Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door martijn5 »


Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

burp schreef:
di 02 apr 2019, 19:05
mschr schreef:
di 12 feb 2019, 19:06
Nee, sinds augustus 2013, 5,5 jaar geleden, hebben we Pastoor, Janssen, Brood, Faber, Hyballa, De Groot, Bogers, Lijnders versleten. Nu De Gier aan het rijtje toevoegen is compleet gekkenwerk.
Pastoor (te laat ontslagen, had direct na seizoen gemoeten)
Janssen (tsja, als het geen clubman was, was ie op dat moment ook niet ingestapt. Eigenlijk vervolg op te laat ontslaan van Pastoor)
Brood (wilde zelf naar PSV)
Faber (wilde zelf hogerop)
Hyballa (heeft z'n eigen ontslag eigenlijk wel in de hand gewerkt met z'n gedrag, te laat ontslagen)
De Groot (interim)
Bogers (eigenlijk ook interim, zwakke knieën van Oversier)
Lijnders (complete mismatch)
De Gier (resultaten, resultaten, resultaten, ook te laat ontslagen)

Dus als je simpelweg gaat tellen dan is het veel, maar een genuanceerdere blik leert dat we er voor 2 gewoon geld gekregen hebben, er 2 interimtrainers tussen zaten en enkel Pastoor, Hyballa, Lijnders en De Gier echt ontslagen zijn. De eerste na ruim 2 seizoenen en hoort hier eigenlijk niet helemaal bij.

van deze ontslagen zijn eigenlijk alleen Hyballa en De Gier vervelende dossiers.
Wel valt op dat NEC best vaak te laat in het seizoen is, met het ontslaan van trainers.
Brood en Faber gingen weg omdat de werksituatie te treurig voor woorden was. Anton Janssen werd aan de dijk gezet in 2014, evenals De Gier destijds. En ook het vermelden waard is de niet-komst van Rob Alflen. NEC wordt geleid door een zwikkie zonder ruggengraat, die ingefluisterd worden door een stelletje met wat teveel poen en te weinig voetbalkennis. Geef mij de leiding en ik beloof dat we binnen 5 jaar een stabiele middenmoter zijn.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Special Guest »

Laten we nou gewoon een ervaren trainer nemen die weet wat het is om een eerstedivisie club naar de eredivisie te leiden. Ik pleit nogmaals voor De Koning. Die is nog vrij ook komend seizoen. En anders voor mijn part Mitchell van der Gaag. Lijkt me ook een goede optie.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... .e.c.-.htm

De Groot, Bogers en Meijer.

En Lindeman zet een stap terug. Nu alleen nog adviseur.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 09:45
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... .e.c.-.htm

De Groot, Bogers en Meijer.

En Lindeman zet een stap terug. Nu alleen nog adviseur.
Die paar wedstrijdjes kon Lindeman ook niet nog even doen?
En Ronny die te pas en te onpas loopt te roepen dat hij nooit meer het eerste gaat trainen,wat een opportunisme weer.
Het is gewoon veel en veel te laat,stel dat Bogers 4-4-2 wil gaan spelen,daar is nooit op getraind,zoiets duurt weken voordat het is ingedaald.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
wo 03 apr 2019, 10:06
Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 09:45
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... .e.c.-.htm

De Groot, Bogers en Meijer.

En Lindeman zet een stap terug. Nu alleen nog adviseur.
Die paar wedstrijdjes kon Lindeman ook niet nog even doen?
En Ronny die te pas en te onpas loopt te roepen dat hij nooit meer het eerste gaat trainen,wat een opportunisme weer.
Het is gewoon veel en veel te laat,stel dat Bogers 4-4-2 wil gaan spelen,daar is nooit op getraind,zoiets duurt weken voordat het is ingedaald.
En toch; vanaf de 13e tot de 6e plaats is het verschil 3 punten. Wij staan dan weer 3 punten verder weg. Maar het is dus niet onmogelijk.

Maar goed, ik ga er niet van uit dat we nog zomaar de nacompetitie halen. In ieder geval mooi om te zien of Meijer deze stap al kan zetten.

En bij Lindeman is het vermoedelijk niet de wedstrijd, maar ook zijn werkzaamheden bij de training en, ik meen, bij de jeugd. Maar hopelijk heeft hij de trainers goed geïnstrueerd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Ik hoop toch eerlijk gezegd niet dat men straks weer met Achahbar aan komt zetten,heb je nu met De Groot ook nog wel kans op. En Anass is van Jack af, die twee konden elkaars bloed wel drinken.Lekker zijn potjes bij Jong af laten werken en aan het eind van het seizoen naar Zwolle terug.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Tiel schreef:
di 02 apr 2019, 22:33
Bogers samen met Meijer dus.
En Ronny dus ook.

Prima,
Laat maar zien hoe je wel kan motiveren en logische opstellingen maken !
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 10:21
zuurpruim schreef:
wo 03 apr 2019, 10:06
Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 09:45
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... .e.c.-.htm

De Groot, Bogers en Meijer.

En Lindeman zet een stap terug. Nu alleen nog adviseur.
Die paar wedstrijdjes kon Lindeman ook niet nog even doen?
En Ronny die te pas en te onpas loopt te roepen dat hij nooit meer het eerste gaat trainen,wat een opportunisme weer.
Het is gewoon veel en veel te laat,stel dat Bogers 4-4-2 wil gaan spelen,daar is nooit op getraind,zoiets duurt weken voordat het is ingedaald.
En toch; vanaf de 13e tot de 6e plaats is het verschil 3 punten. Wij staan dan weer 3 punten verder weg. Maar het is dus niet onmogelijk.

Maar goed, ik ga er niet van uit dat we nog zomaar de nacompetitie halen. In ieder geval mooi om te zien of Meijer deze stap al kan zetten.

En bij Lindeman is het vermoedelijk niet de wedstrijd, maar ook zijn werkzaamheden bij de training en, ik meen, bij de jeugd. Maar hopelijk heeft hij de trainers goed geïnstrueerd.
Lindeman ligt niet zo lekker ,heeft een wat autoritaire uitstraling. Kijk eens,ik heb niks tegen De Groot,een echte clublegende.Maar het is wel een gedateerde trainer, hij kon niet met Lijnders, niet met Hyballa en ook niet met Lindeman.Moet je zo'n iemand dan altijd maar weer op gaan voeren als het tegenzit? Meijer is de man van de toekomst,het zal mij niet verbazen als er volgend seizoen helemaal geen nieuwe trainer komt maar Bogers het een jaar gaat doen en Meijer gaat klaarstomen voor het grote werk.In de tussentijd kan hij mooi zijn papieren gaan halen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Bogers en Meijers als assistent had ik prima gevonden. Maar ook de Groot er nog bij, is dat niet teveel van het goede? De Groot en Bogers denken tactisch heel anders. Dit kan tot problemen leiden. Slecht bedacht door van Schaik. God, als die man toch eens een keer weggestuurd zou kunnen worden!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Die bedacht waarschijnlijk dat Bogers als cultuurbewaker ook niet werkt en heeft Ronnie weer van stal gehaald.

Hoe gaat het eigenlijk met Brookhuis?
Kan die komend seizoen z'n oude taak alweer oppakken?
Sinds Babos het doet lopen we wel van het ene in het andere keepersprobleem.

edit: Brookhuis neemt dus Jong over van De Groot die de communicatie naar buiten van het driemanschap gaat doen.

Lindeman weg is prima, zo'n man moet je er ook niet vast bij hebben. Die moest de boel doorlichten en inrichten, dat kan nu ook juist beter als adviseur op afstand.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nijmegen0413 »

Bogers en Meijers is top.
De Groot voor de interviews en als het “boegbeeld” naar buiten is ook goed.
Kan op die manier Bogers en Meijers een beetje uit de wind houden.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Zou de rol van de Groot niet meer zijn dan alleen communicatie? Alleen daarvoor hoeft hij toch niet van de beloften gehaald te worden!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 09:45
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... .e.c.-.htm

De Groot, Bogers en Meijer.

En Lindeman zet een stap terug. Nu alleen nog adviseur.
en nu nog hopen dat de sponsors stoppen met zich te bemoeien met van alles zou dit een mooie stap vooruit zijn...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... emand.html

Van die laatste passage word ik alweer een beetje nerveus. Die investeerders moeten echt zo ver mogelijk van het technisch beleid gehouden worden. Zint dat ze niet dan steken ze hun poen maar in hun reet! De club blijft onbestuurbaar als zij zich overal in blijven mengen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
wo 03 apr 2019, 12:57
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... emand.html

Van die laatste passage word ik alweer een beetje nerveus. Die investeerders moeten echt zo ver mogelijk van het technisch beleid gehouden worden. Zint dat ze niet dan steken ze hun poen maar in hun reet! De club blijft onbestuurbaar als zij zich overal in blijven mengen..
Feit is dat een investeerder zijn geld INVESTEERD in een project, in dit geval voetbal, en daar niet alleen rendement op wil hebben maar ook zeggenschap over hoe het geld besteed gaat worden. Dat is niet goed als je overal zeggenschap over wil hebben maar ik kan wel begrijpen dat ze dan wel een bestuur willen hebben waar zij vertrouwen in hebben. Of dat met dit bestuur het geval is geweest weet ik niet.
Als er een werkelijk capabel bestuur geformeerd kan worden dat is dat positief ook naar de investeerders toe, en daar kan ik me wel in vinden als zij daar zeggenschap over willen hebben.
Waar ze nooit zeggenschap over mogen krijgen is het technische beleid en de opstelling van spelers want dan weet b.v. een trainer ook niet meer wat te doen. Dus al met al lastig.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:
wo 03 apr 2019, 12:48
Zou de rol van de Groot niet meer zijn dan alleen communicatie? Alleen daarvoor hoeft hij toch niet van de beloften gehaald te worden!
Ik vind het vrij treurig dat Ronnie nu voor de 6e keer wordt gevraagd en iedere keer maar weer ja zegt.
Bovendien, en nogmaals veel respect voor deze man, maar Ronnie voor de communicatie?

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door GIJS »

zuurpruim schreef:
wo 03 apr 2019, 13:25
Wessel schreef:
wo 03 apr 2019, 12:48
Zou de rol van de Groot niet meer zijn dan alleen communicatie? Alleen daarvoor hoeft hij toch niet van de beloften gehaald te worden!
Ik vind het vrij treurig dat Ronnie nu voor de 6e keer wordt gevraagd en iedere keer maar weer ja zegt.
Bovendien, en nogmaals veel respect voor deze man, maar Ronnie voor de communicatie?
Ik denk dat Ronnie het in de media "beter zal doen" dan A3.

Ben blij met deze keuze

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
wo 03 apr 2019, 12:57
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... emand.html

Van die laatste passage word ik alweer een beetje nerveus. Die investeerders moeten echt zo ver mogelijk van het technisch beleid gehouden worden. Zint dat ze niet dan steken ze hun poen maar in hun reet! De club blijft onbestuurbaar als zij zich overal in blijven mengen..
Helemaal mee eens hoor, maar ik vraag me af of er binnen de huidige organisatie iemand is die het technisch beleid kan bepalen en invullen.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mcel »

Wie het ook wordt: kan de trainer van volgend seizoen KKD een soort van prestatiecontract krijgen? Werkgever mag het dienstverband opzeggen als we in de winterstop niet bij de eerste 12 staan of na 30 wedstrijden niet bij de eerste 10.
Dan hebben we geen gezeik van het laten bungelen of even aankijken. En kost het ook geen afkoopsom.
Een kandidaat die dat niet aandurft, die hoeven we niet...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
wo 03 apr 2019, 14:18
bertje schreef:
wo 03 apr 2019, 12:57
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... emand.html

Van die laatste passage word ik alweer een beetje nerveus. Die investeerders moeten echt zo ver mogelijk van het technisch beleid gehouden worden. Zint dat ze niet dan steken ze hun poen maar in hun reet! De club blijft onbestuurbaar als zij zich overal in blijven mengen..
Helemaal mee eens hoor, maar ik vraag me af of er binnen de huidige organisatie iemand is die het technisch beleid kan bepalen en invullen.
Dat moeten ze ook helemaal niet willen. Ze moeten iemand aanstellen met verstand van zaken die het technisch beleid bepaald, en hem lekker zijn gang laten gaan.

De laatste bij wie dat was was Aalbers, al is die uiteindelijk ook geliquideerd omdat hij weigerde Pastoor te ontslaan. Na zijn ontslag zijn we direct gedegradeerd met Ophof die door de investeerders naar voren is geschoven. Daarna het technisch hart met de kippenboer erin en Futuralis, wat geleidt heeft tot een korte opleving door een paar voltreffers, maar uiteindelijk ook weer een ramp werd door oa het verplichte opstellen van Roman. En uiteindelijk de onervaren Oversier, eigenlijk meer een algemeen dan een technisch directeur. Die werd ook van alle kanten beïnvloed en overruled. Aan het begin van het seizoen nog melden dat we het van de jeugd moeten gaan hebben dit seizoen en dat er dan in een keer in no time van den Berg, van Eijden en Bossaerts binnen komen.

Het wordt weer tijd voor een directeur met meer vrijheid die niet van alles opgedrongen wordt, maarja ik vrees weer het ergste..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
wo 03 apr 2019, 14:58
DJTEEF! schreef:
wo 03 apr 2019, 14:18
bertje schreef:
wo 03 apr 2019, 12:57
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... emand.html

Van die laatste passage word ik alweer een beetje nerveus. Die investeerders moeten echt zo ver mogelijk van het technisch beleid gehouden worden. Zint dat ze niet dan steken ze hun poen maar in hun reet! De club blijft onbestuurbaar als zij zich overal in blijven mengen..
Helemaal mee eens hoor, maar ik vraag me af of er binnen de huidige organisatie iemand is die het technisch beleid kan bepalen en invullen.
Dat moeten ze ook helemaal niet willen. Ze moeten iemand aanstellen met verstand van zaken die het technisch beleid bepaald, en hem lekker zijn gang laten gaan.

De laatste bij wie dat was was Aalbers, al is die uiteindelijk ook geliquideerd omdat hij weigerde Pastoor te ontslaan. Na zijn ontslag zijn we direct gedegradeerd met Ophof die door de investeerders naar voren is geschoven. Daarna het technisch hart met de kippenboer erin en Futuralis, wat geleidt heeft tot een korte opleving door een paar voltreffers, maar uiteindelijk ook weer een ramp werd door oa het verplichte opstellen van Roman. En uiteindelijk de onervaren Oversier, eigenlijk meer een algemeen dan een technisch directeur. Die werd ook van alle kanten beïnvloed en overruled. Aan het begin van het seizoen nog melden dat we het van de jeugd moeten gaan hebben dit seizoen en dat er dan in een keer in no time van den Berg, van Eijden en Bossaerts binnen komen.

Het wordt weer tijd voor een directeur met meer vrijheid die niet van alles opgedrongen wordt, maarja ik vrees weer het ergste..
“Ze moeten iemand aanstellen met verstand van zaken die het technisch beleid bepaald, en hem lekker zijn gang laten gaan.”

Wie zijn “ze”? Wie bepalen wie het technisch beleid gaat bepalen?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

Mcel schreef:
wo 03 apr 2019, 14:56
Wie het ook wordt: kan de trainer van volgend seizoen KKD een soort van prestatiecontract krijgen? Werkgever mag het dienstverband opzeggen als we in de winterstop niet bij de eerste 12 staan of na 30 wedstrijden niet bij de eerste 10.
Dan hebben we geen gezeik van het laten bungelen of even aankijken. En kost het ook geen afkoopsom.
Een kandidaat die dat niet aandurft, die hoeven we niet...
De hoeveelheid eisen die gesteld kunnen worden hangt af van de verhouding van trainer en club. Wij zijn een matige club. Zo doende kunnen we alleen echt wat eisen stellen bij zwakke dan wel onervaren trainers. De eisen die jij noemt gaan dusdanig ver dat alleen idioten het accepteren.

Een trainer die zo'n contract accepteert zal bijna 100% zeker ook slachtoffer worden van dat contract.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Wessel schreef:
wo 03 apr 2019, 12:48
Zou de rol van de Groot niet meer zijn dan alleen communicatie? Alleen daarvoor hoeft hij toch niet van de beloften gehaald te worden!
de reintegratie van Brookhuis zal ook wel meespelen, de beloften spelen ook nog maar een paar potjes en dat gaat sowieso al nergens over.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mcel »

Gijscoman schreef:
wo 03 apr 2019, 15:30
Mcel schreef:
wo 03 apr 2019, 14:56
Wie het ook wordt: kan de trainer van volgend seizoen KKD een soort van prestatiecontract krijgen? Werkgever mag het dienstverband opzeggen als we in de winterstop niet bij de eerste 12 staan of na 30 wedstrijden niet bij de eerste 10.
Dan hebben we geen gezeik van het laten bungelen of even aankijken. En kost het ook geen afkoopsom.
Een kandidaat die dat niet aandurft, die hoeven we niet...
De hoeveelheid eisen die gesteld kunnen worden hangt af van de verhouding van trainer en club. Wij zijn een matige club. Zo doende kunnen we alleen echt wat eisen stellen bij zwakke dan wel onervaren trainers. De eisen die jij noemt gaan dusdanig ver dat alleen idioten het accepteren.

Een trainer die zo'n contract accepteert zal bijna 100% zeker ook slachtoffer worden van dat contract.
Een kandidaat zal het laten afhangen van het materiaal dat hij heeft en mag (laten) kopen. Met ons materiaal had elke KKD-trainer in durven stappen onder deze voorwaarden. Je wil zelf toch ook een uitdaging hebben?
Iemand die voor dit seizoen gezegd zou hebben dat wij nu niet bij de eerste 10 zouden staan zou voor gek verklaard zijn...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten