contracten verlengen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

contracten verlengen

Bericht door Sander74 »

NEC gaat in de winterstop aan tafel met Christian Santos, Navarone Foor en Rens van Eijden. De Nijmeegse club wil de aflopende verbintenissen van het drietal in januari omzetten in een nieuw contract. Foor en Van Eijden behoren tot de grootverdieners in de huidige selectie.
Bron: voetbalzone.nl

Als je dit al wil... waarom dan wachten tot januari?
Het 3tal zal zeker ook aanbiedingen krijgen van andere clubs.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: contracten verlengen

Bericht door jackkreta »

Sander74 schreef:NEC gaat in de winterstop aan tafel met Christian Santos, Navarone Foor en Rens van Eijden. De Nijmeegse club wil de aflopende verbintenissen van het drietal in januari omzetten in een nieuw contract. Foor en Van Eijden behoren tot de grootverdieners in de huidige selectie.
Bron: voetbalzone.nl

Als je dit al wil... waarom dan wachten tot januari?
Het 3tal zal zeker ook aanbiedingen krijgen van andere clubs.
Begrijp ik ook niet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

jbnmgn

Re: contracten verlengen

Bericht door jbnmgn »

jackameland schreef:
Sander74 schreef:NEC gaat in de winterstop aan tafel met Christian Santos, Navarone Foor en Rens van Eijden. De Nijmeegse club wil de aflopende verbintenissen van het drietal in januari omzetten in een nieuw contract. Foor en Van Eijden behoren tot de grootverdieners in de huidige selectie.
Bron: voetbalzone.nl

Als je dit al wil... waarom dan wachten tot januari?
Het 3tal zal zeker ook aanbiedingen krijgen van andere clubs.
Begrijp ik ook niet.
Is het niet gebruikelijk om dat in de winterstop te doen om de spelers niet "lastig" te vallen tijdens het lopende seizoen?
Ik zou als speler geen moeite hebben om dat tussentijds te doen, sterker nog: het zou mij zelfs misschien wel motiveren nog beter mijn best te doen als ik merk dat de club tussentijds laat merken met mij verder te willen (mits ik wil blijven natuurlijk)
Wacht je tot in de winterstop dan loop je tevens het risico dat andere clubs zich ook melden.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: contracten verlengen

Bericht door Sander74 »

jbnmgn schreef:
jackameland schreef:
Sander74 schreef:NEC gaat in de winterstop aan tafel met Christian Santos, Navarone Foor en Rens van Eijden. De Nijmeegse club wil de aflopende verbintenissen van het drietal in januari omzetten in een nieuw contract. Foor en Van Eijden behoren tot de grootverdieners in de huidige selectie.
Bron: voetbalzone.nl

Als je dit al wil... waarom dan wachten tot januari?
Het 3tal zal zeker ook aanbiedingen krijgen van andere clubs.
Begrijp ik ook niet.
Is het niet gebruikelijk om dat in de winterstop te doen om de spelers niet "lastig" te vallen tijdens het lopende seizoen?
Ik zou als speler geen moeite hebben om dat tussentijds te doen, sterker nog: het zou mij zelfs misschien wel motiveren nog beter mijn best te doen als ik merk dat de club tussentijds laat merken met mij verder te willen (mits ik wil blijven natuurlijk)
Wacht je tot in de winterstop dan loop je tevens het risico dat andere clubs zich ook melden.
Precies wat ik bedoel te zeggen.
Andere clubs doen dit ook het hele seizoen door bij belangrijke spelers.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: contracten verlengen

Bericht door LT »

Moet hier een aparte discussie over zijn?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: contracten verlengen

Bericht door burp »

:slot:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: endy en 39 gasten