Je moet helemaal niks. Als er niet fatsoenlijk betaald wordt dan speelt hij hier nog een jaar en kan hij transfervrij cashen. Tenzij er een clausule is uiteraard, maar hier heb ik nog niks over vernomen.
Calvin Verdonk
Re: Calvin Verdonk
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Waarom wil iedereen dan dat hij blijft?
FF keihard: hij kan CV spelen en linksback. Heeft scorend vermogen, ofwel een goede vrije trap. In tegenstelling tot veel van 'onze talenten' staat hij er in elke wedstrijd, ook tegen de topclubs. Hij heeft echt een visitekaartje afgeleverd. Amper geblesseerd, goede kop. Een multi-inzetbare speler van zijn leeftijd.
Verdonk heeft een enorm groot nadeel: hij heeft nog maar een een-jarig contract. Dat heeft Proper ook (en daar verwacht iedereen miljoenen voor).
Ik zeg niet dat we hier een toptransfer voor krijgen, maar ik denk dat hij ruim 1 misschien wel 2 miljoen waard is. En als het minder wordt (en dat is puur afhankelijk van de lengte van zijn contract), dan met een fiks doorverkooppercentage.
Er is geen mens hier die niet graag had gezien dat hij had bijgetekend: dat is een enorm signaal. Ik denk ook dat er niemand hier is die denkt dat hij geen stap omhoog kan.
En ja: ik zou hem laten gaan. Ik zou elke speler laten gaan in zijn laatste jaar van contract. Ik had er alles voor gegeven dat hij had bijgetekend, maar als hij dat niet doet... dan zijn de gedachtes al elders.
Omdat iedereen zijn kwaliteiten onderkent en het reëel is om in te schatten dat hij niet meer oplevert dan een paar ton, dan kan je hem dus beter dat jaar houden. Helemaal met de verwachting dat er veel andere sleutelspelers zullen vertrekken.Polleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:58Waarom wil iedereen dan dat hij blijft?
FF keihard: hij kan CV spelen en linksback. Heeft scorend vermogen, ofwel een goede vrije trap. In tegenstelling tot veel van 'onze talenten' staat hij er in elke wedstrijd, ook tegen de topclubs. Hij heeft echt een visitekaartje afgeleverd. Amper geblesseerd, goede kop. Een multi-inzetbare speler van zijn leeftijd.
Verdonk heeft een enorm groot nadeel: hij heeft nog maar een een-jarig contract. Dat heeft Proper ook (en daar verwacht iedereen miljoenen voor).
Ik zeg niet dat we hier een toptransfer voor krijgen, maar ik denk dat hij ruim 1 misschien wel 2 miljoen waard is. En als het minder wordt (en dat is puur afhankelijk van de lengte van zijn contract), dan met een fiks doorverkooppercentage.
Er is geen mens hier die niet graag had gezien dat hij had bijgetekend: dat is een enorm signaal. Ik denk ook dat er niemand hier is die denkt dat hij geen stap omhoog kan.
En ja: ik zou hem laten gaan. Ik zou elke speler laten gaan in zijn laatste jaar van contract. Ik had er alles voor gegeven dat hij had bijgetekend, maar als hij dat niet doet... dan zijn de gedachtes al elders.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Zijn sportieve waarde voor ons is hoger dan zn transferwaarde, ga daar maar vanuit.

Valt reuze mee, een linksback van 27 met nog 1 jaar contract daar krijg je doorgaans niet zoveel voor. Ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen met 7 ton ofzo.
Ik hoop alleen wel echt dat NEC niet denkt Baas te kunnen vastleggen als vaste linksback. Die kan echt alles behalve linksback spelen.
When Wilco talks, people listen!
Hij gaat meer opleveren dan 'een paar ton'. Als ik hierin fout zit: dan snap ik je helemaal.bertje schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:01Omdat iedereen zijn kwaliteiten onderkent en het reëel is om in te schatten dat hij niet meer oplevert dan een paar ton, dan kan je hem dus beter dat jaar houden. Helemaal met de verwachting dat er veel andere sleutelspelers zullen vertrekken.Polleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:58Waarom wil iedereen dan dat hij blijft?
Dat bedrag zal hij inderdaad voor ons waard zijn. Voor minder dan dat ga je waarschijnlijk geen vergelijkbare vervanger krijgen. Dat bedrag gaat alleen echter echt niet zomaar afgetikt worden voor een LB van zijn leeftijd met een eenjarig contract. Dat is de reden dat ik hem nog een jaar hier zou houden als NEC zijndePolleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:58Waarom wil iedereen dan dat hij blijft?
necnmgn schreef: ↑za 18 mei 2024, 07:30Dat bedrag zal hij inderdaad voor ons waard zijn. Voor minder dan dat ga je waarschijnlijk geen vergelijkbare vervanger krijgen. Dat bedrag gaat alleen echter echt niet zomaar afgetikt worden voor een LB van zijn leeftijd met een eenjarig contract. Dat is de reden dat ik hem nog een jaar hier zou houden als NEC zijndePolleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:58Waarom wil iedereen dan dat hij blijft?

-
- Contacteer:
mensen overschatten de transferwaarde van onze spelers. minimaal 6 miljoen voor Proper,dat soort ongein.
Ik verwacht nog steeds dat Sano en Roefs gaan knallen ,daar zit heel veel potentie in.
Dirk is niet in beste doen en kwam tegen de top ,nog, tekort.
Ik zou Verdonk gewoon houden,verwacht niet dat er heel veel betaald zal worden.
Gezien zijn uitlatingen nog niet zolang geleden denk ik dat er nu wel een club hele concrete interesse heeft getoond.
Verder eens met Gerard,aub geen Baas op die positie.
Ik verwacht nog steeds dat Sano en Roefs gaan knallen ,daar zit heel veel potentie in.
Dirk is niet in beste doen en kwam tegen de top ,nog, tekort.
Ik zou Verdonk gewoon houden,verwacht niet dat er heel veel betaald zal worden.
Gezien zijn uitlatingen nog niet zolang geleden denk ik dat er nu wel een club hele concrete interesse heeft getoond.
Verder eens met Gerard,aub geen Baas op die positie.
Youri Baas is slechts 21 jaartjes jong en zal nog genoeg kunnen groeien als LB, gun zo'n jongen de tijd om te rijpen.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:05Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Zijn sportieve waarde voor ons is hoger dan zn transferwaarde, ga daar maar vanuit.![]()
Valt reuze mee, een linksback van 27 met nog 1 jaar contract daar krijg je doorgaans niet zoveel voor.
Ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen met 7 ton ofzo.
Ik hoop alleen wel echt dat NEC niet denkt Baas te kunnen vastleggen als vaste linksback. Die kan echt alles behalve linksback spelen.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Baas is een typische ajax linksback.lekker aanvallen en domineren.dat kan hier niet en daardoor komt hij op die positie gewoon tekort.vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:04Youri Baas is slechts 21 jaartjes jong en zal nog genoeg kunnen groeien als LB, gun zo'n jongen de tijd om te rijpen.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:05Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Zijn sportieve waarde voor ons is hoger dan zn transferwaarde, ga daar maar vanuit.![]()
Valt reuze mee, een linksback van 27 met nog 1 jaar contract daar krijg je doorgaans niet zoveel voor.
Ontzettend jammer dat hij niet wil verlengen; echt een van de sterkhouders dit jaar.
Ik hoop dat ze 'm nog een jaar hier houden. Dan maat transfervrij de deur uit volgend jaar.
Ik hoop dat ze 'm nog een jaar hier houden. Dan maat transfervrij de deur uit volgend jaar.
2 jaar terug moest Bart van Rooy ook vertrekken en kijk nu eens, gun spelers eens de tijd om in hun rol te groeien.zoete aardbei schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:41Baas is een typische ajax linksback.lekker aanvallen en domineren.dat kan hier niet en daardoor komt hij op die positie gewoon tekort.vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:04Youri Baas is slechts 21 jaartjes jong en zal nog genoeg kunnen groeien als LB, gun zo'n jongen de tijd om te rijpen.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:05Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Alles komt goed !!
Van wie?vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 13:112 jaar terug moest Bart van Rooy ook vertrekken en kijk nu eens, gun spelers eens de tijd om in hun rol te groeien.zoete aardbei schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:41Baas is een typische ajax linksback.lekker aanvallen en domineren.dat kan hier niet en daardoor komt hij op die positie gewoon tekort.vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:04Youri Baas is slechts 21 jaartjes jong en zal nog genoeg kunnen groeien als LB, gun zo'n jongen de tijd om te rijpen.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:05Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Of dat ze hem een 2de of zelfs een 3de aanbieding doen, of misschien vind die wel geen leuke club.
Jammer dit, in 2 periodes toch aardig lang bij de club gezeten. Prima voetballer.

Van notoire nuilers en roeptoeters, de namen mag jezelf bedenken.Polleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 13:37Van wie?vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 13:112 jaar terug moest Bart van Rooy ook vertrekken en kijk nu eens, gun spelers eens de tijd om in hun rol te groeien.zoete aardbei schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:41Baas is een typische ajax linksback.lekker aanvallen en domineren.dat kan hier niet en daardoor komt hij op die positie gewoon tekort.vak Oost schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:04Youri Baas is slechts 21 jaartjes jong en zal nog genoeg kunnen groeien als LB, gun zo'n jongen de tijd om te rijpen.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:05Bottendaal schreef: ↑vr 17 mei 2024, 22:46
Ik denk dat jij behoorlijk overschat wat de transferwaarde is van deze jongen.
Alles komt goed !!
Zou je hem wel moeten verkopen? Heb je er niet meer aan om hem te behouden en jammer dat hij dan gratis de deur uit loopt?
Ja, en misschien bedenkt hij zich nog gedurende het jaar.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Misschien denk ik te positief.. maar ik denk dat hij NEC nog een bedrag gunt en daarom echt deze zomer weg wilt.
Helaas denk je te romantisch, gunnen bestaat in hedendaagse voetbal niet, anders hadden Bart en Proper wel met 3 jaar verlengd en niet met 2 jaar.Sjoerdbemmel schreef: ↑za 18 mei 2024, 18:24Misschien denk ik te positief.. maar ik denk dat hij NEC nog een bedrag gunt en daarom echt deze zomer weg wilt.
Verdonk heeft aangegeven dat hij zijn beslissing ook deels liet afhangen van de beslissingen van anderen. Als hij zo duidelijk een 'vertrekwens' aangeeft, dan kunnen we er misschien ook wel vanuit gaan dat Van Rooij, Proper en Sandler niet open staan voor een contractverlenging.
En ik ben het dan eens dat je die gasten dan moet laten gaan. Niet alleen om de inkomsten, maar ook omdat ze never de nooit ultiem gemotiveerd zijn komend seizoen.
Ik roep dit al maanden: dit wordt misschien wel de moeilijkste transferzomer van NEC ooit.
Dat ligt er vooral aan hoe NEC er mee omgaat. Stel al die spelers zouden niet willen verlengen. Kan je er ook voor kiezen om bij interesse alleen Proper en van Rooij te laten gaan. Sandler heeft incl. cluboptie nog 2 jaar contract en Verdonk laat je dan na komend seizoen transfervrij vertrekken. Met de verkoop van Mattsson is de noodzaak om te moeten verkopen er natuurlijk een stuk minder.Polleke schreef: ↑zo 19 mei 2024, 03:12Verdonk heeft aangegeven dat hij zijn beslissing ook deels liet afhangen van de beslissingen van anderen. Als hij zo duidelijk een 'vertrekwens' aangeeft, dan kunnen we er misschien ook wel vanuit gaan dat Van Rooij, Proper en Sandler niet open staan voor een contractverlenging.
En ik ben het dan eens dat je die gasten dan moet laten gaan. Niet alleen om de inkomsten, maar ook omdat ze never de nooit ultiem gemotiveerd zijn komend seizoen.
Ik roep dit al maanden: dit wordt misschien wel de moeilijkste transferzomer van NEC ooit.
Die zijn ook het laatste jaar gemotiveerd, als ze een slecht jaar spelen komen de goede aanbiedingen/clubs ook niet.Polleke schreef: ↑zo 19 mei 2024, 03:12Verdonk heeft aangegeven dat hij zijn beslissing ook deels liet afhangen van de beslissingen van anderen. Als hij zo duidelijk een 'vertrekwens' aangeeft, dan kunnen we er misschien ook wel vanuit gaan dat Van Rooij, Proper en Sandler niet open staan voor een contractverlenging.
Johnny schreef: ↑zo 19 mei 2024, 06:19Die zijn ook het laatste jaar gemotiveerd, als ze een slecht jaar spelen komen de goede aanbiedingen/clubs ook niet.Polleke schreef: ↑zo 19 mei 2024, 03:12Verdonk heeft aangegeven dat hij zijn beslissing ook deels liet afhangen van de beslissingen van anderen. Als hij zo duidelijk een 'vertrekwens' aangeeft, dan kunnen we er misschien ook wel vanuit gaan dat Van Rooij, Proper en Sandler niet open staan voor een contractverlenging.

- Keizerstad1994
- Contacteer:
Exact, je kan het je echt niet permitteren om ze alle vier te laten gaan. Proper verkopen prima, dan heb je je jaarlijkse miljoenentransfer binnen. Daarnaast een van de backs verkopen ook goed. Kan je Sandler daarentegen niet houden dan Proper niet verkopen.necnmgn schreef: ↑zo 19 mei 2024, 05:46Dat ligt er vooral aan hoe NEC er mee omgaat. Stel al die spelers zouden niet willen verlengen. Kan je er ook voor kiezen om bij interesse alleen Proper en van Rooij te laten gaan. Sandler heeft incl. cluboptie nog 2 jaar contract en Verdonk laat je dan na komend seizoen transfervrij vertrekken. Met de verkoop van Mattsson is de noodzaak om te moeten verkopen er natuurlijk een stuk minder.Polleke schreef: ↑zo 19 mei 2024, 03:12Verdonk heeft aangegeven dat hij zijn beslissing ook deels liet afhangen van de beslissingen van anderen. Als hij zo duidelijk een 'vertrekwens' aangeeft, dan kunnen we er misschien ook wel vanuit gaan dat Van Rooij, Proper en Sandler niet open staan voor een contractverlenging.
'Justice knows every mans number'