Nieuwe TD

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

Hier moet meer spelen op de achtergrond lijkt me.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe TD

Bericht door flipsen »

De Kletskop schreef:
wo 17 feb 2021, 23:20
Hier moet meer spelen op de achtergrond lijkt me.
Dat denk ik ook , Boekhoorn grijpt in ..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Gijscoman »

De Kletskop schreef:
wo 17 feb 2021, 23:20
Hier moet meer spelen op de achtergrond lijkt me.
Men heeft op komend jaar ingezet. Er vertrekken natuurlijk ook weer enige niet volledig functionerende spelers deze zomer en er staat op zich een degelijk skelet. Jeugdspelers komen eraan. Ook voor de investeerders moet al langere tijd duidelijk zijn dat dit het jaar wordt waarin we in de top mee gaan doen.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Keezer »

noviomagum schreef:
wo 17 feb 2021, 23:16
Keizerstad1994 schreef:
wo 17 feb 2021, 23:11
Ondanks de nederlaag op het veld vandaag slaat de club hier m.i. echt een heel grote slag. Ondanks dat er best wel wat op Van Leeuwen aan te merken zal zijn heeft hij ervaring, een netwerk en een oog voor talent. Eigenlijk gewoon de topkandidaat, sowieso een van de betere TD's in Nederland. Niet gedacht dat hij haalbaar zou zijn. Enige waar je een beetje voor moet oppassen is dat hij, zoals bij Twente en Vitesse, met hagel gaat schieten in de zin dat hij een blik met onbekende (buitenlandse) spelers opentrekt in de hoop dat er 2 goede tussen zitten. Voordeel is dat daar bij ons geen geld voor zal zijn en dat Ted zich echt zal moeten richten op pak m beet 4 echte versterkingen. Ben benieuwd waar hij mee aan komt.

Overigens is het heetste hangijzer eigenlijk het wel of niet verlengen van het contract van de trainer (zolang Tedje maar niet met Garcia Garcia aan komt kakken)
:withstupid: ik denk dat er nu ook wat geld vrij gaat komen vanuit de investeerders die zullen hem ook wel betalen want we kunnen zelf nog geen jeugdtrainer meer betalen blijkbaar
Dat laatste was natuurlijk omdat Gesthuizen nog een 1e elftal salaris had.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Gijscoman »

Keezer schreef:
wo 17 feb 2021, 23:27
noviomagum schreef:
wo 17 feb 2021, 23:16
Keizerstad1994 schreef:
wo 17 feb 2021, 23:11
Ondanks de nederlaag op het veld vandaag slaat de club hier m.i. echt een heel grote slag. Ondanks dat er best wel wat op Van Leeuwen aan te merken zal zijn heeft hij ervaring, een netwerk en een oog voor talent. Eigenlijk gewoon de topkandidaat, sowieso een van de betere TD's in Nederland. Niet gedacht dat hij haalbaar zou zijn. Enige waar je een beetje voor moet oppassen is dat hij, zoals bij Twente en Vitesse, met hagel gaat schieten in de zin dat hij een blik met onbekende (buitenlandse) spelers opentrekt in de hoop dat er 2 goede tussen zitten. Voordeel is dat daar bij ons geen geld voor zal zijn en dat Ted zich echt zal moeten richten op pak m beet 4 echte versterkingen. Ben benieuwd waar hij mee aan komt.

Overigens is het heetste hangijzer eigenlijk het wel of niet verlengen van het contract van de trainer (zolang Tedje maar niet met Garcia Garcia aan komt kakken)
:withstupid: ik denk dat er nu ook wat geld vrij gaat komen vanuit de investeerders die zullen hem ook wel betalen want we kunnen zelf nog geen jeugdtrainer meer betalen blijkbaar
Dat laatste was natuurlijk omdat Gesthuizen nog een 1e elftal salaris had.
Verder misschien ook om financiële middelen over te hevelen naar het spelersbudget?

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door denniesee »

flipsen schreef:
wo 17 feb 2021, 23:24
De Kletskop schreef:
wo 17 feb 2021, 23:20
Hier moet meer spelen op de achtergrond lijkt me.
Dat denk ik ook , Boekhoorn grijpt in ..
Alweer? :wink:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

zoete aardbei
Berichten: 7868
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zoete aardbei »

Tja die borrel van Derksen bij Boekhoorn was echt niet toevallig.Derksen heeft deze optie vaker geopperd en opeens gingen ze gezellig babbelen,dit speelt veel langer.

zoete aardbei
Berichten: 7868
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zoete aardbei »

Keizerstad1994 schreef:
wo 17 feb 2021, 23:11
Ondanks de nederlaag op het veld vandaag slaat de club hier m.i. echt een heel grote slag. Ondanks dat er best wel wat op Van Leeuwen aan te merken zal zijn heeft hij ervaring, een netwerk en een oog voor talent. Eigenlijk gewoon de topkandidaat, sowieso een van de betere TD's in Nederland. Niet gedacht dat hij haalbaar zou zijn. Enige waar je een beetje voor moet oppassen is dat hij, zoals bij Twente en Vitesse, met hagel gaat schieten in de zin dat hij een blik met onbekende (buitenlandse) spelers opentrekt in de hoop dat er 2 goede tussen zitten. Voordeel is dat daar bij ons geen geld voor zal zijn en dat Ted zich echt zal moeten richten op pak m beet 4 echte versterkingen. Ben benieuwd waar hij mee aan komt.

Overigens is het heetste hangijzer eigenlijk het wel of niet verlengen van het contract van de trainer (zolang Tedje maar niet met Garcia Garcia aan komt kakken)
Als er geen dubbeltje te besteden is stapt van Leeuwen echt niet in.Ik ga mee met de Kletskop,hier speelt meer.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Gerard Lopez »

Ben heel positief verrast! Prima TD met een groot netwerk. Hopen dat ie wel gewoon minimaal 5 jaar kan blijven want zo hoort een TD te functioneren, voor de lange termijn.
Ik verwacht veel buitenlanders de komende jaren, maar wel goede buitenlanders. Vooral veel Spanjaarden van Villarreal B.
When Wilco talks, people listen!

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Henkiepenkie »

Ted van Leeuwen? Is het al 1 april?

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Gerd »

Geen 1 april, maar wel Ted van Leeuwen. In ieder geval krijgen we herrie in de tent. 🥳


jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Nieuwe TD

Bericht door jsentani »

Ik hoop dat het niet ten koste gaat van onze eigen jeugd en dat we hier ook een blik onbekende Spanjaarden krijgen.
Ik heb geen vertrouwen in deze journalist

https://youtu.be/2dchzuO4aY0
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Nimma1 »

Met het aantrekken van Ted gaan we promoveren komend seizoen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door necnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
wo 17 feb 2021, 23:11
Ondanks de nederlaag op het veld vandaag slaat de club hier m.i. echt een heel grote slag. Ondanks dat er best wel wat op Van Leeuwen aan te merken zal zijn heeft hij ervaring, een netwerk en een oog voor talent. Eigenlijk gewoon de topkandidaat, sowieso een van de betere TD's in Nederland. Niet gedacht dat hij haalbaar zou zijn. Enige waar je een beetje voor moet oppassen is dat hij, zoals bij Twente en Vitesse, met hagel gaat schieten in de zin dat hij een blik met onbekende (buitenlandse) spelers opentrekt in de hoop dat er 2 goede tussen zitten. Voordeel is dat daar bij ons geen geld voor zal zijn en dat Ted zich echt zal moeten richten op pak m beet 4 echte versterkingen. Ben benieuwd waar hij mee aan komt.

Overigens is het heetste hangijzer eigenlijk het wel of niet verlengen van het contract van de trainer (zolang Tedje maar niet met Garcia Garcia aan komt kakken)
Ja, helemaal mee eens.. dit is op zijn vakgebied wel 1 van de grotere namen in Nederland. Maar goed, of het voor de lange termijn goed is, ik weet het niet. Zijn salaris zal waarschijnlijk vrijwel geheel vanuit de heren investeerders moeten komen. Nu maar hopen dat er ook kapitaal op het veld blijft staan. En niet alleen maar een blik vage buitenlanders en huurlingen. De Castilions en Stefaniks van deze wereld zitten we nu niet op te wachten

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door vak Oost »

Gerd schreef:
do 18 feb 2021, 04:32
Geen 1 april, maar wel Ted van Leeuwen. In ieder geval krijgen we herrie in de tent. 🥳
:withstupid: ik koop geen scc met deze geel/swerte pipo binnen de gelederen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Keezer »

Van Schaijk én van Leeuwen samen... ik hou mijn hart vast. Hoe lang gaat dat goed?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef:
wo 17 feb 2021, 23:26
De Kletskop schreef:
wo 17 feb 2021, 23:20
Hier moet meer spelen op de achtergrond lijkt me.
Men heeft op komend jaar ingezet. Er vertrekken natuurlijk ook weer enige niet volledig functionerende spelers deze zomer en er staat op zich een degelijk skelet. Jeugdspelers komen eraan. Ook voor de investeerders moet al langere tijd duidelijk zijn dat dit het jaar wordt waarin we in de top mee gaan doen.
Waar ik op doel is:
A. van Leeuwe is een dure optie.
B. van Leeuwe zou nooit instappen bij een lege portemonnee
C. Ik zeer mijn twijfels heb of van Leeuwe kan werken met invloeden van investeerders

Het kan dus niet anders dan dat hier meer speelt.
Die is een zak geld (salaris & transfer budget) voorgehouden, en carte blanche op technisch gebied of iets dergeljks.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door mschr »

Tuurlijk krijgt ie carte blanche voor het halen van een zwik buitenlanders. De investeerders hebben genoeg van de eerste divisie. Als promotie mislukt mag ie wieberen, want de investeerders hebben hun ziel dan wel verkocht aan de duivel, maar als de duivel geen succes gaat brengen, wordt ie als de wiedeweerga uitgedreven.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door karlo »

mschr schreef:
do 18 feb 2021, 07:44
Tuurlijk krijgt ie carte blanche voor het halen van een zwik buitenlanders. De investeerders hebben genoeg van de eerste divisie. Als promotie mislukt mag ie wieberen, want de investeerders hebben hun ziel dan wel verkocht aan de duivel, maar als de duivel geen succes gaat brengen, wordt ie als de wiedeweerga uitgedreven.
dus de ingezette koers van veel eigen jeugd uit de opleiding gaat weer overboord.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door karlo »

Keezer schreef:
do 18 feb 2021, 07:22
Van Schaijk én van Leeuwen samen... ik hou mijn hart vast. Hoe lang gaat dat goed?
niet lang,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door pjottr »

Zeer verrassend, dat sowieso.
Er is dus door Boekhoorn ingegrepen, aangezien we zelf nog geen nieuwe veters meer kunnen betalen.
Ik laat me verrassen , want er zal meer gaan gebeuren de konende tijd, immers, zo'n TD aanstellen zonder budget heeft weinig zin.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11723
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door DJTEEF! »

Een ervaren man en geen trekpop: dat is goed, maar van zijn recente werk bij Twente was ik niet bepaald onder de indruk. Ik wil geen vreemdelingenlegioen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11723
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door DJTEEF! »

Ben benieuwd wat dit betekent voor Meijer, overigens. Dat is wmb geen zekerheidje.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Nummer 9 »

DJTEEF! schreef:
do 18 feb 2021, 07:56
Een ervaren man en geen trekpop: dat is goed, maar van zijn recente werk bij Twente was ik niet bepaald onder de indruk. Ik wil geen vreemdelingenlegioen.
Precies. Het aanstellen van Ted is Russisch roulette. Het kan super gaan door zijn ervaring, maar er is ook een kans dat we er slechter uitkomen dan we nu al zijn. Ik zit niet te wachten op een onsamenhangend team vol Spanjaarden en waarbij onze jeugd geen kans krijgt. Die grap hebben we al een keer eerder gehad...
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten