Afscheid vertrokken spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Plaats reactie
Vannuilekumphuile
Berichten: 895
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Afscheid vertrokken spelers

Bericht door Vannuilekumphuile »

Wordt er iets ingepland qua afscheid van vertrokken spelers en zo ja, wat zijn eigenlijk de criteria, bijvoorbeeld:
* Je mag niet naar Vitesse vertrokken zijn
* Minimaal 2 jaren bij de selectie hebben gehoord
* Geen arbeidsconflict op het einde hebben gehad met technische staf of directie
* Minimaal een gemiddelde van 15 wedstrijden per seizoen

Anders hebben we 10 keer een afscheid per jaar.
Wat mij betreft komen in ieder geval Rens van Eijden, getrouwe Marcel Appiah maar ook zeker Christian Santos, die zich ondanks discussies en een mindere fase wel altijd prima op het veld en rond het veld heeft gedragen naar supporters. We zijn hen veel dank verschuldigd, eens ?
Daarnaast zeker ook Todd Kane (misschien na blessure als die niet terugkomt in winterstop) en Woudenberg, ook al was het van korte, maar zeer waardevolle, duur.

Ik kan me toch niet voorstellen dat die sfeerloze laatste wedstrijd einde seizoen, met al die spanningen o.a. met Faber bedoeld waren als afscheid van genoemde spelers. ik weet dat we er niet goed in zijn, maar dan was afscheid Ars vorig jaar in ieder geval gepast. Misschien dan na een korte opening directie door Jeffrey het woord laten doen, dat formele standaard geleuter van Bart op het veld daar spreekt maar weinig beleving uit.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Afscheid vertrokken spelers

Bericht door Brabander »

Ik denk dat het altijd belangrijk is om een goed afscheid te nemen van spelers. Uiteraard praten die jongens ook onder elkaar over welke clubs oké zijn en welke niet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Afscheid vertrokken spelers

Bericht door Tiel »

Daarom wordt er na de laatste wedstrijd van het seizoen afscheid genomen van vertrekkende spelers, niets mis mee toch.

Zelfs van Foor is afscheid genomen, wisten wij toen veel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vannuilekumphuile
Berichten: 895
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Afscheid vertrokken spelers

Bericht door Vannuilekumphuile »

Tiel schreef:Daarom wordt er na de laatste wedstrijd van het seizoen afscheid genomen van vertrekkende spelers, niets mis mee toch.

Zelfs van Foor is afscheid genomen, wisten wij toen veel.
Ik vond het treurig. Stadion nog voor 20% gevuld na nederlaag en seizoen wat eindigt als nachtkaars.
Geen enkel onderscheid in spelers, ook nog helemaal niet duidelijk voor alle spelers of ze zullen blijven.
Ik stel voor, afscheid aan BEGIN van laatste wedstrijd als die wedstrijd er niet meer toe doet, of anders in nieuwe seizoen maar dan wel op individuele basis.
Rens (die we zeer missen) verdient een groter afscheid en een ereronde. Mag ook als we tegen AZ spelen thuis.
En ja: Foor verdiende toen ook echt wel een afscheid voor zijn spel, niet voor zijn moraal bleek achteraf en daar wordt hij nu dus ook al direct voor gestraft met een blessure.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 46 gasten