Anass Achahbar

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Kanchelskis
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Kanchelskis » do 04 apr 2019, 10:17

bertje schreef:
do 04 apr 2019, 10:04
De Kletskop schreef:
do 04 apr 2019, 09:08
zuurpruim schreef:
do 04 apr 2019, 08:42
Legendario schreef:
do 04 apr 2019, 00:00
zuurpruim schreef:
wo 03 apr 2019, 19:13
Legendario schreef:
wo 03 apr 2019, 17:14

En een werknemer kan zelf bepalen of hij wil werken of niet?
Natuurlijk niet maar het zoveelste conflict met hem,daar ben je ook wel klaar mee.het is nog even de rit uitzitten en dan houdoe en bedankt
En dan zit je een half seizoen uit in plaats van te zeggen: He, we hebben toch al niet veel geld. Hij wil niet werken voor zijn geld. Goh, misschien kunnen we dan eens kijken of we van hem af kunnen komen.
Daar hebben ze wel naar gekeken hoor,volgens mij hebben ze ook alsnog geprobeerd hem naar Zwolle terug te sturen maar die wilde daar niet aan.Kijk,ik ben fan van de voetballer Achahbar maar zijn mentaliteit is bedroevend,het is bij iedere club raak.Ik hoop gewoon niet dat over een week De Groot of Bogers met een lulverhaal komen dat Anass nu echt stappen aan het maken is.In deze moet je Jack nu geen trap na geven en Anass terughalen.Laten we hopen dat het niet gebeurt.
:withstupid:
:withstupid: Doodzonde. Die jongen gaat zich later wel achter zijn oren krabben wat hij met zijn carrière heeft gedaan. Hij heeft ooit in zijn eentje PSV over de knie heen gelegd, volgend jaar speelt hij bij max RKC..
Is wel de nr 7 van de KKD, zit nu bij de nr 14 :crazy:

Plaats reactie