Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Nieuwe TD
Re: Nieuwe TD
-
- Contacteer:
Inderdaad,zolang we KKD spelen zal er geen spade de grond ingaan.Overigens blijf ik erbij dat de gemeenteraad nooit van zijn leven grootschalige bouwprojecten toe zal staan.Studenten en iets met maatschappelijke projecten,zoiets zal het worden.Gijscoman schreef: ↑wo 24 feb 2021, 11:14Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Dat zal het lastigste blijven,de wensen van NEC om investeerders te lokken met rendabiliteit en de gemeente die een park niet zal willen misbruiken.
Ik heb het idee dat de optie om naar een andere locatie te verkassen nooit serieus is onderzocht. Verbouwen is goedkoper, denkt men..ik heb mijn twijfels.Gijscoman schreef: ↑wo 24 feb 2021, 11:14Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
Meyhorst plat gooien, dan is er plek zat voor jouw stadion .Theodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 12:38Ik heb het idee dat de optie om naar een andere locatie te verkassen nooit serieus is onderzocht. Verbouwen is goedkoper, denkt men..ik heb mijn twijfels.Gijscoman schreef: ↑wo 24 feb 2021, 11:14Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Meijer oprotten !!!
Ondanks dat het Goffertstadion zonder twijfel de allermooiste locatie van alle voetbalstadions (in ieder geval NL) is ben ik het hier mee eens. In onze laatste succesjaren (2008-2010) had er doorgepakt moeten worden maar er is altijd een groep fel tegenstander geweest. Snap ik ook wel weer maar realistisch gezien was het slim geweest en denk dat de grote zwijgende meerderheid dit ook liever had gezien (met pien in ons hert).Theodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 12:38Ik heb het idee dat de optie om naar een andere locatie te verkassen nooit serieus is onderzocht. Verbouwen is goedkoper, denkt men..ik heb mijn twijfels.Gijscoman schreef: ↑wo 24 feb 2021, 11:14Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Zo sta ik er ook in, wellicht tijd om nu hier wel eens naar te kijken. Mits promotie naar ED natuurlijk. Er is nog niets verloren op dit moment.Janssen schreef: ↑wo 24 feb 2021, 13:21Ondanks dat het Goffertstadion zonder twijfel de allermooiste locatie van alle voetbalstadions (in ieder geval NL) is ben ik het hier mee eens. In onze laatste succesjaren (2008-2010) had er doorgepakt moeten worden maar er is altijd een groep fel tegenstander geweest. Snap ik ook wel weer maar realistisch gezien was het slim geweest en denk dat de grote zwijgende meerderheid dit ook liever had gezien (met pien in ons hert).Theodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 12:38Ik heb het idee dat de optie om naar een andere locatie te verkassen nooit serieus is onderzocht. Verbouwen is goedkoper, denkt men..ik heb mijn twijfels.Gijscoman schreef: ↑wo 24 feb 2021, 11:14Daarom is promotie ook een noodzaak, wil je het stadion kopen. Dan komen er opeens veel meer middelen bij en zullen ook meer partijen interesse tonen. In ieder geval is het contact tussen gemeente en club beter geworden en kan je dus gemakkelijker doorpakken, wanneer het financiële plaatje op orde is.
Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
Precies, verkassen die handel!
Met historie en emotie boek je geen vooruitgang!
Met historie en emotie boek je geen vooruitgang!
-
- Contacteer:
Voor de liefhebbers....
https://jv.dk/artikel/hvor-blev-de-af-h ... %B8b-i-dag
Even in de google translate gooien!
https://jv.dk/artikel/hvor-blev-de-af-h ... %B8b-i-dag
Even in de google translate gooien!
Pfff wat een gebruiksnaam.
Maar wel een mooi stuk.
Samenvatting: je krijgt een enorm vreemdelingenlegioen.
Maar wel een mooi stuk.
Samenvatting: je krijgt een enorm vreemdelingenlegioen.