Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door DJTEEF! »

bbq schreef:
vr 18 jan 2019, 10:16
Minder minder
Onruststokers?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door DJTEEF! »

Pol schreef:
vr 18 jan 2019, 10:14
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 10:10
Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 09:38
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
waarom zou je tegen de trainer in het berbers praten in de kleedkamer?
Maar zou het gebruik van Berbers überhaupt er al niet op duiden dat ze met elkaar spraken?
DJTEEF! schreef:
vr 18 jan 2019, 09:42
Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 09:38
bertje schreef:
vr 18 jan 2019, 09:05
Ochjee, dat was natuurlijk ook nog niet uitgelekt :zzz:
ik hoor het nu voor het eerst....(wellicht heb ik onder een steen geleefd)
Jip. Maar dat doet iedereen weleens. Zo vond ik recent uit dat horeca staat voor hotel, restaurant, café. En dat je met een blikopener in de zijkant van een blik moet snijden, niet in de bovenkant, dat ook.
Wat?!
Veel interessantere discussie dan deze pannenkoek, die zo snel mogelijk terug naar Zwolle moet (waar ze m ook niet motten).

Nee! Was een hype op Twitter maar de ouderwetse bovenkant manier is veel praktischer, zeker als je het blik wil bewaren. De scherpe randjes blijven.
Als je het blik wilt bewaren misschien wel, anders niet: als je in de zijkant snijdt, kan je de bovenkant er zo af tillen en hoef je niet met je vingers het rondje in je bonen te drukken en is het risico op sneetjes kleiner.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Waarschijnlijk hebben ze geroepen,'Allah zal je straffen'. Nou als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren door de profeet stem ik de rest van mijn leven op DENK,hahaha!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
vr 18 jan 2019, 10:40
Pol schreef:
vr 18 jan 2019, 10:14
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 10:10
Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 09:38
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
waarom zou je tegen de trainer in het berbers praten in de kleedkamer?
Maar zou het gebruik van Berbers überhaupt er al niet op duiden dat ze met elkaar spraken?
DJTEEF! schreef:
vr 18 jan 2019, 09:42
Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 09:38
bertje schreef:
vr 18 jan 2019, 09:05
Ochjee, dat was natuurlijk ook nog niet uitgelekt :zzz:
ik hoor het nu voor het eerst....(wellicht heb ik onder een steen geleefd)
Jip. Maar dat doet iedereen weleens. Zo vond ik recent uit dat horeca staat voor hotel, restaurant, café. En dat je met een blikopener in de zijkant van een blik moet snijden, niet in de bovenkant, dat ook.
Wat?!
Veel interessantere discussie dan deze pannenkoek, die zo snel mogelijk terug naar Zwolle moet (waar ze m ook niet motten).

Nee! Was een hype op Twitter maar de ouderwetse bovenkant manier is veel praktischer, zeker als je het blik wil bewaren. De scherpe randjes blijven.
Als je het blik wilt bewaren misschien wel, anders niet: als je in de zijkant snijdt, kan je de bovenkant er zo af tillen en hoef je niet met je vingers het rondje in je bonen te drukken en is het risico op sneetjes kleiner.
Binnenkort koken met DJ Teef op NEC Tv?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Ze zullen ongetwijfeld schuimbekkend van woede voor hem hebben gestaan.Ik denk niet dat ze gezegd hebben,'Jack we hebben vanmiddag geluncht bij Bikkels en het lamsvlees in de tajine was niet helemaal gaar en de couscous mag volgende keer ook wat langer gestoomd'.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12591
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Curva »

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door pjottr »

mij verbaasd bij Jack niets meer.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 11:01
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.
Lijkt mij dat het sowieso afspraak is dat ze dat niet met elkaar spreken in de kleedkamer, denk je niet. Gewoon een vorm van fatsoen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:
vr 18 jan 2019, 11:10
mij verbaasd bij Jack niets meer.
Nee maar bij Achahbar eigenlijk ook niet meer.Zo'n fantastische voetballer die overal maar niet wil slagen,echt heel jammer.Je kan er nu wel vanuit gaan dat die optie niet wordt gelicht aan het einde van het seizoen.En te duur voor nog een jaar KKD en veel teveel incidenten.En zo'n Darri voedt dat allemaal. Ze hadden Anass toch redelijk onder controle,Darri komt en het gezeik begint weer.En er waren bij NEC al zoveel twijfels over Darri maar meneer De Gier wilde het perse,nou je ziet het.En je zal zien,beide heren bieden straks hun excuses aan en staan weer vrolijk in de basis.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
vr 18 jan 2019, 11:17
pjottr schreef:
vr 18 jan 2019, 11:10
mij verbaasd bij Jack niets meer.
Nee maar bij Achahbar eigenlijk ook niet meer.Zo'n fantastische voetballer die overal maar niet wil slagen,echt heel jammer.Je kan er nu wel vanuit gaan dat die optie niet wordt gelicht aan het einde van het seizoen.En te duur voor nog een jaar KKD en veel teveel incidenten.En zo'n Darri voedt dat allemaal. Ze hadden Anass toch redelijk onder controle,Darri komt en het gezeik begint weer.En er waren bij NEC al zoveel twijfels over Darri maar meneer De Gier wilde het perse,nou je ziet het.En je zal zien,beide heren bieden straks hun excuses aan en staan weer vrolijk in de basis.
Die zitten vanaf maandag in de selectie, dat lees je tussen de regels door in de Gelderlander.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Napoleon »

Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 11:01
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.
Ik neem Achabar meer serieus dan De Gier.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b7bcc8ff/
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door nathan3gb »

Achahbar is de zwakke schakel. Is geen middenvelder en loopt de kantjes er vanaf. Bovendien is hij ± 10 kg te zwaar.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Anass Achahbar

Bericht door noviomagum »

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Zo zijn die gasten eenmaal heb er jaren zelf mee gevoetbald en de raarste dingen meegemaakt , anders om mag het niet want dan moet je een op een kritiek geven want anders zijn ze in hun trots aangetast , het is wat , je mag elkaar gerust wat zeggen maar doe dat dan wel zodat iedereen weet waar het over gaat

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Mark Ariaans »

nathan3gb schreef:
vr 18 jan 2019, 11:46
Achahbar is de zwakke schakel. Is geen middenvelder en loopt de kantjes er vanaf. Bovendien is hij ± 10 kg te zwaar.
Nou, vorig seizoen was Achahbar een van de weinigen die tot aan het eind toe ervoor bleef gaan. Darom valt zijn gesjok en zijn ogenschijnlijke fysiek me momenteel ook zo tegen.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door albatros »

Hij bleef deze zomer. Reden: niemand zit op deze splijtzwam te wachten. Hij heeft een pens van een bejaarde die elke dag een krat bier achterover slaat. Weg ermee.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7106
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door jetipo »

Mark Ariaans schreef:
vr 18 jan 2019, 13:11
nathan3gb schreef:
vr 18 jan 2019, 11:46
Achahbar is de zwakke schakel. Is geen middenvelder en loopt de kantjes er vanaf. Bovendien is hij ± 10 kg te zwaar.
Nou, vorig seizoen was Achahbar een van de weinigen die tot aan het eind toe ervoor bleef gaan. Darom valt zijn gesjok en zijn ogenschijnlijke fysiek me momenteel ook zo tegen.
Valt mij ook op. Waar komt dit recalcitrante gedrag (bij meer spelers, zie bv de trainingen) vandaan?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Anass Achahbar

Bericht door Kanchelskis »

Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Er is niet gescholden. Jack zei tegen Achabar: Word jij maar dunner. Toen zei Achabar terug: Word jij maar Gyros.

Afbeelding

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

nathan3gb schreef:
vr 18 jan 2019, 11:46
Achahbar is de zwakke schakel. Is geen middenvelder en loopt de kantjes er vanaf. Bovendien is hij ± 10 kg te zwaar.
Achahar is geen middenvelder (10) en geen centrumspits (9). Hij is een 9,5. Het probleem is het middenveld. Met Joey, die het niet 90 minuten kan volhouden, en Overtoom, die het loopvermogen van een peuter heeft, is een middenveld met Achahbar als aanvallende middenvelder totaal uit balans. Gooi Overtoom en Achahbar van het middenveld en de zaken nemen een gunstige wending.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 11:15
Curva schreef:
vr 18 jan 2019, 11:01
Gijscoman schreef:
vr 18 jan 2019, 09:25
Maar hoe weet De Gier dat er gescholden werd als het in een of ander dialect van het Berbers gedaan wordt?
Misschien heeft iemand van de aanwezigen die de taal machtig is dit verteld? Of sprak de intonatie en houding boekdelen....
Ik neem aan dat de Gier dit niet uit z'n mouw schudt vanwege een babbeltje onderling over wat hij zou gaan halen de Mc-Drive.
Lijkt mij dat het sowieso afspraak is dat ze dat niet met elkaar spreken in de kleedkamer, denk je niet. Gewoon een vorm van fatsoen.
:withstupid:

strike
Berichten: 24
Lid geworden op: do 25 aug 2011, 20:57
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door strike »

UPDATE 22/01

NEC is helemaal klaar met Anass Achahbar. De spits werd al uit de selectie gezet na een scheldkanonnade richting coach Jack de Gier, en nu willen de Nijmegenaren ook definitief van hem af. Die boodschap is ook doorgegeven aan PEC Zwolle, dat hem dit seizoen huurt. Daarom hebben de Zwollenaren Achahbar vervolgens aangeboden bij Sivasspor, zo melden diverse Turkse media. Het is dus goed mogelijk dat de voormalig speler van Feyenoord deze maand nog naar de nummer 9 van de Turkse Süper Lig trekt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

strike schreef:
di 22 jan 2019, 20:18
UPDATE 22/01

NEC is helemaal klaar met Anass Achahbar. De spits werd al uit de selectie gezet na een scheldkanonnade richting coach Jack de Gier, en nu willen de Nijmegenaren ook definitief van hem af. Die boodschap is ook doorgegeven aan PEC Zwolle, dat hem dit seizoen huurt. Daarom hebben de Zwollenaren Achahbar vervolgens aangeboden bij Sivasspor, zo melden diverse Turkse media. Het is dus goed mogelijk dat de voormalig speler van Feyenoord deze maand nog naar de nummer 9 van de Turkse Süper Lig trekt.
Verbaast mij niks,teveel incidenten bij ons.Hoop dat het ook voor Darri gaat gelden maar die zal Jack wel weer snel terughalen ,tis per slot van rekening zijn 'aankoop'.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12591
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Curva »

strike schreef:
di 22 jan 2019, 20:18
UPDATE 22/01

NEC is helemaal klaar met Anass Achahbar. De spits werd al uit de selectie gezet na een scheldkanonnade richting coach Jack de Gier, en nu willen de Nijmegenaren ook definitief van hem af. Die boodschap is ook doorgegeven aan PEC Zwolle, dat hem dit seizoen huurt. Daarom hebben de Zwollenaren Achahbar vervolgens aangeboden bij Sivasspor, zo melden diverse Turkse media. Het is dus goed mogelijk dat de voormalig speler van Feyenoord deze maand nog naar de nummer 9 van de Turkse Süper Lig trekt.
Hajuuuu

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door eniesee12 »

Ergens vind ik het wel jammer, achabar kan echt wel voetballen , en heeft bewezen goals te kunnen maken. Ze kunnen beter die darri eruit flikkeren!

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

eniesee12 schreef:
di 22 jan 2019, 21:20
Ergens vind ik het wel jammer, achabar kan echt wel voetballen , en heeft bewezen goals te kunnen maken. Ze kunnen beter die darri eruit flikkeren!
:withstupid:
Vooral jammer dat jongens als Achhabar en Darri met zoveel aangeboren talent alles te grabbel gooien door een instelling van niks.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12591
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Curva »

Nijmegen0413 schreef:
di 22 jan 2019, 21:35
eniesee12 schreef:
di 22 jan 2019, 21:20
Ergens vind ik het wel jammer, achabar kan echt wel voetballen , en heeft bewezen goals te kunnen maken. Ze kunnen beter die darri eruit flikkeren!
:withstupid:
Vooral jammer dat jongens als Achhabar en Darri met zoveel aangeboren talent alles te grabbel gooien door een instelling van niks.
Juustem, en dat werkt ook nog eens negatief door op medespelers.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tim Janssen en 10 gasten