Nieuwe TD

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe TD

Bericht door Kanchelskis »

burp schreef:
do 18 feb 2021, 09:15
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 08:54
het gaat er niet om dat ie bij Vitesse heeft gewerkt. Hij heeft geprobeerd NEC kapot te schrijven als VI-journalist terwijl hij in het geniep in spelers handelde namens Vitesse.
Hij heeft inderdaad een dubieus verleden.
Daarom heb ik ook flinke reserves bij de persoon Ted van Leeuwen.

Dat neemt niet weg dat hij als td wel prima werk geleverd heeft bij weinig budget en dat het wel een ervaren man is zoals we hier wilden.

Alleen gaat het beleid met veel eigen jeugd en Nederlandstalige spelers helaas weer op de helling.
Er komt weer een hele buslading goedkope buitenlandse spelers en veel huurdeals.
Als dat ons weer hogerop helpt is dat voor nu prima wat mij betreft. We hebben ook geld over de balk gegooid met een Wolters, Van den Berg, Velikonja en nog meer van die zogenaamde parels. En hopelijk kan het gepaard gaan met het inzetten van eigen jeugd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
do 18 feb 2021, 09:22
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:18
burp schreef:
do 18 feb 2021, 09:15
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 08:54
het gaat er niet om dat ie bij Vitesse heeft gewerkt. Hij heeft geprobeerd NEC kapot te schrijven als VI-journalist terwijl hij in het geniep in spelers handelde namens Vitesse.
Hij heeft inderdaad een dubieus verleden.
Daarom heb ik ook flinke reserves bij de persoon Ted van Leeuwen.

Dat neemt niet weg dat hij als td wel prima werk geleverd heeft bij weinig budget en dat het wel een ervaren man is zoals we hier wilden.

Alleen gaat het beleid met veel eigen jeugd en Nederlandstalige spelers helaas weer op de helling.
Er komt weer een hele buslading goedkope buitenlandse spelers en veel huurdeals.
Hij is natuurlijk iemand uit het netwerk van Leen. En zo iemand kan niet 100% verdorven zijn. Maar Tedje zal op zijn minst zijn excuses moeten aanbieden.
Nu nog sorry zeggen is zoo PvdA, laat hem maar een
NEC tattoo op zijn reet tatoeëren, dat zal hem leren.
Als het maar geen plaktattoo is.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Nummer 11 »

Natuurlijk wel iemand met een bewezen staat van dienst in die rol. Gelukkig geen Kersten of een andere nobody.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Legendario »

Nummer 11 schreef:
do 18 feb 2021, 09:36
Natuurlijk wel iemand met een bewezen staat van dienst in die rol. Gelukkig geen Kersten of een andere nobody.
Dat ben ik met je eens.Ben blij dat het geen Kersten, of iemand als Ars wordt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Demtsjenko »

Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door mschr »

Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Mark Ariaans »

Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Bernd »

Nummer 9 schreef:
do 18 feb 2021, 08:15
DJTEEF! schreef:
do 18 feb 2021, 07:56
Een ervaren man en geen trekpop: dat is goed, maar van zijn recente werk bij Twente was ik niet bepaald onder de indruk. Ik wil geen vreemdelingenlegioen.
Precies. Het aanstellen van Ted is Russisch roulette. Het kan super gaan door zijn ervaring, maar er is ook een kans dat we er slechter uitkomen dan we nu al zijn. Ik zit niet te wachten op een onsamenhangend team vol Spanjaarden en waarbij onze jeugd geen kans krijgt. Die grap hebben we al een keer eerder gehad...
Als we nog meer op eigen jeugd gaan koersen spelen we de komende eeuw eerste divisie.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe TD

Bericht door Kanchelskis »

Mark Ariaans schreef:
do 18 feb 2021, 09:50
Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club
Welke opties/alternatieven hebben we nog?

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Midas »

Blegh, misschien dat ze vieze lucht verdwijnt als die daadwerkelijk gaat presteren maar nee - dit was wel een van mn laatste keuzes geweest
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:49
Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.
Er zijn weinig TD"s die met een vriendelijke handdruk een club verlaten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
do 18 feb 2021, 10:01
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:49
Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.
Er zijn weinig TD"s die met een vriendelijke handdruk een club verlaten.
Maar je weet zeker dat ie gaat botsen met iedereen binnen de club. Niet dat ik dat erg vind. Zij zijn verantwoordelijk voor het halen van dit sujet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door karlo »

mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:49
Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.
dat gebeurt hiet de laatste jaren met alle td dus dat is niks nieuws
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door bertje »

mschr schreef:
do 18 feb 2021, 10:02
De Kletskop schreef:
do 18 feb 2021, 10:01
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:49
Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.
Er zijn weinig TD"s die met een vriendelijke handdruk een club verlaten.
Maar je weet zeker dat ie gaat botsen met iedereen binnen de club. Niet dat ik dat erg vind. Zij zijn verantwoordelijk voor het halen van dit sujet.
Dat vind ik juist een pré. Eindelijk iemand die bewezen overweg kan met die egootjes van investeerders en niet warme of kouder wordt van wat zij willen. Dat is tot dusver de ondergang van de club aan het worden, misschien zien ze het zelf ook in..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Nieuwe TD

Bericht door Theodorus »

bertje schreef:
do 18 feb 2021, 10:07
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 10:02
De Kletskop schreef:
do 18 feb 2021, 10:01
mschr schreef:
do 18 feb 2021, 09:49
Demtsjenko schreef:
do 18 feb 2021, 09:48
Nou ja... in ieder geval iemand met een bewezen staat van dienst op het vlak van technische zaken...
Maar ook iemand van wie we zeker weten dat ie met slaande deuren gaat vertrekken.
Er zijn weinig TD"s die met een vriendelijke handdruk een club verlaten.
Maar je weet zeker dat ie gaat botsen met iedereen binnen de club. Niet dat ik dat erg vind. Zij zijn verantwoordelijk voor het halen van dit sujet.
Dat vind ik juist een pré. Eindelijk iemand die bewezen overweg kan met die egootjes van investeerders en niet warme of kouder wordt van wat zij willen. Dat is tot dusver de ondergang van de club aan het worden, misschien zien ze het zelf ook in..
Dit patroon hebben ze met het aantrekken van Ted doorbroken en dat is te prijzen. ik voorzie een snelle terugkeer naar de ED en de weg naar Europa is weer ingeslagen.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Keizerstad1994 »

Mark Ariaans schreef:
do 18 feb 2021, 09:50
Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club
Inderdaad, een TD met jarenlange ervaring die zich bij meerdere clubs bewezen heeft en daarnaast ook nog over een netwerk beschikt. Vervelend zeg. Ik verlang terug naar Oversier, dat was pas genieten.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door vak Oost »

Ik ben pro eniesee en anti tedje !
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Mark Ariaans »

Keizerstad1994 schreef:
do 18 feb 2021, 10:12
Mark Ariaans schreef:
do 18 feb 2021, 09:50
Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club
Inderdaad, een TD met jarenlange ervaring die zich bij meerdere clubs bewezen heeft en daarnaast ook nog over een netwerk beschikt. Vervelend zeg. Ik verlang terug naar Oversier, dat was pas genieten.

We zullen het gaan zien.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Mcel »

Midas schreef:
do 18 feb 2021, 10:00
Blegh, misschien dat ze vieze lucht verdwijnt als die daadwerkelijk gaat presteren maar nee - dit was wel een van mn laatste keuzes geweest
:withstupid:
Ik vind het maar een eng mannetje.
3 jaar lang heb je de tijd om een fatsoenlijke TD te halen. Nu staat het water je aan de lippen, omdat er een 3-jaren-plan ligt, waar je je (als RvC) aan hebt geconformeerd en waarin je volgend jaar móét promoveren en nu wordt opeens alles uit de kast gehaald. Waarom kon dat afgelopen jaren dan niet? Het doet mij denken aan een tentamen waar je wekenlang voor kunt leren, maar lekker loopt te flierefluiten, waardoor je de laatste nacht eindelijk de boeken openslaat.

En het verklaart ook de aanwezigheid van Rutten gisteren. Past in hetzelfde straatje. Die zal al door Tedje zijn gepolst. Meijers laatste maanden zijn ingegaan.
Paniekvoetbal van het zuiverste soort. Als we volgend jaar niet promoveren, mag Tedje weer weg van mij. Niet-promoveren, dat kunnen Wilco en Meijer ook, maar dan voor minder geld.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe TD

Bericht door noviomagum »

vak Oost schreef:
do 18 feb 2021, 10:15
Ik ben pro eniesee en anti tedje !
Pro eniesee dus blij met een TD van dit kaliber

Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Wilkinson »

Zoals velen hier al aangeven is dit een keuze die twee gevoelens met zicht meebrengt.

Aan de ene kant heeft van Leeuwen gewoon bewezen een meer dan prima TD te zijn. Ik vind het erg verrassend dat hij voor NEC gekozen heeft, want kan me niet voorstellen dat er geen aanbiedingen vanuit de Eredivisie waren. Vanuit dat perspectief is het gewoon een mooie aanwinst.

Daar staan wel een aantal negatieve aspecten tegenover. Allereerst, krijg ik een beetje het gevoel dat dit het einde van de jeugd en herkenning van spelers betekent. Ik zou het zeker niet erg vinden als er een aantal gerichte kwalitatieve buitenlandse versterkingen bijkomen. Maar, als we straks weer naar een groep zitten kijken bestaande uit Stefaniks, Jantschers, Hemleins, etc. dan roept dat ook allesbehalve vrolijke herinneringen op. Ik hoop dat hierin wel naar balans gezocht wordt, en de huidige koers niet compleet overboord gaat. Anders zijn we binnen twee jaar weer terug in de KKD. Daarnaast is er natuurlijk het verleden bij de organisatie aan de overkant. Op zich, heb ik ook daar geen problemen mee, ware het niet, dat van Leeuwen echt vervelende uitspraken heeft gedaan over onze club. Ik vraag me dan af, waarom wil zo'n man hier überhaupt werken?

Dit kan twee kanten opgaan. Of hij stelt een topselectie samen, we promoveren, en zijn al het negatieve snel vergeten. Of de bestuurskamer wordt een groot oorlogsgebied, een blik buitenlanders wordt gehaald, en we zitten na volgend seizoen nog dieper in de shit. Een middenweg zie ik niet tot de mogelijkheden behoren met een mannetje als van Leeuwen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe TD

Bericht door noviomagum »

Mcel schreef:
do 18 feb 2021, 10:17
Midas schreef:
do 18 feb 2021, 10:00
Blegh, misschien dat ze vieze lucht verdwijnt als die daadwerkelijk gaat presteren maar nee - dit was wel een van mn laatste keuzes geweest
:withstupid:
Ik vind het maar een eng mannetje.
3 jaar lang heb je de tijd om een fatsoenlijke TD te halen. Nu staat het water je aan de lippen, omdat er een 3-jaren-plan ligt, waar je je (als RvC) aan hebt geconformeerd en waarin je volgend jaar móét promoveren en nu wordt opeens alles uit de kast gehaald. Waarom kon dat afgelopen jaren dan niet? Het doet mij denken aan een tentamen waar je wekenlang voor kunt leren, maar lekker loopt te flierefluiten, waardoor je de laatste nacht eindelijk de boeken openslaat.

En het verklaart ook de aanwezigheid van Rutten gisteren. Past in hetzelfde straatje. Die zal al door Tedje zijn gepolst. Meijers laatste maanden zijn ingegaan.
Paniekvoetbal van het zuiverste soort. Als we volgend jaar niet promoveren, mag Tedje weer weg van mij. Niet-promoveren, dat kunnen Wilco en Meijer ook, maar dan voor minder geld.
Paniekvoetbal omdat het nu niet goed genoeg is logisch toch? Als Rutten wil komen voor Meijer liever vandaag dan morgen of vindt je Meijer beter?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door eniesee-elst »

Mark Ariaans schreef:
do 18 feb 2021, 09:50
Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club
:withstupid: Ik verwacht weer een hoop onrust. We zijn verworden tot Hollywood aan de Waal, maar dan zonder prestaties..

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Bottendaal »

Hummmmm 😶

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe TD

Bericht door noviomagum »

eniesee-elst schreef:
do 18 feb 2021, 10:28
Mark Ariaans schreef:
do 18 feb 2021, 09:50
Gatverdamme. Wat een genante zooi is het toch geworden bij onze club
:withstupid: Ik verwacht weer een hoop onrust. We zijn verworden tot Hollywood aan de Waal, maar dan zonder prestaties..
Uiteindelijk gaat het allemaal om promoveren hoe en met wie maakt me weinig uit, het is de laatste jaren nu niet dat je zegt we zijn op de goede weg

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten