Calvin Verdonk
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Calvin Verdonk
Zijn agressiviteit op de bal is zo verschrikkelijk goed, dat brengt vuur in het team.speelde echt meesterlijk.
Meester set van Rogier om hem te prikkelen?
#inrogierwetrust.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Eens!De Kletskop schreef: ↑zo 03 nov 2024, 18:31Zijn agressiviteit op de bal is zo verschrikkelijk goed, dat brengt vuur in het team.speelde echt meesterlijk.
En in het centrum prima opbouw.DJTEEF! schreef: ↑zo 03 nov 2024, 19:10Eens!De Kletskop schreef: ↑zo 03 nov 2024, 18:31Zijn agressiviteit op de bal is zo verschrikkelijk goed, dat brengt vuur in het team.speelde echt meesterlijk.
Ik vond het samenspel met Ouwejan en Sano echt geniaal in balbezit, daar wist Groningen echt geen raad mee de 2e helft.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Die verovering en pass op Hansen voorafgaand aan de 4-0 is echt razend knap.
Die verovering maakt me eerlijk gezegd geen snars uit.... daar hebben we wel wat leuke verdedigers voor. Met dit team kijk ik vooral wat hij aan de bal doet. En dat was, in de as, in deze pot bere-sterk. Je merkte tweede helft niet eens meer dat Sandler weg was. Is btw ook de eerste keer dat Meijer met dit duo speelde, iets wat vele (muv Mischr.... Verdonk kan niet koppen), al weken zeggen.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 03 nov 2024, 20:21Die verovering en pass op Hansen voorafgaand aan de 4-0 is echt razend knap.
-
- Contacteer:
Juist die onderschepping is typisch Verdonk; agressief en risicovol vooruit verdedigen.Polleke schreef: ↑zo 03 nov 2024, 22:03Die verovering maakt me eerlijk gezegd geen snars uit.... daar hebben we wel wat leuke verdedigers voor. Met dit team kijk ik vooral wat hij aan de bal doet. En dat was, in de as, in deze pot bere-sterk. Je merkte tweede helft niet eens meer dat Sandler weg was. Is btw ook de eerste keer dat Meijer met dit duo speelde, iets wat vele (muv Mischr.... Verdonk kan niet koppen), al weken zeggen.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 03 nov 2024, 20:21Die verovering en pass op Hansen voorafgaand aan de 4-0 is echt razend knap.
Ouwejan is geen ballenafpakker, kijk maar eens naar de techniek van Verdonk, continue op de voorvoeten en pure concentratie op de bal bij de tegenstander en op het juiste moment toeslaan. Heerlijk.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 03 nov 2024, 22:21Juist die onderschepping is typisch Verdonk; agressief en risicovol vooruit verdedigen.Polleke schreef: ↑zo 03 nov 2024, 22:03Die verovering maakt me eerlijk gezegd geen snars uit.... daar hebben we wel wat leuke verdedigers voor. Met dit team kijk ik vooral wat hij aan de bal doet. En dat was, in de as, in deze pot bere-sterk. Je merkte tweede helft niet eens meer dat Sandler weg was. Is btw ook de eerste keer dat Meijer met dit duo speelde, iets wat vele (muv Mischr.... Verdonk kan niet koppen), al weken zeggen.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 03 nov 2024, 20:21Die verovering en pass op Hansen voorafgaand aan de 4-0 is echt razend knap.
Ik ben groot supporter van Verdonk! Linksback of CV, hij kan het allebei goed. Fel, snelheid en na Sandler de speler met zo’n geweldig inzicht en trap. Speelde echt subliem gisteren.
Wat een topper! Ook dat interview na de wedstrijd, heel realistisch en eerlijk.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik heb het interview nog niet gezien. En vind het echt wel een prima back voor ons hoor. Maar gister in de eerste helft deed echt alles (op de bal op Sontje na) verkeerd. Was echt zeldzaam slecht.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik moet zo lachen om zijn tandjes.
Raar, ik vond hem juist één van de beste. Fel in de duels en met veel druk naar voren.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 10:01Ik heb het interview nog niet gezien. En vind het echt wel een prima back voor ons hoor. Maar gister in de eerste helft deed echt alles (op de bal op Sontje na) verkeerd. Was echt zeldzaam slecht.
Gerard Joling is er jaloers op..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Gijscoman schreef: ↑zo 10 nov 2024, 14:18Eens. Het is gewoon echt voor ons een hele hele goede back. Blij dat hij nog even bij ons blijft.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 10:01Ik heb het interview nog niet gezien. En vind het echt wel een prima back voor ons hoor. Maar gister in de eerste helft deed echt alles (op de bal op Sontje na) verkeerd. Was echt zeldzaam slecht.
Raar, ik vond hem juist één van de beste. Fel in de duels en met veel druk naar voren.
beeros schreef: ↑zo 10 nov 2024, 14:53Gijscoman schreef: ↑zo 10 nov 2024, 14:18Eens. Het is gewoon echt voor ons een hele hele goede back. Blij dat hij nog even bij ons blijft.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 10:01Ik heb het interview nog niet gezien. En vind het echt wel een prima back voor ons hoor. Maar gister in de eerste helft deed echt alles (op de bal op Sontje na) verkeerd. Was echt zeldzaam slecht.
Raar, ik vond hem juist één van de beste. Fel in de duels en met veel druk naar voren.
Ik ook. Voor ons een hele goede back.
....en een hoofdrol bij de 2-0
Heerlijke speler, inzet, techniek, goede pass.
Gaan we nog jaren plezier aan beleven.
#incarloswetrust
Alleen jammer dat ie waarschijnlijk zondag de wedstrijd van vandaag nog voelt....bahbah wat een werk heeft die verricht
Gelukkig nu minder reizen dan vorige keer met Bahrain en China, laten we hopen dat hij er weer staat zondag.
The Silent Warrior