Dirk Proper
Re: Dirk Proper
Vond ik als enige nog wel aardig voetballen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
viewtopic.php?f=6&t=4807&start=700
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
Je bent een uitzondering. Ik zie hier mensen tijdens en na deze wedstrijd afgeven op Tannane en hem als dissonant wegzetten die hem tot voor kort nog vol met veren stopten. Het is lachwekkend.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:40Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Je komt hier inmiddels toch ook al een tijdje? Als nec wint worden we kampioen, als nec verliest dan degraderen we.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:59Je bent een uitzondering. Ik zie hier mensen tijdens en na deze wedstrijd afgeven op Tannane en hem als dissonant wegzetten die hem tot voor kort nog vol met veren stopten. Het is lachwekkend.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:40Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
Klopt. En dat zal altijd zo blijven. Ik ben alleen geen voorstander van een hetze tegen een eigen speler. Zoals sommige meegingen in het verhaal tegen Cillessen.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 21:03Je komt hier inmiddels toch ook al een tijdje? Als nec wint worden we kampioen, als nec verliest dan degraderen we.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:59Je bent een uitzondering. Ik zie hier mensen tijdens en na deze wedstrijd afgeven op Tannane en hem als dissonant wegzetten die hem tot voor kort nog vol met veren stopten. Het is lachwekkend.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:40Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
Waar zeg ik dat hij de dissonant is? Je merkt alleen wel dat Schöne en Proper veel minder tot hun recht komen als Tannane speelt. Dat is geen probleem als hij in vorm of beslissend is, maar wel als hij niet goed speelt. Zoals vandaag.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
En dat kan ik snappen als we hier met een stel kleuters te maken hadden, maar een groep volwassen mensen vind ik dan wel weer erg pijnlijk..Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 21:03Je komt hier inmiddels toch ook al een tijdje? Als nec wint worden we kampioen, als nec verliest dan degraderen we.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:59Je bent een uitzondering. Ik zie hier mensen tijdens en na deze wedstrijd afgeven op Tannane en hem als dissonant wegzetten die hem tot voor kort nog vol met veren stopten. Het is lachwekkend.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:40Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
Echt een klasbak deze jongen.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Maar hij komt in ieder geval eindelijk wel eens voor de goal. Ook tegen GAE was hij de enige die nog in een soort van scoringskans kwam, “ondanks Tannane”..Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Meijer zal hem nooit op de bank zetten, durft hij niet ….Sandertjuh85 schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:40Nou nee hoor. Ik zei het voor de winterstop ook al. Die jongen kan fantastisch voetballen maar moet dat lekker op een pleintje doen. Ik denk dat Meijer dat uiteindelijk ook wel in gaat zien. Wij hebben gasten nodig die het teambelang bovenop stellen en niet zichzelf.E.B schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:59Ach ja..Voor de winterstop liepen we nog de polonaise omdat hij hier speelt. Nu is hij de dissonant van het elftal.
Risus abundat in ore stultorum
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat is feitelijk onjuist. Sinds de winterstop speelt Dirk veel vaker mee in de aanval. En komt hij eigenlijk elke wedstrijd wel een keer in de 16. Ook gister weer, mét Tannane.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Dat gezeur of Tannane. De man heeft een bak aan assists en paar doelpunten bovendien. Dat gaat niemand anders leveren.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Dat is geen gezeur. Als Tannane speelt dan staat er een speler die veel positieve punten heeft en ook behoorlijk wat negatieve punten. Ja hij is belangrijk, ja hij geeft assists en kan een wedstrijd voor je breken.. dat is allemaal positief. Maar hij is ook een loper met de bal, doet verdedigend weinig en andere spelers spelen in dienst van hem als hij in het veld staat.Bernd schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:36Dat gezeur of Tannane. De man heeft een bak aan assists en paar doelpunten bovendien. Dat gaat niemand anders leveren.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Proper is een goed voorbeeld, die kan veel minder van zichzelf laten zien omdat Tannane dat opeist.
Is dit een probleem? Nee... niet als Tannane levert. Dat deed ie niet tegen Go Ahead en hij had een kuthouding erbij. Waarschijnlijk frustratie omdat het zonder hem tegen Sparta wel liep en met hem tegen Go Ahead niet.
Dus als we zo spelen: prima. Als we het team zo neerzetten dat het met name om hem draait: ook prima. Maar dat krijgt hij ook de wind van voren als hij faalt. Wil je grote speler spelen... moet je ook grote speler zijn.
-
- Contacteer:
Hel loopt niet tegen GA waar bijna iedereen zwak speelde en Tannane wordt er uitgepikt door jouPolleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:55Dat is geen gezeur. Als Tannane speelt dan staat er een speler die veel positieve punten heeft en ook behoorlijk wat negatieve punten. Ja hij is belangrijk, ja hij geeft assists en kan een wedstrijd voor je breken.. dat is allemaal positief. Maar hij is ook een loper met de bal, doet verdedigend weinig en andere spelers spelen in dienst van hem als hij in het veld staat.Bernd schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:36Dat gezeur of Tannane. De man heeft een bak aan assists en paar doelpunten bovendien. Dat gaat niemand anders leveren.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
Proper is een goed voorbeeld, die kan veel minder van zichzelf laten zien omdat Tannane dat opeist.
Is dit een probleem? Nee... niet als Tannane levert. Dat deed ie niet tegen Go Ahead en hij had een kuthouding erbij. Waarschijnlijk frustratie omdat het zonder hem tegen Sparta wel liep en met hem tegen Go Ahead niet.
Dus als we zo spelen: prima. Als we het team zo neerzetten dat het met name om hem draait: ook prima. Maar dat krijgt hij ook de wind van voren als hij faalt. Wil je grote speler spelen... moet je ook grote speler zijn.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Dat is toch niet meer dan normaal? Het elftal draait om hem en hij wil het zelf ook wel graag horen als het wel loopt.Cupfighter schreef: ↑ma 06 feb 2023, 21:00Hel loopt niet tegen GA waar bijna iedereen zwak speelde en Tannane wordt er uitgepikt door jouPolleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:55Dat is geen gezeur. Als Tannane speelt dan staat er een speler die veel positieve punten heeft en ook behoorlijk wat negatieve punten. Ja hij is belangrijk, ja hij geeft assists en kan een wedstrijd voor je breken.. dat is allemaal positief. Maar hij is ook een loper met de bal, doet verdedigend weinig en andere spelers spelen in dienst van hem als hij in het veld staat.Bernd schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:36Dat gezeur of Tannane. De man heeft een bak aan assists en paar doelpunten bovendien. Dat gaat niemand anders leveren.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.
-
- Contacteer:
Als Tannane levert is het een overbodige discussie,tegen de Eagles was hij bar slecht en tegen Vitesse benadeelt hij ons enorm.
Daar mag iets van gezegd worden dunkt mij.
En eerlijk, deze jongen heeft tijdens zijn absentie ook geen 100% gegeven.
Het lijkt mij overduidelijk dat hij zwaarder is dan voor zijn schorsing.
Het is een fantastische voetballer maar het wordt weer eens tijd dat hij de eerstkomende potjes de beslissende man gaat zijn.
Het is een fantastische voetballer maar het wordt weer eens tijd dat hij de eerstkomende potjes de beslissende man gaat zijn.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Wie, Proper?
Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 22:51Dat is toch niet meer dan normaal? Het elftal draait om hem en hij wil het zelf ook wel graag horen als het wel loopt.Cupfighter schreef: ↑ma 06 feb 2023, 21:00Hel loopt niet tegen GA waar bijna iedereen zwak speelde en Tannane wordt er uitgepikt door jouPolleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:55Dat is geen gezeur. Als Tannane speelt dan staat er een speler die veel positieve punten heeft en ook behoorlijk wat negatieve punten. Ja hij is belangrijk, ja hij geeft assists en kan een wedstrijd voor je breken.. dat is allemaal positief. Maar hij is ook een loper met de bal, doet verdedigend weinig en andere spelers spelen in dienst van hem als hij in het veld staat.Bernd schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:36Dat gezeur of Tannane. De man heeft een bak aan assists en paar doelpunten bovendien. Dat gaat niemand anders leveren.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:40Zolang Tanane opgesteld wordt gaat en kan deze heel weinig in de 16 van de tegenstander komen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:34
Moet wel eens een keer gaan scoren. Ik weet dat hij een defensieve middenvelder is, maar er mag toch wel een beetje dreiging van uitgaan. Anders zal middenmoot ED helaas toch wel zijn eindstation zijn. en dat is zonde met zo veel talent. Als hij al een keer voor de goal komt is zijn schot belabberd. Daar valt toch op te oefenen, denk je dan.

- Bottendaal
- Contacteer:
Je bent lachwekkend. Één potje, waarin iedereen ruk was, er niet gevoetbald kon worden omdat de bal voorin harder terug kwam dan hij ingespeeld werd, en wie is de zondebok? Wie moet er weer eens gaan presteren? Juist, de mvp van NEC …zoete aardbei schreef: ↑di 07 feb 2023, 00:10Als Tannane levert is het een overbodige discussie,tegen de Eagles was hij bar slecht en tegen Vitesse benadeelt hij ons enorm.