Dani Theunissen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Dani Theunissen

Bericht door bertje »

Ik kende deze jongen helemaal niet, maar viel erg leuk in!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Voorwaarts »

Veel succes Dani !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dani Theunissen

Bericht door Juul »

bertje schreef:Ik kende deze jongen helemaal niet, maar viel erg leuk in!
Vergeleken met Larsson ben je al snel tevreden, maar inderdaad een klein lichtpuntje in deze diep gênante vertoning.

Gebruikersavatar
necfanaat
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 02 aug 2009, 20:45
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door necfanaat »

Succes Dani. Aardig ingevallen!!

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nr1 NEC »

Ik kan ook goed voetballen als Eindhoven alles of niets gaan spelen en er grote ruimtes vallen om te voetballen en te rennen

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Gerard Lopez »

Ik zei in Juni al dat het me verbaasde dat hij niet naar de eerste selectie werd overgeheveld terwijl veel andere jeugdspelers dat wel werden. Leuk talentje met al best een volwassen lichaam! :tu:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Tiel »

Nr1 NEC schreef:Ik kan ook goed voetballen als Eindhoven alles of niets gaan spelen en er grote ruimtes vallen om te voetballen en te rennen
:crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door bertje »

Nr1 NEC schreef:Ik kan ook goed voetballen als Eindhoven alles of niets gaan spelen en er grote ruimtes vallen om te voetballen en te rennen
:jestera: :bye:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nr1 NEC »

:jestera: Is gewoon zo, zag je die ruimtes niet dan? Ik kan ook wel achter een bal aan rennen hoor, maar niet straks nuilen als het toch niks is als die keertje basisplaats is of vroeger in mag vallen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door bertje »

Nr1 NEC schreef::jestera: Is gewoon zo, zag je die ruimtes niet dan? Ik kan ook wel achter een bal aan rennen hoor, maar niet straks nuilen als het toch niks is als die keertje basisplaats is of vroeger in mag vallen
Lul toch alsjeblieft niet zo dom, je zet jezelf enorm voor lul..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nr1 NEC »

bertje schreef:
Nr1 NEC schreef::jestera: Is gewoon zo, zag je die ruimtes niet dan? Ik kan ook wel achter een bal aan rennen hoor, maar niet straks nuilen als het toch niks is als die keertje basisplaats is of vroeger in mag vallen
Lul toch alsjeblieft niet zo dom, je zet jezelf enorm voor lul..
Is het je broertje? A) Het was tegen Eindhoven B) Eindhoven speelde alles of niet, dus er vielen enorme ruimtes om lekker te ballen en achteraan te rennen en C) Straks als alles weer beter gaat, valt die weer naar de achtergrond....

Maar je mag erop terug komen als die straks toch uitbreekt, dan mag je mij pas voor lul zetten, nu niet, deal? :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door mschr »

Nr1 NEC schreef:Ik kan ook goed voetballen als Eindhoven alles of niets gaan spelen en er grote ruimtes vallen om te voetballen en te rennen
Dat is een Larsson in elk geval niet gelukt.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door bertje »

Nr1 NEC schreef:
bertje schreef:
Nr1 NEC schreef::jestera: Is gewoon zo, zag je die ruimtes niet dan? Ik kan ook wel achter een bal aan rennen hoor, maar niet straks nuilen als het toch niks is als die keertje basisplaats is of vroeger in mag vallen
Lul toch alsjeblieft niet zo dom, je zet jezelf enorm voor lul..
Is het je broertje? A) Het was tegen Eindhoven B) Eindhoven speelde alles of niet, dus er vielen enorme ruimtes om lekker te ballen en achteraan te rennen en C) Straks als alles weer beter gaat, valt die weer naar de achtergrond....

Maar je mag erop terug komen als die straks toch uitbreekt, dan mag je mij pas voor lul zetten, nu niet, deal? :tu:
Het is gewoon nogal sneu om over een 17 jarige jongen die goed debuteert zo'n domme opmerking te plaatsen. Of het wat wordt weet ik niet, het is namelijk niet mijn broertje, maar je had er in ieder geval tig keer meer aan dan aan Larsson.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door burp »

Leuk voor die jongen.

Was voor mij een compleet onbekende naam op het wedstrijdformulier al had ik 'm bij de A1 en beloften wel eens voorbij zien komen.
Hoe lang zit deze jongen al in de jeugd en van welke amateurclub komt hij origineel af?

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Gerher »

bertje schreef:Ik kende deze jongen helemaal niet, maar viel erg leuk in!
:withstupid: aardige invalbeurt

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door martijn5 »

burp schreef:Leuk voor die jongen.

Was voor mij een compleet onbekende naam op het wedstrijdformulier al had ik 'm bij de A1 en beloften wel eens voorbij zien komen.
Hoe lang zit deze jongen al in de jeugd en van welke amateurclub komt hij origineel af?
ESA Rijkerswoerd, net als Grot en Kadioglu..

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nijmegen0413 »

Gerard Lopez schreef:Ik zei in Juni al dat het me verbaasde dat hij niet naar de eerste selectie werd overgeheveld terwijl veel andere jeugdspelers dat wel werden. Leuk talentje met al best een volwassen lichaam! :tu:
Vind het eigenlijk bizar dat Oratmangoen helemaal "uit de picture" is. Top voorbereiding gedraaid en stak er bij O19 met kop en schouders boven uit. Theunissen was vaak invaller. Maar Theunissen viel inderdaad aardig in. Soms ietwat wild maar die jongen heeft wel potentie.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Super-Simr »

Hij had een verkeerd shirt aan!?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door NEC024 »

Nijmegen0413 schreef:
Gerard Lopez schreef:Ik zei in Juni al dat het me verbaasde dat hij niet naar de eerste selectie werd overgeheveld terwijl veel andere jeugdspelers dat wel werden. Leuk talentje met al best een volwassen lichaam! :tu:
Vind het eigenlijk bizar dat Oratmangoen helemaal "uit de picture" is. Top voorbereiding gedraaid en stak er bij O19 met kop en schouders boven uit. Theunissen was vaak invaller. Maar Theunissen viel inderdaad aardig in. Soms ietwat wild maar die jongen heeft wel potentie.
Ik had ook verwacht dat Oratmangoen bij de selectie zou zitten die seizoen, of in elk geval kort er tegenaan. Maar goed, staat wel volledig los van Theunissen aangezien hij een compleet andere type voetballer is. Wel logisch om zo'n speler te brengen in de slotfase zodat er meer gebruik van de ruimte achter Eindhoven's defensie kon worden gemaakt.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nijmegen0413 »

NEC024 schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Gerard Lopez schreef:Ik zei in Juni al dat het me verbaasde dat hij niet naar de eerste selectie werd overgeheveld terwijl veel andere jeugdspelers dat wel werden. Leuk talentje met al best een volwassen lichaam! :tu:
Vind het eigenlijk bizar dat Oratmangoen helemaal "uit de picture" is. Top voorbereiding gedraaid en stak er bij O19 met kop en schouders boven uit. Theunissen was vaak invaller. Maar Theunissen viel inderdaad aardig in. Soms ietwat wild maar die jongen heeft wel potentie.
Ik had ook verwacht dat Oratmangoen bij de selectie zou zitten die seizoen, of in elk geval kort er tegenaan. Maar goed, staat wel volledig los van Theunissen aangezien hij een compleet andere type voetballer is. Wel logisch om zo'n speler te brengen in de slotfase zodat er meer gebruik van de ruimte achter Eindhoven's defensie kon worden gemaakt.
Staat absoluut niet los van Theunissen. Oratmangoen speelde louter als rechtsbuiten bij O19, de positie waar Theunissen gister inviel.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Nijmegen0413 »

Super-Simr schreef:Hij had een verkeerd shirt aan!?
Hoezo?

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Super-Simr »

Nijmegen0413 schreef:
Super-Simr schreef:Hij had een verkeerd shirt aan!?
Hoezo?
GX stond niet op zijn rug...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Gijscoman »

https://www.nec-nijmegen.nl/2017/11/dan ... act-n-e-c/
Afgelopen vrijdagavond heeft Dani Theunissen zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. Dit contract verbindt de 18-jarige buitenspeler tot en met de zomer van 2020 aan N.E.C..

Theunissen werd geboren in Arnhem en speelde daar in de jeugd bij ESA Rijkerswoerd. Op 13-jarige leeftijd werd hij in 2013 opgenomen in de jeugdopleiding van N.E.C./FC Oss. Hier ontwikkelde Theunissen zich jaar na jaar, wat hem op 1 september jongstleden zijn debuut in het eerste elftal van N.E.C. opleverde. De vleugelaanvaller werd in het met 2 – 1 gewonnen thuisduel met FC Eindhoven vlak voor tijd binnen de lijnen gebracht door trainer Adrie Bogers.

Technisch directeur Remco Oversier over Theunissen: “Dani is een explosieve vleugelspeler met een fijne dribbel, die met enkele typerende kenmerken prima aansluit bij de manier van spelen die N.E.C. voor ogen heeft. Hij is erg opportunistisch aan de bal en heeft een explosieve diepgang in zijn spel. Dani krijgt nu de kans om zich bij ons verder te ontwikkelen en te strijden voor een plek in de toekomstige eerste selectie. Wij zullen hem hierin intensief begeleiden en er samen alles aan doen het volgende jeugdproduct af te leveren in het betaalde voetbal.”

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Frans »

:tu:
NECTheBest

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Dani Theunissen

Bericht door Voorwaarts »

Frans schreef::tu:
:withstupid:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten