Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:
vr 24 aug 2018, 16:46
Inderdaad. De lopende uitgaven zullen dit seizoen veel hoger zijn dan de inkomsten. Dat verschil kunnen we lappen met de doorverkooppercentages op transfers van Alireza, Limbombe en transfers van Danjuma en Kadioglu. Maar als we komende seizoenen onze inkomsten niet dramatisch gaan verhogen, zitten we diep in de problemen. De leiding gokt erop dat die toekomstige inkomsten hoger worden omdat we gaan promoveren.
Klopt, maar met deze selectie moet je gewoon kampioen gaan worden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32936
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

CazNEC schreef:
do 16 aug 2018, 20:33
Pol schreef:
do 16 aug 2018, 13:42
eniesee-elst schreef:
do 16 aug 2018, 11:44
De Kletskop schreef:
do 16 aug 2018, 11:34
Pol schreef:
do 16 aug 2018, 11:23
De Kletskop schreef:
do 16 aug 2018, 08:34

:withstupid: ik ben het een keer roerend met je eens JB.
Misschien moet ik als Oversier-criticaster Oversier zo kort voor de competitie ook nog een paar veren in zijn bips steken. Lijkt me wel zo fair.

Er is een puike selectie neergezet. Er moet nog een buitenspeler bij, maar daar heb ik gezien het restant van het transferverloop het volste vertrouwen in.
Of Kvida en Labylle wat zijn is me een vraagteken, daar ben ik zeer nieuwsgierig naar, maar van alle overige aankopen kun je bind zeggen dat het er prima uitziet.

Wat ik wel jammer vind is dat er niks bekend is over de uitonderhandelde uitgaande transfers van Ferdi en Danjuma, daar ben ik écht heel benieuwd hoe Oversier zich daar vanaf heeft gebracht.

:sjaal:
De selectie van vorig jaar was beter en meer in balans dan de selectie van dit jaar. Met name op aanvallend gebied komen we tekort. Maar goed, het valt of staat met wat de trainer er mee doet.
De selectie van vorig jaar was zeker niet beter! en helemaal niet in balans. Er was een groot gebrek aan ervaring.
Dat we aanvallend nog wat tekort komen ben ik het meejeens, daarom moet er nog een sterk poppetje bij voorin.
:withstupid: Voorin zijn we minder, maar dat is louter omdat Groeneveld van de buitencategorie was. Keeper, defensie en het middenveld zijn momenteel in de basis allemaal sterker.
Kadioglu en Rayhi zijn ook niet met dezelfde kwaliteiten vervangen. Defensie is beter, keeper onduidelijk, middenveld vergelijkbaar, aanval stuk minder. Trainer is wel beter dus dat kan het verschil maken.
Ik denk dat we er overall wel op vooruit zijn gegaan. Met name de ervaring (en strijdlust (verwachting)) kan ons over dode punten helpen; we komen sowieso een paar keer dit seizoen op achterstand. Hopelijk gaan we er nu beter mee om dan vorig jaar. Ik hoop vurig dat we van dat uitsyndroom van vorig jaar af zijn. Ik moet er niet aan denken weer elke wedstrijd na twintig minuten op de tribune te zitten, veelal zonder bier: 'Ja, dit is voorbij, 2-0.'
:withstupid: en daarnaast. Met droge ogen beweren dat het middenveld gelijkwaardig is en de keeper niet beter is gewoon lachwekkend..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Harmos
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:30
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Harmos »

denniesee schreef:
vr 24 aug 2018, 14:33
noviomagum schreef:
vr 24 aug 2018, 14:16
Goede selectie neergezet dit seizoen Chapeau
:withstupid: was in het begin ook erg kritisch, maar dit elftal is echt sterk!
We moesten geduld opbrengen, maar dat is zeker beloond. Hij geeft zelfs nog aan dat er wellicht nog een transfer in zit. Zal wel alleen zijn wanneer er iemand vertrekt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Door wie de toewijzing van de rugnummers voor dit seizoen ook is bedacht, ik vind het jammer dat als het ware hiermee al een selectie gesuggereerd wordt van spelers die de meeste kans op speeltijd maken. Daar zal ook best een waarheid in schuilen maar een niet zo sugestieve rugnummer toewijzing die alle opties openhoudt, had ik beter gevonden. Nu krijg je het idee dat het elftal al min of meer vaststaat en dat een aantal spelers zich kan opmaken voor een reserverol. Dat lijkt me noch voor de motivatie van de spelers noch voor de onderlinge concurrentiestrijd een goed iets. En het kan in de loop van het seizoen ook gebeuren dat spelers op bepaalde posities door een ander vervangen worden. Dat kan door degene die een rugnummer onder de 11 heeft als een degradatie worden ervaren, zoiets van buiten de boot vallen of niet helemaal meer meetellen. Zoiets zal op de betreffende speler niet positief uitwerken. Nee, ik had liever een willekeurige rugnummertoewijzing gezien waarbij alles openblijft en iedereen het gevoel heeft een gelijke kans op speeltijd te maken. Lijkt me beter voor de sfeer en motivatie in de spelersgroep.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gijscoman »

Wessel schreef:
zo 26 aug 2018, 10:39
Door wie de toewijzing van de rugnummers voor dit seizoen ook is bedacht, ik vind het jammer dat als het ware hiermee al een selectie gesuggereerd wordt van spelers die de meeste kans op speeltijd maken. Daar zal ook best een waarheid in schuilen maar een niet zo sugestieve rugnummer toewijzing die alle opties openhoudt, had ik beter gevonden. Nu krijg je het idee dat het elftal al min of meer vaststaat en dat een aantal spelers zich kan opmaken voor een reserverol. Dat lijkt me noch voor de motivatie van de spelers noch voor de onderlinge concurrentiestrijd een goed iets. En het kan in de loop van het seizoen ook gebeuren dat spelers op bepaalde posities door een ander vervangen worden. Dat kan door degene die een rugnummer onder de 11 heeft als een degradatie worden ervaren, zoiets van buiten de boot vallen of niet helemaal meer meetellen. Zoiets zal op de betreffende speler niet positief uitwerken. Nee, ik had liever een willekeurige rugnummertoewijzing gezien waarbij alles openblijft en iedereen het gevoel heeft een gelijke kans op speeltijd te maken. Lijkt me beter voor de sfeer en motivatie in de spelersgroep.
Het gebeurt zo bij de meeste clubs en ook al jaren bij NEC. Maar zeker nu er geen namen meer op de shirts staan, kan je ook zoals Sparta of Volendam (of was het een andere club) geen rugnummers aan spelers geven en enkel op basis van de opstelling werken. Aan de andere kant: dan hadden we Sanniez nooit kunnen aantrekken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38494
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

NECvooralles schreef:
vr 24 aug 2018, 19:03
Nee hoor. Een aantal grootverdieners is vertrokken.
Golla is vertrokken. Maar we hebben 2 grootverdieners gehaald: Joey en Rens.
NECvooralles schreef:
vr 24 aug 2018, 19:03
Er is gewoon een beslissingscalculatie gemaakt met twee scenario’s, nog jaren in de KK divisie, met enorme financiele achteruitgang, of nu extra investeren en de kans aanmerkelijk vergroten dat je promoveert. Dat laatste heeft ook bedrijfseconomisch absoluut de voorkeur.
Prima. Maar het is riskant. Het is promoveren of financiële ellende voor vele jaren.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Overdrijven is ook een kunst. Geeft weer zo'n negatief sfeertje!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zo 26 aug 2018, 12:04
NECvooralles schreef:
vr 24 aug 2018, 19:03
Nee hoor. Een aantal grootverdieners is vertrokken.
Golla is vertrokken. Maar we hebben 2 grootverdieners gehaald: Joey en Rens.
NECvooralles schreef:
vr 24 aug 2018, 19:03
Er is gewoon een beslissingscalculatie gemaakt met twee scenario’s, nog jaren in de KK divisie, met enorme financiele achteruitgang, of nu extra investeren en de kans aanmerkelijk vergroten dat je promoveert. Dat laatste heeft ook bedrijfseconomisch absoluut de voorkeur.
Prima. Maar het is riskant. Het is promoveren of financiële ellende voor vele jaren.
het is een bijna onmogelijke keuze maar ik denk op termijn dat wat ze nu doen toch de voorkeur heeft.
Niet promoveren levert ook financiële ellende op,ondermeer vanwege de hoge huur.
Wat betreft de grootverdieners,NEC heeft zich bij de 2e degradatie ingedekt waardoor de salarissen in de juup fors zijn bijgesteld,dat gold ook voor Golla. Wat ik begreep was dat Ferdi vorig jaar de bestbetaalde speler was.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Gijscoman schreef:
zo 26 aug 2018, 10:43
Wessel schreef:
zo 26 aug 2018, 10:39
Door wie de toewijzing van de rugnummers voor dit seizoen ook is bedacht, ik vind het jammer dat als het ware hiermee al een selectie gesuggereerd wordt van spelers die de meeste kans op speeltijd maken. Daar zal ook best een waarheid in schuilen maar een niet zo sugestieve rugnummer toewijzing die alle opties openhoudt, had ik beter gevonden. Nu krijg je het idee dat het elftal al min of meer vaststaat en dat een aantal spelers zich kan opmaken voor een reserverol. Dat lijkt me noch voor de motivatie van de spelers noch voor de onderlinge concurrentiestrijd een goed iets. En het kan in de loop van het seizoen ook gebeuren dat spelers op bepaalde posities door een ander vervangen worden. Dat kan door degene die een rugnummer onder de 11 heeft als een degradatie worden ervaren, zoiets van buiten de boot vallen of niet helemaal meer meetellen. Zoiets zal op de betreffende speler niet positief uitwerken. Nee, ik had liever een willekeurige rugnummertoewijzing gezien waarbij alles openblijft en iedereen het gevoel heeft een gelijke kans op speeltijd te maken. Lijkt me beter voor de sfeer en motivatie in de spelersgroep.
Het gebeurt zo bij de meeste clubs en ook al jaren bij NEC. Maar zeker nu er geen namen meer op de shirts staan, kan je ook zoals Sparta of Volendam (of was het een andere club) geen rugnummers aan spelers geven en enkel op basis van de opstelling werken. Aan de andere kant: dan hadden we Sanniez nooit kunnen aantrekken.


Ik zou voor het Sparta systeem kiezen of beter, ga voor vaste rugnummers maar dan gebaseerd op naam en niet op mogelijke opstelling!

De laatste.optie maakt het voor de trainer van de tegenstander ook ingewikkeld. Die moet dan een tactische bespreking houden in de trant van: Als nummer 23 doorkomt, sluit nummer 18 vaak aan en bestaat de kans dat nummer 27 in de duepte aangespeeld kan worden. Hou dat in de gaten want nummer 16 en 21 kunnen ook aan de andere kant ook nog doorkomen. De spelers zouden er gek van worden! : :crazy: :crazy: :crazy:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Bottendaal »

Wessel schreef:
zo 26 aug 2018, 12:20
Gijscoman schreef:
zo 26 aug 2018, 10:43
Wessel schreef:
zo 26 aug 2018, 10:39
Door wie de toewijzing van de rugnummers voor dit seizoen ook is bedacht, ik vind het jammer dat als het ware hiermee al een selectie gesuggereerd wordt van spelers die de meeste kans op speeltijd maken. Daar zal ook best een waarheid in schuilen maar een niet zo sugestieve rugnummer toewijzing die alle opties openhoudt, had ik beter gevonden. Nu krijg je het idee dat het elftal al min of meer vaststaat en dat een aantal spelers zich kan opmaken voor een reserverol. Dat lijkt me noch voor de motivatie van de spelers noch voor de onderlinge concurrentiestrijd een goed iets. En het kan in de loop van het seizoen ook gebeuren dat spelers op bepaalde posities door een ander vervangen worden. Dat kan door degene die een rugnummer onder de 11 heeft als een degradatie worden ervaren, zoiets van buiten de boot vallen of niet helemaal meer meetellen. Zoiets zal op de betreffende speler niet positief uitwerken. Nee, ik had liever een willekeurige rugnummertoewijzing gezien waarbij alles openblijft en iedereen het gevoel heeft een gelijke kans op speeltijd te maken. Lijkt me beter voor de sfeer en motivatie in de spelersgroep.
Het gebeurt zo bij de meeste clubs en ook al jaren bij NEC. Maar zeker nu er geen namen meer op de shirts staan, kan je ook zoals Sparta of Volendam (of was het een andere club) geen rugnummers aan spelers geven en enkel op basis van de opstelling werken. Aan de andere kant: dan hadden we Sanniez nooit kunnen aantrekken.


Ik zou voor het Sparta systeem kiezen of beter, ga voor vaste rugnummers maar dan gebaseerd op naam en niet op mogelijke opstelling!

De laatste.optie maakt het voor de trainer van de tegenstander ook ingewikkeld. Die moet dan een tactische bespreking houden in de trant van: Als nummer 23 doorkomt, sluit nummer 18 vaak aan en bestaat de kans dat nummer 27 in de duepte aangespeeld kan worden. Hou dat in de gaten want nummer 16 en 21 kunnen ook aan de andere kant ook nog doorkomen. De spelers zouden er gek van worden! : :crazy: :crazy: :crazy:
Zou mij ook een warboel zijn.
Persoonlijk ben ik juist voor nr.s 1 t/m 11 voor de beoogde basis. Heb niet zo veel met al die hoge (zelfgekozen) nummers.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Ja, je hebt ergens wel gelijk. Je zou zo alleen het overzicht kunnen kwijtraken als er meerdere minder bekende spelers binnen de lijnen komem.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Bottendaal »

Wessel schreef:
zo 26 aug 2018, 16:31
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Je zou zo alleen het overzicht kunnen kwijtraken als er meerdere minder bekende spelers binnen de lijnen komem.
Als verwarringstactiek zoals je beschrijft, zou het wellicht bij kunnen dragen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze? Het gaat hier toch gewoon om competitievervalsing! Zonder het moeten afstaan van Groeneveld en Kadioglu had NEC vorig seizoen misschien wel die punten gepakt nodig om kampioen te worden. Het feit dat de toenmalige Jupiler clubs met een meerderheid hebben besloten de competitie tijden wedatrijden van Oranje gewoon te laten doorgaan, had nooit beslissend mogen zijn. Niet betrokken clubs hebben in deze kwestie geen belang. Het minste wat de KNVB had kunnen doen is wedstrijden van aan Oranje leverende clubs op een andere datum in te plannen. Dit alles geeft aan dat de KNVB de belangen van een aantal clubs niet serieus neemt. Dit is gewoon een heel onverkwikkelijke zaak!
Laatst gewijzigd door Wessel op wo 05 sep 2018, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38494
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten tegen het moeten afstaan van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze? Het gaat hier toch gewoon om competitievervalsing! Zonder het moeten afstaan van Groeneveld en Kadioglu had NEC vorig seizoen misschien wel die punten gepakt nodig om kampioen te worden. Het feit dat de toenmalige Jupiler clubs met een meerderheid hebben besloten de competitie tijden wedatrijden van Oranje gewoon te laten doorgaan, had nooit beslissend mogen zijn. Niet betrokken clubs hebben in deze kwestie geen belang. Het minste wat de KNVB had kunnen doen is wedstrijden van aan Oranje leverende clubs op een andere datum in te plannen. Dit alles geeft aan dat de KNVB de belangen van een aantal clubs niet serieus neemt. Dit is gewoon een heel onverkwikkelijke zaak!
Prima, maar dan moet je als supporter niet gaan zeuren dat we 3 extra competitiewedstrijden op maandagavond moeten gaan spelen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32936
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze?
Misschien ff lezen voor je iets post?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Quote=mschr post_id=891281 time=1536142512 user_id=81]
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten tegen het moeten afstaan van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze? Het gaat hier toch gewoon om competitievervalsing! Zonder het moeten afstaan van Groeneveld en Kadioglu had NEC vorig seizoen misschien wel die punten gepakt nodig om kampioen te worden. Het feit dat de toenmalige Jupiler clubs met een meerderheid hebben besloten de competitie tijden wedatrijden van Oranje gewoon te laten doorgaan, had nooit beslissend mogen zijn. Niet betrokken clubs hebben in deze kwestie geen belang. Het minste wat de KNVB had kunnen doen is wedstrijden van aan Oranje leverende clubs op een andere datum in te plannen. Dit alles geeft aan dat de KNVB de belangen van een aantal clubs niet serieus neemt. Dit is gewoon een heel onverkwikkelijke zaak!
Prima, maar dan moet je als supporter niet gaan zeuren dat we 3 extra competitiewedstrijden op maandagavond moeten gaan spelen.
[/quote]

Daar zal ook nog wel een oplossing voor te vinden zijn, b.v voor de winterstop of tijdens Interlandwedstrijden. Beter is het de competitie anders te plannen en ook internaionaal afspraken te maken.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:18
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze?
Misschien ff lezen voor je iets post?
Oh ja? Heeft die uiteindelijk toch van zich laten horen? Valt mee dan!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32936
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:23
bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:18
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze?
Misschien ff lezen voor je iets post?
Oh ja? Heeft die uiteindelijk toch van zich laten horen? Valt mee dan!
Ja ruim 2 uur voordat je hem verwijt dat hij zich er niet in mengt, dus als je je even had ingelezen had je dat al geweten :wink:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:32
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:23
bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:18
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze?
Misschien ff lezen voor je iets post?
Oh ja? Heeft die uiteindelijk toch van zich laten horen? Valt mee dan!
Ja ruim 2 uur voordat je hem verwijt dat hij zich er niet in mengt, dus als je je even had ingelezen had je dat al geweten :wink:
Ja, ruim nadat Sparta en Twente al gereageerd hadden. Hij voelde zich misschien daardoor genoodzaakt ook nog even te reageren. Als hij het goed had willen doen had hij vóór de competie al contact gezocht met andere clubs en de zaak bij de KNVB aangekaart. Achtetaf met kritiek komen heeft geen enkele zin!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Demtsjenko »

Is vorig jaar al verschillende keren aangekaart... hij heeft er gesprekken over gehad met de KNVB... dus al ruim op tijd aan de bel getrokken...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:48
bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:32
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:23
bertje schreef:
wo 05 sep 2018, 12:18
Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 12:06
Duidelijke protesten van. Sparta en Twente tegen het moeten afstaan van spelers aan Oranje selecties. Waar blijft Oversier in deze?
Misschien ff lezen voor je iets post?
Oh ja? Heeft die uiteindelijk toch van zich laten horen? Valt mee dan!
Ja ruim 2 uur voordat je hem verwijt dat hij zich er niet in mengt, dus als je je even had ingelezen had je dat al geweten :wink:
Ja, ruim nadat Sparta en Twente al gereageerd hadden. Hij voelde zich misschien daardoor genoodzaakt ook nog even te reageren. Als hij het goed had willen doen had hij vóór de competie al contact gezocht met andere clubs en de zaak bij de KNVB aangekaart. Achtetaf met kritiek komen heeft geen enkele zin!
Je bent duidelijk weer eens niet op de hoogte Christiano.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Ja, vorig jaar heeft hij er iets van gezegd. Maar we zitten nu in seizoen 2018-2019, dus alle reden om nu nog eens in gesprek te gaan met de KNVB. En dan samen et andere clubs. Als gezegd dat achteraf met kritiek komen is zinloos. Hij had b.v. nu met het argument kunnen komen dat het uitlenen van spelers NEC misschien het kampioenschap heeft gekost. Weinig daadkrachtig hoor, die Oversiert!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 13:52
Ja, vorig jaar heeft hij er iets van gezegd. Maar we zitten nu in seizoen 2018-2019, dus alle reden om nu nog eens in gesprek te gaan met de KNVB. En dan samen et andere clubs. Als gezegd dat achteraf met kritiek komen is zinloos. Hij had b.v. nu met het argument kunnen komen dat het uitlenen van spelers NEC misschien het kampioenschap heeft gekost. Weinig daadkrachtig hoor, die Oversiert!
Wat heeft het voor nut om het nogmaals aan te kaarten als de meerderheid van de clubs het voor het zeggen heeft.

Echt weer een voorbeeld van het nuilen om het nuilen.

Het is belachelijk maar Oversier kan daar ook met 3 andere clubs helemaal niets aan doen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Mark Ariaans »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 13:52
Ja, vorig jaar heeft hij er iets van gezegd. Maar we zitten nu in seizoen 2018-2019, dus alle reden om nu nog eens in gesprek te gaan met de KNVB. En dan samen et andere clubs. Als gezegd dat achteraf met kritiek komen is zinloos. Hij had b.v. nu met het argument kunnen komen dat het uitlenen van spelers NEC misschien het kampioenschap heeft gekost. Weinig daadkrachtig hoor, die Oversiert!
In januari is er overleg geweest tussen de Juup clubs en de KNVB. Er is toen gestemd en 14 van de 16 aanwezige clubs hebben destijds voor gestemd. NEC zal 1 van de 2 tegenstemmers geweest zijn. Wat suggereer je dat Oversier verder nog had kunnen doen dan? NEC heeft vanaf het begin kenbaar gemaakt dat ze het oneens waren met de regeling, alleen waren we zwaar in de minderheid. Nu heb je ineens Twente, Sparta en Roda erbij.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Legendario »

Wessel schreef:
wo 05 sep 2018, 13:52
Ja, vorig jaar heeft hij er iets van gezegd. Maar we zitten nu in seizoen 2018-2019, dus alle reden om nu nog eens in gesprek te gaan met de KNVB. En dan samen et andere clubs. Als gezegd dat achteraf met kritiek komen is zinloos. Hij had b.v. nu met het argument kunnen komen dat het uitlenen van spelers NEC misschien het kampioenschap heeft gekost. Weinig daadkrachtig hoor, die Oversiert!
Dat argument heeft hij ook aangedragen. Maar er wordt met meerderheid van stemmen bepaald. En de meerderheid is nog steeds voor.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten