Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Vespared schreef:
vr 07 dec 2018, 23:17
GV schreef:
do 01 nov 2018, 20:27
Voorde wedstrijd een open sollicitatie van Mario Been. Halen die man.
Mario Been is 20 kilo te zwaar, heeft het na NEC nooit meer gehaald, Mario is over...
Zoek een gearriveerde trainer met ruime eredivisie ervaring. Ron Jans, Fred Rutten, dat soort figuren. Te duur? Welnee, wat we nu doen is veel duurder......
Mario bedankt wat je voor ons gedaan hebt, maar nee niet terug komen. Werkt niet meer
Fred Rutten zou super zijn, maar onhaalbaar. Financieel en sportief stort hij zich niet in de diepte in.
Bogers dan maar?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jorrit77 »

Mario werkt niet meer? Waarom zou dat niet meer werken?
En 20 kilo te zwaar? Hij hoeft niet te spelen hoor. Andere namen die ik hierboven lees, gaan al helemaal niet komen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Been lijkt me een slecht idee. We hebben een trainer met voetbalverstand en een visie nodig, die zijn visie kan inslijpen. Been is een trainer die het moet hebben van zorgen voor een goede sfeer. Dat is niet genoeg.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Visie? Visies worden niet gewaardeerd bij NEC. Voor dit visieloze NEC hebben we een trainer nodig die weet hoe te promoveren. Jos Luhukay, Ruud Brood, Hans de Koning, Frans Körver.

More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door More »

Erik ten Hag vandaag in de krant: "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Als je hogere doelen wilt nastreven, zul je iets moeten veranderen in filosofie, strategie en plan van aanpak. Meer nadruk leggen op o.a. fysieke gesteldheid, op mentaliteit, fitheid en belastbaarheid".
Wat mij betreft, is de nieuwe visie van NEC hiermee klaar. Wilco/RvC aan de slag!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Welke trainer wil er nu instappen bij een visieloze club met een trainerskerkhof waar de kuilen al gegraven liggen voor de opvolgers. Zie deze club en dit team maar weer eens op de rit te krijgen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Eric Meijers. Die heeft ervaring met kutkeepers. Ik heb twee trainingen gezien en wist toen al dat deze idioot er geen kut van kan. Welke malloot heeft besloten om deze gozert een contract aan te bieden,
Of een trainer die met kut rechtsbacks ervaring heeft, want ook Terry kan er geen kut van.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16585
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jackkreta »

More schreef:
za 08 dec 2018, 08:15
Erik ten Hag vandaag in de krant: "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Als je hogere doelen wilt nastreven, zul je iets moeten veranderen in filosofie, strategie en plan van aanpak. Meer nadruk leggen op o.a. fysieke gesteldheid, op mentaliteit, fitheid en belastbaarheid".
Wat mij betreft, is de nieuwe visie van NEC hiermee klaar. Wilco/RvC aan de slag!
Jack mag het hele interview met Ten Hag in de Volkskrant wel eens héél goed lezen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Boer Janssen »

Gerher schreef:
za 08 dec 2018, 10:52
Eric Meijers. Die heeft ervaring met kutkeepers. Ik heb twee trainingen gezien en wist toen al dat deze idioot er geen kut van kan. Welke malloot heeft besloten om deze gozert een contract aan te bieden,
Of een trainer die met kut rechtsbacks ervaring heeft, want ook Terry kan er geen kut van.
Wat moeten al die vagina's in je opmerking?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26938
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
za 08 dec 2018, 08:15
Visie? Visies worden niet gewaardeerd bij NEC. Voor dit visieloze NEC hebben we een trainer nodig die weet hoe te promoveren. Jos Luhukay, Ruud Brood, Hans de Koning, Frans Körver.
Volledig eens.
Als ik die Hans de koning vorige week bij Kees aan Tafel hoor, dan krijg ik spontaan weer neigingen Oversier een trap onder zijn hol te geven.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
za 08 dec 2018, 08:15
Visie? Visies worden niet gewaardeerd bij NEC. Voor dit visieloze NEC hebben we een trainer nodig die weet hoe te promoveren.
Jos Luhukay, Ruud Brood, Hans de Koning, Frans Körver.
Die denken bij de naam NEC dat is een "wespennest" daar brand ik mijn vingers niet aan
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 15:01
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 08:15
Visie? Visies worden niet gewaardeerd bij NEC. Voor dit visieloze NEC hebben we een trainer nodig die weet hoe te promoveren. Jos Luhukay, Ruud Brood, Hans de Koning, Frans Körver.
Volledig eens.
Als ik die Hans de koning vorige week bij Kees aan Tafel hoor, dan krijg ik spontaan weer neigingen Oversier een trap onder zijn hol te geven.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Keizerstad1994 »

Kanchelskis schreef:
za 08 dec 2018, 08:17
Welke trainer wil er nu instappen bij een visieloze club met een trainerskerkhof waar de kuilen al gegraven liggen voor de opvolgers. Zie deze club en dit team maar weer eens op de rit te krijgen.
Ik denk dat je je daar nog wel eens flink over zalverbazen. Wordt De Gier maandag ontslagen dan liggen er diezelfde dag gewoon tientallen sollicitaties op het bureau. Kans dat je het beter doet dan De Gier is vrij groot en ondanks alles vind ik dat we voor dit niveau gewoon een prima selectie hebben, zeker aanvallend. Maak er een team van, haal een gerichte versterking en zorg dat die 4 voorin optimaal renderen dan kan je zomaar een goede reeks neerzetten. Maargoed, op de een of andere manier heb ik totaal niet het gevoel dat er wat staat te gebeuren op dit vlak. Terwijl De Gier gewoon op basis van prestaties (of liever gezegd: het gebrek daaraan) ontslagen moet worden. Kan echt, staan gvd praktisch in het rechterrijtje.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:
za 08 dec 2018, 08:06
Been lijkt me een slecht idee. We hebben een trainer met voetbalverstand en een visie nodig, die zijn visie kan inslijpen. Been is een trainer die het moet hebben van zorgen voor een goede sfeer. Dat is niet genoeg.
Been als 11-tal begeleider, dan kan hij ze meenemen naar paintball :biggrin:
Hyballa terug halen als veld trainer om de ploeg weer scherp en vooral fit te krijgen :biggrin:
Brood terug halen als hoofdtrainer? Of toch weer Bogers? Of...................
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Special Guest »

Zoveel opties.....een ervaren trainer had met deze selectie dik bovenaan gestaan. Zeker geen 10e. Trainers zat beschikbaar. Hoe krijgen ze het voor elkaar om hier steeds van die onbenullen aan te stellen. Allemaal onzeker trainers. Hyballa wisten we niets van en was een gok. Daarna "assistent" Bogers die het ironisch gezien nog het beste gedaan heeft ook. Maar nee, ondanks een goede prestatie moest de grote Pepijn hem komen vervangen. Want men had hier visie. En die kwam overeen met die van Pepijn. Maar helaas, ook Pepijntje zakte door het ijs. En met dezelfde visie haalde men cultheld De Gier en zijn zusje Pothuizen naar voren. Want die hebben vast dezelfde visie als waarom Pepijn was aangesteld.


Maar goed...trainers zat beschikbaar. De Koning is de koning van het promoveren. Een Been en je staat met een been in de eredivisie. En zo zijn er veel meer trainers beschikbaar mèt ervaring. En dat is al heel wat na al die nitwitten die we voorbij hebben zien komen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Maar ik denk dat deze voorlopig op slot kan....hij gaat schijnbaar het seizoen gewoon afmaken.....
Want wie moet hem dan wegsturen ?

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jorrit77 »

pjottr schreef:
ma 10 dec 2018, 09:40
Maar ik denk dat deze voorlopig op slot kan....hij gaat schijnbaar het seizoen gewoon afmaken.....
Want wie moet hem dan wegsturen ?
Het publiek! En dat lukt ze heel aardig. Het stort als een kaartenhuis in elkaar. Ik hoor enkel negatieve praat rondom de club. Mensen die de club de rug toe willen keren. Blijbaar weet niemand meer wat te doen met deze club. Ik maak me grote zorgen of er nog mensen zijn die het tij willen en kunnen keren.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Het publiek is duidelijk geweest, echter, de RVC laat hem zitten en geeft m ook nog enkele TD taken extra.
Dan houdt het op en hoef je het voorlopig niet over een nieuwe trainer te hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
ma 10 dec 2018, 13:29
Het publiek is duidelijk geweest, echter, de RVC laat hem zitten en geeft m ook nog enkele TD taken extra.
Dan houdt het op en hoef je het voorlopig niet over een nieuwe trainer te hebben.
Je bedoelt dat hij wordt toegezongen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Door 10 verdwaalden die dachten in het afas stadion te zitten, bedoel je die massale steun ?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
ma 10 dec 2018, 14:42
Door 10 verdwaalden die dachten in het afas stadion te zitten, bedoel je die massale steun ?
Wanneer is het publiek dan duidelijk geweest? Er komt nog steeds 2 maal zoveel publiek dan bij de koploper.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Dan denk ik misschien te makkelijk ..de afkeur om mij heen is in ieder geval duideliijk

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
ma 10 dec 2018, 14:58
pjottr schreef:
ma 10 dec 2018, 14:42
Door 10 verdwaalden die dachten in het afas stadion te zitten, bedoel je die massale steun ?
Wanneer is het publiek dan duidelijk geweest? Er komt nog steeds 2 maal zoveel publiek dan bij de koploper.
Dat publiek heeft grotendeels al betaald vooraf aan het seizoen. Het blijven wel Nederlanders he.....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Als er niks gebeurd verkoop je er volgend jaar op zeker de helft minder....

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door GIJS »

pjottr schreef:
ma 10 dec 2018, 16:27
Als er niks gebeurd verkoop je er volgend jaar op zeker de helft minder....
En als stront boter is is boter goedkoop smeren :biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 60 gasten