PSV wilt een back die ook aanvallend meedoet en dan is Verdonk niet geschikt, maar speelde gisteren Bakayoko weer uit de wedstrijd net zoals dat we Perisic niet gezien hebben
Calvin Verdonk
Re: Calvin Verdonk
- Super-Simr
- Contacteer:
Gerry (stadionspeaker) zei gisteren wel wat geks bij het interview van het spelertje van de week. Het jochie zei dat hij een linksback was en Gerry reageerde dat wij hem binnenkort dan wel konden gebruiken….
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Wellicht vanwege de blessure van Ouwejan?Super-Simr schreef: ↑zo 02 feb 2025, 12:19Gerry (stadionspeaker) zei gisteren wel wat geks bij het interview van het spelertje van de week. Het jochie zei dat hij een linksback was en Gerry reageerde dat wij hem binnenkort dan wel konden gebruiken….
Er zat ook een linksback van 'jong' op de bank gisteren.
Salah-Eddine wil niet spelen vandaag en is terug gegaan naar huis.Super-Simr schreef: ↑zo 02 feb 2025, 12:19Gerry (stadionspeaker) zei gisteren wel wat geks bij het interview van het spelertje van de week. Het jochie zei dat hij een linksback was en Gerry reageerde dat wij hem binnenkort dan wel konden gebruiken….
Rest kun je zelf wel invullen
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
El Karouani kan naar PSV en dan kan Utrecht weer shoppen bij ons voor Verdonk, zo iets is ook nog mogelijk.
Alles komt goed !!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik geloof nooit dat Utrecht kan/gaat betalen wat NEC vraagt voor Verdonk die nog 3,5 jaar(?) vastligt.
'Justice knows every mans number'
Als psv 10 krijgt voor El kar. dan krijgen wij toch wel 5 van utrecht? Lijkt me erg veel geld voor beide.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 02 feb 2025, 14:25Ik geloof nooit dat Utrecht kan/gaat betalen wat NEC vraagt voor Verdonk die nog 3,5 jaar(?) vastligt.
Dan maar Kuipers terughalen als Verdonk weggaat.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Irritant trouwens dat Forza Verdonk maar “speler uit Indonesië” blijft noemen.. is gewoon geboren in Nederland, hele leven in Nederland gewoond (met uitzondering van buitenlandse club)…
Ja, hij speelt voor Indonesië, maar alsjeblieft zeg…
Ja, hij speelt voor Indonesië, maar alsjeblieft zeg…
-
- Contacteer:
Ben benieuwd welke gelimiteerde som (want daar ga ik vanuit) in zijn contract staat. Zal toch daar van afhankelijk zijn of een Twente hem wil én kan betalen. Met 3,5 jaar contract en het spel dat hij afgelopen week op de mat legt, vertegenwoordigd hij een hoge transferwaarde.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Broers Verdonk veroveren Azië: van rustige boodschappen tot bizarre fans in Japan en Indonesië
Ze kunnen in Dordrecht en Nijmegen zonder problemen boodschappen doen, maar in Azië is het een constant ‘gekkenhuis’ met razendenthousiaste fans. Darryl Verdonk is als kickbokser ‘big in Japan’ en broertje Calvin (verdediger van NEC) droomt als international van het voetbalmaffe Indonesië van deelname aan het WK 2026. ,,Het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost om tot hier te komen.”
Minne Groenstege 07-02-25, 10:00
De broers Verdonk (28 en 27 jaar) groeiden op in Krispijn in Dordrecht, waar ze nog vier jaar samen voetbalden bij SC Amstelwijck. ,,Calvin is een jaartje jonger, maar we hebben elkaar altijd gezien als tweelingbroers. Het was al snel duidelijk dat Calvin meer talent had als voetballer. Ik begon als aanvaller en stond twee jaar later op doel, dat werd dus niks.
,,Calvin werd op zijn achtste al gescout door Feyenoord, dus we hebben vroeger weinig samen kunnen spelen. Om 15.15 uur was school klaar en een kwartier later stond het Feyenoord-busje voor de deur. Dan kreeg Calvin snel een tosti mee van oma en zag ik hem laat in de avond pas weer,” blikt Darryl terug op hun jeugd, waarin sport al snel een way of life werd.
Darryl werd op zijn zevende onder hoede genomen door kickbokstrainer Nico Groenewoud. Sinds zijn vijftiende werkt hij dagelijks samen met ‘kampioenenmaker’ John van Dijk, die ook al jaren samenwerkt met Rico Verhoeven.
De ambitieuze en talentvolle broers waren naast het sporten vaak aangewezen op opa Ad en oma Wil, want moeder Tamara (Verdonk) moest werken. ,,Onze vader komt uit Sumatra, aan hem hebben we onze Indonesische roots te danken. Maar hij is al 27 jaar volledig uit beeld. Hij woont wel in Nederland, maar contact is er niet. We hebben nog wel vier halfbroers, daar hebben we wel goed contact mee. Die zijn hartstikke trots dat ik nu voor Indonesië uitkom”, zegt Calvin.
De linksbenige verdediger speelde als Feyenoord-talent 38 jeugdinterlands voor Nederland, al kwam hij maar tot één optreden in Jong Oranje in 2017 met Steven Bergwijn, Sam Lammers, Guus Til, Donny van de Beek, Frenkie de Jong en Abdelhak Nouri als teamgenoten.
,,Ik had daarna snel in de gaten dat ik het grote Oranje niet meer ging halen, maar begin vorig jaar kwam de vorige bondscoach van Indonesië een wedstrijd kijken en is het balletje gaan rollen”, zegt Calvin, sinds 2021 basisspeler bij NEC (147 wedstrijden) na eerdere periodes bij Feyenoord, PEC Zwolle, FC Twente en het Portugese Famalicão.
In april vorig jaar zijn we samen naar Indonesië geweest om het hele naturalisatieproces in gang te zetten. Veel papierwerk, maar we moesten ook het Indonesische volkslied zingen en onze kennis van het land aantonen. Ze wilden een bepaalde commitment zien. Dat was geen probleem, want dit is iets heel moois voor ons allebei”, zegt Darryl, die sinds vorig jaar onder de Nederlandse en Indonesische vlag actief is als kickbokser.
Afgelopen dinsdag vloog hij voor de vierde keer in een jaar naar Japan, waar hij zondag weer in de ring stapt in het Yoyogi National Gymnasium in Tokio. Darryl doet sinds vorig jaar mee aan de K1-toernooien, waarmee hij in de voetsporen treedt van zijn jeugdidolen Albert Kraus, Peter Aerts, Sem Schilt, Remy Bonjasky en Alistair Overeem.
In de Appie
,,Er zijn bij die K1-avonden altijd 10.000 mensen aanwezig, maar op het vliegveld en in de hotellobby zijn er ook altijd fans die uren op je wachten. Vorige keer was er een signeersessie met duizenden mensen in de rij. Dat blijft nog een beetje onwerkelijk, omdat we hier in Nederland allebei een vrij rustig leventje hebben. In de Appie spreekt niemand ons aan, maar in Azië is het een gekkenhuis. Dat zijn onvergetelijke ervaringen, een mooie toevoeging aan ons sportleven. We zijn allebei eind twintig, dit hadden we ook niet meer zien aankomen. Daarom genieten we er ook zo van”, zegt Darryl, die op 100.000 Instagram-volgers zit.
Naar Tokio gaat naast m’n trainer John van Dijk en trainingspartner Rida Bellahcen nu ook Sander ten Oever mee. Hij helpt mij met veel zaken, nu ook met mooie beelden maken voor social media. Ik wil ook richting die 2 miljoen Instagram-volgers die Calvin heeft”, grapt Darryl, die zichzelf vorige week trakteerde op een gloednieuwe Audi.
,,Sinds vorig jaar heb ik fans in Japan en Indonesië, mensen die merchandise kopen en speciaal voor mij naar Tokio komen. Nu heb ik echt mijn beroep kunnen maken van het kickboksen. Toen ik eind 2022 wereldkampioen werd bij de Nederlandse kickboksorganisatie Enfusion had ik nog een kantoorbaan, die ik moest combineren met twee trainingen per dag. Nu ben ik naast mijn gevechten ook personal trainer en geef ik veel kickboks-groepstrainingen aan kinderen en bedrijven.”
Voor Calvin begint het circus half maart weer, als de wedstrijden tegen Australië (in Sydney) en Bahrein (in Jakarta) op het programma staan. ,,Japan is met 16 punten al zeker van het WK, Australië staat op 7 punten en wij samen met Saoedi-Arabië, Bahrein en China op 6 punten. De nummer twee gaat ook rechtstreeks naar het WK 2026 in Canada, Mexico en de Verenigde Staten. Het doel is duidelijk en we hebben vier wedstrijden om die met elkaar droom te realiseren”, zegt Calvin, die onlangs uiteten ging met de Indonesische bondsvoorzitter Erick Thohir (oud-voorzitter van Inter) en de nieuwe technische staf: Patrick Kluivert, Alex Pastoor en Denny Landzaat.
,,Denny kende ik nog van Feyenoord, waar hij assistent-trainer was onder Giovanni van Bronckhorst. Kluivert is een legende en Pastoor is tactisch supersterk, dus ik kijk enorm uit naar de interlandperiode. We blijven gewoon Engels praten in de kleedkamer, want de helft van de selectie is volledig Indonesisch. Die mix is juist heel mooi”, zegt Calvin.
Avondpotjes
,,De mensen daar zijn compleet gek van voetbal. Indonesië is met 280 miljoen inwoners het vierde land ter wereld na India, China en de VS. Volgens de bondsvoorzitter zijn 200 miljoen mensen gek op voetbal, dus als we ons plaatsen voor het WK staat het hele land op z’n kop. Een voorbeeldje van die chaos? Vorige keer deed ik vanuit het spelershotel 45 minuten over een stukje van 100 meter, omdat buiten iedereen een foto of handtekening wilde of cadeaus gaf.”
Darryl bezoekt al jaren alle thuisduels van NEC. ,,Ik vind het vooral leuk als hij ‘s middags speelt en we daarna nog wat gaan eten. Avondpotjes hou ik niet zo van, rond 5 uur gaat altijd de wekker voor m’n ochtendtraining. Ik ga in maart naar de wedstrijd tegen Bahrein in Jakarta. Na alle beelden en verhalen wil ik dat circus nu ook zelf beleven. We zijn enorm trots op elkaar en willen dit samen beleven, omdat we zo goed van elkaar weten hoeveel bloed, zweet en tranen erin hebben gezeten om dit mee te mogen maken.”
Ze kunnen in Dordrecht en Nijmegen zonder problemen boodschappen doen, maar in Azië is het een constant ‘gekkenhuis’ met razendenthousiaste fans. Darryl Verdonk is als kickbokser ‘big in Japan’ en broertje Calvin (verdediger van NEC) droomt als international van het voetbalmaffe Indonesië van deelname aan het WK 2026. ,,Het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost om tot hier te komen.”
Minne Groenstege 07-02-25, 10:00
De broers Verdonk (28 en 27 jaar) groeiden op in Krispijn in Dordrecht, waar ze nog vier jaar samen voetbalden bij SC Amstelwijck. ,,Calvin is een jaartje jonger, maar we hebben elkaar altijd gezien als tweelingbroers. Het was al snel duidelijk dat Calvin meer talent had als voetballer. Ik begon als aanvaller en stond twee jaar later op doel, dat werd dus niks.
,,Calvin werd op zijn achtste al gescout door Feyenoord, dus we hebben vroeger weinig samen kunnen spelen. Om 15.15 uur was school klaar en een kwartier later stond het Feyenoord-busje voor de deur. Dan kreeg Calvin snel een tosti mee van oma en zag ik hem laat in de avond pas weer,” blikt Darryl terug op hun jeugd, waarin sport al snel een way of life werd.
Darryl werd op zijn zevende onder hoede genomen door kickbokstrainer Nico Groenewoud. Sinds zijn vijftiende werkt hij dagelijks samen met ‘kampioenenmaker’ John van Dijk, die ook al jaren samenwerkt met Rico Verhoeven.
De ambitieuze en talentvolle broers waren naast het sporten vaak aangewezen op opa Ad en oma Wil, want moeder Tamara (Verdonk) moest werken. ,,Onze vader komt uit Sumatra, aan hem hebben we onze Indonesische roots te danken. Maar hij is al 27 jaar volledig uit beeld. Hij woont wel in Nederland, maar contact is er niet. We hebben nog wel vier halfbroers, daar hebben we wel goed contact mee. Die zijn hartstikke trots dat ik nu voor Indonesië uitkom”, zegt Calvin.
De linksbenige verdediger speelde als Feyenoord-talent 38 jeugdinterlands voor Nederland, al kwam hij maar tot één optreden in Jong Oranje in 2017 met Steven Bergwijn, Sam Lammers, Guus Til, Donny van de Beek, Frenkie de Jong en Abdelhak Nouri als teamgenoten.
,,Ik had daarna snel in de gaten dat ik het grote Oranje niet meer ging halen, maar begin vorig jaar kwam de vorige bondscoach van Indonesië een wedstrijd kijken en is het balletje gaan rollen”, zegt Calvin, sinds 2021 basisspeler bij NEC (147 wedstrijden) na eerdere periodes bij Feyenoord, PEC Zwolle, FC Twente en het Portugese Famalicão.
In april vorig jaar zijn we samen naar Indonesië geweest om het hele naturalisatieproces in gang te zetten. Veel papierwerk, maar we moesten ook het Indonesische volkslied zingen en onze kennis van het land aantonen. Ze wilden een bepaalde commitment zien. Dat was geen probleem, want dit is iets heel moois voor ons allebei”, zegt Darryl, die sinds vorig jaar onder de Nederlandse en Indonesische vlag actief is als kickbokser.
Afgelopen dinsdag vloog hij voor de vierde keer in een jaar naar Japan, waar hij zondag weer in de ring stapt in het Yoyogi National Gymnasium in Tokio. Darryl doet sinds vorig jaar mee aan de K1-toernooien, waarmee hij in de voetsporen treedt van zijn jeugdidolen Albert Kraus, Peter Aerts, Sem Schilt, Remy Bonjasky en Alistair Overeem.
In de Appie
,,Er zijn bij die K1-avonden altijd 10.000 mensen aanwezig, maar op het vliegveld en in de hotellobby zijn er ook altijd fans die uren op je wachten. Vorige keer was er een signeersessie met duizenden mensen in de rij. Dat blijft nog een beetje onwerkelijk, omdat we hier in Nederland allebei een vrij rustig leventje hebben. In de Appie spreekt niemand ons aan, maar in Azië is het een gekkenhuis. Dat zijn onvergetelijke ervaringen, een mooie toevoeging aan ons sportleven. We zijn allebei eind twintig, dit hadden we ook niet meer zien aankomen. Daarom genieten we er ook zo van”, zegt Darryl, die op 100.000 Instagram-volgers zit.
Naar Tokio gaat naast m’n trainer John van Dijk en trainingspartner Rida Bellahcen nu ook Sander ten Oever mee. Hij helpt mij met veel zaken, nu ook met mooie beelden maken voor social media. Ik wil ook richting die 2 miljoen Instagram-volgers die Calvin heeft”, grapt Darryl, die zichzelf vorige week trakteerde op een gloednieuwe Audi.
,,Sinds vorig jaar heb ik fans in Japan en Indonesië, mensen die merchandise kopen en speciaal voor mij naar Tokio komen. Nu heb ik echt mijn beroep kunnen maken van het kickboksen. Toen ik eind 2022 wereldkampioen werd bij de Nederlandse kickboksorganisatie Enfusion had ik nog een kantoorbaan, die ik moest combineren met twee trainingen per dag. Nu ben ik naast mijn gevechten ook personal trainer en geef ik veel kickboks-groepstrainingen aan kinderen en bedrijven.”
Voor Calvin begint het circus half maart weer, als de wedstrijden tegen Australië (in Sydney) en Bahrein (in Jakarta) op het programma staan. ,,Japan is met 16 punten al zeker van het WK, Australië staat op 7 punten en wij samen met Saoedi-Arabië, Bahrein en China op 6 punten. De nummer twee gaat ook rechtstreeks naar het WK 2026 in Canada, Mexico en de Verenigde Staten. Het doel is duidelijk en we hebben vier wedstrijden om die met elkaar droom te realiseren”, zegt Calvin, die onlangs uiteten ging met de Indonesische bondsvoorzitter Erick Thohir (oud-voorzitter van Inter) en de nieuwe technische staf: Patrick Kluivert, Alex Pastoor en Denny Landzaat.
,,Denny kende ik nog van Feyenoord, waar hij assistent-trainer was onder Giovanni van Bronckhorst. Kluivert is een legende en Pastoor is tactisch supersterk, dus ik kijk enorm uit naar de interlandperiode. We blijven gewoon Engels praten in de kleedkamer, want de helft van de selectie is volledig Indonesisch. Die mix is juist heel mooi”, zegt Calvin.
Avondpotjes
,,De mensen daar zijn compleet gek van voetbal. Indonesië is met 280 miljoen inwoners het vierde land ter wereld na India, China en de VS. Volgens de bondsvoorzitter zijn 200 miljoen mensen gek op voetbal, dus als we ons plaatsen voor het WK staat het hele land op z’n kop. Een voorbeeldje van die chaos? Vorige keer deed ik vanuit het spelershotel 45 minuten over een stukje van 100 meter, omdat buiten iedereen een foto of handtekening wilde of cadeaus gaf.”
Darryl bezoekt al jaren alle thuisduels van NEC. ,,Ik vind het vooral leuk als hij ‘s middags speelt en we daarna nog wat gaan eten. Avondpotjes hou ik niet zo van, rond 5 uur gaat altijd de wekker voor m’n ochtendtraining. Ik ga in maart naar de wedstrijd tegen Bahrein in Jakarta. Na alle beelden en verhalen wil ik dat circus nu ook zelf beleven. We zijn enorm trots op elkaar en willen dit samen beleven, omdat we zo goed van elkaar weten hoeveel bloed, zweet en tranen erin hebben gezeten om dit mee te mogen maken.”
Was voor mij samen met Roefs de beste aan NEC zijde met een dikke voldoende.
Won vrijwel al zijn duels en was in zijn passing een van de besten op het veld.
Het akkefietje met Kento op het eind was onnodig maar typeert wel zijn winnaarsmentaliteit.
Ik denk dat er aankomende zomer een mooie club voor hem komt .
Het akkefietje met Kento op het eind was onnodig maar typeert wel zijn winnaarsmentaliteit.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Winnaarsmentaliteit? Het is voor ons een goede back hoor. Maar hij is altijd wel de eerste waar ik me aan irriteer in zulke wedstrijden (rkc uit eerste helft, willem2 uit) Vind het allemaal maar slapjes vaak.Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 14:55Was voor mij samen met Roefs de beste aan NEC zijde met een dikke voldoende.
Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 14:55Was voor mij samen met Roefs de beste aan NEC zijde met een dikke voldoende.

niet mee eens....als je meer dan 40% van de wedstrijd speelt met 11 tegen tien man van een ploeg die onderin bungelt en je gaat dan op zo'n agressieve wijze min of meer de schuld leggen van het verlies of verhaal halen bij een 19-jarige speler die er 5 minuten voor tijd in komt dan ben je wat mij betreft best verkeerd bezig. Dan vind ik dat je het als trainer moet opnemen voor de benjamin tegen een ervaren speler en niet uitspreken dat ie zo'n opstootje best OK vindt. Er zijn heel wat spelers die dan na zo'n eerste helft en die 40% tegen 10 man, na afloop een grote bek verdienen maar niet Kento.
Curva schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:03niet mee eens....als je meer dan 40% van de wedstrijd speelt met 11 tegen tien man van een ploeg die onderin bungelt en je gaat dan op zo'n agressieve wijze min of meer de schuld leggen van het verlies of verhaal halen bij een 19-jarige speler die er 5 minuten voor tijd in komt dan ben je wat mij betreft best verkeerd bezig. Dan vind ik dat je het als trainer moet opnemen voor de benjamin tegen een ervaren speler en niet uitspreken dat ie zo'n opstootje best OK vindt. Er zijn heel wat spelers die dan na zo'n eerste helft en die 40% tegen 10 man, na afloop een grote bek verdienen maar niet Kento.

Hij zegt toch dat ie verkeerd bezig was? Lees dat artikel!E.B schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:07Curva schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:03niet mee eens....als je meer dan 40% van de wedstrijd speelt met 11 tegen tien man van een ploeg die onderin bungelt en je gaat dan op zo'n agressieve wijze min of meer de schuld leggen van het verlies of verhaal halen bij een 19-jarige speler die er 5 minuten voor tijd in komt dan ben je wat mij betreft best verkeerd bezig. Dan vind ik dat je het als trainer moet opnemen voor de benjamin tegen een ervaren speler en niet uitspreken dat ie zo'n opstootje best OK vindt. Er zijn heel wat spelers die dan na zo'n eerste helft en die 40% tegen 10 man, na afloop een grote bek verdienen maar niet Kento.![]()
![]()
Ik heb het over de reactie van Rogier Meijer op de actie van Verdonk.....en over het gedrag van Verdonk zeg ik dus hetzelfde als Verdonk zelf: dat ie verkeerd bezig was. Dus ik zou zeggen: lees het artikelmschr schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:33Hij zegt toch dat ie verkeerd bezig was? Lees dat artikel!E.B schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:07Curva schreef: ↑ma 10 feb 2025, 08:03niet mee eens....als je meer dan 40% van de wedstrijd speelt met 11 tegen tien man van een ploeg die onderin bungelt en je gaat dan op zo'n agressieve wijze min of meer de schuld leggen van het verlies of verhaal halen bij een 19-jarige speler die er 5 minuten voor tijd in komt dan ben je wat mij betreft best verkeerd bezig. Dan vind ik dat je het als trainer moet opnemen voor de benjamin tegen een ervaren speler en niet uitspreken dat ie zo'n opstootje best OK vindt. Er zijn heel wat spelers die dan na zo'n eerste helft en die 40% tegen 10 man, na afloop een grote bek verdienen maar niet Kento.![]()
![]()

Als spelers kwaad op elkaar zijn na een onnodige nederlaag, dan vind ik dat prima. Net als de trainer.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik ook. Het is allemaal veels te lief tegenwoordig.
Prima als ze elkaar de huid vol kafferen. Maar je houdt je tengels thuis, dat had Verdonk niet moeten doen, had hem op de training een keer over de knie gelegd.
Afijn, Verdonk erkent zijn fout.
En door.
- Super-Simr
- Contacteer:
Wanneer je een goede wedstrijd hebt gespeeld en/of het snot voor de ogen hebt gewerkt dan mag je wat zeggen over anderen, maar zaterdag had Verdonk heel stil naar de kleedkamer moeten lopen....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Maar Verdonk was niet boos om een onnodige nederlaag, hij was boos dat de bal niet gegeven werd. En leuk dat Meijer het af doet met dat het prima is. Als je in meerdere uitwedstrijden zo slap voor de dag komt en dan na zaterdag met zulke teksten komt:
Dan hoor ik liever een Meijer zeggen dat hij zijn vuur en frustratie tijdens de wedstrijd had moeten gebruiken toen ze weer eens aan het verzaken waren. Zelfs in blessuretijd leek het nergens op. De hele winterstop hadden ze hier al mee aan de slag gekund. Na NAC uit al. Dus leuk de frustraties van Verdonk, hij is gewoon onderdeel van het gezapig spel. Ga daar maar wat mee doen, als team. In het kader van beter laat dan nooit.,,Groningen speelde vanaf de eerste minuut super agressief en daarin konden wij niet meekomen”, zei NEC-trainer Rogier Meijer. ,,We konden dat in het eerste uur niet oplossen, omdat we te veel duels verloren en de bal vaak snel kwijt waren. Dan kom je nooit echt lekker in de wedstrijd. We zullen daar met elkaar mee aan de slag moeten, want tegen ploegen die er zo bovenop zitten als Groningen wordt er iets anders van ons gevraagd.”
Nog een die achterstevoren heeft zitten kijken.Super-Simr schreef: ↑ma 10 feb 2025, 11:44Wanneer je een goede wedstrijd hebt gespeeld en/of het snot voor de ogen hebt gewerkt dan mag je wat zeggen over anderen, maar zaterdag had Verdonk heel stil naar de kleedkamer moeten lopen....
Verdonk won al zijn persoonlijke duels, was geweldig in zijn passing en was aanvallend een extra wapen.
Sorry hoor, maar ik kan dit slecht verwerken. Dit moet je toch zien als je de wedstrijd kijkt!
Hij was man van de wedstrijd in cijfer: 8.6
Even naar onderen scrollen naar 'Topstatistieken'.
Als je Verdonk aantikt kan je nagenieten van zijn geweldige cijfers.
https://www.fotmob.com/nl/matches/nec-n ... :tab=stats
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.