Ik zou ook echt geen reden voor hem kunnen bedenken om daar naar toe te gaan.RJ schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:49Voor wat het waard is, wordt hier alweer ontkracht:
https://x.com/fcutrechtkrant/status/1935726619424882856
Calvin Verdonk
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Re: Calvin Verdonk
Ik ook niet. Schijnt bij ons naar eigen zeggen een “goed contact” te hebben. Dus zal alleen voor topclubs of buitenland pas gaan denk ikSandertjuh85 schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:52Ik zou ook echt geen reden voor hem kunnen bedenken om daar naar toe te gaan.RJ schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:49Voor wat het waard is, wordt hier alweer ontkracht:
Calvin gaat echt wel weg... maar hij wil cashen... en dat kan niemand hem hier kwalijk nemen.Panucci schreef: ↑do 19 jun 2025, 22:01Ik ook niet. Schijnt bij ons naar eigen zeggen een “goed contact” te hebben. Dus zal alleen voor topclubs of buitenland pas gaan denk ikSandertjuh85 schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:52Ik zou ook echt geen reden voor hem kunnen bedenken om daar naar toe te gaan.RJ schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:49Voor wat het waard is, wordt hier alweer ontkracht:
Zeker niet, ik zou het ook begrijpen. Ik bedoel alleen dat FC Utrecht niet de club is die in dat plaatje zou passenPolleke schreef: ↑do 19 jun 2025, 23:41Calvin gaat echt wel weg... maar hij wil cashen... en dat kan niemand hem hier kwalijk nemen.Panucci schreef: ↑do 19 jun 2025, 22:01Ik ook niet. Schijnt bij ons naar eigen zeggen een “goed contact” te hebben. Dus zal alleen voor topclubs of buitenland pas gaan denk ikSandertjuh85 schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:52Ik zou ook echt geen reden voor hem kunnen bedenken om daar naar toe te gaan.RJ schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:49Voor wat het waard is, wordt hier alweer ontkracht:
-
- Contacteer:
Ik zeg helemaal niet dat hij weggaat maar bij verlengingen laten zaakwaarnemers altijd clausules in het contract zetten. Welke ze vervolgens lekken bij de clubs waar de speler interesse in heeft. Sadilek van Twente had ook zo'n clausule en is verkocht voor 3,5M terwijl hij een transferwaarde heeft van 8M. Je wet dus nu al dat Verdonk voor een lager bedrag dan zijn transferwaarde verkocht gaat worden.
-
- Contacteer:
Er zal geen topclub voor hem komen, staat niet eens bij de top-3 op de radar. Die hebben wel interesse in El Karouani maar vinden hem te duur 8M.Panucci schreef: ↑do 19 jun 2025, 22:01Ik ook niet. Schijnt bij ons naar eigen zeggen een “goed contact” te hebben. Dus zal alleen voor topclubs of buitenland pas gaan denk ikSandertjuh85 schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:52Ik zou ook echt geen reden voor hem kunnen bedenken om daar naar toe te gaan.RJ schreef: ↑do 19 jun 2025, 21:49Voor wat het waard is, wordt hier alweer ontkracht:
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Nou het komt regelmatig voor maar het is natuurlijk niet zo dat er ''altijd'' een clausule in het contract staat, de club zelf heeft ook wat te willen en sommige spelers bevinden zich dan ook niet echt in de positie om een clausule af te dwingen.Beuningen23 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:35Ik zeg helemaal niet dat hij weggaat maar bij verlengingen laten zaakwaarnemers altijd clausules in het contract zetten.
Zou natuurlijk best kunnen dat er bij Verdonk een clausule in staat, dat kan ik me enerzijds met zijn wens om in het buitenland te spelen absoluut voorstellen maar anderzijds zou ik het ook niet geweldig onderhandeld vinden van NEC om hem en een goed contract en een ontsnappingsclausule aan te bieden, dat is dan wel weer iets teveel van het goede. De wens om in het buitenland te spelen en het goede contract zijn overigens voor mij redenen waardoor ik denk dat hij NEC niet voor Utrecht zal verlaten.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
Als hij anders niet wilde verlengen, snap ik dat Aalbers akkoord is gegaan met een clausule. En de clausule treedt nu blijkbaar in werking en is daarom gelekt door zijn zaakwaarnemer. Fijn volk.....Keizerstad1994 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:58Nou het komt regelmatig voor maar het is natuurlijk niet zo dat er ''altijd'' een clausule in het contract staat, de club zelf heeft ook wat te willen en sommige spelers bevinden zich dan ook niet echt in de positie om een clausule af te dwingen.Beuningen23 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:35Ik zeg helemaal niet dat hij weggaat maar bij verlengingen laten zaakwaarnemers altijd clausules in het contract zetten.
Zou natuurlijk best kunnen dat er bij Verdonk een clausule in staat, dat kan ik me enerzijds met zijn wens om in het buitenland te spelen absoluut voorstellen maar anderzijds zou ik het ook niet geweldig onderhandeld vinden van NEC om hem en een goed contract en een ontsnappingsclausule aan te bieden, dat is dan wel weer iets teveel van het goede. De wens om in het buitenland te spelen en het goede contract zijn overigens voor mij redenen waardoor ik denk dat hij NEC niet voor Utrecht zal verlaten.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zou het een algemene clausule zijn?
Kan me voorstellen dat Aalbers instemt met een clausule mbt transfer naar een topclub of buitenland, maar een algemene clausule lijkt me slecht onderhandeld van Carlos. Minpuntje voor Aalbers, als hij voor beperkt bedrag naar Utrecht kan!
Kan me voorstellen dat Aalbers instemt met een clausule mbt transfer naar een topclub of buitenland, maar een algemene clausule lijkt me slecht onderhandeld van Carlos. Minpuntje voor Aalbers, als hij voor beperkt bedrag naar Utrecht kan!
Eerst plaats je een vraagteken om vervolgens zelf de vraag te beantwoorden en dito conclusies te trekken.
Hoe sterk vind je dat zelf ?
Hoe sterk vind je dat zelf ?
Haha. Ik lees het ongeveer zo:
Bottendaal schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:12Minpuntje voor Aalbers, als hij voor beperkt bedrag naar Utrecht kan!Bottendaal schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:12Kan me voorstellen dat Aalbers instemt met een clausule mbt transfer naar een topclub of buitenland, maar een algemene clausule lijkt me slecht onderhandeld van Carlos.

- Bottendaal
- Contacteer:
Lijkt me sterk. Verdient hier volgens mij een klein miljoen. En Utrecht heeft nog steeds drie linksbacks met El Karouani, Murkin (1,5 miljoen voor betaald) en Finnsson.
Lijkt mij ook niet de meest logische stap. Dat er een clausule in zijn contract staat is wel begrijpelijk. Maar Utrecht lijkt mij niet per se de uitdaging waar hij naar uit zou kunnen kijken..
In mijn beleving kan hij zelfs mee met de top van Nederland. Feyenoord lijkt mij een logische stap. Hartman gaat weg, Smal is volgens mij niet goed genoeg. Dan kan hij de strijd aan met Bueno.
Come on Wilfried Bony!
Ik schat dat de clausule rond de 3.5 miljoen ligt.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Utrecht moet nog maar zien of ze voorronde uefa cup doorkomen. Is toch vaak geen 1-2tje.
Enige reden waarom ik zou kunnen bedenken naar Utrecht is Europese ambities.. maar die move nu al maken, heeel gek (als het waar is).
Enige reden waarom ik zou kunnen bedenken naar Utrecht is Europese ambities.. maar die move nu al maken, heeel gek (als het waar is).
Als er een clausule is...hoef je niet in onderhandeling.
Bij Utrecht word ie basisspeler bij Feyenoord bijv is dat geen zekerheidje en Utrecht is een stapje omhoog daar zijn ze ook goed bezig
Zo zie je maar Utrecht is tegenwoordig ook buitenland

-
- Contacteer:
Heeft langdurig contract dus minimaal 5 miljoen en doorverkoop percentage. Utrecht is hebben hebben hebben : Die dikke schoolmeester wil alles hebben 

Zo werkt een verkoopclausule niet...nijmegen28 schreef: ↑ma 30 jun 2025, 14:18Heeft langdurig contract dus minimaal 5 miljoen en doorverkoop percentage. Utrecht is hebben hebben hebben : Die dikke schoolmeester wil alles hebben![]()
Zonder NEC geen Nijmegen!
Dat is meer dan zijn marktwaarde. Hij is al 28 en eigenlijk nergens anders geslaagd dan bij ons, lijkt echt een gevoelsmens en hij moet goed op zijn plek zitten om zijn kwaliteiten er maximaal uit te halen.
Voor NEC zou het heel erg zonde zijn als we onze sterkhouder moeten laten gaan, aan de andere kant zou 2,5 miljoen (genoemd op Twitter) wel een mooi bedrag zijn waarmee je twee sterke vervangers kunt halen met waarschijnlijk een lager salaris.
Zonder NEC geen Nijmegen!