Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

WijchenNEC schreef:
zo 29 apr 2018, 10:18
De beste man heeft toch gewoon opzichtig gefaald?
1. Van al zijn aankopen voldoen alleen Braken en Achabar enigzinds, verder vooral brandhout als Joppen gehaald. We teren puur op de spelers die al aanwezig waren.
2. Het drastisch verzwakken van de selectie tijdens de winterstop, een Larsson hadden we uitstekend kunnen gebruiken de laatste weken.
3. Het 'ontslaan' van de trainer waarmee je bovenaan staat.
4. Het aanstellen van een totaal onervaren vent ten faveure van de trainer die je met saai, doch effectief voetbal bovenaan heeft staan.

Ik ben er even klaar mee, hopen dat de spelers zich kunnen opladen voor de NC, maar ik ben er bang voor...
Ze hebben Larsson gehaald voor 5 ton,in de eredivisie,vervolgens speelt hij zelfs niet in de Juup en is hij 3e keus.
Dan komt er een bod van Norrkopping en dat is bijna hetzelfde als ze er voor hebben betaald.
De speler zelf ziet het ook niet meer zitten.
Dan vind ik een verkoop niet vreemd.
Voor de rest geef ik je volkomen gelijk.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Remco Oversier

Bericht door Kanchelskis »

Gegeven blijft wel dat er ook kritiek was toen Bogers aan het roer stond en de geluiden positief waren bij het aanstellen van Lijnders. Wellicht dat een enkeling toen maar gezegd heeft: Goh Oversier, zou je dit nu wel doen?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

De aanstelling van Bogers als hoofdcoach was een blunder, de aanstelling van Lijnders als hoofdcoach was een blunder en we mogen zo langzaamaan wel concluderen dat de selectie gewoon erg matig is. Er zijn er maar een paar die kunnen voetballen en uitegerekend zij zijn mentaal zwak.

Zo een Joppen en een Dijkstra; hoe is het in godesnaam mogelijk dat die betaald worden om te voetballen. Dat is zoiets als mij betalen voor modelwerk.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerher »

Een grotere fout dan het aanstellen van Lijnders, had Larson nooit mogen verkopen in de winterstop. Goh, wat mis ik die gozer. Zo makkelijk afgeschreven hier. Die had je prima kunnen gebruiken. Ging er ook altijd voor. Begon prima aan het seizoen, maar moest banken toen Braken werd gekocht. 10 x beter dan zo'n kneus van een Langil, ik bid God op m'n blote knieën dat die hier volgend seizoen niet meer is, en dus had je op rechts en in de spits betere opties gehad. Ze leren er geen moer van. Ook vorig jaar ging het in de winterstop mis. We zouden toch niet meer degraderen en dus lekker de hand op de knip. Heel verstandig. Toen kostte het je de degradatie en nu promotie. Wat is duurder?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gijscoman »

Gerher schreef:
zo 29 apr 2018, 11:54
Een grotere fout dan het aanstellen van Lijnders, had Larson nooit mogen verkopen in de winterstop. Goh, wat mis ik die gozer. Zo makkelijk afgeschreven hier. Die had je prima kunnen gebruiken. Ging er ook altijd voor. Begon prima aan het seizoen, maar moest banken toen Braken werd gekocht. 10 x beter dan zo'n kneus van een Langil, ik bid God op m'n blote knieën dat die hier volgend seizoen niet meer is, en dus had je op rechts en in de spits betere opties gehad. Ze leren er geen moer van. Ook vorig jaar ging het in de winterstop mis. We zouden toch niet meer degraderen en dus lekker de hand op de knip. Heel verstandig. Toen kostte het je de degradatie en nu promotie. Wat is duurder?
Alleen wilde Larsson niet op die positie spelen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

De grootste fout is het aanstellen van een AD als TD. Het aanstellen van Oversier is de grootste fout.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 11:55
Gerher schreef:
zo 29 apr 2018, 11:54
Een grotere fout dan het aanstellen van Lijnders, had Larson nooit mogen verkopen in de winterstop. Goh, wat mis ik die gozer. Zo makkelijk afgeschreven hier. Die had je prima kunnen gebruiken. Ging er ook altijd voor. Begon prima aan het seizoen, maar moest banken toen Braken werd gekocht. 10 x beter dan zo'n kneus van een Langil, ik bid God op m'n blote knieën dat die hier volgend seizoen niet meer is, en dus had je op rechts en in de spits betere opties gehad. Ze leren er geen moer van. Ook vorig jaar ging het in de winterstop mis. We zouden toch niet meer degraderen en dus lekker de hand op de knip. Heel verstandig. Toen kostte het je de degradatie en nu promotie. Wat is duurder?
Alleen wilde Larsson niet op die positie spelen.
Larsson wilde helemaal niet meer voor NEC spelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerher »

Dan had je een capabele vervanger moeten halen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Tiel schreef:
zo 29 apr 2018, 11:56
Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 11:55
Gerher schreef:
zo 29 apr 2018, 11:54
Een grotere fout dan het aanstellen van Lijnders, had Larson nooit mogen verkopen in de winterstop. Goh, wat mis ik die gozer. Zo makkelijk afgeschreven hier. Die had je prima kunnen gebruiken. Ging er ook altijd voor. Begon prima aan het seizoen, maar moest banken toen Braken werd gekocht. 10 x beter dan zo'n kneus van een Langil, ik bid God op m'n blote knieën dat die hier volgend seizoen niet meer is, en dus had je op rechts en in de spits betere opties gehad. Ze leren er geen moer van. Ook vorig jaar ging het in de winterstop mis. We zouden toch niet meer degraderen en dus lekker de hand op de knip. Heel verstandig. Toen kostte het je de degradatie en nu promotie. Wat is duurder?
Alleen wilde Larsson niet op die positie spelen.
Larsson wilde helemaal niet meer voor NEC spelen.
Die bleef van de zomer anders juist om voor z'n kansen te gaan. Werd vervolgens na direct 2 goals uit het team gehaald.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

WijchenNEC schreef:
zo 29 apr 2018, 10:18
1. Van al zijn aankopen voldoen alleen Braken en Achabar enigzinds, verder vooral brandhout als Joppen gehaald. We teren puur op de spelers die al aanwezig waren.
Waarvan de belangrijkste... Bikel... het hele jaar op de bank heeft gezeten.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Polleke »

Er is geen 'ze'. Ieder mens heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. We hebben twee mensen binnen de directie; Wilco van Schaik en Remco Oversier.

Wilco van Schaik:
Ik heb geen kritiek op deze man. Commercieel staat NEC er redelijk tot goed voor. Hij heeft een stadion-deal kunnen maken met de gemeente. Hij is overigens niet de baas van Remco Oversier. In het takenpakket wat hij heeft, denk ik dat NEC erg op de goede weg is.m

Remco Oversier:
Hij is de man waar de technische fouten liggen. Om te starten is hij zowel verantwoordelijk voor het samenstellen van de selectie als het aanstellen van de technische staf. Ter verdediging van hem: hij heeft weinig tijd gehad vóór dit seizoen. Maar je kan hem wel beoordelen op wat hij daarna doet. Een beoogd assistent voor de groep zetten als hoofdtrainer. Een aankoopbeleid waarbij hij meerdere spelers heeft aangetrokken. Een aantal waren goed (Braken, Anass, mogelijk vd Pavert), meesten waren echter middelmatig of niet een directe versterking. Positief daarentegen is de doorstroom van enkele jeugdspelers. Al moet je je afvragen of hij daar verantwoordelijk voor is, want het zegt ook wat als jeugdspelers beter zijn dan de door hem aangetrokken versterking. Dan staat NEC bovenaan (weliswaar met vaak on-ongelijk slecht voetbal) en stelt hij in de winterstop Pep aan. Een jonge, idealistische, zeer onervaren gast die denkt alles in een groep te kunnen trainen... en dat bij een club die onder grote promotiedruk staat en met een zeer kritische supportersachterban. Er worden spelers verkocht en niks erbij gehaald, terwijl de onbalans in de selectie toen al goed zichtbaar was.

Voor een eerste jaar als TD is dit keuze op keuze die, misschien voor hem logisch en 'goed voor ons lange termijnplan' is de club en de prestaties aanwijsbaar hebben geschaad dit seizoen. En ik zie hem geen enkele vorm van verantwoording pakken, uitleg geven. Ik heb nog liever dat hij Pep ontslaat en zegt: ik zat fout, dan dat hij net doet of dit een gepland is iets in zijn meerjarenplan'.

Trainer Pep:
Een typische gast. Ik ken er eerlijk gezegd 100 van deze mannen in het amateurvoetbal waar ik tot voor kort mijn hobby had. Passievolle, idealistische mannen die werkelijk denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden. Dat je alles erin kan trainen, dat de rol van een trainer belangrijk is hierin. De rol van de trainer is echter met name belangrijk in het neerzetten van de poppetjes, het kiezen van een wedstrijdtactiek die bij de ploeg past en het zorgen van een goede sfeer. En daarin faalt hij wanhopig. NEC is geen jeugdteam: je hoeft deze ploeg niet wat 'te leren'. In het profvoetbal kan je 'geen team meer bouwen'. Een aanvallende tactiek, voor een ploeg die een zwakke verdediging heeft én maar één spits die in de 16 kan spelen. Dan ben je niet geschikt voor je functie. Je bent er niet klaar voor in ieder geval. Het feit dat hij voor de camera alleen maar dingen zegt die menigeen domweg niet snapt, of niet kloppen met de feiten helpt ook niet. Feit is: je begint je snel aan hem te ergeren omdat hij niet eerlijk is en koppig blijft vasthouden aan zijn visie.

Eigenlijk kan je stellen dat vooral Oversier op alle fronten heeft gefaald. Misschien ook wel de reden dat hij nu al weken zo buiten de pers blijft. Want ineens staat van Schaik voor de camera. De selectie was niet goed, zijn personeelsbeleid niet. Als je achteraf moet evalueren: dan kan je dat nu allemaal al stellen. of je nu wel of niet promoveert via de nacompetitie (iets wat we zeker gaan doen als je nu een ervaren man voor die groep zet, onder Pep is dit echter kansloos. Eredivisieclubs zijn veel slimmer in het veld).

Ik denk dat het tijd wordt dat de RvC ook eens met een statement komt.... in ieder geval intern.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gijscoman »

Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 13:21
WijchenNEC schreef:
zo 29 apr 2018, 10:18
1. Van al zijn aankopen voldoen alleen Braken en Achabar enigzinds, verder vooral brandhout als Joppen gehaald. We teren puur op de spelers die al aanwezig waren.
Waarvan de belangrijkste... Bikel... het hele jaar op de bank heeft gezeten.
Bikel als de belangrijkste speler die we behouden hebben?

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen. Groeneveld en Breinburg zijn dit seizoen heel belangrijk geweest. En als we dan toch een verlosser in de selectie willen zoeken, wiens afwezigheid heeft geleid tot het niet kampioen worden, noem dan Rayhi.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 13:29

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen.
Dat bepaal ik zelf als je het niet erg vindt. Ik ben het hele jaar al van mening dat Bikel de ontbrekende schakel tussen de verdediging en de aanval is. Nu het te laat is roept ineens iedereen inclusief Jan Sommersdijk het. Bogers en Lijnders hebben hem het hele jaar op de bank gehouden, dus nu niet gaan lopen zeiken, want ze hebben het over zichzelf afgeroepen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 13:39
Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 13:29

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen.
Dat bepaal ik zelf als je het niet erg vindt. Ik ben het hele jaar al van mening dat Bikel de ontbrekende schakel tussen de verdediging en de aanval is. Nu het te laat is roept ineens iedereen inclusief Jan Sommersdijk het. Bogers en Lijnders hebben hem het hele jaar op de bank gehouden, dus nu niet gaan lopen zeiken, want ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
?? Jij bent de enige die ergens om zeikt. EN andere mogen niet zeiken omdat jij het het hele jaar al roept. Wie ben jij dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zo 29 apr 2018, 14:01
Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 13:39
Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 13:29

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen.
Dat bepaal ik zelf als je het niet erg vindt. Ik ben het hele jaar al van mening dat Bikel de ontbrekende schakel tussen de verdediging en de aanval is. Nu het te laat is roept ineens iedereen inclusief Jan Sommersdijk het. Bogers en Lijnders hebben hem het hele jaar op de bank gehouden, dus nu niet gaan lopen zeiken, want ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
?? Jij bent de enige die ergens om zeikt. EN andere mogen niet zeiken omdat jij het het hele jaar al roept. Wie ben jij dan?
Juul

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 13:39
Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 13:29

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen.
Dat bepaal ik zelf als je het niet erg vindt. Ik ben het hele jaar al van mening dat Bikel de ontbrekende schakel tussen de verdediging en de aanval is. Nu het te laat is roept ineens iedereen inclusief Jan Sommersdijk het. Bogers en Lijnders hebben hem het hele jaar op de bank gehouden, dus nu niet gaan lopen zeiken, want ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
Dat jij iets vindt en dat Jan Sommerdijk het een keer noemt, betekent natuurlijk niet dat je gelijk hebt. Dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
zo 29 apr 2018, 11:56
De grootste fout is het aanstellen van een AD als TD. Het aanstellen van Oversier is de grootste fout.
Lees ik dit nou in een post van jou?
Het hele seizoen als ik dit schreef werd ik verguist als azijnzeiker, negatieveling.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:
zo 29 apr 2018, 14:45
Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 13:39
Gijscoman schreef:
zo 29 apr 2018, 13:29

Dat je Bikel graag vaker had willen zien spelen begrijp ik en deel ik, zelfs wanneer het feit dat hij bij meerdere trainers geen basisplaats heeft gehad enige twijfel veroorzaakt. Maar we moeten Bikel ook niet tot de verlosser verheffen.
Dat bepaal ik zelf als je het niet erg vindt. Ik ben het hele jaar al van mening dat Bikel de ontbrekende schakel tussen de verdediging en de aanval is. Nu het te laat is roept ineens iedereen inclusief Jan Sommersdijk het. Bogers en Lijnders hebben hem het hele jaar op de bank gehouden, dus nu niet gaan lopen zeiken, want ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
Dat jij iets vindt en dat Jan Sommerdijk het een keer noemt, betekent natuurlijk niet dat je gelijk hebt. Dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.
Wat we wel weten is dat alle overige keuzes op het middenveld hebben bijgedragen aan dit enorme fiasco...dus Juul staat weldegelijk al het hele seizoen aan de juiste kant.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
zo 29 apr 2018, 16:15
Tiel schreef:
zo 29 apr 2018, 11:56
De grootste fout is het aanstellen van een AD als TD. Het aanstellen van Oversier is de grootste fout.
Lees ik dit nou in een post van jou?
Het hele seizoen als ik dit schreef werd ik verguist als azijnzeiker, negatieveling.
Dat had en heeft helemaal niets met dit te maken, dat vind ik sowieso :biggrin: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

DJTEEF! schreef:
zo 29 apr 2018, 14:45
Dat jij iets vindt en dat Jan Sommerdijk het een keer noemt, betekent natuurlijk niet dat je gelijk hebt. Dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.
Natuurlijk, maar dat geldt ook voor Gijscoman en zijn opmerking over Bikel.

De beste prestatie van NEC de afgelopen twee jaar was de 3-1 overwinning op Feyenoord, met een basisplaats voor Bikel. Wat ik dan niet snap is dat hij ineens kwaliteiten te kort zou komen voor FC Dordrecht, FC Oss en Helmond Sport. Maar goed ook dat is maar een mening.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 16:36
DJTEEF! schreef:
zo 29 apr 2018, 14:45
Dat jij iets vindt en dat Jan Sommerdijk het een keer noemt, betekent natuurlijk niet dat je gelijk hebt. Dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.
Natuurlijk, maar dat geldt ook voor Gijscoman en zijn opmerking over Bikel.

De beste prestatie van NEC de afgelopen twee jaar was de 3-1 overwinning op Feyenoord, met een basisplaats voor Bikel. Wat ik dan niet snap is dat hij ineens kwaliteiten te kort zou komen voor FC Dordrecht, FC Oss en Helmond Sport. Maar goed ook dat is maar een mening.
Als je de tegenstander wil opjagen, heb je meer aan Bikel dan aan Dijkstra. Maar Bikel mist leiderschap en voetbalinzicht.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
zo 29 apr 2018, 16:36
DJTEEF! schreef:
zo 29 apr 2018, 14:45
Dat jij iets vindt en dat Jan Sommerdijk het een keer noemt, betekent natuurlijk niet dat je gelijk hebt. Dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.
Natuurlijk, maar dat geldt ook voor Gijscoman en zijn opmerking over Bikel.

De beste prestatie van NEC de afgelopen twee jaar was de 3-1 overwinning op Feyenoord, met een basisplaats voor Bikel. Wat ik dan niet snap is dat hij ineens kwaliteiten te kort zou komen voor FC Dordrecht, FC Oss en Helmond Sport. Maar goed ook dat is maar een mening.
Ik snap ook niet waarom Bikel uit beeld is geraakt. In zijn eerste half jaar in de Eredivisie was hij fenomenaal. Op basis daarvan kan hij, denk ik, niet slechter zijn dan Dijkstra. Maar we kunnen er niet in kijken.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Nummer 9 »

Ik hoorde voorafgaand aan het seizoen de beste man zeggen dat hij absoluut geen huurspelers wilde halen tenzij het echt niet anders kan. Nu hebben we er vier waarvan er geen enkele een toegevoegde waarde is. De enige die nog net een voldoende haalt is Achabar, maar vd Pavert, Verdonk en vooral Schuurman scoren duidelijk een onvoldoende. Daarin heeft hij alleen al gefaald. Tel daarop nog het geen trainer kunnen vinden voor de start van het seizoen, plus een onervaren clown aanstellen in de winterstop en nog spelers in de winterstop laten gaan en niets terughalen en je ziet dat deze nog erger gefaald heeft dan Pep. En dan tel ik het halen van pure middelmaat Jupiler League als Langil, Dijkstra en Braken nog geen eens mee. Kortom: deze man is compleet incompetent in de functie die hij op dit moment vervult. Wellicht is het een uitstekend algemeen directeur, maar daar kan ik hem niet op beoordelen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door GIJS »

Nummer 9 schreef:
zo 29 apr 2018, 16:46
Ik hoorde voorafgaand aan het seizoen de beste man zeggen dat hij absoluut geen huurspelers wilde halen tenzij het echt niet anders kan. Nu hebben we er vier waarvan er geen enkele een toegevoegde waarde is. De enige die nog net een voldoende haalt is Achabar, maar vd Pavert, Verdonk en vooral Schuurman scoren duidelijk een onvoldoende. Daarin heeft hij alleen al gefaald. Tel daarop nog het geen trainer kunnen vinden voor de start van het seizoen, plus een onervaren clown aanstellen in de winterstop en nog spelers in de winterstop laten gaan en niets terughalen en je ziet dat deze nog erger gefaald heeft dan Pep. En dan tel ik het halen van pure middelmaat Jupiler League als Langil, Dijkstra en Braken nog geen eens mee. Kortom: deze man is compleet incompetent in de functie die hij op dit moment vervult. Wellicht is het een uitstekend algemeen directeur, maar daar kan ik hem niet op beoordelen.
Spelers laten gaan in de winterstop was de wens van de spelers zelf (het zijn geen slaven) en verder was de selectie toch al te groot. Dus ook het salarisgebouw dreigde in te storten, Wel weten waar je het over hebt. Zomaar zaken roepen is niet netjes

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Nummer 9 »

GIJS schreef:
zo 29 apr 2018, 16:51
Nummer 9 schreef:
zo 29 apr 2018, 16:46
Ik hoorde voorafgaand aan het seizoen de beste man zeggen dat hij absoluut geen huurspelers wilde halen tenzij het echt niet anders kan. Nu hebben we er vier waarvan er geen enkele een toegevoegde waarde is. De enige die nog net een voldoende haalt is Achabar, maar vd Pavert, Verdonk en vooral Schuurman scoren duidelijk een onvoldoende. Daarin heeft hij alleen al gefaald. Tel daarop nog het geen trainer kunnen vinden voor de start van het seizoen, plus een onervaren clown aanstellen in de winterstop en nog spelers in de winterstop laten gaan en niets terughalen en je ziet dat deze nog erger gefaald heeft dan Pep. En dan tel ik het halen van pure middelmaat Jupiler League als Langil, Dijkstra en Braken nog geen eens mee. Kortom: deze man is compleet incompetent in de functie die hij op dit moment vervult. Wellicht is het een uitstekend algemeen directeur, maar daar kan ik hem niet op beoordelen.
Spelers laten gaan in de winterstop was de wens van de spelers zelf (het zijn geen slaven) en verder was de selectie toch al te groot. Dus ook het salarisgebouw dreigde in te storten, Wel weten waar je het over hebt. Zomaar zaken roepen is niet netjes
Als je spelers laat gaan, moet je er wat voor terug halen en als het salarishuis onder druk stond: waarom begin je dan het seizoen met zoveel spelers? Dat is dan ook al falend beleid van Oversier.

Laten we dan nu teruggaan naar het begin van het seizoen: Wat voor een nut heeft het om een derde nummer 10 te halen als je al Kadioglu en Sleegers hebt? Wat voor een nut heeft het om een Achabar te huren, als je voorin al een Braken en Larsson hebt voor in de spits? Waarom haal je dan geen vleugelspeler, als je er daar maar 3 van in de selectie hebt? Dan had je het geld voorafgaand aan het seizoen beter moeten besteden en ook dat is de taak van Oversier. Als jij het duidelijk wel goed weet: geef dan eens goede aankoop van Oversier aan.
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten