Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Demtsjenko »

Dat mag je vinden... in de praktijk leidt ditzelfde vinden ook tot de nodige rolverwarring bij betrokkenen... zeker als de ‘eigenaren’, de aandeelhouders, zich ook deze andere rollen aanmeten...

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door GIJS »

gladiator schreef:
do 20 jun 2019, 09:43
Gijscoman schreef:
do 20 jun 2019, 09:37
Demtsjenko schreef:
do 20 jun 2019, 09:04
BertNEC schreef:
do 20 jun 2019, 06:17
Volgens de Gelderlander is het wel bijna duidelijk: NEC zoekt de trainer binnenshuis en houdt de optie Ronnie de Groot nadrukkelijk open als hij het wilt.

Uit financiële noodzaak geboren............ daarom vielen Brood en Streppel af. En indien Cillesen binnen Spanje wordt verkocht ontvangt NEC 0 euro.................

veel goed nieuws vanmorgen.....
tja... dan maak ik me toch wel ernstig zorgen. enerzijds over de financiële situatie. Blijkbaar zijn er onvoldoende middelen om je belangrijkste positie goed in te vullen. Anderzijds over het gebrek aan visie. Wat willen ze nu? Gaan ze echt op basis van de korte opleving aan het eind van het seizoen de conclusie trekken dat dit DUS gaat werken? Ik voorspel veel gezeik. Meijer en Gesthuizen hebben door hun eerdere rollen binnen NEC en gebrek aan ervaring een achterstand in positie en natuurlijk gezag. Die rolverwarring geldt natuurlijk ook voor assistent-hoofdcoach-assistent-hoofdcoach Bogers. Voordeel van Bogers is dat hij op basis van leeftijd een bepaalde senioriteit heeft. De enige die op dit vlak iets kan afdwingen is de Groot, maar zoals eerder gezegd, ook door hemzelf... die wil eigenlijk helemaal niet.

Met name de ervaren spelers zullen gevoelig zijn voor de aan- of afwezigheid van senioriteit. Combineer dat met het geconstateerde, vooruit... vermeende, gebrek aan intrinsieke motivatie bij sommigen en je creëert een snelkookpan waar kleine probleempjes in no-time uitgroeien tot gezeik van de buitencategorie. Als de 'leiders' gaan muiten trekken ze automatisch de jonge garde die niet veel speelt mee...

Als dit de kant is die het opgaat voorspel ik een desastreus seizoen met een dramatische werksfeer. Bovendien denk ik dat NEC door het aanstellen van de Groot niet vooruit gaat. Het gebrek aan visie, perspectief en innovatie zal voor veel spelers helemaal net aantrekkelijk klinken. Het aantrekken van de juiste spelers wordt zo wel erg moeilijk. Het 'verhaal' van NEC rommelt aan alle kanten. En dan heb ik het nog niet eens over alle politieke stromingen en belangen binnen de organisatie...

Ik heb er zin in! Niet dus...
Dit lijkt me toch een erg doemscenario. Eigenlijk ga je al uit van muiterij en luiheid en verbind je de problemen van vorig jaar veel meer met de spelers dan met de trainer.

Verder heeft dit weinig met een gebrek aan visie te maken, maar meer met een gebrek aan geld om de visie volledig tot uiting te laten komen. Je kan dan geld verspillen aan Hans de Koning, maar dat is niks beter dan de combi Bogers-Meijer.

Een trainer als Streppel eisen is niet realistisch, zo wordt nu duidelijk. Dat zullen sommige Van Schaik verwijten, maar dat is lachwekkend. Op technisch vlak erft Van Schaik dat wat Oversier heeft neergezet, zoals - om het met Brexit te vergelijken - May David Cameron's nalatenschap van de uitslag van het Brexitreferendum erfde. De keuze voor Bogers komt niet met het ideaal overeen, zoals de Brexitdeal van May dat ook niet doet. Het punt is alleen dat meer niet realistisch is gebleken. Er is wel voor gestreden; zowel door Van Schaik als May. Maar als je op dit moment dan blijft vasthouden aan dat ideaal, dan loop je het gevaar dat je uiteindelijk met No Deal of (bij NEC) een te dure trainer, dan wel een trainer die het geld niet waard is zit. En dan stort je financieel in. We kunnen hier wel onrealistische eisen stellen en op basis daarvan Van Schaik veroordelen, maar in dat geval zijn we niks beter dan Nigel Farage of Boris Johnson.
Wat een lul verhaal man. Helemaal zelf bedacht? Knap hoor.......ga weg met dit politieke statement. De enige overeenkomsten tussen nec en de politiek is dat ze beide liegen en zich veel beter voordoen dan dat ze zijn
Nou zo'n foute vergelijking vind ik het niet. Het is ook geen politiek statement, maar een simpele vergelijking om duidelijk te maken hoe dat Gijscoman er tegen aan kijkt. Misschien ligt het aan de naam , maar ik kan me er heel goed in vinden. :wink:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Polleke schreef:
do 20 jun 2019, 12:12
Mijn god..... het is nu zo erg dat we zelfs geen trainer meer kunnen aanstellen.
Is toch begrijpelijk?
A) we hebben geen geld
B) we hebben geen uitstraling
C) we hebben geen bestuur dat kijk op voetbal heeft
D) we hebben geen selectie waar een trainer warm voor loopt
E) we hebben een zeer slechte reputatie wat aantrekken en weg sturen van trainers betreft
F) heb ik nog wat vergeten? We kunnen door tot de Z

Ergo: we mogen blij zijn als trio trio Hellenique het overneemt.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Wat wij nodig hebben is een bestuur met een voorzitter die weet wat er nodig is om de club weer hogerop te brengen en zich (ook al is dat misschien noodgedwongen) niet met Technische zaken bezig houdt, dat hebben we eerder al meegemaakt en dat liep ook verkeerd af.
Verder hebben we een investeerder(s groep) nodig die er echt in gelooft en er dus ook een hele hoop poen in wil steken.
We hebben een raad van commissarissen nodig die echte clubliefde hebben en een STAK en TS met verstand van voetbal en liefde voor NEC.

Nu zit er een mengelmoes van liefhebbers van NEC en gasten die hun ego hoger hebben als hun clubliefde (als ze die al hebben)
Ik ben er al jaren klaar mee maar neem toch steeds weer een seizoenkaart omdat ik mijn club niet in de steek wil laten. Maar verlengen met veel vertrouwen? Nee!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Special Guest »

Heb vorige week mijn seizoenkaart toch maar weer verlengd. Maar weet eigenlijk nog steeds niet waaraan ik dat geld besteed hebt. Nog geen trainer een week voor het nieuwe seizoen. Nog nauwelijks een selectie. Laat staan een selectie die in staat is om mee te doen voor promotie. Hoe is het toch mogelijk. Wat een wanbeleid.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Beuningen »

Special Guest schreef:
do 20 jun 2019, 14:26
Heb vorige week mijn seizoenkaart toch maar weer verlengd. Maar weet eigenlijk nog steeds niet waaraan ik dat geld besteed hebt. Nog geen trainer een week voor het nieuwe seizoen. Nog nauwelijks een selectie. Laat staan een selectie die in staat is om mee te doen voor promotie. Hoe is het toch mogelijk. Wat een wanbeleid.
Ho ho ho we hebben wel een selectie en we kunnen er mee beginnen. Het is alleen niet de selectie die we willen. Gaat ook niet gebeuren want niemand komt gratis voetballen. 1 of 2 andere spelers erbij(transfervrij) en bogers en Meijer voor de groep. :zzz:

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mcel »

Ach ja, vorig jaar nadat we niet gepromoveerd waren was de stemming uiteraard ook ver beneden het vriespunt. Dat sloeg om toen we eindelijk clubheld Jack de Gier losweken bij Almere. En al helemaal toen we icoon Rens van Eijden terug zag keren op het oude nest. En toen ook nog eens Overtoom, één van de beste middenvelders van de KKD. En wat te denken van Joey van de Berg. Ervaring en eigenlijk te goed voor de KKD, maar hij kwam toch maar mooi bij NEC. En als slagroom op de taart kwam daar Okita bij, een potentieel goudmijntje! Nu konden we toch bovenin mee gaan draaien met Sparta en Twente!

Rens, Overtoom en Joey zakten flink door het ijs. Jack bleek een waardeloze trainer. Alleen Okita is van waarde geweest (in sommige wedstrijden inderdaad wat minder).

Kortom: welke trainer er nu ook voor de groep komt, welke spelers er ook nog komen en gaan: de verwachtingen kunnen naar beneden, maar daarmee kunnen ze ook makkelijker overtroffen worden.

Ik heb er zin in! (En nee, dat is niet cynisch bedoeld)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

Special Guest schreef:
do 20 jun 2019, 14:26
Heb vorige week mijn seizoenkaart toch maar weer verlengd. Maar weet eigenlijk nog steeds niet waaraan ik dat geld besteed hebt. Nog geen trainer een week voor het nieuwe seizoen. Nog nauwelijks een selectie. Laat staan een selectie die in staat is om mee te doen voor promotie. Hoe is het toch mogelijk. Wat een wanbeleid.
Gewoon aan je club waar je altijd blijft komen omdat het je club is. Toch niet zo moeilijk?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

mschr schreef:
do 20 jun 2019, 12:50

Da's flauw. Iedereen hier was enthousiast toen de komst van Darri werd aangekondigd.
Iedereen is wat overdreven. De eerste die hier stond te juichen was jij, in goed gezelschap verkerend van Beaker die zelfs schreef:
Hij is echt een eindbaas, geloof me nou maar. Beaker heeft echt verstand van voetbal...

Daarnaast waren er genoeg forumleden die sceptisch stonden tegenover zijn komst. De Oversteek schreef:

Eerlijk gezegd begrijp ik die blijdschap bij de komst van Darri niet zo. Is eigenlijk overal mislukt en heeft ook nog eens een confrontatie zoekend gedrag. Ben over het algemeen best tevreden met de versterkingen maar deze (en die van Gino) is echt niet te begrijpen.

Die zag de bui al terecht hangen. Een speler die bij Heracles meerdere malen om disciplinaire redenen geschorst was en NEC haalt hem weer binnen. Vragen om muiterij met zo'n figuur.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Beuningen schreef:
do 20 jun 2019, 14:35
Special Guest schreef:
do 20 jun 2019, 14:26
Heb vorige week mijn seizoenkaart toch maar weer verlengd. Maar weet eigenlijk nog steeds niet waaraan ik dat geld besteed hebt. Nog geen trainer een week voor het nieuwe seizoen. Nog nauwelijks een selectie. Laat staan een selectie die in staat is om mee te doen voor promotie. Hoe is het toch mogelijk. Wat een wanbeleid.
Ho ho ho we hebben wel een selectie en we kunnen er mee beginnen. Het is alleen niet de selectie die we willen. Gaat ook niet gebeuren want niemand komt gratis voetballen. 1 of 2 andere spelers erbij(transfervrij) en bogers en Meijer voor de groep. :zzz:
Inderdaad. Voor het eerst sinds jaren hebben we al in juni een complete selectie voor het komende seizoen. Oversier heeft dat goed aangepakt.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Indien er een andere (moderne) trainer komt dan weten we dat futuralis nog aan boord is als huishulp. Wat ik uiteraard toejuich, want onze huidige techn.hart. Tja.

De drie, deG M en B, zullen mss dan tijdelijk in het begin vh seizoen opstarten. Totdat de nieuwe trainer er is.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
do 20 jun 2019, 17:44
Indien er een andere (moderne) trainer komt dan weten we dat futuralis nog aan boord is als huishulp. Wat ik uiteraard toejuich, want onze huidige techn.hart. Tja.

De drie, deG M en B, zullen mss dan tijdelijk in het begin vh seizoen opstarten. Totdat de nieuwe trainer er is.
Dus Meijer en Bogers mogen het 10 wedstrijden gaan doen en daarna weer in hun hok.Vergeet het maar,zo gek zijn ze niet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door gladiator »

De soap binnen nec
Theo maassen zou er een zaal mee kunnen vullen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

gladiator schreef:
do 20 jun 2019, 19:01
De soap binnen nec
Theo maassen zou er een zaal mee kunnen vullen
het is inderdaad net zo treurig als de humor van meneer Maassen.

De 5 kandidaten van Wilco zijn dus Steppel (nee), Brood (nee), Bogers (wil niet), De Groot (wil liever niet) en Gesthuizen (?).
Meijer kan niet (nog geen licentie).

Skippy5000
Berichten: 63
Lid geworden op: do 28 feb 2019, 09:05
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Skippy5000 »

Rob Alfen Nieuwe trainer

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

burp schreef:
do 20 jun 2019, 19:13
gladiator schreef:
do 20 jun 2019, 19:01
De soap binnen nec
Theo maassen zou er een zaal mee kunnen vullen
het is inderdaad net zo treurig als de humor van meneer Maassen.

De 5 kandidaten van Wilco zijn dus Steppel (nee), Brood (nee), Bogers (wil niet), De Groot (wil liever niet) en Gesthuizen (?).
Meijer kan niet (nog geen licentie).
Leen heeft ook nog een diploma.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Bron?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
do 20 jun 2019, 19:23
burp schreef:
do 20 jun 2019, 19:13
gladiator schreef:
do 20 jun 2019, 19:01
De soap binnen nec
Theo maassen zou er een zaal mee kunnen vullen
het is inderdaad net zo treurig als de humor van meneer Maassen.

De 5 kandidaten van Wilco zijn dus Steppel (nee), Brood (nee), Bogers (wil niet), De Groot (wil liever niet) en Gesthuizen (?).
Meijer kan niet (nog geen licentie).
Leen heeft ook nog een diploma.
Aha, dat is dus de man met het type diploma.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Ik heb alleen maar zwarte rook boven Nijmegen gezien vandaag..

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Dan kun je net zo goed met Bogers en Meijer verder gaan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
do 20 jun 2019, 20:02
Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Dan kun je net zo goed met Bogers en Meijer verder gaan.
Wie wil jij dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Zuurtje, kom dr maar in
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
do 20 jun 2019, 20:05
Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Zuurtje, kom dr maar in
hahaha! :sjaal:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Iemand deelde een artikel op Twitter hierover. Alleen was dit 1. een grap, want 2. een artikel van een paar jaar geleden, toen dit leek te gebeuren.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
do 20 jun 2019, 20:03
Legendario schreef:
do 20 jun 2019, 20:02
Skippy5000 schreef:
do 20 jun 2019, 19:19
Rob Alfen Nieuwe trainer
Dan kun je net zo goed met Bogers en Meijer verder gaan.
Wie wil jij dan?
Bogers en Meijer.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten