Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
di 30 okt 2018, 14:25
De Kletskop schreef:
di 30 okt 2018, 12:04
Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 08:39
Wat een gejank toch weer. Een paar maanden terug stond iedereen op de banken voor Jack. En Oversier, die had me toch goed werk geleverd zeg met Vd Berg en Van Eijden, Wauw wat een vent.

Het zit weer even tegen en wat krijgen we nu. De paniek roep van de achterban om maar weer iedereen er uit te flikkeren.

Ik denk dat Jack een prima trainer is voor N.E.C. en Oversier doet wat hij kan met de middelen die er zijn. De instelling van de spelers is gewoon kut en door het continue gewissel in de selectie en aan trainers onstaat er nooit synergie. Dat heeft tijd nodig. Geef ze die tijd.
:withstupid: Meejeens met bovenstaande.
Of Jack een prima trainer is voor NEC moet nog blijken, dat ie dure foutjes maakt tot op heden is helder, dat de selectie niet fit is is helder.
Het is nu aan Jack om te laten zien dat ie dit ook inziet.
Tsja, als ik dan dit weer lees.. Het is inmiddels al weken niet meer spectaculair maar gewoon bar- en barslecht. Het staat voor geen meter, er is geen tactiek en de instelling is ook bedroevend. Hij moet nu wel erg snel laten zien dat hij er nog iets van kan breien, want hij is dezelfde weg aan het bewandelen als die Lopetegui..
Het zorgelijke aan dat stuk is dat Jack verdedigender wil gaan spelen, maar het moet wel 433 blijven.
Ofwel die extra verdedigende middenvelder die Dijkstra heet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bottendaal »

Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 14:01
En exact daar ligt het probleem. Niet bij Jack en niet bij Oversier, bij het feit dat we elk jaar een compleet nieuw elftal hebben. Bij andere clubs zie je een veel beter samenspel en begrip op het veld. Wij hebben 11 individuen, die op papier beter zijn, maar samen niks creeeren.

Het zou toch mooi zijn als de ''supporters'' op dit forum eens aan het roer mochten staan voor een jaartje.

Ik denk dat het vies zou tegenvallen. We zouden om te beginnen minimaal 6 trainers verslijten in een jaar. De meest idiote en ondoordachte aankopen doen op basis van Youtube filmpjes en na elke verliespartij onze opstelling wijzigen.

Mijn conclusie is simpel. De meerderheid heeft altijd wat te nuilen en richt de frustraties op de verkeerde personen. Daarnaast vind ik het niet gek dat spelers ons als springplank zien. Speel een paar matige wedstrijden en je bent al afgeschreven, wat zeg ik, vaak ben je al afgeschreven voor je uberhaupt een wedstrijd gespeeld hebt. Kap nou eens met dit paniekerige schizo gedrag. Het was een slechte wedstrijd. PUNT. En Door! Hoe je je herpakt de komende wedstrijden, dat is belangrijk. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten, N.E.C. verliest, Topic nieuwe trainer en Nieuwe spelers wordt weer actief.
Ik heb het niet vergeleken, maar durf wel te zeggen dat Twente en ik denk ook Sparta minimaal net zo veel nieuwe spelers heeft als wij. Daar begon het misschien wat stroever, maar komt het op gang. Hier wordt het met de week op alle fronten zwakker.

Met de juiste training zouden de spelers elke week fitter moeten worden. Met een visie zouden patronen elke week duidelijker moeten worden. Met een goede teamspirit zouden wedstrijden op karakter gewonnen kunnen worden. Juist dit wordt elke week minder.
En ik snap best dat het nog vroeg is, maar je kunt nú niet de druk van het moeten promoveren combineren met het bouwen aan een team zoals jij voorstaat. Juist omdat er geen vooruitgang maar juist achteruitgang in de processen zit. Er is simpelweg niet genoeg tijd meer, tijd die er wel was, maar kennelijk niet nittig besteed.
Ik ben niet voor het vervangen van Jack, en ben het met je eens dat rust in de tent in veel gevallen beter werkt dan na een paar mindere resultaten de hele bende vervangen. Maar, als promotie echt van levensbelang voor de club is, dan moet er snel verandering komen. Of Jack moet dat zelf bewerkstelligen (iets waar is grote twijfels bij heb gezien de achterstand/achteruitgang/onkunde op bijna alle facetten), of de clubleiding moet daar voor zorgen.
Ik hoop eerlijk dat Jack het wiel opnieuw uitvindt en het tij kan keren. Daar hebben we met zn allen het meest aan.

Daarnaast ben ik juist blij dat talenten onze club als springplank willen gebruiken. Dat onderscheidt ons, geeft een goeie naam en brengt geld. Zonder de Danjuma’s, Limbombe’s, Ali’s, Kadioglu’s etc. waren we al veel verder weggezakt.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Goede toelichting, Bottendaal. :tu: Ik begrijp wat je zegt. Het gebrek aan strijdlust is iets wat je Jack zou kunnen aanrekenen. Het kan natuurlijk ook in de kop van spelers zitten, dan moet Jack andere namen opstellen.

Ik vraag me alleen af wat kan je nu doen? Zonder nu paniekerige beslissingen te nemen. Ik ben persoonlijk geen fan van Dijkstra, maar als hij in het systeem werkzaam is/wordt... dan moet dat maar.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BennyT »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 31 okt 2018, 14:44
Goede toelichting, Bottendaal. :tu: Ik begrijp wat je zegt. Het gebrek aan strijdlust is iets wat je Jack zou kunnen aanrekenen. Het kan natuurlijk ook in de kop van spelers zitten, dan moet Jack andere namen opstellen.

Ik vraag me alleen af wat kan je nu doen? Zonder nu paniekerige beslissingen te nemen. Ik ben persoonlijk geen fan van Dijkstra, maar als hij in het systeem werkzaam is/wordt... dan moet dat maar.
Dijkstra kom op man, geen gekke dingen roepen nu. Houvast zoeken in een speler als Dijkstra is pas echt een paniek beslissing.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 14:01
En exact daar ligt het probleem. Niet bij Jack en niet bij Oversier, bij het feit dat we elk jaar een compleet nieuw elftal hebben. Bij andere clubs zie je een veel beter samenspel en begrip op het veld. Wij hebben 11 individuen, die op papier beter zijn, maar samen niks creeeren.

Het zou toch mooi zijn als de ''supporters'' op dit forum eens aan het roer mochten staan voor een jaartje.

Ik denk dat het vies zou tegenvallen. We zouden om te beginnen minimaal 6 trainers verslijten in een jaar. De meest idiote en ondoordachte aankopen doen op basis van Youtube filmpjes en na elke verliespartij onze opstelling wijzigen.

Mijn conclusie is simpel. De meerderheid heeft altijd wat te nuilen en richt de frustraties op de verkeerde personen. Daarnaast vind ik het niet gek dat spelers ons als springplank zien. Speel een paar matige wedstrijden en je bent al afgeschreven, wat zeg ik, vaak ben je al afgeschreven voor je uberhaupt een wedstrijd gespeeld hebt. Kap nou eens met dit paniekerige schizo gedrag. Het was een slechte wedstrijd. PUNT. En Door! Hoe je je herpakt de komende wedstrijden, dat is belangrijk. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten, N.E.C. verliest, Topic nieuwe trainer en Nieuwe spelers wordt weer actief.
het was een slechte wedstrijd ,ja prima,dat kan gebeuren.We spelen echter het hele seizoen al volkomen ruk,als je dat niet ziet houdt het wel op hoor.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 31 okt 2018, 15:23
Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 14:01
En exact daar ligt het probleem. Niet bij Jack en niet bij Oversier, bij het feit dat we elk jaar een compleet nieuw elftal hebben. Bij andere clubs zie je een veel beter samenspel en begrip op het veld. Wij hebben 11 individuen, die op papier beter zijn, maar samen niks creeeren.

Het zou toch mooi zijn als de ''supporters'' op dit forum eens aan het roer mochten staan voor een jaartje.

Ik denk dat het vies zou tegenvallen. We zouden om te beginnen minimaal 6 trainers verslijten in een jaar. De meest idiote en ondoordachte aankopen doen op basis van Youtube filmpjes en na elke verliespartij onze opstelling wijzigen.

Mijn conclusie is simpel. De meerderheid heeft altijd wat te nuilen en richt de frustraties op de verkeerde personen. Daarnaast vind ik het niet gek dat spelers ons als springplank zien. Speel een paar matige wedstrijden en je bent al afgeschreven, wat zeg ik, vaak ben je al afgeschreven voor je uberhaupt een wedstrijd gespeeld hebt. Kap nou eens met dit paniekerige schizo gedrag. Het was een slechte wedstrijd. PUNT. En Door! Hoe je je herpakt de komende wedstrijden, dat is belangrijk. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten, N.E.C. verliest, Topic nieuwe trainer en Nieuwe spelers wordt weer actief.
het was een slechte wedstrijd ,ja prima,dat kan gebeuren.We spelen echter het hele seizoen al volkomen ruk,als je dat niet ziet houdt het wel op hoor.
Het was geen slechte wedstrijd, het was de aller-, allerslechtste wedstrijd die ik ooit bij NEC heb mogen aanschouwen. En dat tegen TOP Oss, dan geloof ik er niet meer in dat Jack enige kaas heeft gegeten van het trainerschap. Maargoed, van mij hoeft Jack niet weg overigens. Ik heb er alleen bijzonder weinig vertrouwen in dat hij een wending aan de situatie kan geven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 15:37


Het was geen slechte wedstrijd, het was de aller-, allerslechtste wedstrijd die ik ooit bij NEC heb mogen aanschouwen. En dat tegen TOP Oss, dan geloof ik er niet meer in dat Jack enige kaas heeft gegeten van het trainerschap. Maargoed, van mij hoeft Jack niet weg overigens. Ik heb er alleen bijzonder weinig vertrouwen in dat hij een wending aan de situatie kan geven.
NEC - Excelsior 0-1 (april 2017)
NEC - Groningen 1-4 (augustus 2013)
NEC - PEC 1-5 (augustus 2013)

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

mschr schreef:
wo 31 okt 2018, 16:53
bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 15:37


Het was geen slechte wedstrijd, het was de aller-, allerslechtste wedstrijd die ik ooit bij NEC heb mogen aanschouwen. En dat tegen TOP Oss, dan geloof ik er niet meer in dat Jack enige kaas heeft gegeten van het trainerschap. Maargoed, van mij hoeft Jack niet weg overigens. Ik heb er alleen bijzonder weinig vertrouwen in dat hij een wending aan de situatie kan geven.
NEC - Excelsior 0-1 (april 2017)
NEC - Groningen 1-4 (augustus 2013)
NEC - PEC 1-5 (augustus 2013)
Een 0-1 in dit rijtje opnoemen? En die andere 2 zijn in ieder geval in normale doen vergelijkbare tegenstanders. TOP Oss is een kaliber minder dan dat wij zijn, en als het echt tegen had gezeten waren we er met 0-8 af gegaan. Thuis.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 16:58
mschr schreef:
wo 31 okt 2018, 16:53
bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 15:37


Het was geen slechte wedstrijd, het was de aller-, allerslechtste wedstrijd die ik ooit bij NEC heb mogen aanschouwen. En dat tegen TOP Oss, dan geloof ik er niet meer in dat Jack enige kaas heeft gegeten van het trainerschap. Maargoed, van mij hoeft Jack niet weg overigens. Ik heb er alleen bijzonder weinig vertrouwen in dat hij een wending aan de situatie kan geven.
NEC - Excelsior 0-1 (april 2017)
NEC - Groningen 1-4 (augustus 2013)
NEC - PEC 1-5 (augustus 2013)
Een 0-1 in dit rijtje opnoemen? En die andere 2 zijn in ieder geval in normale doen vergelijkbare tegenstanders. TOP Oss is een kaliber minder dan dat wij zijn, en als het echt tegen had gezeten waren we er met 0-8 af gegaan. Thuis.
Een 0-1? NEC moest winnen tegen laagvlieger Excelsior en het enige wat NEC deed, was achteruitlopen om de nul te houden. En zelfs dat lukte niet. Als je geen greintje strijdlust kunt opbrengen in een degradatiestrijd, dan is dat slecht. Heel slecht.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

ASAP
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
wo 31 okt 2018, 18:05
bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 16:58
mschr schreef:
wo 31 okt 2018, 16:53
bertje schreef:
wo 31 okt 2018, 15:37


Het was geen slechte wedstrijd, het was de aller-, allerslechtste wedstrijd die ik ooit bij NEC heb mogen aanschouwen. En dat tegen TOP Oss, dan geloof ik er niet meer in dat Jack enige kaas heeft gegeten van het trainerschap. Maargoed, van mij hoeft Jack niet weg overigens. Ik heb er alleen bijzonder weinig vertrouwen in dat hij een wending aan de situatie kan geven.
NEC - Excelsior 0-1 (april 2017)
NEC - Groningen 1-4 (augustus 2013)
NEC - PEC 1-5 (augustus 2013)
Een 0-1 in dit rijtje opnoemen? En die andere 2 zijn in ieder geval in normale doen vergelijkbare tegenstanders.
TOP Oss is een kaliber minder dan dat wij zijn, en als het echt tegen had gezeten waren we er met 0-8 af gegaan. Thuis.
Een 0-1? NEC moest winnen tegen laagvlieger Excelsior en het enige wat NEC deed, was achteruitlopen om de nul te houden.
En zelfs dat lukte niet. Als je geen greintje strijdlust kunt opbrengen in een degradatiestrijd, dan is dat slecht. Heel slecht.
Spelers die gebukt gaan onder teveel stress zijn vaak gebleken niet meer voor uit te branden, angst in de knietjes en de koppies.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Verklaarbaar zeer zeker. Maar het werd daardoor de allerslechtste wedstrijd van NEC ooit.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Schreeuwert uut L »

Grasmatknuffelaar schreef:
di 30 okt 2018, 08:39
Wat een gejank toch weer. Een paar maanden terug stond iedereen op de banken voor Jack. En Oversier, die had me toch goed werk geleverd zeg met Vd Berg en Van Eijden, Wauw wat een vent.

Het zit weer even tegen en wat krijgen we nu. De paniek roep van de achterban om maar weer iedereen er uit te flikkeren. Het is maar goed dat de supporters het beleid niet bepalen. Dat zou me toch een schizofrene situatie opleveren. Kotsen op Hyballa, Bogers en Lijnders. Inmiddels verlangen mensen ineens weer terug naar deze trainers. Maak nou eens een keuze.

Ik denk dat Jack een prima trainer is voor N.E.C. en Oversier doet wat hij kan met de middelen die er zijn. De instelling van de spelers is gewoon kut en door het continue gewissel in de selectie en aan trainers onstaat er nooit synergie. Dat heeft tijd nodig. Geef ze die tijd.
:withstupid:
:bier:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Kut club krijgt kut spelers,
kut spelers krijgen een kut trainer
en kut supporters kunnen weer klagen dat het kut is

Hoe herkenbaar :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door MojoMojo »

Toevallig had ik het voor de wedstrijd begon over die 10-0 van PSV tegen Feyenoord een paar seizoenen geleden. Ik zei dat met zo'n resultaat, ik Been er direct had uitgeknikkerd. Blijkbaar kun je je spelers dan niet motiveren. En dan volgt zo'n wedstrijd tegen Oss. Blijkbaar kan Jack de spelers ook niet motiveren; ik heb in ieder geval geen inzet gezien.

Ik vind Jack een mooie kerel en ik wil hem echt nog wel een kans geven. Maar het moet wel snel omslaan. Verliezen tegen Oss, thuis.. geen probleem. Maar de manier waarop vind ik toch wel schandelijk. Kan hij de spelers niet motiveren om te vechten voor elke bal en 90 minuten te knallen, dan moeten we op zoek naar een trainer die dat wel kan. Ik zou echter ook niet weten wie dat wel zou kunnen; ik heb weinig verstand van goede trainers voor een club in de KKD.
The name's so nice, you say it twice..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

MojoMojo schreef:
do 01 nov 2018, 10:47
Toevallig had ik het voor de wedstrijd begon over die 10-0 van PSV tegen Feyenoord een paar seizoenen geleden. Ik zei dat met zo'n resultaat, ik Been er direct had uitgeknikkerd. Blijkbaar kun je je spelers dan niet motiveren. En dan volgt zo'n wedstrijd tegen Oss. Blijkbaar kan Jack de spelers ook niet motiveren; ik heb in ieder geval geen inzet gezien.

Ik vind Jack een mooie kerel en ik wil hem echt nog wel een kans geven. Maar het moet wel snel omslaan. Verliezen tegen Oss, thuis.. geen probleem. Maar de manier waarop vind ik toch wel schandelijk. Kan hij de spelers niet motiveren om te vechten voor elke bal en 90 minuten te knallen, dan moeten we op zoek naar een trainer die dat wel kan. Ik zou echter ook niet weten wie dat wel zou kunnen; ik heb weinig verstand van goede trainers voor een club in de KKD.
Precies wat ik ook denk,is Jack in staat deze selectie gif te geven?Wat eigenlijk ook best raar is,blijkbaar hebben veel van deze jongens nog nooit gehoord van intrinsieke motivatie.En ze doen zichzelf enorm tekort,wie wil ze straks hebben als er niet heel snel een omslagpunt komt.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bleum »

We hebben echt slecht beleid gehad. De trainers die het in de laatste 15 jaar redelijk deden waren trainers met de nodige ervaring die naar de mogelijkheden speelden. Vloet, Brood, dat werk. Trainers die meteen roepen dat ze aanvallend voetbal willen spelen met voorpressie en 4-3-3 direct heilig verklaren en zelf net bij 1 andere club ervaring op gedaan hebben moeten eerst nog een keer hard op hun bek gaan blijkbaar. Pastoor, Hyballa, Lijnders en nu ook De Gier, willen aanvallend voetbal. En nee 4-3-3 moet en zal, zelfs als de buitenspelers er niet zijn of het niveau niet halen. En dat terwijl overal in het voetbal 4-4-2 of zelfs 5-3-2 heel normaal is geworden. Zorg eerst dat je compact kunt spelen, dat de balans goed is en praat daarna een keer over dat pressie gelul.
In Nijmegen willen we vooral strijd en punten zien. Mooi voetbal is leuk meegenomen, maar niet de basis. En als het vies en smerig moet, dan maar vies en smerig. Lelijk voetbal zijn we toch wel gewend. En ik ken geen supporter die fan is van NEC vanwege het attractieve voetbal dat in de goffert gespeeld wordt.

Het is natuurlijk onzin om De Gier nu al weg te sturen. Beetje rust en tijd moet er wel zijn, Nu De Gier eruit sturen zou compleet lachwekkend zijn. Dat er wat moet veranderen is duidelijk. Om te beginnen graag een middenveld dat minder ruimtes weggeeft en niet meteen kwetsbaar is bij balverlies.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Schreeuwert uut L »

Bleum schreef:
do 01 nov 2018, 14:35
We hebben echt slecht beleid gehad. De trainers die het in de laatste 15 jaar redelijk deden waren trainers met de nodige ervaring die naar de mogelijkheden speelden. Vloet, Brood, dat werk. Trainers die meteen roepen dat ze aanvallend voetbal willen spelen met voorpressie en 4-3-3 direct heilig verklaren en zelf net bij 1 andere club ervaring op gedaan hebben moeten eerst nog een keer hard op hun bek gaan blijkbaar. Pastoor, Hyballa, Lijnders en nu ook De Gier, willen aanvallend voetbal. En nee 4-3-3 moet en zal, zelfs als de buitenspelers er niet zijn of het niveau niet halen. En dat terwijl overal in het voetbal 4-4-2 of zelfs 5-3-2 heel normaal is geworden. Zorg eerst dat je compact kunt spelen, dat de balans goed is en praat daarna een keer over dat pressie gelul.
In Nijmegen willen we vooral strijd en punten zien. Mooi voetbal is leuk meegenomen, maar niet de basis. En als het vies en smerig moet, dan maar vies en smerig. Lelijk voetbal zijn we toch wel gewend. En ik ken geen supporter die fan is van NEC vanwege het attractieve voetbal dat in de goffert gespeeld wordt.

Het is natuurlijk onzin om De Gier nu al weg te sturen. Beetje rust en tijd moet er wel zijn, Nu De Gier eruit sturen zou compleet lachwekkend zijn. Dat er wat moet veranderen is duidelijk. Om te beginnen graag een middenveld dat minder ruimtes weggeeft en niet meteen kwetsbaar is bij balverlies.
:withstupid:
:bier:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bottendaal »

Bleum schreef:
do 01 nov 2018, 14:35
We hebben echt slecht beleid gehad. De trainers die het in de laatste 15 jaar redelijk deden waren trainers met de nodige ervaring die naar de mogelijkheden speelden. Vloet, Brood, dat werk. Trainers die meteen roepen dat ze aanvallend voetbal willen spelen met voorpressie en 4-3-3 direct heilig verklaren en zelf net bij 1 andere club ervaring op gedaan hebben moeten eerst nog een keer hard op hun bek gaan blijkbaar. Pastoor, Hyballa, Lijnders en nu ook De Gier, willen aanvallend voetbal. En nee 4-3-3 moet en zal, zelfs als de buitenspelers er niet zijn of het niveau niet halen. En dat terwijl overal in het voetbal 4-4-2 of zelfs 5-3-2 heel normaal is geworden. Zorg eerst dat je compact kunt spelen, dat de balans goed is en praat daarna een keer over dat pressie gelul.
In Nijmegen willen we vooral strijd en punten zien. Mooi voetbal is leuk meegenomen, maar niet de basis. En als het vies en smerig moet, dan maar vies en smerig. Lelijk voetbal zijn we toch wel gewend. En ik ken geen supporter die fan is van NEC vanwege het attractieve voetbal dat in de goffert gespeeld wordt.

Het is natuurlijk onzin om De Gier nu al weg te sturen. Beetje rust en tijd moet er wel zijn, Nu De Gier eruit sturen zou compleet lachwekkend zijn. Dat er wat moet veranderen is duidelijk. Om te beginnen graag een middenveld dat minder ruimtes weggeeft en niet meteen kwetsbaar is bij balverlies.
:withstupid:
Het is sowieso van de zotte (en getuigd van weinig professionaliteit) als een trainer uitgaat van een bepaald type voetbal zonder daarbij naar zn selectie te kijken.
Dat kan alleen bij clubs waar zó veel geld is dat de selectie er op aan gepast kan worden.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Bleum schreef:
do 01 nov 2018, 14:35
We hebben echt slecht beleid gehad. De trainers die het in de laatste 15 jaar redelijk deden waren trainers met de nodige ervaring die naar de mogelijkheden speelden. Vloet, Brood, dat werk. Trainers die meteen roepen dat ze aanvallend voetbal willen spelen met voorpressie en 4-3-3 direct heilig verklaren en zelf net bij 1 andere club ervaring op gedaan hebben moeten eerst nog een keer hard op hun bek gaan blijkbaar. Pastoor, Hyballa, Lijnders en nu ook De Gier, willen aanvallend voetbal. En nee 4-3-3 moet en zal, zelfs als de buitenspelers er niet zijn of het niveau niet halen. En dat terwijl overal in het voetbal 4-4-2 of zelfs 5-3-2 heel normaal is geworden. Zorg eerst dat je compact kunt spelen, dat de balans goed is en praat daarna een keer over dat pressie gelul.
In Nijmegen willen we vooral strijd en punten zien. Mooi voetbal is leuk meegenomen, maar niet de basis. En als het vies en smerig moet, dan maar vies en smerig. Lelijk voetbal zijn we toch wel gewend. En ik ken geen supporter die fan is van NEC vanwege het attractieve voetbal dat in de goffert gespeeld wordt.

Het is natuurlijk onzin om De Gier nu al weg te sturen. Beetje rust en tijd moet er wel zijn, Nu De Gier eruit sturen zou compleet lachwekkend zijn. Dat er wat moet veranderen is duidelijk. Om te beginnen graag een middenveld dat minder ruimtes weggeeft en niet meteen kwetsbaar is bij balverlies.
Je hebt hier wel een punt....ELKE verdedigende trainer hier heeft succes gehad: Neeskens, Lok, Vloet. Brood is op zich ook een verdedigende trainer die succes had, al kreeg hij snel door dat we zoveel kwaliteit hadden dat hij makkelijk met 4 aanvallers kon spelen (Santos op 10) en op basis van kwaliteit makkelijk winnen. Maar blind gaan aanvallen zoals De Gier doet en ook Lijnders en Anton Janssen deden, gaat gewoon mis.
Pastoor zat er een beetje tussen in qua balans en ik wil ook niet zeggen dat hij gefaald heeft als coach.
When Wilco talks, people listen!

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door GV »

Voorde wedstrijd een open sollicitatie van Mario Been. Halen die man.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jorrit77 »

Ik ben er nu helemaal klaar mee. Als zelfs Jack zich niet volwassen kan gedragen...Sorry Jack, het zit er gewoon niet in. Een nieuwe trainer dus, maar wie?

Ik zie als enige haalbare optie op dit moment, Mario. Tactisch vele malen sterker, maar of hij het gaat redden. Dat weten we bij geen enkele vervanger natuurlijk. Ik wil op deze manier niet meer aanmodderen.
Roep maar....

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tim Janssen »

ja om eerlijk te zijn ik kan niet 123 een opvolger bedenken

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Boer Janssen »

Jorrit77 schreef:
vr 07 dec 2018, 22:41
Ik ben er nu helemaal klaar mee. Als zelfs Jack zich niet volwassen kan gedragen...Sorry Jack, het zit er gewoon niet in. Een nieuwe trainer dus, maar wie?

Ik zie als enige haalbare optie op dit moment, Mario. Tactisch vele malen sterker, maar of hij het gaat redden. Dat weten we bij geen enkele vervanger natuurlijk. Ik wil op deze manier niet meer aanmodderen.
Roep maar....
Roep maar? OK dan: omdat Mario het toch niet wordt moeten we onze saaie, maar zeer degelijke 'no nonsense' trainer Adrie Bogers het seizoen af laten maken. Heeft dik bewezen dat hij resultaten kan behalen. In tactisch opzicht is hij meer dan realistisch en hij kent de ploeg en de club. Als hij het klaarspeelt om NEC alsnog te laten promoveren mag hij blijven ook nog. En Jack? Een levenslange gratis tribuneplek voor deze malloot zou ik zeggen, met ingang van de volgende wedstrijd.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Vespared »

GV schreef:
do 01 nov 2018, 20:27
Voorde wedstrijd een open sollicitatie van Mario Been. Halen die man.
Mario Been is 20 kilo te zwaar, heeft het na NEC nooit meer gehaald, Mario is over...
Zoek een gearriveerde trainer met ruime eredivisie ervaring. Ron Jans, Fred Rutten, dat soort figuren. Te duur? Welnee, wat we nu doen is veel duurder......

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten