Nieuwe TD / technisch manager

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door bertje »

Dan blijven we iig komende jaren in het Balkenshirt spelen.. :biggrin:

"Technisch coördinator".. Bartje heeft weer goed zijn best gedaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jbnmgn

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:Dan blijven we iig komende jaren in het Balkenshirt spelen.. :biggrin:

"Technisch coördinator".. Bartje heeft weer goed zijn best gedaan.
Coordinator, dus regelen maar geen reet te vertellen, zoiets? Ik hoop toch dat hij een grotere inbreng krijgt dan dat ik nu vermoed.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door DJTEEF! »

Even een vraag, omdat ik het serieus niet weet: Heeft Danny Hoekman ooit bewezen iets te kunnen op technisch vlak?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door Legendario »

bertje schreef:Dan blijven we iig komende jaren in het Balkenshirt spelen.. :biggrin:

"Technisch coördinator".. Bartje heeft weer goed zijn best gedaan.
Als je hem TD maakt, moet je hem als TD betalen. En aangezien Futuralis een deel van dat werk doet, geef je hem een andere (niet-bestaande) functie. Nu is het alleen nog hopen dat de Technische Commissie een logische samenstelling krijgt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:Even een vraag, omdat ik het serieus niet weet: Heeft Danny Hoekman ooit bewezen iets te kunnen op technisch vlak?
Nee, heeft wel persoonlijkheid en een mening. Het is voor balans goed dat hij er bij zit ( betaalbaar!). Zo komt positie van Ingen niet in gevaar.
Hij heeft met name alleen een NEC hart en een voetbalverleden

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door Demtsjenko »

DJTEEF! schreef:Even een vraag, omdat ik het serieus niet weet: Heeft Danny Hoekman ooit bewezen iets te kunnen op technisch vlak?
Terechte vraag... Is trainer geweest en heeft wat scoutwerk gedaan... Ik ben bang dat er weer gekozen gaat worden voor een NEC verleden en niet zozeer voor kwaliteit... Een NEC verleden is leuk, maar heb liever kundige mensen dan een NEC kliek die er niets van bakt... Maar we gaan het zien...

jbnmgn

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door jbnmgn »

Demtsjenko schreef:
DJTEEF! schreef:Even een vraag, omdat ik het serieus niet weet: Heeft Danny Hoekman ooit bewezen iets te kunnen op technisch vlak?
Terechte vraag... Is trainer geweest en heeft wat scoutwerk gedaan... Ik ben bang dat er weer gekozen gaat worden voor een NEC verleden en niet zozeer voor kwaliteit... Een NEC verleden is leuk, maar heb liever kundige mensen dan een NEC kliek die er niets van bakt... Maar we gaan het zien...
Mee eens, natuurlijk is het mooi als iemand met een NEC verleden of nog beter met een NEC hart een functie kan/wil gaan vervullen binnen de club, maar dan wel aub al die verstand van zaken heeft van de functie en niet iemand die aangenomen wordt omdat het naar de buitenwereld zo leuk klinkt.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door druten »

Hoekman is rond

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door jsentani »

druten schreef:Hoekman is rond
Niet vierkant? :wink:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door Demtsjenko »

de scherpe kantjes zijn er in ieder geval wel vanaf...

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe TD / technisch manager

Bericht door Arch »

Een groot voordeel bij Danny Hoekman is dat deze jongen financieel onafhankelijk is.
Als Bart v Ingen iemand aantrekt en op moet letten wat hij zegt tegen v Ingen of er tegen in gaat dat speelt in zijn achterhoofd mee oei ik moet oppassen want ik moet nog een hypotheek betalen.
Bij Danny is dat niet het geval dus die kan wel wat potten breken bij NEC .
Bovendien heeft Danny Hoekman een flink netwerk opgebouwd de afgelopen jaren in binnen en buitenland.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten