Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Over wat hier besproken wordt is ook een discussie in het Wilco van Schaik topic in NEC Algemeen.

Van Schaik, Oversier en Lijnders hebben alle drie slecht werk afgeleverd. Van mij mogen ze eigenlijk samen vertrekken. Misschien dat ik Oversier nog een kans zou willen geven. Ik heb de hoop dat hij met wat meer ervaring beter zal doen. De meerwaarde van de ambitieloze van Schaik zie ik niet en wat betreft Lijnders vraag ik me af waarom die volgend jaar wel ineens potten zou kunnen breken! Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
...Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Wat heeft Van Schaik dan verkeerd gedaan?

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Jota »

Juul schreef:
ma 14 mei 2018, 19:30
Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
...Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Wat heeft Van Schaik dan verkeerd gedaan?
:withstupid: ik snap dit ook niet

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
ma 14 mei 2018, 19:30
Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
...Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Wat heeft Van Schaik dan verkeerd gedaan?
hij hoeft van mij niet weg maar hij is natuurlijk medeverantwoordelijk voor de krankzinnige benoeming van Lijnders, dat heeft ons promotie,lees; miljoenen gekost.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
ma 14 mei 2018, 19:46
Juul schreef:
ma 14 mei 2018, 19:30
Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
...Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Wat heeft Van Schaik dan verkeerd gedaan?
hij hoeft van mij niet weg maar hij is natuurlijk medeverantwoordelijk voor de krankzinnige benoeming van Lijnders,
dat heeft ons promotie,lees; miljoenen gekost.
Of de # bogers out campanje - het begin van heel veel ellende ...
Alles komt goed !!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

mschr schreef:
ma 14 mei 2018, 17:40
We zouden best met een door de wol geverfde hoofdtrainer gepromoveerd zijn. Maarre... hadden we daar iets te zoeken?
Dat riep iedereen vorig jaar ook over NAC. Overigens is NAC niet in de eredivisie gebleven omdat ze dat de afgelopen jaren zorgvuldig hebben opgebouwd maar omdat ze 16 nieuwe spelers gehaald hebben. Tot zover het sprookje van het bouwen aan de toekomst.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
Over wat hier besproken wordt is ook een discussie in het Wilco van Schaik topic in NEC Algemeen.

Van Schaik, Oversier en Lijnders hebben alle drie slecht werk afgeleverd. Van mij mogen ze eigenlijk samen vertrekken. Misschien dat ik Oversier nog een kans zou willen geven. Ik heb de hoop dat hij met wat meer ervaring beter zal doen. De meerwaarde van de ambitieloze van Schaik zie ik niet en wat betreft Lijnders vraag ik me af waarom die volgend jaar wel ineens potten zou kunnen breken! Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Niet lullig bedoeld, maar dat jij die meerwaarde niet ziet zegt meer over jou dan over van schaik ben ik bang

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
ma 14 mei 2018, 12:34
Maarjij wil dat broekie wel houden.... overigens denk ik ook dat we dat het beste kunnen doen hoor.
Omdat ik denk dat het helemaal geen verkeerde trainer is, maar hij is de niet de man om A. midden in een seizoen te laten starten en B. mist de ervaring een ploeg te leiden die kampioen MOET worden. Dat is wel gebleken, want hij begon voor de camera bij tegenslag erg raar te doen.

Volgend seizoen is de druk een stuk minder, het verwachtingspatroon is nav dit seizoen een stuk lager, en doordat Twente en in mindere mate Roda erbij komen, ligt daar de druk het meest.

Oversier daarentegen heeft fout op fout opgestapeld, ik ga ze niet weer allemaal oprakelen.
Ik vond zijn interview op fox gister voor de wedstrijd ook tenenkrommend. Politiek correcte antwoorden allemaal, hele brave knul, maar louter onzin.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Juul schreef:
ma 14 mei 2018, 19:30
Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
...Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Wat heeft Van Schaik dan verkeerd gedaan?
Of wat heeft hij goed gedaan?
Is het nodig dat op die positie een ervaren maar ook dure directeur zit.

Oversier had dit ook kunnen doen, ipv td waar hij geen ervaring in had.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Wessel schreef:
ma 14 mei 2018, 19:13
Over wat hier besproken wordt is ook een discussie in het Wilco van Schaik topic in NEC Algemeen.

Van Schaik, Oversier en Lijnders hebben alle drie slecht werk afgeleverd. Van mij mogen ze eigenlijk samen vertrekken. Misschien dat ik Oversier nog een kans zou willen geven. Ik heb de hoop dat hij met wat meer ervaring beter zal doen. De meerwaarde van de ambitieloze van Schaik zie ik niet en wat betreft Lijnders vraag ik me af waarom die volgend jaar wel ineens potten zou kunnen breken! Maar van Schaik weg zou direkt al een heel wat betere sfeer geven!
Ik heb veel posts met onzin gelezen, maar in jouw post lees ik louter onzin.
Juist de man die verantwoordelijk is voor fout op fout mag blijven zitten, 1 man die door diegene is aangesteld moet weer weg, en vSchaik die voetbaltechnisch niets in de melk te brokkelen heeft moet weg :crazy:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Ik had een poll aangemaakt over wie er weg moet en wie niet.
Een of andere *** heeft deze gesloten, maar dat maakt niet uit want ik heb een stuk gelezen op de trouwe honden en daar zit wel een grote kern van waarheid in.

https://www.detrouwehonden.nl/2018/colu ... fden-koel/


Zal ik nu een poll openen met: wie MOETEN er blijven? Nee laat ik maar niet doen, want dat zal ook wel gesloten worden.
Maar naar aanleiding van dat stuk ben ik er toch anders over gaan denken en misschien, heel misschien is het wel zo verstandig om de hele club aan te houden en verder te bouwen in plaats van weer helemaal opnieuw beginnen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:
di 15 mei 2018, 13:45
Ik had een poll aangemaakt over wie er weg moet en wie niet.
Een of andere *** heeft deze gesloten, maar dat maakt niet uit want ik heb een stuk gelezen op de trouwe honden en daar zit wel een grote kern van waarheid in.

https://www.detrouwehonden.nl/2018/colu ... fden-koel/


Zal ik nu een poll openen met: wie MOETEN er blijven? Nee laat ik maar niet doen, want dat zal ook wel gesloten worden.
Maar naar aanleiding van dat stuk ben ik er toch anders over gaan denken en misschien, heel misschien is het wel zo verstandig om de hele club aan te houden en verder te bouwen in plaats van weer helemaal opnieuw beginnen.
:schater: :hail:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

JBNMGN schreef:
di 15 mei 2018, 13:45

Maar naar aanleiding van dat stuk ben ik er toch anders over gaan denken en misschien, heel misschien is het wel zo verstandig om de hele club aan te houden en verder te bouwen in plaats van weer helemaal opnieuw beginnen.
Compleet mee eens!

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Hennie-C »

mschr schreef:
di 15 mei 2018, 15:12
JBNMGN schreef:
di 15 mei 2018, 13:45

Maar naar aanleiding van dat stuk ben ik er toch anders over gaan denken en misschien, heel misschien is het wel zo verstandig om de hele club aan te houden en verder te bouwen in plaats van weer helemaal opnieuw beginnen.
Compleet mee eens!
Toch nog verstandige opmerkingen hier op het forum :tu:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Belachelijk stuk.
Beetje met de kennis van nu maar accepteren dat afgelopen seizoen sowieso een verloren jaar zou zijn. En dan het gewoon nog maar een jaar aankijken en volgend jaar een keer evalueren? Ja daaag! Tegen die tijd is de club pas echt kapot.

En de gemaakte fouten zijn eigenlijk ook veel te groot en catastrofaal om zonder verdeeldheid binnen de club nog verder te gaan, dan gaat dat bij de eerste tegenslag in de herfst meteen echt fout en heb je pas echt een verloren seizoen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

burp schreef:
di 15 mei 2018, 15:45
Belachelijk stuk.
Beetje met de kennis van nu maar accepteren dat afgelopen seizoen sowieso een verloren jaar zou zijn. En dan het gewoon nog maar een jaar aankijken en volgend jaar een keer evalueren? Ja daaag! Tegen die tijd is de club pas echt kapot.

En de gemaakte fouten zijn eigenlijk ook veel te groot en catastrofaal om zonder verdeeldheid binnen de club nog verder te gaan, dan gaat dat bij de eerste tegenslag in de herfst meteen echt fout en heb je pas echt een verloren seizoen.
Oke wat wil jij dan en hoe wil je dat gaan betalen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:
di 15 mei 2018, 15:45
Belachelijk stuk.
Beetje met de kennis van nu maar accepteren dat afgelopen seizoen sowieso een verloren jaar zou zijn. En dan het gewoon nog maar een jaar aankijken en volgend jaar een keer evalueren? Ja daaag! Tegen die tijd is de club pas echt kapot.

En de gemaakte fouten zijn eigenlijk ook veel te groot en catastrofaal om zonder verdeeldheid binnen de club nog verder te gaan, dan gaat dat bij de eerste tegenslag in de herfst meteen echt fout en heb je pas echt een verloren seizoen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7120
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:16
burp schreef:
di 15 mei 2018, 15:45
Belachelijk stuk.
Beetje met de kennis van nu maar accepteren dat afgelopen seizoen sowieso een verloren jaar zou zijn. En dan het gewoon nog maar een jaar aankijken en volgend jaar een keer evalueren? Ja daaag! Tegen die tijd is de club pas echt kapot.

En de gemaakte fouten zijn eigenlijk ook veel te groot en catastrofaal om zonder verdeeldheid binnen de club nog verder te gaan, dan gaat dat bij de eerste tegenslag in de herfst meteen echt fout en heb je pas echt een verloren seizoen.
Oke wat wil jij dan en hoe wil je dat gaan betalen?
Als je dit een belachelijk stuk vind, dan heb je het niet goed gelezen of een matig niveau tekstbegrip (of beide). Mark zegt op goed beargumenteerde wijze eigenlijk heel zinnige dingen. Hij relativeert niks, hij geeft vooral weer dat veel te wijten is aan de chaos waardoor het vorige bestuur is opgestapt. Een van de kwalijke gevolgen is dat er in de vaart der volkeren van het voetbal met een nieuw bestuur en technische staf getracht moest worden de zaak zo goed mogelijk op de rails te krijgen. Als je dit stuk leest dan besef je pas wat voor druk er is en wat er in korte tijd neergezet moest worden. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Kortom, in tegenstelling tot mijn eerdere door emoties ingegeven mening, ben ik het volledig eens met Mark. Rust, ruimte, nadenken en tijd doet je bezinnen.
Laatst gewijzigd door jetipo op di 15 mei 2018, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Mark rulez!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door valkhof »

ondanks alle emoties die bij mij schreeuwen om ontslag van werkelijk waar iedereen, wil ik toch graag zien wat de leiding en trainer van nec nu echt kunnen wanneer ze de tijd krijgen. terug naar de ere divisie terwijl het fundament niet staat betekend een rot seizoen waar de kans groot is dat je volgend seizoen weer degradeert. op dit moment is het nu eenmaal zo dat we top 1e of onderin ere divisie zijn, het zij zo, het is niet anders. kom op nec

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

We kunnen stukken schrijven tot we erbij neer vallen maar het is toch allemaal vrij makkelijk.
In iedere bedrijfstak worden fouten gemaakt, die worden bekeken en dan worden er keuzes gemaakt, wordt een contract verlengd, gaan we verlengen,bieden we hulp aan, er is veel mogelijk.
Bij alle voorstanders van 'het hoofd koel houden' zie ik maar een argument namelijk, rustig blijven,niet weer mensen ontslaan.
Toch is het heel normaal om mensen te ontslaan die niet functioneren,dat gebeurt namelijk overal.
Iemand als Lijnders heeft zoveel fouten gemaakt dat ze bijna niet meer te tellen zijn; lachwekkende presentatie,een team leidinggeven wat totaal niet fit is,een selectie die niet op een lijn met hem zat, constant gerommel met de opstelling, zijn tactisch plan moest leading zijn etc. etc.
Deze man langer aanhouden zou catastrofaal zijn, in iedere geval voor onze jeugdopleiding. Een opleiding geroemd door de KNVB, wedstrijden van onze jeugdelftallen die stelselmatig worden bezocht door top-scouts. Kortom,Rosscher levert hier formidabel werk. Ook hier wilde Lijnders zijn voet tussen de deur want alle elftallen moesten volgens zijn filosofie spelen.
Een ontslag voor deze man zou niet meer dan normaal zijn, hoe pijnlijk dit soort zaken voor betrokkene ook altijd zijn.

Dan Oversier. Hij heeft mij positief verrast met zijn selectie aan het begin van het jaar. Nederlands getint, talentvolle jongens, jongens die wat te bewijzen hadden (Achahbar).Kortom,prima, ik heb weinig mensen horen zeuren toen.Het is er totaal niet uitgekomen,mijn inziens door het gebrek aan chemie tussen trainer en selectie.
Dan de twee aanstellingen van Bogers en Lijnders, die kunnen we onder de noemer Blunders scharen.
Dan is het bij mij fifty-fifty en zou hij nog een kans moeten krijgen.
Wat mij het meest heeft verbaast is zijn contact met DG na een kritisch stuk van Gruijthuizen na De Graafschap.Dit was echt onacceptabel volgens Remco.En dat is mijn grote twijfel, kan deze man de druk aan die bij een club als NEC nou eenmaal zit, ik begin het mij sterk af te vragen.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Bernd »

valkhof schreef:
di 15 mei 2018, 18:56
ondanks alle emoties die bij mij schreeuwen om ontslag van werkelijk waar iedereen, wil ik toch graag zien wat de leiding en trainer van nec nu echt kunnen wanneer ze de tijd krijgen. terug naar de ere divisie terwijl het fundament niet staat betekend een rot seizoen waar de kans groot is dat je volgend seizoen weer degradeert. op dit moment is het nu eenmaal zo dat we top 1e of onderin ere divisie zijn, het zij zo, het is niet anders. kom op nec
En daarbij...het doet er in feite amper toe. Direct promoveren gaat niet lukken, de nacompetitie halen we neem ik aan wel. Je hebt dus een heel seizoen om Lijnders maar een beetje te laten freewheelen. Thuis weinig of niets verliezen, uit nog wat puntjes en je bent echt wel zevende. Ons seizoen begint in mei 2019. Om deze man nog geld te moeten meegeven ook voelt echt helemaal niet oké.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

jetipo schreef:
di 15 mei 2018, 18:18
Tiel schreef:
di 15 mei 2018, 16:16
burp schreef:
di 15 mei 2018, 15:45
Belachelijk stuk.
Beetje met de kennis van nu maar accepteren dat afgelopen seizoen sowieso een verloren jaar zou zijn. En dan het gewoon nog maar een jaar aankijken en volgend jaar een keer evalueren? Ja daaag! Tegen die tijd is de club pas echt kapot.

En de gemaakte fouten zijn eigenlijk ook veel te groot en catastrofaal om zonder verdeeldheid binnen de club nog verder te gaan, dan gaat dat bij de eerste tegenslag in de herfst meteen echt fout en heb je pas echt een verloren seizoen.
Oke wat wil jij dan en hoe wil je dat gaan betalen?
Als je dit een belachelijk stuk vind, dan heb je het niet goed gelezen of een matig niveau tekstbegrip (of beide). Mark zegt op goed beargumenteerde wijze eigenlijk heel zinnige dingen. Hij relativeert niks, hij geeft vooral weer dat veel te wijten is aan de chaos waardoor het vorige bestuur is opgestapt. Een van de kwalijke gevolgen is dat er in de vaart der volkeren van het voetbal met een nieuw bestuur en technische staf getracht moest worden de zaak zo goed mogelijk op de rails te krijgen. Als je dit stuk leest dan besef je pas wat voor druk er is en wat er in korte tijd neergezet moest worden. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Kortom, in tegenstelling tot mijn eerdere door emoties ingegeven mening, ben ik het volledig eens met Mark. Rust, ruimte, nadenken en tijd doet je bezinnen.
Zeker, bepaalde zaken hebben met tijdsdruk te maken. Grote vraag is of je op de huidige, niet tot resultaat leidende weg, moet doorgaan.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat Lijnders volgend jaar wel zal presteren. Hij heeft nu een half jaar de tijd gehad en er is geen enkele verbetering in het voetbal te zien geweest, Telkens opnieuw worden dezelfde basale fouten gemaakt. Ik zou niet weten op grond waarvan je zou kunnen verwachten dat het volgend jaar allemaal wel goed gaat lopen.

Oversier heeft inderdaad te maken gehad met tijdsdruk maar los daarvan heeft hij een aantal essentiële fouten gemaakt. Het is begonnen met het aantrekken van splers voor de verkeerde posities. Het middenveld was al goed bezet maar juist daarvoor heeft hij met Dijkstra, Schuurman,den Heijer en Jansen versterking gehaald. Dit terwijl behoefte was aan versterking voor een aantal posities in de voorhoede ( vleugelspelers) en achterhoede (m.n. backs). Mede door blessures in de loop van het seizoen (iets waar je altijd rekening mee moet houden) is ons dat flink opgebroken. Een tweede onbegrijpelijke fout van Oversier is de vervanging van Bogers door een trainer met een totaal andere spelopvatting geweest. Dit heeft ons ver teruggeworpen. Een derde misser van Oversier is geweest in de winterstop geen versterking te halen voor de posities van Verdonk en Joppen die beiden, als vaste kracht of invaller, danig tekortschoten. Over het geheel genomwn vind ik dus dat Oversier het niet geweldig gedaan heeft. Anderzijds, hij heeft ook goede dingen gedaan, b.v. met het aantrekken van bepaalde spelers, en ik heb ergens toch het gevoel dat hij met wat meer ervaring bij onze club, een acceptabele TD kan zijn. Ik zou hem nog een seizoen een kans geven.

Wilco van Schaik: Nogal onthutsend dat hij, als medeverantwoordelijk voor het falende technisch beleid, pal na de degradatie verklaart dat de supporters te hoge verwachtingen hebben. Mag dat misschien met de hoogste begroting van de Juup ?! In ieder geval, hij is een man met weinig ambities van wie je je kunt afvragen of hij de inspirator is die NEC, b.v. mbt de plannen voor stadionvergroting, nodig heeft. Ik kan me voor zijn functie een betere representant voorstellen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
di 15 mei 2018, 19:10
Dan Oversier. Hij heeft mij positief verrast met zijn selectie aan het begin van het jaar. Nederlands getint, talentvolle jongens, jongens die wat te bewijzen hadden (Achahbar).Kortom,prima, ik heb weinig mensen horen zeuren toen.Het is er totaal niet uitgekomen,mijn inziens door het gebrek aan chemie tussen trainer en selectie.
Joppen leek op het eerste oog een prima aankoop, net als Dijkstra, beide waren basisspelers bij een eredivisie club. Beiden zijn achteraf niet slecht, maar kunnen er werkelijkwaar geen hout van, ik mag van een TD verwachten dat hij dat wel in kan schatten. Bovendien schatte Oversier Dijkstra in als een ''lopende'' middenvelder, met diepgang...ahum. Langil was de man waar al maanden op ge-aast werd, ik vraag me nu nog af waarom, een regelrecht drama deze knaap. Dan is er nog Schuurman, die de juiste balans in de selectie bracht, ik heb tot vandaag geen enkele idee welke balans. Het laten gaan van Larsson zonder een adequate vervanger te halen.
het is er dus niet alleen maar niet uitgekomen, maar een belangrijk deel van de gehaalde spelers zijn gewoon ruim onvoldoende gebleken.
Ik heb er 0,0 vertrouwen in dat Oversier niet weer met spelers van dit kaliber aan komt zetten.
zuurpruim schreef:
di 15 mei 2018, 19:10
Dan de twee aanstellingen van Bogers en Lijnders, die kunnen we onder de noemer Blunders scharen.
Soppers van jewelste. 1x een fout maken kan, 2x dezelfde fout maken kan niet.
Daarnaast riekt de aanstelling van Assistent Bogers terwijl er nog geen hoofdtrainer was naar vriendjes politiek, of is Bogers écht de niet te missen assistent? Het is aan de prestaties niet gebleken.
zuurpruim schreef:
di 15 mei 2018, 19:10
Dan is het bij mij fifty-fifty en zou hij nog een kans moeten krijgen.
Voor mij valt het kwartje de andere kant op, in tegenstelling tot Lijnders.
Lijnders was een foute aanstelling op het verkeerde moment. Dat is Lijnders niet te verwijten, maar Oversier.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

Koppen zouden er moeten rollen als we echt een dramatisch seizoen gehad hadden, zoals Go Ahead. Wij hadden een heel matig seizoen. Niet meer, niet minder.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 52 gasten