Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 14:10
Op een of andere manier vind ik Jans hier ook niet passen.Sociale,gevoelige man,in combinatie met onze investeerders zie ik dat niet zo.Brood is voor mij nog steeds de beste man,gevolgd door Streppel en Vloet.Brood weet hoe je moet promoveren.Hij zal de club gaan kiezen die het meeste kans maakt,vindt het lang duren bij NAC.
Ik kan me niet voorstellen dat Brood er zin in heeft. Na de promotie wist hij ook niet hoe snel hij weg moest zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

DJTEEF! schreef:
ma 03 jun 2019, 22:35
Legendario schreef:
ma 03 jun 2019, 22:07
Keizerstad1994 schreef:
ma 03 jun 2019, 21:33
Don Corleone schreef:
ma 03 jun 2019, 08:40
"Het moet niet te lang meer duren", reageert Streppel in gesprek met Omroep Gelderland, zonder de naam van een club te noemen. "Dat is voor allebei niet goed. Ik heb al eens gezegd dat ik naar een club wil met ambitie en waar een duidelijke structuur en lijn te zien is. Dat er iets van te maken is.
"

Volgens OG dus ook NEC in de race, maar ja, die laatste zin he...
dan kunnen wel al stoppen met praten, of Streppel is straks ook niet serieus meer te nemen :wink:
Tja, de zin dat 'Streppel ook in beeld zou zijn bij NEC'' brengt bij mij een beetje het beeld naar boven dat de naam van Streppel op een lijstje staat dat ergens in een bureaula van Wilco zit verstopt, terwijl Graafschap kennelijk al meerdere concrete gesprekken met hem heeft gevoerd. Oftewel: dat wordt een hele moeilijke, zoniet onmogelijke zaak. Dan moet je echt snel schakelen en gas geven om die binnen te halen.

Maar hetgeen mij het meeste zorgen baart is dat er nog niemand is die de technische leiding voor zijn rekening neemt. Alhoewel de laatste transferperiode duidelijk heeft gemaakt dat het zonder Oversier beter gaat dan met, moet er gewoon technische kennis aanwezig zijn, linksom of rechtsom. Oversier is al sinds begin december weg en we hebben nu nog steeds geen opvolger. Dan loop je eigenlijk gewoon achter de feiten aan, zowel qua trainers als qua spelers. Persoonlijk zou ik Futuralis komende transferperiode laten doen om vervolgens in alle rust op zoek te gaan naar een goede technische man, maar er moeten toch snel spijkers met koppen geslagen worden.
Het zou me niets verbazen als we geen technische man krijgen en er ook geen nieuwe trainer komt.
Mij wel.
Echt? Er sijpelde al door dat Bogers en Meijers het misschien samen zouden gaan doen, dus dat zou zo maar kunnen. En van Schaijk liet ook al weten dat de organisatie misschien wel helemaal anders moest. Zou me daarom niets verbazen als het zo zou gebeuren.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
di 04 jun 2019, 14:15
zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 14:10
Op een of andere manier vind ik Jans hier ook niet passen.Sociale,gevoelige man,in combinatie met onze investeerders zie ik dat niet zo.Brood is voor mij nog steeds de beste man,gevolgd door Streppel en Vloet.Brood weet hoe je moet promoveren.Hij zal de club gaan kiezen die het meeste kans maakt,vindt het lang duren bij NAC.
Ik kan me niet voorstellen dat Brood er zin in heeft. Na de promotie wist hij ook niet hoe snel hij weg moest zijn.
Kan ik mij ook iets bij voorstellen.Maar hij tekent ook niet bij NAC,althans nog niet.Ik denk dat jongens als Streppel en Brood alleen bij een NAC,NEC of De Graafschap willen werken als ze kunnen promoveren.En dan denk ik dat,met hulp van de investeerders,wij nog een goede kans hebben. NAC ligt volledig op zijn reet en De Graafschap is gewoon een club met hele beperkte mogelijkheden.Maar goed,een definitieve keuze voor het inpassen van de jeugd en de tekorten zoveel mogelijk wegwerken,dat zou echt mijn voorkeur hebben.Maar ben bang dat met al die ego's dat niet gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 14:23
Legendario schreef:
di 04 jun 2019, 14:15
zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 14:10
Op een of andere manier vind ik Jans hier ook niet passen.Sociale,gevoelige man,in combinatie met onze investeerders zie ik dat niet zo.Brood is voor mij nog steeds de beste man,gevolgd door Streppel en Vloet.Brood weet hoe je moet promoveren.Hij zal de club gaan kiezen die het meeste kans maakt,vindt het lang duren bij NAC.
Ik kan me niet voorstellen dat Brood er zin in heeft. Na de promotie wist hij ook niet hoe snel hij weg moest zijn.
Kan ik mij ook iets bij voorstellen.Maar hij tekent ook niet bij NAC,althans nog niet.Ik denk dat jongens als Streppel en Brood alleen bij een NAC,NEC of De Graafschap willen werken als ze kunnen promoveren.En dan denk ik dat,met hulp van de investeerders,wij nog een goede kans hebben. NAC ligt volledig op zijn reet en De Graafschap is gewoon een club met hele beperkte mogelijkheden.Maar goed,een definitieve keuze voor het inpassen van de jeugd en de tekorten zoveel mogelijk wegwerken,dat zou echt mijn voorkeur hebben.Maar ben bang dat met al die ego's dat niet gaat gebeuren.
Brood was zo snel weg na de promotie. Daar was wel meer aan de hand dan alleen een verbetering van positie als assistent bij PSV. Hij had toen alleen het geluk dat hij een prima selectie had om te promoveren.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
di 04 jun 2019, 14:18
DJTEEF! schreef:
ma 03 jun 2019, 22:35
Legendario schreef:
ma 03 jun 2019, 22:07
Keizerstad1994 schreef:
ma 03 jun 2019, 21:33
Don Corleone schreef:
ma 03 jun 2019, 08:40
"Het moet niet te lang meer duren", reageert Streppel in gesprek met Omroep Gelderland, zonder de naam van een club te noemen. "Dat is voor allebei niet goed. Ik heb al eens gezegd dat ik naar een club wil met ambitie en waar een duidelijke structuur en lijn te zien is. Dat er iets van te maken is.
"

Volgens OG dus ook NEC in de race, maar ja, die laatste zin he...
dan kunnen wel al stoppen met praten, of Streppel is straks ook niet serieus meer te nemen :wink:
Tja, de zin dat 'Streppel ook in beeld zou zijn bij NEC'' brengt bij mij een beetje het beeld naar boven dat de naam van Streppel op een lijstje staat dat ergens in een bureaula van Wilco zit verstopt, terwijl Graafschap kennelijk al meerdere concrete gesprekken met hem heeft gevoerd. Oftewel: dat wordt een hele moeilijke, zoniet onmogelijke zaak. Dan moet je echt snel schakelen en gas geven om die binnen te halen.

Maar hetgeen mij het meeste zorgen baart is dat er nog niemand is die de technische leiding voor zijn rekening neemt. Alhoewel de laatste transferperiode duidelijk heeft gemaakt dat het zonder Oversier beter gaat dan met, moet er gewoon technische kennis aanwezig zijn, linksom of rechtsom. Oversier is al sinds begin december weg en we hebben nu nog steeds geen opvolger. Dan loop je eigenlijk gewoon achter de feiten aan, zowel qua trainers als qua spelers. Persoonlijk zou ik Futuralis komende transferperiode laten doen om vervolgens in alle rust op zoek te gaan naar een goede technische man, maar er moeten toch snel spijkers met koppen geslagen worden.
Het zou me niets verbazen als we geen technische man krijgen en er ook geen nieuwe trainer komt.
Mij wel.
Echt? Er sijpelde al door dat Bogers en Meijers het misschien samen zouden gaan doen, dus dat zou zo maar kunnen. En van Schaijk liet ook al weten dat de organisatie misschien wel helemaal anders moest. Zou me daarom niets verbazen als het zo zou gebeuren.
Dan moet Meijer zich wel ondergeschikt maken aan Bogers.Totaal verschillende opvattingen over voetbal.Meijer is de moderne coach,Bogers de conservatieve.Ik zou Bogers wel echt een afgang vinden.Hebben ze eindelijk een plek gevonden waar hij op zijn plek is gaan ze weer met hem rouleren.En Meijer moet zijn carrière rustig gaan opbouwen,nog 1 of 2 jaar assistent bij het eerste,prima toch.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Bottendaal schreef:
di 04 jun 2019, 10:52
zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 10:47
Nou, het zou leuk zijn als er IETS van nieuws kwam.Hetzij nieuwe spelers,spelers die gaan vertrekken,een nieuwe TD,trainer.Kom op zeg,actie!!
Ja, zelfs de voorbereiding op het nieuwe seizoen moeten we vernemen via de site van de tegenstander...
Wedstrijd tegen Almere staat dus kennelijk wel vast, maar wordt niet over gecommuniceerd.
Die wedstrijd wordt over een week bekend gemaakt in een radioshow met veel bombarie.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

SanderNEC schreef:
di 04 jun 2019, 13:40
nessaja schreef:
di 04 jun 2019, 13:38
Ron Jans wil weer aan de slag als trainer, maar hij zal NEC wel te mager vinden...
Pas over 1 tot 2 maanden, als volgens hem alle clubs al bezet zijn. Dan kan hij in januari bij NEC aan de slag :wink:
Bogers als tussenpaus en dan na de winterstop Jans? Zou kunnen, maar daar heb je 3 partijen voor nodig die alle drie willen.
NEC, Jans en geldschieters.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Van Forza:

We vroegen onze bezoekers onlangs om aan te geven wie zij graag zien als nieuwe trainer van NEC. Op onze poll werd meer dan 1800 keer gestemd en met 22 procent van de stemmen is Ruud Brood tot nu toe de favoriet.

Ron Jans stond daar nog niet bij. Nieuwe poll? :biggrin:

Brood is natuurlijk geen onbekende in Nijmegen. De 56-jarige trainer stond in het seizoen 2014/15 aan het roer bij NEC en leidde de ploeg naar een glansrijk kampioenschap met een punten- en doelpuntenrecord. Na een seizoen vertrok Brood naar PSV om daar assistent-trainer te worden. De afgelopen maanden was hij als interim-coach actief bij NAC Breda. Daarmee kon hij degradatie niet voorkomen. Brood is nog met NAC in gesprek over een verlenging van de samenwerking, maar hij wordt in de wandelgangen ook bij NEC genoemd.
zoi ik ook graag zien komen, maar zal waarschijnlijk te duur zijn

De nummer twee in de poll is Jurgen Streppel met 17 procent van de stemmen. De voormalig trainer van onder andere Willem II en SC Heerenveen werkte afgelopen seizoen op Cyprus en is nu gewild in Nederland. De Graafschap is al met Streppel in gesprek en naast NEC had in een eerder stadium VVV-Venlo al interesse. denk dat zijn voorkeur dan toch uit zal gaan naar de GraafschapEen jaar geleden kwam de oefenmeester niet uit met Almere City FC, terwijl hij NEC een interessante club noemde. “Ik heb al eens gezegd dat ik naar een club wil met ambitie en waar een duidelijke structuur en lijn te zien is”, zei Streppel onlangs tegen Omroep Gelderland.en aangezien de ambitie er bij NEC wel is maar de duidelijke structuur (nog) niet zal het wel niet doorgaan

De verrassing in de top drie van de poll is Klaas Wels, die 13 procent van de stemmen kreeg. Dat is net iets meer dan de optie Adrie Bogers/Rogier Meijer. Wels......liever nietDe naam van Wels is eigenlijk nog niet gevallen in Nijmegen, behalve dan via Wels zelf. De trainer van TOP Oss gaf eerder tegen Voetbal International aan ambitieus te zijn en: “Als NEC komt, dan ga ik praten. Om maar een voorbeeld te noemen.” Wels eindigde dit seizoen op een knappe zesde plek met TOP en werd in de play-offs uitgeschakeld door Sparta.

Een aanzienlijk deel van onze bezoekers kiest toch voor de optie om Bogers zijn oude job van hoofdtrainer weer te laten oppakken lijkt me sterk dat Bogers dat doet, hij wilde toen niet meer en zou nu wel willen? met Meijer als assistent. Bogers werkte de afgelopen twee seizoenen als assistent, hoofdtrainer, assistent en vervolgens weer als hoofdtrainer in een driemanschap met Meijer en Ron de Groot. Andere kanshebbers zijn John van ’t Schip (9 procent), Jean-Paul de Jong (6 procent) en ‘iemand anders’ (6 procent).

Trainers die totaal niet populair zijn, zijn Albert Stuivenberg, Jerrel Hasselbaink en Ricardo Moniz met allen 1 procent en Robin Pronk en Wil Boessen met 0 procent van de stemmen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

En vorig jaar wilde iedereen Jack. Laten we het gewoon eens niet van de fans laten afhangen maar van logisch en degelijk beleid, gebaseerd op een duidelijke voetbalvisie.


En ja, ook ik zie het probleem.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Mark Ariaans schreef:
di 04 jun 2019, 16:41
En vorig jaar wilde iedereen Jack. Laten we het gewoon eens niet van de fans laten afhangen maar van logisch en degelijk beleid, gebaseerd op een duidelijke voetbalvisie.


En ja, ook ik zie het probleem.
Dat is de droom.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Wil Boessen kunnen we ook wegstrepen.

Je zou bijna aan een buitenlandse coach gaan denken, de NL spoeling wordt dun.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Mark Ariaans schreef:
di 04 jun 2019, 16:41
En vorig jaar wilde iedereen Jack. Laten we het gewoon eens niet van de fans laten afhangen maar van logisch en degelijk beleid, gebaseerd op een duidelijke voetbalvisie.


En ja, ook ik zie het probleem.
:biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

burp schreef:
di 04 jun 2019, 18:04
Wil Boessen kunnen we ook wegstrepen.

Je zou bijna aan een buitenlandse coach gaan denken, de NL spoeling wordt dun.
Het maakt mij geen reet uit of hij (zij) uit Nederland komt of uit Oesbekistan als hij (zij) maar samen met de groep spelers voor zorgt dat we promotie maken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Het ligt eraan welke spelers er ook overblijven.Op de poll van Forza stond Klaas Wels 3e. Als die het wordt en jongens als vd Berg,Bossaerts blijven en een Darri/Braken komt terug krijg je het grootste gedonder,die lopen totaal over zo'n onervaren kerel heen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 20:04
Het ligt eraan welke spelers er ook overblijven.Op de poll van Forza stond Klaas Wels 3e. Als die het wordt en jongens als vd Berg,Bossaerts blijven en een Darri/Braken komt terug krijg je het grootste gedonder,die lopen totaal over zo'n onervaren kerel heen.
Waar baseer je dat op?

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BertNEC »

Bogers en Meijer samen op dit moment zie ik niet zitten.
Er moet een nieuwe wind komen die ook afstand kan nemen van vorig jaar
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

BertNEC schreef:
wo 05 jun 2019, 06:54
Bogers en Meijer samen op dit moment zie ik niet zitten.
Er moet een nieuwe wind komen die ook afstand kan nemen van vorig jaar
Sinds 2013 hebben we elk seizoen een nieuwe wind. En die wind blaast ons richting tweede divisie.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 14:55
Dan moet Meijer zich wel ondergeschikt maken aan Bogers.Totaal verschillende opvattingen over voetbal.Meijer is de moderne coach,Bogers de conservatieve.
Andersom joh, voor Bogers geen enkel probleem :tu:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
wo 05 jun 2019, 08:04
BertNEC schreef:
wo 05 jun 2019, 06:54
Bogers en Meijer samen op dit moment zie ik niet zitten.
Er moet een nieuwe wind komen die ook afstand kan nemen van vorig jaar
Sinds 2013 hebben we elk seizoen een nieuwe wind. En die wind blaast ons richting tweede divisie.
Dat waren geen nieuwe winden, achteraf waren dat scheten. En van de laatste hangt er nog een gierlucht in en rond het stadion.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Van Forza:

NEC is druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe trainer. Het vinden van de ideale opvolger van Jack de Gier is echter niet eenvoudig en gaat niet over een nacht ijs. Inmiddels sprak algemeen directeur Wilco van Schaik samen met zijn technische mensen al met vijf kandidaten.



“We voeren gesprekken van ongeveer vier uur per trainer”, geeft Van Schaik aan. “Die zijn minuscuul voorbereid en gaan over van alles. Natuurlijk op de eerste plaats over het sportieve, over de mens achter de trainer, maar ook over randvoorwaarden. Wat is de voetbalvisie van een trainer, wat is zijn visie op voeding, fysiek, trainingsmethoden en trainingsintensiteit en de manier hoe je een topsportcultuur creëert, hetgeen waar we hier naartoe willen werken? Daarnaast haal ik informatie over de trainers uit mijn netwerk en bel ik met spelers en directeuren die met deze trainers hebben gewerkt. Uit dat alles krijg je een compleet beeld van een trainer.”



De naam van Erik ten Hag valt uiteraard ook als het over Van Schaik en de zoektocht naar een trainer gaat. De bovengenoemde methode is dezelfde die Van Schaik gebruikte toen hij de huidige trainer van Ajax naar FC Utrecht haalde. Nu de algemeen directeur van NEC ook op technisch vlak de eindverantwoordelijkheid heeft, neemt Van Schaik het voortouw in deze zoektocht vanuit zijn verantwoordelijkheid die hij nu moet nemen. “Ik sprak Erik laatst nog. Hij heeft de lat erg hoog gelegd voor me, want ik neem niet zomaar meer genoegen met een trainer. Het is een moeilijke zoektocht. Met elkaar hebben wij bij NEC in een opgesteld profiel wel enkele eisen gesteld aan een nieuwe trainer. Net zoals een trainer die ook bij ons neerlegt, het komt in die gesprekken niet van één kant.”



Selectie

Wat betreft de selectie is de eerste stap al gezet. Vorige week woensdag werd Mattijs Branderhorst gepresenteerd. Verder is er voorlopig niet zo veel mogelijk gezien de financiële situatie van de club. Van Schaik overlegt nog met alle geledingen binnen de club over de te varen koers en of aandeelhouders en investeerders daar geld in willen steken. “Daarom kan ik nu niet in een klap zes spelers en een trainer aantrekken. Ik neem op dit moment niet te veel risico, daarnaast denken we dat de huidige selectie beter kan presenteren dan het heeft gedaan.”



De komst van Branderhorst staat daar los van, aangezien NEC tevreden was over de doelman en ook echt behoefte had aan een extra keeper. Verder lijken de Nijmegenaren vooral te moeten reageren in het geval dat er een speler vertrekt. Jonathan Okita en Sven Braken zouden NEC bijvoorbeeld een transfersom kunnen opleveren. “We willen toewerken naar een kleinere selectie dan vorig seizoen waarin de jeugd meer wordt ingepast.”



Voorlopig lijkt er geen technisch verantwoordelijke op komst die de taken van Van Schaik overneemt. Ook dat heeft deels met het financiële plaatje te maken. Van Schaik maakt zich er geen zorgen om dat er geen aparte technisch manager/directeur is. “Veel clubs in de Eerste Divisie werken op deze manier. We zijn de winterwindow ook doorgekomen op deze manier. Ik doe het samen met hoofd scouting Nick Kersten en technisch commissaris Leen Looijen.”



“Daarnaast hebben wij alle drie een groot netwerk dat we gebruiken. Momenteel kunnen we niet zoveel dus kunnen we ons concentreren op die paar kansen als we die moeten grijpen. Deze zomer putten we uit hetzelfde netwerk als in de winter. Ik heb daarnaast inmiddels ook wat jaren ervaring in dit wereldje en kan putten uit een groot netwerk. Maar ik doe dit tijdelijk omdat het mij gevraagd is en de club momenteel geen geld kan vrij maken voor een full time manager. Ik heb totaal geen ambitie dit te blijven continueren of om technisch directeur te worden, laat dat duidelijk zijn.”
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Ik denk dat iedereen hier Forza wel weet te vinden JB.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
wo 05 jun 2019, 10:15
Ik denk dat iedereen hier Forza wel weet te vinden JB.
Forza? Kan JB mij uitleggen hoe ik daar uit kom? Anders moet de gemeente maar water bij de wijn doen :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

JBNMGN schreef:
wo 05 jun 2019, 09:39
"...daarnaast denken we dat de huidige selectie beter kan presenteren dan het heeft gedaan.”

Nog even een steek richting Jack? Waarom hem dan laten zitten tot maart? Dit wisten we in de winterstop toch al?

Overigens, JB, het is beter om gewoon een linkje te plaatsen naar het Forza artikel. Die mannen besteden tijd en moeite om deze artikelen te schrijven en door zo'n artikel in zijn geheel hier neer te plempen haal je activiteit van hun site weg.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

Wat is de voetbalvisie van een trainer, wat is zijn visie op voeding, fysiek, trainingsmethoden en trainingsintensiteit en de manier hoe je een topsportcultuur creëert, hetgeen waar we hier naartoe willen werken?
Deze zin mij vooral. Van geen van deze facetten was namelijk sprake bij de Gier. Ofja de visie was lang leve de lol en zoek het maar lekker uit met z'n elven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

bertje schreef:
wo 05 jun 2019, 10:38
Wat is de voetbalvisie van een trainer, wat is zijn visie op voeding, fysiek, trainingsmethoden en trainingsintensiteit en de manier hoe je een topsportcultuur creëert, hetgeen waar we hier naartoe willen werken?
Deze zin mij vooral. Van geen van deze facetten was namelijk sprake bij de Gier. Ofja de visie was lang leve de lol en zoek het maar lekker uit met z'n elven.
Dat is “vooraf” positief en geruststellend.
Hoop dat we dat ook toegelicht krijgen over de nieuwe trainer.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten