Calvin Verdonk

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door DR »

mschr schreef:
do 26 aug 2021, 19:01
Theodorus schreef:
do 26 aug 2021, 18:00
hoMer schreef:
do 26 aug 2021, 16:49
Theodorus schreef:
do 26 aug 2021, 15:37
hoMer schreef:
do 26 aug 2021, 15:25
Ik weet nog dat hij in zijn vorige periode de bal naar Arnaut Groeneveld moest spelen en dat die dan iedereen voorbij speelde en een doelpunt maakte, maar dat het hem meestal niet lukte om de bal aan Groeneveld te geven omdat hij niet zo goed was in voetbal. Maar wellicht heeft hij tussendoor geoefend, het is en blijft een profvoetballer natuurlijk. Maakt ook niet zoveel uit omdat El Karouani een geweldige speler is om naar te kijken, erg "entertaining" zoals ik dat graag zelf noem, dus wat mij betreft laten ze hem sowieso staan.
entertaining = niet per definitie ook goed in mijn ogen.
Ik ga er vanuit dat de trainer met een diploma de keuze maakt voor de beste speler op die plek, ik sluit niet uit dat hij dan kiest voor de man die vorig nog werd verkozen door VI tot beste speler van de KKD, dus ik hoop dan dat de meest entertaining speler de beste blijkt en de strijd wint. Wat ik wel verwacht.
we gaan het zien, iets in mij zegt dat Verdonk zal gaan spelen over een wedstrijd of 5.
Lachen! Verdonk 2 assists, 1 goal in een veel beter elftal. El Karouani 3 goals, 7 assists.
Volgens mij scoorde Verdonk minimaal tweemaal, in twee achtereenvolgende wedstrijden. Dat was opvallend destijds, anders zou ik het nu niet meer geweten hebben. :)

DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door DR »

Nummer 9 schreef:
do 26 aug 2021, 22:16
Keizerstad1994 schreef:
do 26 aug 2021, 21:22
Polleke schreef:
do 26 aug 2021, 20:58
Het is zo grappig dat geen van die opkomende backs van jou voetballen bij bv RKC, of een vergelijkbare club. Aanvallende backs zijn momenteel in.... bij teams die sterker zijn dan hun tegenstander.
Cox (Fortuna), Paal (Zwolle), Fadiga (Heracles), Smal (Twente), Bangura (Cambuur) om maar even wat aardige backs te noemen die aanvallend sterker zijn dan verdedigend. Het is gewoon een trend in de voetballerij dat backs de afgelopen 10-15 jaar steeds bepalender zijn geworden in het aanvalsspel (op de vleugel ligt immers vaak ruimte en backs komen vaak/vaker aan de bal). Natuurlijk moet een back enigszins kunnen verdedigen maar dat is in het huidige voetbal echt niet zijn enige hoofdtaak.
Bangura stond tegen nota bene PSV continu bij de 16. De enige verdedigende back van een degradatiekandidaat is Kuipers, maar moet je met dat niveau van ‘verdedigen’ blij zijn in de Eredivisie?

Backs zijn veranderd omdat iedereen tegenwoordig speelt met buitenspelers die naar binnenkomen, waardoor middenvelders verder moeten inzakken en daardoor dynamischer moeten zijn.
De verdedigende back Kuipers scoorde vorig seizoen 5 keer, 2 keer meer dan El K.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Nummer 9 »

Bottendaal schreef:
vr 27 aug 2021, 20:33
jallah schreef:
vr 27 aug 2021, 13:09
VakkieM81! schreef:
vr 27 aug 2021, 12:49
Nummer 9 schreef:
vr 27 aug 2021, 10:14
derk2 schreef:
vr 27 aug 2021, 10:07
mschr schreef:
vr 27 aug 2021, 09:50


Het zijn elementen van het spel dat een Verdonk heel goed beheerst. Helaas voldoen zijn voorzetten en opbouw niet aan wat van een back een moderne back maakt.
Alsof jij hem gevolgd hebt, je gaat sowieso altijd van je rare cijfertjes uit, baseert je ook op wat je weet of denkt te weten, trekt verkeerde conclusies en je gaat ook nooit uit van een ontwikkeling. je praat altijd in het verleden alsof dat in steen gebeiteld is.

Hoe jong was ie toen wel niet, hij is nog pas 24, heb ook nooit het idee gehad dat jij voetbaltechnisch enige kennis van zaken hebt, iets wat ik Ted wel toevertrouw
Spelers beoordelen op prestaties jaren geleden slaat nergens op. Kijk bijvoorbeeld naar Jordan Larsson, Kalle Johnsson en Viktor Palsson. Bij NEC was het niet zoveel, maar die hebben jaren erna zich gewoon ontwikkeld. Verdonk heeft gewoon laten zien stappen gemaakt te hebben.
Vind Victor Palsson niet echt in dit rijtje thuis horen, die vond ik in zijn tijd bij NEC best aardig ballen...
en haal larsson er ook maar uit..
Ik vond ze alle drie goed. Ondanks dat ze misschien niet zo presteerden kon je bij alle drie zien dat ze genoeg talent hadden ok boven niveau NEC uit te stijgen.
Hoho, ik noem de spelers waar Mschr geen fan van was op z’n zacht gezegd :biggrin:
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Bottendaal »

Nummer 9 schreef:
vr 27 aug 2021, 21:58
Bottendaal schreef:
vr 27 aug 2021, 20:33
jallah schreef:
vr 27 aug 2021, 13:09
VakkieM81! schreef:
vr 27 aug 2021, 12:49
Nummer 9 schreef:
vr 27 aug 2021, 10:14
derk2 schreef:
vr 27 aug 2021, 10:07


Alsof jij hem gevolgd hebt, je gaat sowieso altijd van je rare cijfertjes uit, baseert je ook op wat je weet of denkt te weten, trekt verkeerde conclusies en je gaat ook nooit uit van een ontwikkeling. je praat altijd in het verleden alsof dat in steen gebeiteld is.

Hoe jong was ie toen wel niet, hij is nog pas 24, heb ook nooit het idee gehad dat jij voetbaltechnisch enige kennis van zaken hebt, iets wat ik Ted wel toevertrouw
Spelers beoordelen op prestaties jaren geleden slaat nergens op. Kijk bijvoorbeeld naar Jordan Larsson, Kalle Johnsson en Viktor Palsson. Bij NEC was het niet zoveel, maar die hebben jaren erna zich gewoon ontwikkeld. Verdonk heeft gewoon laten zien stappen gemaakt te hebben.
Vind Victor Palsson niet echt in dit rijtje thuis horen, die vond ik in zijn tijd bij NEC best aardig ballen...
en haal larsson er ook maar uit..
Ik vond ze alle drie goed. Ondanks dat ze misschien niet zo presteerden kon je bij alle drie zien dat ze genoeg talent hadden ok boven niveau NEC uit te stijgen.
Hoho, ik noem de spelers waar Mschr geen fan van was op z’n zacht gezegd :biggrin:
Als mschr het niks vindt, kun je er bijna vanuit gaan dat het meer dan prima spelers voor NEC zijn :wink:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door jackkreta »

Duurt allemaal wel lang of nie dan?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Dirk Eijlander »

jackkreta schreef:
vr 27 aug 2021, 23:29
Duurt allemaal wel lang of nie dan?
DG: NIJMEGEN - NEC is zo goed als klaar op de transfermarkt. De Nijmegenaren hopen na dit weekend de terugkeer van Calvin Verdonk af te ronden en houden er rekening mee dat er nog één of twee spelers vertrekken.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door mschr »

DR schreef:
vr 27 aug 2021, 20:48
mschr schreef:
do 26 aug 2021, 19:01
Theodorus schreef:
do 26 aug 2021, 18:00
hoMer schreef:
do 26 aug 2021, 16:49
Theodorus schreef:
do 26 aug 2021, 15:37
hoMer schreef:
do 26 aug 2021, 15:25
Ik weet nog dat hij in zijn vorige periode de bal naar Arnaut Groeneveld moest spelen en dat die dan iedereen voorbij speelde en een doelpunt maakte, maar dat het hem meestal niet lukte om de bal aan Groeneveld te geven omdat hij niet zo goed was in voetbal. Maar wellicht heeft hij tussendoor geoefend, het is en blijft een profvoetballer natuurlijk. Maakt ook niet zoveel uit omdat El Karouani een geweldige speler is om naar te kijken, erg "entertaining" zoals ik dat graag zelf noem, dus wat mij betreft laten ze hem sowieso staan.
entertaining = niet per definitie ook goed in mijn ogen.
Ik ga er vanuit dat de trainer met een diploma de keuze maakt voor de beste speler op die plek, ik sluit niet uit dat hij dan kiest voor de man die vorig nog werd verkozen door VI tot beste speler van de KKD, dus ik hoop dan dat de meest entertaining speler de beste blijkt en de strijd wint. Wat ik wel verwacht.
we gaan het zien, iets in mij zegt dat Verdonk zal gaan spelen over een wedstrijd of 5.
Lachen! Verdonk 2 assists, 1 goal in een veel beter elftal. El Karouani 3 goals, 7 assists.
Volgens mij scoorde Verdonk minimaal tweemaal, in twee achtereenvolgende wedstrijden. Dat was opvallend destijds, anders zou ik het nu niet meer geweten hebben. :)
In eigen doel wellicht? De geslaagde aanvallende acties van Verdonk zijn op de vingers van één hand te tellen. Voor zijn geslaagde verdedigende acties hebben we zelfs geen vingers nodig.

RobertvdW
Berichten: 1480
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door RobertvdW »

We kennen jouw mening over de voetballer Verdonk. Je hebt hem in de hoek gezet en blijft er maar op trappen. Dat zegt veel over de z.g. “kenner” mschr! Anders gezegd:,je drukt een stempel met onuitwisbare inkt op iemand en blijft die stempel maar gebruiken! Het wordt tijd dat die stempel in de prullenbak verdwijnt!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door jackkreta »

Dirk Eijlander schreef:
za 28 aug 2021, 00:58
jackkreta schreef:
vr 27 aug 2021, 23:29
Duurt allemaal wel lang of nie dan?
DG: NIJMEGEN - NEC is zo goed als klaar op de transfermarkt. De Nijmegenaren hopen na dit weekend de terugkeer van Calvin Verdonk af te ronden en houden er rekening mee dat er nog één of twee spelers vertrekken.
:tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door mschr »

RobertvdW schreef:
za 28 aug 2021, 09:33
We kennen jouw mening over de voetballer Verdonk. Je hebt hem in de hoek gezet en blijft er maar op trappen. Dat zegt veel over de z.g. “kenner” mschr! Anders gezegd:,je drukt een stempel met onuitwisbare inkt op iemand en blijft die stempel maar gebruiken! Het wordt tijd dat die stempel in de prullenbak verdwijnt!
Jouw verdediging zegt ook veel. Dezelfde verdediging voerde jij destijds met betrekking tot Bovenberg. Je bent de Bram Moszkowicz van het forum. De verdediger van het onverdedigbare.

RobertvdW
Berichten: 1480
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door RobertvdW »

mschr schreef:
za 28 aug 2021, 10:29
RobertvdW schreef:
za 28 aug 2021, 09:33
We kennen jouw mening over de voetballer Verdonk. Je hebt hem in de hoek gezet en blijft er maar op trappen. Dat zegt veel over de z.g. “kenner” mschr! Anders gezegd:,je drukt een stempel met onuitwisbare inkt op iemand en blijft die stempel maar gebruiken! Het wordt tijd dat die stempel in de prullenbak verdwijnt!
Jouw verdediging zegt ook veel. Dezelfde verdediging voerde jij destijds met betrekking tot Bovenberg. Je bent de Bram Moszkowicz van het forum. De verdediger van het onverdedigbare.
Mijn reactie over Bovenberg destijds was geen verdediging; Bovenberg kan zich gemakkelijk zelf verdedigen, maar hij hield zijn mond (zeer wijs). Ik sta trouwens nog 100% achter de inhoud van mijn reactie.
Grappig dat jij Bram er bijhaalt. Je plakt al weer een misplaatst etiquetje op. Uit jouw reactie blijkt dat je de heer M niet kent. Je hebt de klok horen luiden, doch weet niet waar de klepel hangt. Lees eens een paar boeken over hem. Het is niet mijn favoriet, integendeel, maar wel een interessante persoon.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
za 28 aug 2021, 10:29
RobertvdW schreef:
za 28 aug 2021, 09:33
We kennen jouw mening over de voetballer Verdonk. Je hebt hem in de hoek gezet en blijft er maar op trappen. Dat zegt veel over de z.g. “kenner” mschr! Anders gezegd:,je drukt een stempel met onuitwisbare inkt op iemand en blijft die stempel maar gebruiken! Het wordt tijd dat die stempel in de prullenbak verdwijnt!
Jouw verdediging zegt ook veel. Dezelfde verdediging voerde jij destijds met betrekking tot Bovenberg. Je bent de Bram Moszkowicz van het forum. De verdediger van het onverdedigbare.
Aldus de Maurice de Hond van het forum. De man die zijn mening baseert op 1% van het beschikbare bewijs en de 99% van het bewijs dat zijn mening ondermijnt negeert.

bbq
Berichten: 1359
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door bbq »

Verdonk is een zeer matige verdediger maar dat is Souf ook. Het zal moeten uitwijzen wie van de 2 het minst slecht in verdedigen is. Aanvallend zijn ze beide bruikbaar.

Voorlopig gaan mijn voorkeur uit naar Souf aangezien hij een betere traptechniek en voorzet heeft.

ARoelofs
Berichten: 412
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 20:27
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door ARoelofs »

Officieel. Huur voor 1 jaar zonder optie.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Bottendaal »

bbq schreef:
za 28 aug 2021, 13:50
Verdonk is een zeer matige verdediger maar dat is Souf ook. Het zal moeten uitwijzen wie van de 2 het minst slecht in verdedigen is. Aanvallend zijn ze beide bruikbaar.

Voorlopig gaan mijn voorkeur uit naar Souf aangezien hij een betere traptechniek en voorzet heeft.
Huur zonder optie. Mijn voorkeur gaat dus (in principe) het hele seizoen uit naar El K.

WijchenNEC
Berichten: 2120
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door WijchenNEC »

Bottendaal schreef:
ma 30 aug 2021, 14:13
bbq schreef:
za 28 aug 2021, 13:50
Verdonk is een zeer matige verdediger maar dat is Souf ook. Het zal moeten uitwijzen wie van de 2 het minst slecht in verdedigen is. Aanvallend zijn ze beide bruikbaar.

Voorlopig gaan mijn voorkeur uit naar Souf aangezien hij een betere traptechniek en voorzet heeft.
Huur zonder optie. Mijn voorkeur gaat dus (in principe) het hele seizoen uit naar El K.
:withstupid:

Maar goed om een backup te hebben. En van concurrentie wordt Souf ook alleen maar beter :tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Nijmegen0413 »

WijchenNEC schreef:
ma 30 aug 2021, 14:19
Bottendaal schreef:
ma 30 aug 2021, 14:13
bbq schreef:
za 28 aug 2021, 13:50
Verdonk is een zeer matige verdediger maar dat is Souf ook. Het zal moeten uitwijzen wie van de 2 het minst slecht in verdedigen is. Aanvallend zijn ze beide bruikbaar.

Voorlopig gaan mijn voorkeur uit naar Souf aangezien hij een betere traptechniek en voorzet heeft.
Huur zonder optie. Mijn voorkeur gaat dus (in principe) het hele seizoen uit naar El K.
:withstupid:

Maar goed om een backup te hebben. En van concurrentie wordt Souf ook alleen maar beter :tu:
:withstupid:
En lekker met zijn allen blijven roepen dat Souf niet kan verdedigen.

SvenNECNIJMEGEN
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 27 sep 2013, 22:26
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door SvenNECNIJMEGEN »

Is het geen optie om Soufian als linksbuiten te laten spelen?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
ma 30 aug 2021, 14:13
bbq schreef:
za 28 aug 2021, 13:50
Verdonk is een zeer matige verdediger maar dat is Souf ook. Het zal moeten uitwijzen wie van de 2 het minst slecht in verdedigen is. Aanvallend zijn ze beide bruikbaar.

Voorlopig gaan mijn voorkeur uit naar Souf aangezien hij een betere traptechniek en voorzet heeft.
Huur zonder optie. Mijn voorkeur gaat dus (in principe) het hele seizoen uit naar El K.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door mschr »

Pff… ik ben blij dat ie bij NEC een mooie tijd heeft beleefd in het seizoen 2017/18. Het genoegen was niet wederzijds.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door DJTEEF! »

SvenNECNIJMEGEN schreef:
ma 30 aug 2021, 14:22
Is het geen optie om Soufian als linksbuiten te laten spelen?
Neen.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Theodorus »

ARoelofs schreef:
ma 30 aug 2021, 14:11
Officieel. Huur voor 1 jaar zonder optie.
dat is goed, zoals ik al eerder aangaf. Prioriteit is handhaving. Volgend seizoen moet er een compleet ander team staan met oog op de langere termijn.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Calvin Verdonk

Bericht door E.B. »

Theodorus schreef:
ma 30 aug 2021, 15:07
ARoelofs schreef:
ma 30 aug 2021, 14:11
Officieel. Huur voor 1 jaar zonder optie.
dat is goed, zoals ik al eerder aangaf. Prioriteit is handhaving. Volgend seizoen moet er een compleet ander team staan met oog op de langere termijn.
Huur is zeker prima. Maar volgend jaar een compleet ander team? :???:

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Calvin Verdonk

Bericht door Theodorus »

E.B. schreef:
ma 30 aug 2021, 15:23
Theodorus schreef:
ma 30 aug 2021, 15:07
ARoelofs schreef:
ma 30 aug 2021, 14:11
Officieel. Huur voor 1 jaar zonder optie.
dat is goed, zoals ik al eerder aangaf. Prioriteit is handhaving. Volgend seizoen moet er een compleet ander team staan met oog op de langere termijn.
Huur is zeker prima. Maar volgend jaar een compleet ander team? :???:
zeker, er zitten een aantal huurspelers bij en spelers met aflopende contracten, tel daarbij op de uitgaande transfers en je hebt inderdaad een compleet ander team! Die zal Ted allemaal moeten gaan vervangen met spelers met meerjarige contracten en dus transferwaarde.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 108 gasten