Nieuwe TD

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zoete aardbei
Berichten: 7935
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zoete aardbei »

Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Tiel »

zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 20:40
Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?
Omdat er in de verhuur waarin hij zit al een hele tijd geen knoop te verdienen is :biggrin: ?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door DJTEEF! »

Wisgerhof: :jestera:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door jetipo »

zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 20:40
Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?
In 2016 is Wisgerhof tijdelijk TD geweest bij NEC, maar dit is meer ter kennisgeving. :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zoete aardbei
Berichten: 7935
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zoete aardbei »

Tiel schreef:
di 09 feb 2021, 20:58
zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 20:40
Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?
Omdat er in de verhuur waarin hij zit al een hele tijd geen knoop te verdienen is :biggrin: ?
Dan zou het tijdelijk zijn want als de horeca eenmaal open gaat komen ze bij Riwojo weer om van het werk.

Forlán
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 10 jul 2009, 12:34
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Forlán »

mschr schreef:
di 09 feb 2021, 18:45
Super-Simr schreef:
di 09 feb 2021, 17:07
mschr schreef:
di 09 feb 2021, 15:52
vak Oost schreef:
di 09 feb 2021, 15:49
Tedje is een geel zwarte parasiet, weg er mee.
Hear, hear!
Clubliefde bestaat nagenoeg niet meer bij voetballers en aanverwante functies. Die romantiek is allang gestorven.
Zodra een Ted van Leeuwen hier werkzaam zou zijn is hij N.E.C.-er.
Tedje is een NEC-hater. Hij wordt nooit een NEC-er en ik zou hem hier nooit accepteren. We gaan toch ook niet Remco vd Schaaf halen als jeugdtrainer?
:withstupid:

Moet je vaker doen! Die act laten vallen en gewoon je eigen mening laten spreken.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door eniesee-elst »

Forlán schreef:
di 09 feb 2021, 23:21
mschr schreef:
di 09 feb 2021, 18:45
Super-Simr schreef:
di 09 feb 2021, 17:07
mschr schreef:
di 09 feb 2021, 15:52
vak Oost schreef:
di 09 feb 2021, 15:49
Tedje is een geel zwarte parasiet, weg er mee.
Hear, hear!
Clubliefde bestaat nagenoeg niet meer bij voetballers en aanverwante functies. Die romantiek is allang gestorven.
Zodra een Ted van Leeuwen hier werkzaam zou zijn is hij N.E.C.-er.
Tedje is een NEC-hater. Hij wordt nooit een NEC-er en ik zou hem hier nooit accepteren. We gaan toch ook niet Remco vd Schaaf halen als jeugdtrainer?
:withstupid:

Moet je vaker doen! Die act laten vallen en gewoon je eigen mening laten spreken.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

eniesee-elst schreef:
di 09 feb 2021, 23:37
Forlán schreef:
di 09 feb 2021, 23:21
mschr schreef:
di 09 feb 2021, 18:45
Super-Simr schreef:
di 09 feb 2021, 17:07
mschr schreef:
di 09 feb 2021, 15:52
vak Oost schreef:
di 09 feb 2021, 15:49
Tedje is een geel zwarte parasiet, weg er mee.
Hear, hear!
Clubliefde bestaat nagenoeg niet meer bij voetballers en aanverwante functies. Die romantiek is allang gestorven.
Zodra een Ted van Leeuwen hier werkzaam zou zijn is hij N.E.C.-er.
Tedje is een NEC-hater. Hij wordt nooit een NEC-er en ik zou hem hier nooit accepteren. We gaan toch ook niet Remco vd Schaaf halen als jeugdtrainer?
:withstupid:

Moet je vaker doen! Die act laten vallen en gewoon je eigen mening laten spreken.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Nieuwe TD

Bericht door Theodorus »

Tiel schreef:
di 09 feb 2021, 20:58
zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 20:40
Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?
Omdat er in de verhuur waarin hij zit al een hele tijd geen knoop te verdienen is :biggrin: ?
wat verhuurt hij dan?
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door vak Oost »

Theodorus schreef:
wo 10 feb 2021, 08:27
Tiel schreef:
di 09 feb 2021, 20:58
zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 20:40
Rare keuze Wisgerhof.De man stopte in 2017 als lid van de RVC omdat hij geen tijd meer had en plaats wilde maken voor nieuwe mensen.
Een TD is een fulltime plus baan,waarom zou hij die wel willen nu ?
Omdat er in de verhuur waarin hij zit al een hele tijd geen knoop te verdienen is :biggrin: ?
wat verhuurt hij dan?
Opblaasbare iglo's
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door bertje »

mschr schreef:
ma 08 feb 2021, 22:00
Jota schreef:
ma 08 feb 2021, 19:52
Polleke schreef:
ma 08 feb 2021, 16:30
Jota schreef:
ma 08 feb 2021, 16:25
zoete aardbei schreef:
ma 08 feb 2021, 16:09


Jawel,de investeerders vonden dat.En aangezien de meeste hier nog zitten lijkt mij een rentree van Aalbers uitgesloten.
Precies. Aalbers is opgestapt omdat hij uiteindelijk niet de baas was. Hij wilde Pastoor niet ontslaan, maar het gebeurde toch door invloed van investeerders.
Ik zou blind geloven in het technisch beleid van Aalbers
Maar achteraf had hij gelijk............... ik denk: 7 jaar verder, goed gesprek en go. We zijn 7 jaar van kutbeleid verder, die investeerders zijn ook niet dom.
Ik ben een groot fan van Aalbers. In mijn ogen is bij zijn vertrek het verval ingezet.
Het verval zette eerder in. Met de komst van Boymans (altijd geblesseerd), Falkenburg (altijd onzichtbaar), Bovenberg (buitenkansje? Mijn reet!). NEC stortte vervolgens compleet in en eindigde dat seizoen als 15de.
Fout. Dat waren geen briljante aankopen inderdaad, maar de echte puinhoop werd de zomer daarna pas gecreëerd. Aalbers werd de mes op zijn keel gezet dat hij Pastoor moest ontslaan en er anders geen geld beschikbaar zou worden gesteld. Die weigerde dit, ging de ziektewet in en werd uiteindelijk 20 september ontslagen. In de tussentijd werd sir Bovenlip aangesteld die toppertjes als Stefanik, Jantscher, Castillion, Gravenberch, Hans Mulder, Lasse Nielsen haalde en Anton Janssen aanstelde als trainer. De compleet onevenwichtige selectie en een trainer in perniek deden ons de das om. Dat was mede ook het startsein dat de investeerders zich opzichtig met het technisch beleid gingen bemoeien, wat alleen maar tot onrust en ellende heeft geleid. Het verval is door de investeerders, en niemand anders ingezet.
burp schreef:
di 09 feb 2021, 13:59
Wessel schreef:
ma 08 feb 2021, 23:47
mschr schreef:
ma 08 feb 2021, 22:00
Jota schreef:
ma 08 feb 2021, 19:52
Polleke schreef:
ma 08 feb 2021, 16:30
Jota schreef:
ma 08 feb 2021, 16:25

Precies. Aalbers is opgestapt omdat hij uiteindelijk niet de baas was. Hij wilde Pastoor niet ontslaan, maar het gebeurde toch door invloed van investeerders.
Ik zou blind geloven in het technisch beleid van Aalbers
Maar achteraf had hij gelijk............... ik denk: 7 jaar verder, goed gesprek en go. We zijn 7 jaar van kutbeleid verder, die investeerders zijn ook niet dom.
Ik ben een groot fan van Aalbers. In mijn ogen is bij zijn vertrek het verval ingezet.
Het verval zette eerder in. Met de komst van Boymans (altijd geblesseerd), Falkenburg (altijd onzichtbaar), Bovenberg (buitenkansje? Mijn reet!). NEC stortte vervolgens compleet in en eindigde dat seizoen als 15de.

:tu: Idd, waardeloos beleid van Aalbers, het werd ook steeds slechter. Het leek FC Knudde wel!
Dan moet er toch ook naar de heren investeerders gekeken worden die heel kinderachtig de hand op de knip gingen houden toen Pastoor niet na het seizoen ontslagen werd zoals zij wilden. Daar viel na die waardeloze reeks en val op de ranglijst toen zeker wat voor te zeggen, maar dat je datzelfde seizoen net na de winterstop al veilig gespeeld was in de Eredivisie pleitte toen wel voor Pastoor. Aalbers ging toen zonder extra budget met hulp van Grim wat Regionalliga toppertjes halen. Daarna zat hij 'ziek' thuis, ontsloeg Ophof Pastoor en gaven de investeerders weer budget waar Ophof ook niks mee deed (Castillion, Gravenberch). De investeerders hebben toen een grote rol gehad in de degradatie. Dat beseften ze zelf ook wel, want dat werd een jaar later weer goedgemaakt.
Ah ik zie dat Burp het al uiteen had gezet, roerend meejeens. Dat is daarna dus ook nooit veranderd, waarna NEC een kerkhof werd van Trainers, spelers en TD's slechts als trekpop werden gebruikt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door bertje »

Wessel schreef:
di 09 feb 2021, 18:35
burp schreef:
di 09 feb 2021, 13:59
Wessel schreef:
ma 08 feb 2021, 23:47
mschr schreef:
ma 08 feb 2021, 22:00
Jota schreef:
ma 08 feb 2021, 19:52
Polleke schreef:
ma 08 feb 2021, 16:30

Maar achteraf had hij gelijk............... ik denk: 7 jaar verder, goed gesprek en go. We zijn 7 jaar van kutbeleid verder, die investeerders zijn ook niet dom.
Ik ben een groot fan van Aalbers. In mijn ogen is bij zijn vertrek het verval ingezet.
Het verval zette eerder in. Met de komst van Boymans (altijd geblesseerd), Falkenburg (altijd onzichtbaar), Bovenberg (buitenkansje? Mijn reet!). NEC stortte vervolgens compleet in en eindigde dat seizoen als 15de.

:tu: Idd, waardeloos beleid van Aalbers, het werd ook steeds slechter. Het leek FC Knudde wel!
Dan moet er toch ook naar de heren investeerders gekeken worden die heel kinderachtig de hand op de knip gingen houden toen Pastoor niet na het seizoen ontslagen werd zoals zij wilden. Daar viel na die waardeloze reeks en val op de ranglijst toen zeker wat voor te zeggen, maar dat je datzelfde seizoen net na de winterstop al veilig gespeeld was in de Eredivisie pleitte toen wel voor Pastoor. Aalbers ging toen zonder extra budget met hulp van Grim wat Regionalliga toppertjes halen. Daarna zat hij 'ziek' thuis, ontsloeg Ophof Pastoor en gaven de investeerders weer budget waar Ophof ook niks mee deed (Castillion, Gravenberch). De investeerders hebben toen een grote rol gehad in de degradatie. Dat beseften ze zelf ook wel, want dat werd een jaar later weer goedgemaakt.
Ik kan het standpunt van de investeerders toen wel begrijpen. Onder Pastoor ging het in de tweede seizoenshelft stijl bergafwaarts. De resultaten waren slecht en het voetbal was niet om aan te zien. Was Pastoor, zoals de investeerders wilden, direkt op straat gezet dan was er het seizoen daarna misschien helemaal niet gedegradeerd. De slechte seizoenstart onder Pastoor heeft veel impact gehad. De investeerders hebben gewoon gelijk gehad. Is het trouwens bewezen dat zij toen de geldkraan hebben dichtgedraaid? Het zou te begrijpen zijn, wie investeert zijn geld nou in een zinkend schip? Maar ook al zou dat zo zijn dan heeft Aalbers de zaak flink verpest door het beschikbare budget te investeren in een aantal Duitse regionalliga spelers van onbeduidend niveau. Die spelers verdienen in Duitsland heel behoorlijk. Voor dat geld had je beter talentvolle jonge Nederlandse spelers kunnen aantrekken!
Op het moment dat gasten die 0 voetbalknowhow hebben en alles op een afstand aanschouwen zich met het technisch beleid gaan bemoeien, verantwoordelijken gaan chanteren en dergelijke is het einde zoek. Er ontstaat een enorme onrust binnen de club, mensen komen onder gigantsiche druk te staan (die investeerders reageren als supporters, logisch want dat zijn ze ook), er wordt bij momenten gigantisch met geld gesmeten dat er niet is. We hebben het hier afgelopen 5 jaar allemaal kunnen aanschouwen, het is een dikke vette ellende door de uitgebreide macht van die gasten. De enige waar je dan wel wat aan hebt is Boekhoorn, die bemoeit zich nergens mee maar houdt wel de club overeind en dicht gaten als Wilco het niet meer weet. Waren al die andere gasten maar zo..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door pjottr »

En dat mag die weer gaan doen, want Wilco heeft al door laten schemeren dat er weer een miljoenentekort aan zit te komen.
De corona komt dus als een geschenk uit de hemel voor Mr. 180.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Brabander »

Ik blijf hopen dat Boekhoorn de handen in een slaat met een zakenpartner en NEC overneemt.
Boekhoorn zelf heeft al meerdere keren laten weten dit niet te gaan doen maar hij heeft natuurlijk een enorme kennissenkring met mensen die dat hopelijk wel willen gaan doen.
Ik hoop niet op een of andere belchinees of gekke Rus maar een betrouwbare partner die NEC ook (deels) zijn identiteit laat behouden!!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe TD

Bericht door Kanchelskis »

Brabander schreef:
do 11 feb 2021, 08:57
Ik blijf hopen dat Boekhoorn de handen in een slaat met een zakenpartner en NEC overneemt.
Boekhoorn zelf heeft al meerdere keren laten weten dit niet te gaan doen maar hij heeft natuurlijk een enorme kennissenkring met mensen die dat hopelijk wel willen gaan doen.
Ik hoop niet op een of andere belchinees of gekke Rus maar een betrouwbare partner die NEC ook (deels) zijn identiteit laat behouden!!
Als er een serieuze partij in de kring van Boekhoorn of Wilco had gezeten was deze al wel opgestaan denk ik. Ik zie het niet meer 1,2,3 gebeuren.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Nieuwe TD

Bericht door Theodorus »

Kanchelskis schreef:
do 11 feb 2021, 09:05
Brabander schreef:
do 11 feb 2021, 08:57
Ik blijf hopen dat Boekhoorn de handen in een slaat met een zakenpartner en NEC overneemt.
Boekhoorn zelf heeft al meerdere keren laten weten dit niet te gaan doen maar hij heeft natuurlijk een enorme kennissenkring met mensen die dat hopelijk wel willen gaan doen.
Ik hoop niet op een of andere belchinees of gekke Rus maar een betrouwbare partner die NEC ook (deels) zijn identiteit laat behouden!!
Als er een serieuze partij in de kring van Boekhoorn of Wilco had gezeten was deze al wel opgestaan denk ik. Ik zie het niet meer 1,2,3 gebeuren.
Ik denk dat er eerst nog een paar lieden plaats moeten maken voordat Boekhoorn erin stapt. Het gerucht van vorig jaar dat MB erin wilde stappen en bij van Delft was voor zijn aandelen, berust op enige waarheid. Dat is zeker.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door vak Oost »

Een club kopen is een dure hobby,
Vraag dat maar aan meneer van Seumeren.
Alles komt goed !!

zoete aardbei
Berichten: 7935
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zoete aardbei »

Ze zullen hooguit het stadion kopen mits er toestemming komt voor appartementen e.d Er zal toch iets van rendement in moeten zitten.Klok groep,Excluton,zal wel geen toeval zijn.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Nieuwe TD

Bericht door Theodorus »

zoete aardbei schreef:
do 11 feb 2021, 11:27
Ze zullen hooguit het stadion kopen mits er toestemming komt voor appartementen e.d Er zal toch iets van rendement in moeten zitten.Klok groep,Excluton,zal wel geen toeval zijn.
dat denk ik ook, als ze maar opschieten!
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Bottendaal »

zoete aardbei schreef:
do 11 feb 2021, 11:27
Ze zullen hooguit het stadion kopen mits er toestemming komt voor appartementen e.d Er zal toch iets van rendement in moeten zitten.Klok groep,Excluton,zal wel geen toeval zijn.
Nee, Excluton heeft een andere reden:

https://excluton.nl/buitenkansjes

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Nummer 11 »

Bottendaal schreef:
do 11 feb 2021, 12:13
zoete aardbei schreef:
do 11 feb 2021, 11:27
Ze zullen hooguit het stadion kopen mits er toestemming komt voor appartementen e.d Er zal toch iets van rendement in moeten zitten.Klok groep,Excluton,zal wel geen toeval zijn.
Nee, Excluton heeft een andere reden:

https://excluton.nl/buitenkansjes
:biggrin:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door pjottr »

Hebben de erven GDL de aandelen nog in bezit trouwens ?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Polleke »

Brabander schreef:
do 11 feb 2021, 08:57
Ik blijf hopen dat Boekhoorn de handen in een slaat met een zakenpartner en NEC overneemt.
Boekhoorn zelf heeft al meerdere keren laten weten dit niet te gaan doen maar hij heeft natuurlijk een enorme kennissenkring met mensen die dat hopelijk wel willen gaan doen.
Ik hoop niet op een of andere belchinees of gekke Rus maar een betrouwbare partner die NEC ook (deels) zijn identiteit laat behouden!!
Misschien als hij ooit klaar is met zijn zakenimperium........ maar ik zie het, helaas, niet gebeuren.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Dirk Eijlander »

pjottr schreef:
ma 08 feb 2021, 18:35
:withstupid:

En buiten dat bestaat zijn netwerk uit VVCS spelers,
een werklozenleger dus en dat is vaak niet voor niets.
Zelfs Wilco noemt die categorie niet eens buitenkansjes.
Geen idee wat de vvcs is dus, is een vakbond voor bijna elke contractspeler uit of in Nederland die er bij aangesloten is, team vvcs waar jij op doelt is maar een klein onderdeel!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Dirk Eijlander »

zoete aardbei schreef:
di 09 feb 2021, 13:15
Dirk Eijlander schreef:
di 09 feb 2021, 10:52
zoete aardbei schreef:
ma 08 feb 2021, 18:57
Hesp,prima kerel maar dat zou wederom een grote gok betekenen.
Overigens horen we geen geruchten,helemaal niets.

Ik sluit niet eens uit dat het straks Nick Kersten gaat worden,puur gevoelsmatig.
Zeker een grote gok, maar ik denk toch dat we het daar van moeten hebben. Een goede bewezen td tekent toch niet hier! Net zoals een goede spits hier niet tekent, Janga en Ondaan zijn niet gehaald omdat ze zo goed zijn, maar omdat beter financieel en sportief niet haalbaar was. Dat gezeik vaak hier dat bepaalde mensen hier in gefaald hebben, je kunt scouten wat je wilt naar een td of een spits, maar als ze niet willen dan houdt het toch op.
Ga toch weg,dit is nu een post waarin de totale berusting in schuilt.

Kijk de topscorerslijst maar na,spelers van Telstar,Mvv ,Den Bosch,Almere,Volendam en Excelsior staan nog boven Janga.
Allemaal clubs met een veel lagere begroting dan bij ons.
Als je niet een KKD spits kan vinden die er minimaal 15 maakt ben je totaal ongeschikt als beleidsmaker.
Totale berusting kan ik niet zeggen, maar berusting, ja zeker, het is niet anders. Die spelers waar jij op doelt hadden sommige misschien in een "veel" eerder stadium gescout kunnen worden, maar ik denk nog steeds dat op het moment dat Janga en Ondaan werden aangetrokken er niks beter haalbaar was of een mindere gok zou zijn dan Bv. Janga. Van al die spelers waar jij op doelt zou niemand waar geen flinke financiële vergoeding voor betaald had moeten worden de overstap naar ons gemaakt hebben(heel misschien de 33 jarige Plet die al 2 jaar wisselspeler was, maar zelfs daar twijfel ik over). Het geld hebben we niet en de spelers willen niet, dan kun je twee dingen doen: er in berusten of zoals jij door blijven nuilen en zeiken op mensen die in jou ogen het onhaalbare moeten waarmaken. Dan ben je in mijn geval beter af, want ik heb er geen last van en jij wel en bovendien beschadig je mensen die dag in en dag uit hun stinkende best doen.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Stan_NMGN, vakkieN en 113 gasten