Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

Wessel schreef:
vr 28 sep 2018, 09:22
@ Bertje. Ik bedoel ook nergens te zeggen dat je perse van een 1- jarig contract uit moet gaan. Dat is per situatie en speler te beoordelen!
Maar wie hadden ze dan een 1-jarig contract moeten aanbieden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Schreeuwert uut L »

Bertje, begrijp het nou eens....iedereen ziet het hier verkeerd, behalve Wessel. :wink:
:bier:

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Schreeuwert uut L »

Wessel schreef:
vr 28 sep 2018, 09:10
Schreeuwert uut L schreef:
vr 28 sep 2018, 08:13
Wessel schreef:
vr 28 sep 2018, 01:26
Clubs geven jonge spelers niet zomaar een contract van 3 jaar of de betreffende speler moet al wat in een club bewezen hebben. Voor Mike b.v. bestond ook verder geen belangstelling van andere clubs. Dus waarom gelijk een langer contract aanbieden en niet eerst een contract met optie voor verlenging om alles eerst eens aan te kijken?
Volgens mij heeft Ole Romney (18jaar) deze zomer nog een contract getekend tot 2022. Sabak (19 jaar) ook een contract tot 2022.

En Mike stond wel degelijk in de belangstelling van andere clubs. https://www.gelderlander.nl/nec/ndayish ... ~adecf8b3/
Je zwetst maar wat Wessel
Zo Schreeuwert uit Lent, jaja, topclubs zouden zg. belangstelling hebben voor Mike, terwijl uit Belgie of de omringende landen geen enkele belangstelling was. Vreemd toch, misschien een verkooppraatje van zijn manager? Hij wilde zelf in ieder geval naar een club waar hij aan spelen toe zou komen. Dus die z.g. belangstelling van andere clubs speelt eigenlijk geen rol.

Zoals ik al zei, voor hoe lang je een speler een contract geeft is per situatie te beoordelen. Romeny is bij de club bekend, hij is een goede speler en men weet dat hij mentaal goed inelkaar zit. Dan is een langer lopend contract te begrijpen. Van Sabak is veel minder bekend, je weet niet of hij hier zal aarden, of het NL voetbal bij hem past en hoe hij op een voorlopige bijrol zal reageren. In zo'n geval zou ik wat voorzichtiger zijn met het geven van een langer contract. Met een optie in b.v. een 2-jarig contract kun je altijd nog verlengen. Ik denk ook aan kevin Mayi. Heeft voor Frankrijk in nationale jeugdelftallen gespeeld maar kon hiet geen potten breken. Met buitenlandse spelers moet je altijd voorzichtig zijn!
Je lult jezelf steeds verder klem man. :jestera:
:bier:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

Schreeuwert uut L schreef:
vr 28 sep 2018, 09:24
Bertje, begrijp het nou eens....iedereen ziet het hier verkeerd, behalve Wessel. :wink:
Ja Bertus, begrijp dat eensch :biggrin:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen. Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform. Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:17
NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen.
Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform.
Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.
Een soort van technisch hart 2.0 maar nu heet het beestje anders ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
vr 28 sep 2018, 10:20
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:17
NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen.
Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform.
Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.
Een soort van technisch hart 2.0 maar nu heet het beestje anders ...
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Beaker »

mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:17
NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen. Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform. Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.
Dus vandaar..ik dacht al...
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
vak Oost schreef:
vr 28 sep 2018, 10:20
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:17
NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen.
Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform.
Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.
Een soort van technisch hart 2.0 maar nu heet het beestje anders ...
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
de trainer is wel degene die het meest ziet van de selectie en het beste aan kan geven waar de zwaktes en kracht van de selectie zitten. vanuit dat oogpunt is het logisch dat een trainer geconsulteerd wordt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 10:46
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
vak Oost schreef:
vr 28 sep 2018, 10:20
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:17
NEC heeft sinds dit seizoen een technisch platform dat beslist over aankopen.
Naast Oversier zitten Leen, Jack, Iddo Rosscher en Nick Kersten in het platform.
Oversier heeft weliswaar vetorecht, maar het moge duidelijk zijn dat hij onder curatele is gesteld.
Een soort van technisch hart 2.0 maar nu heet het beestje anders ...
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
de trainer is wel degene die het meest ziet van de selectie en het beste aan kan geven waar de zwaktes en kracht van de selectie zitten. vanuit dat oogpunt is het logisch dat een trainer geconsulteerd wordt.
Geconsulteerd,prima,een trainer moet geen spelers in de maag gesplitst krijgen die hij niet wil hebben.
Aan de andere kant,Jack is geen passant,die zal niet snel ontslagen worden.Gezond vind ik het niet dat hij in het platform zit.
Ik twijfel nog of Nick Kersten erin zit,die ken ik vrij redelijk maar heb hem er nog nooit over gehoord.
Zit ook heel veel in het buitenland dus echt handig lijkt me dit niet,ofschoon zijn mening binnen NEC zeer gewaardeerd wordt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Vraag het Nick!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Demtsjenko »

ik vind het niet zo'n vreemde samenstelling:

looyen als technisch commissaris... dus een controlerende functie
oversier als technisch directeur... verantwoordelijke voor het lange termijn technisch beleid
de gier als trainer/coach... invalshoek vanuit huidige selectie en ontwikkelmogelijkheden
kersten als manager scouting... invalshoek vanuit het scoutingsapparaat
roscher als technisch manager academy... invalshoek vanuit jeugd

de hoofdverantwoordelijke voor de sportieve prestaties niet meenemen in het technisch beleid zou juist een rare zet zijn. de gier als bepalende factor in dit geheel zou trouwens minstens zo vreemd zijn.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 11:36
ik vind het niet zo'n vreemde samenstelling:

looyen als technisch commissaris... dus een controlerende functie
oversier als technisch directeur... verantwoordelijke voor het lange termijn technisch beleid
de gier als trainer/coach... invalshoek vanuit huidige selectie en ontwikkelmogelijkheden
kersten als manager scouting... invalshoek vanuit het scoutingsapparaat
roscher als technisch manager academy... invalshoek vanuit jeugd

de hoofdverantwoordelijke voor de sportieve prestaties niet meenemen in het technisch beleid zou juist een rare zet zijn. de gier als bepalende factor in dit geheel zou trouwens minstens zo vreemd zijn.
:withstupid:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
Vertel dat maar aan Arsene Wenger of Alex Ferguson.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
vr 28 sep 2018, 13:50
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
Vertel dat maar aan Arsene Wenger of Alex Ferguson.
De afgelopen 10 jaar hebben we 13 verschillende hoofdtrainers in dienst gehad. Als ergens de trainer een passant is, dan is het wel bij ons.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Mark Ariaans »

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het was bij ons de afgelopen 10 jaar ook voortdurend rumoerig, nu hoor ik al maanden nauwelijks iets.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Beaker »

Mark Ariaans schreef:
vr 28 sep 2018, 14:10
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het was bij ons de afgelopen 10 jaar ook voortdurend rumoerig, nu hoor ik al maanden nauwelijks iets.
stilte voor de storm?
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jackkreta »

Mark Ariaans schreef:
vr 28 sep 2018, 13:50
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
Vertel dat maar aan Arsene Wenger of Alex Ferguson.
Of Foppe.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 14:08
Mark Ariaans schreef:
vr 28 sep 2018, 13:50
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
Vertel dat maar aan Arsene Wenger of Alex Ferguson.
De afgelopen 10 jaar hebben we 13 verschillende hoofdtrainers in dienst gehad. Als ergens de trainer een passant is, dan is het wel bij ons.
Is niet helemaal zuiver. Als je al die tussenpausen niet meerekent? Dus zonder alle keren dat de Groot, Brookhuis etc. voor de groep stonden?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Mark Ariaans schreef:
vr 28 sep 2018, 13:50
mschr schreef:
vr 28 sep 2018, 10:25
Gelukkig zitten er geen investeerders in het platform. Maar waarom Jack erin zit, is onbegrijpelijk. Trainers mogen nooit het technisch beleid bepalen. Trainers zijn passanten.
Vertel dat maar aan Arsene Wenger of Alex Ferguson.
Die waren dan ook manager.

En ineens snap je de 'iedereen is manager'-structuur van Oversier. :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

En nu Remco?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door harold »

Op zoek naar een nieuwe trainer denk ik.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

burp schreef:
vr 26 okt 2018, 23:17
En nu Remco?
Wat minder Bloedkuulmentaliteit en wat meer kwaliteit halen in de winterstop, vrees ik. Hij heeft zorgvuldig een selectie samengesteld die compleet uit balans is. Veel gehol en gedraaf, maar weinig individuele klasse.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Remco Oversier

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
za 27 okt 2018, 00:17
burp schreef:
vr 26 okt 2018, 23:17
En nu Remco?
Wat minder Bloedkuulmentaliteit en wat meer kwaliteit halen in de winterstop, vrees ik. Hij heeft zorgvuldig een selectie samengesteld die compleet uit balans is. Veel gehol en gedraaf, maar weinig individuele klasse.
Op papier had je gewoon een prima selectie samengesteld. Als ben je wat beperkt in de spitsen met alleen Braken.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door pjottr »

je had vandaag ook prima zonder spits kunnen spelen......

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten