Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

eniesee12 schreef:
wo 05 jun 2019, 17:27
Mark Ariaans schreef:
wo 05 jun 2019, 14:47
JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 10:54
Ach gut toch!
Het was een vriendelijk verzoek, maar als je zo wilt reageren wil ik het ook best wel wat onvriendelijker doen? Zoals iemand hier al zei, sites als Forza doen het uit clubliefde maar het is niet allemaal gratis en voor niks om een website in leven te houden. Dus als je hun content onverknipt gaat copy-pasten hier dan doe je hen daar schade mee. Vandaar het vriendelijke verzoek om een linkje te plaatsen in plaats van het hele artikel. Hoef je echt geen hele kermis van te maken, een simpel 'okee' was ook genoeg geweest.
Pas nou op, dalijk is hij er weer helemaal klaar mee en gaat hij voor altijd zijn account verwijderen . En een forum zonder JB zou zijn als een vrouw zonder vagina.
:jestera: :jestera: :jestera:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 19:55
Mark Ariaans schreef:
wo 05 jun 2019, 14:47
JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 10:54
Ach gut toch!
Het was een vriendelijk verzoek, maar als je zo wilt reageren wil ik het ook best wel wat onvriendelijker doen? Zoals iemand hier al zei, sites als Forza doen het uit clubliefde maar het is niet allemaal gratis en voor niks om een website in leven te houden. Dus als je hun content onverknipt gaat copy-pasten hier dan doe je hen daar schade mee. Vandaar het vriendelijke verzoek om een linkje te plaatsen in plaats van het hele artikel. Hoef je echt geen hele kermis van te maken, een simpel 'okee' was ook genoeg geweest.
Of je nu vriendelijk doet of niet maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik dacht dat nieuws hier bekend te maken en als er dan zeikerig gedaan wordt over het feit dat het een copy-paste verhaal is in plaats van een link naar... dan moeten diegenen dat zelf weten.
Dat Forza het uit clubliefde doet snap en waardeer ik zeker, maar wil dat zeggen dat je dan niets meer hier neer mag zetten van Forza als het niet in een link geplakt staat?
Belachelijk!!
Je snapt het dus echt niet. Poeh, niet best. Het is vrij duidelijk uitgelegd waarom dat wel gewenst zou zijn. Zeker als het een NEC fansite betreft..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

:jestera:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
wo 05 jun 2019, 21:54
JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 19:55
Mark Ariaans schreef:
wo 05 jun 2019, 14:47
JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 10:54
Ach gut toch!
Het was een vriendelijk verzoek, maar als je zo wilt reageren wil ik het ook best wel wat onvriendelijker doen? Zoals iemand hier al zei, sites als Forza doen het uit clubliefde maar het is niet allemaal gratis en voor niks om een website in leven te houden. Dus als je hun content onverknipt gaat copy-pasten hier dan doe je hen daar schade mee. Vandaar het vriendelijke verzoek om een linkje te plaatsen in plaats van het hele artikel. Hoef je echt geen hele kermis van te maken, een simpel 'okee' was ook genoeg geweest.
Of je nu vriendelijk doet of niet maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik dacht dat nieuws hier bekend te maken en als er dan zeikerig gedaan wordt over het feit dat het een copy-paste verhaal is in plaats van een link naar... dan moeten diegenen dat zelf weten.
Dat Forza het uit clubliefde doet snap en waardeer ik zeker, maar wil dat zeggen dat je dan niets meer hier neer mag zetten van Forza als het niet in een link geplakt staat?
Belachelijk!!
Je snapt het dus echt niet. Poeh, niet best. Het is vrij duidelijk uitgelegd waarom dat wel gewenst zou zijn. Zeker als het een NEC fansite betreft..
Dus?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

JBNMGN schreef:
do 06 jun 2019, 00:18
Dus?
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:
do 06 jun 2019, 00:55
JBNMGN schreef:
do 06 jun 2019, 00:18
Dus?
:withstupid:
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10504
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26893
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

jackkreta schreef:
do 06 jun 2019, 07:31
Legendario schreef:
do 06 jun 2019, 00:55
JBNMGN schreef:
do 06 jun 2019, 00:18
Dus?
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: ja Bertje..dus?

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jsentani »

TT schreef:
do 06 jun 2019, 08:20
Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html
Speelde in het verleden met Eindhoven verzorgd, tactisch goed en aanvallend voetbal. Waarom zou hij dat met NEC niet opnieuw kunnen doen?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
do 06 jun 2019, 08:33
jackkreta schreef:
do 06 jun 2019, 07:31
Legendario schreef:
do 06 jun 2019, 00:55
JBNMGN schreef:
do 06 jun 2019, 00:18
Dus?
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: ja Bertje..dus?
Het is alsof je tegen een baby praat die net zijn eerste woordje heeft geleerd. Straks krijg je weer de reactie dat "HIJ ZELF WEL UITMAAKT OF HIJ EEN BABY IS MET EEN WOORDENSCHAT VAN 1 WOORDJE". Dan is hij officieel gegroeid naar de kleuter die de grens opzoekt wat wel en niet mag. :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nummer 11 »

bertje schreef:
do 06 jun 2019, 08:50
De Kletskop schreef:
do 06 jun 2019, 08:33
jackkreta schreef:
do 06 jun 2019, 07:31
Legendario schreef:
do 06 jun 2019, 00:55
JBNMGN schreef:
do 06 jun 2019, 00:18
Dus?
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: ja Bertje..dus?
Het is alsof je tegen een baby praat die net zijn eerste woordje heeft geleerd. Straks krijg je weer de reactie dat "HIJ ZELF WEL UITMAAKT OF HIJ EEN BABY IS MET EEN WOORDENSCHAT VAN 1 WOORDJE". Dan is hij officieel gegroeid naar de kleuter die de grens opzoekt wat wel en niet mag. :party:
Misschien moeten we JB maar eens even in de hoek zetten :biggrin:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Met Streppel is een oriënterend gesprek gevoerd.Ik denk dat we die kunnen afschrijven.Die wacht gewoon op iets beters.Zet De Graafschap ook in de wachtkamer.Gerucht gaat dat hij wil gaan cashen in het Midden Oosten.
Brood wordt nergens genoemd,die zal ook wel niet komen.

J.P. De Jong zou helemaal passen in het beleid hier.
'U bent ergens mislukt,probeer het hier eens".
Afgeschreven door Van Seumeren, de spelersgroep en de rest van Utrecht,is faliekant door het ijs gezakt,niet alleen als trainer ,ook in de manager functie die ze hem later toebedeelden.
Maar zal zeer blij zijn met deze kans en zijn mond wel houden,lekker kneedbaar.

Het grote netwerk van de wijze 3 en dan kom je bij De Jong uit die volgens mij niemand wil hebben.
Overigens is het mij een raadsel wat Nick Kersten in die 'driehoek'te zoeken heeft.
Als er nou een afdeling niks gepresteerd heeft de afgelopen jaren dan is het de scouting wel.
Zet daar dan Iddo Rosscher neer,die man verricht al jaren prima werk,heeft blijkbaar oog voor talent.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee12 »

jsentani schreef:
do 06 jun 2019, 08:33
TT schreef:
do 06 jun 2019, 08:20
Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html
Speelde in het verleden met Eindhoven verzorgd, tactisch goed en aanvallend voetbal. Waarom zou hij dat met NEC niet opnieuw kunnen doen?
Is ook weer lastig te zeggen. Ik denk dat de jong gedoemd is te mislukken hier. Ik hoop op streppel.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

ow jee, het is eigenlijk best treurig maar aan het onderstaande ontkomen we dus niet:

Het actiecomité JP NEE!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38413
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

TT schreef:
do 06 jun 2019, 08:20
Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html
Heeft playoffs gehaald met Utrecht. Zo iemand kunnen we goed gebruiken dus. Maar ik hoop meer op Petrovic. Hij heeft ook de playoffs met Utrecht gehaald, maar die ook gewonnen. Bovendien wil ie graag samenwerken met Bogers, onze cultuurbewaker.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Harry Bierdop »

jsentani schreef:
do 06 jun 2019, 08:33
TT schreef:
do 06 jun 2019, 08:20
Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html
Speelde in het verleden met Eindhoven verzorgd, tactisch goed en aanvallend voetbal. Waarom zou hij dat met NEC niet opnieuw kunnen doen?
Je bedoeld net zoals Jack bij Almere?
Precies hetzelfde verhaal. Geen druk, geen verwachtingen, alles mag en niks moet.

Je kunt er toch geen reet van zeggen hoe een trainer/team reageert bij een club als NEC.
Als we dalijk na 4 wedstrijden 4e staan met 9 punten (zonder verzorgd spel) begint de kritiek hier alweer, de week erop speel je 1-1 uit bij Cambuur is het alweer een kuttrainer en de rest van het seizoen staan we bij elk puntverlies weer de bus op te wachten. Er is geen reet van te zeggen hoe een trainer hier op reageert. Of je had Stam moeten nemen, die had wel ff ruimte gemaakt zodat de spelers de bus uitkunnen :biggrin: .

De Jong is uiteraard wel een Schaijk connectie dus indien De Jong eruit gaat voor het einde van het seizoen zal Willie ook gaan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Harry Bierdop schreef:
do 06 jun 2019, 10:39
jsentani schreef:
do 06 jun 2019, 08:33
TT schreef:
do 06 jun 2019, 08:20
Blijkbaar wordt gedacht aan Jean-Paul de Jong. Zou niet weten wat 'ie kan....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... echt-.html
Speelde in het verleden met Eindhoven verzorgd, tactisch goed en aanvallend voetbal. Waarom zou hij dat met NEC niet opnieuw kunnen doen?
Je bedoeld net zoals Jack bij Almere?
Precies hetzelfde verhaal. Geen druk, geen verwachtingen, alles mag en niks moet.

Je kunt er toch geen reet van zeggen hoe een trainer/team reageert bij een club als NEC.
Als we dalijk na 4 wedstrijden 4e staan met 9 punten (zonder verzorgd spel) begint de kritiek hier alweer, de week erop speel je 1-1 uit bij Cambuur is het alweer een kuttrainer en de rest van het seizoen staan we bij elk puntverlies weer de bus op te wachten. Er is geen reet van te zeggen hoe een trainer hier op reageert. Of je had Stam moeten nemen, die had wel ff ruimte gemaakt zodat de spelers de bus uitkunnen :biggrin: .

De Jong is uiteraard wel een Schaijk connectie dus indien De Jong eruit gaat voor het einde van het seizoen zal Willie ook gaan.
En dus zal,als De Jong tegen gaat vallen, er net als bij Hyballa en De Gier weer veel te lang gewacht worden met een ontslag.
Eindhoven,Klaas Wels bij Oss,er zit nul druk op.
En nu er twee plekken vrij zijn om te promoveren zal men nu ook promotie als doel zien(de supporters dan).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38413
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 11:40

En nu er twee plekken vrij zijn om te promoveren zal men nu ook promotie als doel zien(de supporters dan).
Ik zie onder de huidige omstandigheden promotie niet als doel. Ik wil aansprekend voetbal zien. Meer verlang ik niet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 09:42
J.P. De Jong zou helemaal passen in het beleid hier. 'U bent ergens mislukt,probeer het hier eens".
Afgeschreven door Van Seumeren, de spelersgroep en de rest van Utrecht,is faliekant door het ijs gezakt,niet alleen als trainer ,
ook in de manager functie die ze hem later toebedeelden.
Maar zal zeer blij zijn met deze kans en zijn mond wel houden,lekker kneedbaar.
3de rangs clubs krijgen 3de rangs trainers he`
Alles komt goed !!

Skippy5000
Berichten: 63
Lid geworden op: do 28 feb 2019, 09:05
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Skippy5000 »

mschr schreef:
do 06 jun 2019, 11:53
zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 11:40

En nu er twee plekken vrij zijn om te promoveren zal men nu ook promotie als doel zien(de supporters dan).
Ik zie onder de huidige omstandigheden promotie niet als doel. Ik wil aansprekend voetbal zien. Meer verlang ik niet.
Serieus? Ik zou toch liever promoveren met lelijk voetbal, dan dat we er weer naast vissen en iedere week aansprekend voetbal zien. daar heb je dan dus vrij weinig aan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
do 06 jun 2019, 11:59
zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 09:42
J.P. De Jong zou helemaal passen in het beleid hier. 'U bent ergens mislukt,probeer het hier eens".
Afgeschreven door Van Seumeren, de spelersgroep en de rest van Utrecht,is faliekant door het ijs gezakt,niet alleen als trainer ,
ook in de manager functie die ze hem later toebedeelden.
Maar zal zeer blij zijn met deze kans en zijn mond wel houden,lekker kneedbaar.
3de rangs clubs krijgen 3de rangs trainers he`
[/quote NEC hoeft helemaal geen 3e rangs club te zijn.Dat hebben onze vrienden de investeerders ervan gemaakt.
Die ook liever onbekende trainers hebben of trainers die net zijn begonnen want dan kunnen ze mailtjes sturen met tactische aanwijzingen.
En na het echec bij Utrecht zal De Jong daar niet tegenin gaan vermoed ik zo.
Mocht het doorgaan dan snap ik De Jong ook niet.
Die is zo afgemaakt,die moet echt een rustige club hebben en proberen zijn carrière weer rustig op te bouwen.
NEC lijkt mij daarvoor niet de meest geschikte club.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 09:42
Met Streppel is een oriënterend gesprek gevoerd.Ik denk dat we die kunnen afschrijven.Die wacht gewoon op iets beters.Zet De Graafschap ook in de wachtkamer.Gerucht gaat dat hij wil gaan cashen in het Midden Oosten.
Brood wordt nergens genoemd,die zal ook wel niet komen.

J.P. De Jong zou helemaal passen in het beleid hier.
'U bent ergens mislukt,probeer het hier eens".
Afgeschreven door Van Seumeren, de spelersgroep en de rest van Utrecht,is faliekant door het ijs gezakt,niet alleen als trainer ,ook in de manager functie die ze hem later toebedeelden.
Maar zal zeer blij zijn met deze kans en zijn mond wel houden,lekker kneedbaar.

Het grote netwerk van de wijze 3 en dan kom je bij De Jong uit die volgens mij niemand wil hebben.
Overigens is het mij een raadsel wat Nick Kersten in die 'driehoek'te zoeken heeft.
Als er nou een afdeling niks gepresteerd heeft de afgelopen jaren dan is het de scouting wel.
Zet daar dan Iddo Rosscher neer,die man verricht al jaren prima werk,heeft blijkbaar oog voor talent.
Als Futuralis niet bij het technisch beleid betrokken is en Wilco, Leen en Nick (wie the fuck is dat?) het alleen doen, gaan we kapot.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26893
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:
do 06 jun 2019, 13:07
zuurpruim schreef:
do 06 jun 2019, 09:42
Met Streppel is een oriënterend gesprek gevoerd.Ik denk dat we die kunnen afschrijven.Die wacht gewoon op iets beters.Zet De Graafschap ook in de wachtkamer.Gerucht gaat dat hij wil gaan cashen in het Midden Oosten.
Brood wordt nergens genoemd,die zal ook wel niet komen.

J.P. De Jong zou helemaal passen in het beleid hier.
'U bent ergens mislukt,probeer het hier eens".
Afgeschreven door Van Seumeren, de spelersgroep en de rest van Utrecht,is faliekant door het ijs gezakt,niet alleen als trainer ,ook in de manager functie die ze hem later toebedeelden.
Maar zal zeer blij zijn met deze kans en zijn mond wel houden,lekker kneedbaar.

Het grote netwerk van de wijze 3 en dan kom je bij De Jong uit die volgens mij niemand wil hebben.
Overigens is het mij een raadsel wat Nick Kersten in die 'driehoek'te zoeken heeft.
Als er nou een afdeling niks gepresteerd heeft de afgelopen jaren dan is het de scouting wel.
Zet daar dan Iddo Rosscher neer,die man verricht al jaren prima werk,heeft blijkbaar oog voor talent.
Als Futuralis niet bij het technisch beleid betrokken is en Wilco, Leen en Nick (wie the fuck is dat?) het alleen doen, gaan we kapot.
Wat dat trio ook niet verantwoordelijk voor Druijff,Bruijn en Branderhorst?

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1825
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BertNEC »

Zag Leiwa net bij het stadion; daar hebben we onze nieuwe trainer,zei ik tegen hem........... Misschien je weet maar nooit, reageerde die;ik heb dadelijk wel een gesprek :wink:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

BertNEC schreef:
do 06 jun 2019, 13:40
Zag Leiwa net bij het stadion; daar hebben we onze nieuwe trainer,zei ik tegen hem........... Misschien je weet maar nooit, reageerde die;ik heb dadelijk wel een gesprek :wink:
Leiwa? Dijk van een kerel, super NEC man, prima speler......maar als trainer mag je hem niet aanstellen. Gaan we dezelfde kant op als Lijnders, Hyballa, Janssen enz.
Dan zou ik eerder geneigd zijn hem naast Bogers en Meijer te zetten als assistent. Laat hem maar ervaring opdoen en dan over een jaar of 2 verder kijken
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], More en 21 gasten