Eindstand

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Plaats reactie

Op welke plaats eindigt NEC dit seizoen.

4
2
4%
5
0
Geen stemmen
6
2
4%
7
0
Geen stemmen
8
2
4%
9
3
7%
10
3
7%
11
3
7%
12
7
15%
13
4
9%
14
8
17%
15
7
15%
16
4
9%
17
1
2%
18
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 46

jbnmgn

Eindstand

Bericht door jbnmgn »

Alhoewel nog vroeg in het seizoen is het misschien leuk nu alvast een eindstand voor NEC te voorspellen?
Aangezien ik maar 15 opties mag toevoegen zal ik de plaatsen 1 t/m 3 weglaten :biggrin:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Eindstand

Bericht door Gijscoman »

jbnmgn schreef:Alhoewel nog vroeg in het seizoen is het misschien leuk nu alvast een eindstand voor NEC te voorspellen?
Aangezien ik maar 15 opties mag toevoegen zal ik de plaatsen 1 t/m 3 weglaten :biggrin:
Defaitisme!

jbnmgn

Re: Eindstand

Bericht door jbnmgn »

Gijscoman schreef:
jbnmgn schreef:Alhoewel nog vroeg in het seizoen is het misschien leuk nu alvast een eindstand voor NEC te voorspellen?
Aangezien ik maar 15 opties mag toevoegen zal ik de plaatsen 1 t/m 3 weglaten :biggrin:
Defaitisme!
Jij??

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Eindstand

Bericht door Hennie-C »

Op basis van de 1e speelronde denk ik dat we ons moeten meten met Roda, Sparta, Go Ahead, Twente en Exelsior. Als we het goed doen wordt het 13e, als we het slecht doen laatste....
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Eindstand

Bericht door Tiel »

Hennie-C schreef:Op basis van de 1e speelronde denk ik dat we ons moeten meten met Roda, Sparta, Go Ahead, Twente en Exelsior. Als we het goed doen wordt het 13e, als we het slecht doen laatste....
En Willem II.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Eindstand

Bericht door GV »

:???: Hoe moeten wij dat nou weten?
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

jbnmgn

Re: Eindstand

Bericht door jbnmgn »

GV schreef::???: Hoe moeten wij dat nou weten?
Ik vroeg het ook aan de echte supporters hier :crazy:

jbnmgn

Re: Eindstand

Bericht door jbnmgn »

Hennie-C schreef:Op basis van de 1e speelronde denk ik dat we ons moeten meten met Roda, Sparta, Go Ahead, Twente en Exelsior. Als we het goed doen wordt het 13e, als we het slecht doen laatste....
We gaan het echt niet zo slecht doen dat we laatste worden.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11769
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Eindstand

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
Hennie-C schreef:Op basis van de 1e speelronde denk ik dat we ons moeten meten met Roda, Sparta, Go Ahead, Twente en Exelsior. Als we het goed doen wordt het 13e, als we het slecht doen laatste....
En Willem II.
Jip. Ik denk dat we de meeste van die ploegen onder ons moeten kunnen houden: 12e-14e, denk ik.

jbnmgn

Re: Eindstand

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:
Tiel schreef:
Hennie-C schreef:Op basis van de 1e speelronde denk ik dat we ons moeten meten met Roda, Sparta, Go Ahead, Twente en Exelsior. Als we het goed doen wordt het 13e, als we het slecht doen laatste....
En Willem II.
Jip. Ik denk dat we de meeste van die ploegen onder ons moeten kunnen houden: 12e-14e, denk ik.
Weet je, als je de ploeg voor 80% bij elkaar kunt houden volgend seizoen dan mag een 12e of 14e plaats wat mij betreft ook.
Dan heb je tenminste kans om het seizoen erop niet meer voor lijfsbehoud te moeten gaan maar voor het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 gasten