die denk ik wel eerder toegeslagen gezien de goede band tussen beide clubs.
overigens denk ik nog steeds dat hij of beter nog een jaar kan blijven of naar een AZ of zo gaat.
PSV lijkt me nu nog te hoog gegrepen.
-
- Contacteer:
Keizerstad1994 schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:22Eigenlijk staat er niet zoveel in dat bericht. PSV volgt Proper, tja dat doen ze volgens mij al 5-6 jaar. Elke Nederlandse topclub zal Proper volgen. Klinkt mij een beetje vaag en niet echt concreet in de oren.

Twente en Utrecht zijn clubs waar Ajax, Feyenoord, PSV spelers van willen halen. Eagles, NEC, Sparta negeren ze. AZ negeren ze ook, want AZ-spelers maken liever de overstap naar het buitenland.Keizerstad1994 schreef: ↑za 13 jul 2024, 11:44Eens dat een stap naar een Twente of AZ ideaal zou zijn voor hem. Utrecht heeft echter niets in dat rijtje te zoeken, die eindigen de laatste jaren steevast rond plek 6-7 en op dat niveau heeft Proper zich afgelopen seizoen met NEC al bewezen. Buiten dat Utrecht hem natuurlijk van z’n lang zal z’n leven niet kan betalen.
-
- Contacteer:
Huiberts vraagt vaak topbedragen voor spelers die dan vaak elders mislukken.Spelers van AZ zijn overrated.mschr schreef: ↑za 13 jul 2024, 13:29Twente en Utrecht zijn clubs waar Ajax, Feyenoord, PSV spelers van willen halen. Eagles, NEC, Sparta negeren ze. AZ negeren ze ook, want AZ-spelers maken liever de overstap naar het buitenland.Keizerstad1994 schreef: ↑za 13 jul 2024, 11:44Eens dat een stap naar een Twente of AZ ideaal zou zijn voor hem. Utrecht heeft echter niets in dat rijtje te zoeken, die eindigen de laatste jaren steevast rond plek 6-7 en op dat niveau heeft Proper zich afgelopen seizoen met NEC al bewezen. Buiten dat Utrecht hem natuurlijk van z’n lang zal z’n leven niet kan betalen.
Klopt, ze zijn ook te duur voor AJax, PSV, Feyenoord.zoete aardbei schreef: ↑za 13 jul 2024, 13:36Huiberts vraagt vaak topbedragen voor spelers die dan vaak elders mislukken.Spelers van AZ zijn overrated.
Overdrijven is ook een vak. Recente toptransfers als Koopmeiners, Reijnders, Kerkez en Beukema doen het zeer goed.zoete aardbei schreef: ↑za 13 jul 2024, 13:36Huiberts vraagt vaak topbedragen voor spelers die dan vaak elders mislukken.Spelers van AZ zijn overrated.
Een stap hoger zou voor Dirk goed zijn, mar NEC mag hem nooit onder de 5 miljoen laten vertrekken. Mocht hij naar PSV gaan dan ben ik bang dat het meer een bankzitter wordt tenzij die Schouten weg gaat. Maar dan nog zullen ze wel een nog betere stand in hebben voor Schouten. Dus i.d.d. AZ, Twente of Utrecht zou een mooie tussenstap zijn, maar die betalen niet de hoofdprijs denk ik.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Is de laatste speler die rechtstreeks naar een topclub ging Schöne? Maar die was transfervrij, dus de gok waard.
De vergelijking met transferbedragen wordt steeds met AZ, Twente en Utrecht gedaan. Spelers vanaf die clubs zouden meer waard zijn/waardevoller bevonden worden.
Dan zou ik graag een voorbeeld aan Heerenveen nemen. Kijk eens wat die allemaal niet aan transfersommen hebben weten binnen te halen. https://www.transfermarkt.nl/sc-heerenv ... verein/306
Ik denk - zonder gekleurde bril - dat wij daar echt voor onder doen.
De vergelijking met transferbedragen wordt steeds met AZ, Twente en Utrecht gedaan. Spelers vanaf die clubs zouden meer waard zijn/waardevoller bevonden worden.
Dan zou ik graag een voorbeeld aan Heerenveen nemen. Kijk eens wat die allemaal niet aan transfersommen hebben weten binnen te halen. https://www.transfermarkt.nl/sc-heerenv ... verein/306
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nee, Joep vd Sluijs vorig jaar nog. En Luc Netten deze zomer.Panucci schreef: ↑zo 14 jul 2024, 11:43Is de laatste speler die rechtstreeks naar een topclub ging Schöne? Maar die was transfervrij, dus de gok waard.
When Wilco talks, people listen!
https://www.forzanec.nl/nieuws/kritiek- ... el-beperkt
Wat is die Pieter Zwart voor een kwal zeg. Alsof hij het voetbal heeft uitgevonden. Eerst Sandler al volledig afbranden, want “verdedigen kan ie niet” - en nu is weer Proper “afgetest”. Alsof het de meesterscout himself is.
Is dit een rijnjanker mss? Begrijp niet waar dat zure gedoe vandaan komt allemaal. Riooljournalistiek
Wat is die Pieter Zwart voor een kwal zeg. Alsof hij het voetbal heeft uitgevonden. Eerst Sandler al volledig afbranden, want “verdedigen kan ie niet” - en nu is weer Proper “afgetest”. Alsof het de meesterscout himself is.
Is dit een rijnjanker mss? Begrijp niet waar dat zure gedoe vandaan komt allemaal. Riooljournalistiek

- De Kletskop
- Contacteer:
Och dat vind ik zo’n professortjePanucci schreef: ↑do 22 aug 2024, 13:33https://www.forzanec.nl/nieuws/kritiek- ... el-beperkt
Is dit een rijnjanker mss? Begrijp niet waar dat zure gedoe vandaan komt allemaal. Riooljournalistiek![]()
Toch vind ik zijn tactische analyses altijd wel interessant en volgens mij heeft hij wel kijk op zaken.
Maar dat kan ook komen omdat ik een tactisch onbenul ben. Dan lijkt een analyse al snel heel wat
Maar dat kan ook komen omdat ik een tactisch onbenul ben. Dan lijkt een analyse al snel heel wat

Hij heeft gelijk dat Proper veel meer naar de zijkanten en terug speelt. Hij geeft alleen Proper daar ook de schuld van en dat klopt voor geen meter.