Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
do 17 mei 2018, 15:00
TheRealTricolores schreef:
do 17 mei 2018, 13:24
Been... Ik weet het niet... In eerste instantie was ik enthousiast. Maar nu het serieuzere vormen begint aan te nemen begin ik te twijfelen.

Zou dit niet weer de zoveelste fout zijn van Oversier? Been heeft op zijn periode bij NEC na niks anders gepresteerd dan ellende. Dit is ook de man die met 10-0 van PSV verloor met Feyenoord..

Als trainer heeft hij eigenlijk bewezen er weinig van te bakken. De periode bij ons had hij een sterren ensemble voor NEC begrippen.

Ik weet het niet...

Qua uitstraling en voor in de media perfect. Maar als coach/trainer die ons moet helpen promoveren?? Hmmm
1. Als been komt is dat niet de keuze van oversier, maar van Boekhoorn
2. De trainer is zo goed als zijn spelers die hij tot zijn beschikking heeft.
Als Been komt kan Oversier niets anders dan opstappen.De keuze van Boekhoorn inderdaad en dat niet alleen.Oversier zou de baas van Been moeten zijn,dat werkt niet natuurlijk.Aan de ene kant de trojka Been-Boekhoorn-Looijen tegenover Oversier.Plus dat de gunfactor, bij tegenslag, altijd bij Been ligt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
do 17 mei 2018, 14:32
mschr schreef:
do 17 mei 2018, 14:27
Hyballa terughalen is ook een optie. Hij maakt jonge spelers beter. Dat heeft ie bewezen met Sturing, Groeneveld, Grot en Kadioglu.
Laten we geen tactisch onbenullen meer aanstellen
34 punten halen in de eredivisie met een baggerselectie is een knappe prestaties. Hake, Verbeek en Pusic haalden 10 punten minder met een veel betere en duurdere selectie.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Arjan van Hout »

zuurpruim schreef:
do 17 mei 2018, 15:17
Voorwaarts schreef:
do 17 mei 2018, 15:00
TheRealTricolores schreef:
do 17 mei 2018, 13:24
Been... Ik weet het niet... In eerste instantie was ik enthousiast. Maar nu het serieuzere vormen begint aan te nemen begin ik te twijfelen.

Zou dit niet weer de zoveelste fout zijn van Oversier? Been heeft op zijn periode bij NEC na niks anders gepresteerd dan ellende. Dit is ook de man die met 10-0 van PSV verloor met Feyenoord..

Als trainer heeft hij eigenlijk bewezen er weinig van te bakken. De periode bij ons had hij een sterren ensemble voor NEC begrippen.

Ik weet het niet...heb

Qua uitstraling en voor in de media perfect. Maar als coach/trainer die ons moet helpen promoveren?? Hmmm
1. Als been komt is dat niet de keuze van oversier, maar van Boekhoorn
2. De trainer is zo goed als zijn spelers die hij tot zijn beschikking heeft.
Als Been komt kan Oversier niets anders dan opstappen.De keuze van Boekhoorn inderdaad en dat niet alleen.Oversier zou de baas van Been moeten zijn,dat werkt niet natuurlijk.Aan de ene kant de trojka Been-Boekhoorn-Looijen tegenover Oversier.Plus dat de gunfactor, bij tegenslag, altijd bij Been ligt.
Wat een onzin.... oversier kan dus been geen goede trainer vinden voor nec? Oversier zal in eerste instantie naar vrije trainers kijken, en daar hoort been ook bij. Als hij been goed vindt mag hij hem halen. Hij zou moeten opstappen wanneer hij door boekhoorn verplicht wordt hem te halen, maar dat zie ik niet gebeuren.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Beaker »

Inderdaad Verbeek is echt een kerel met inhoud, die past erg goed in Nijmegen. En Dalfsen is nog te doen volgens mij.. zie hem graag komen. Dan hebben we in ieder geval een erg fitte selectie!
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:
do 17 mei 2018, 15:37
eniesee-elst schreef:
do 17 mei 2018, 14:32
mschr schreef:
do 17 mei 2018, 14:27
Hyballa terughalen is ook een optie. Hij maakt jonge spelers beter. Dat heeft ie bewezen met Sturing, Groeneveld, Grot en Kadioglu.
Laten we geen tactisch onbenullen meer aanstellen
34 punten halen in de eredivisie met een baggerselectie is een knappe prestaties. Hake, Verbeek en Pusic haalden 10 punten minder met een veel betere en duurdere selectie.
Moet ja nagaan hoeveel punten we hadden gehad als we de 2e seizoenshelft gewoon countervoetbal waren blijven spelen, maar meneer dacht dat we wel toe waren aan gegenpressung

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

Beaker schreef:
do 17 mei 2018, 15:50
Inderdaad Verbeek is echt een kerel met inhoud, die past erg goed in Nijmegen. En Dalfsen is nog te doen volgens mij.. zie hem graag komen. Dan hebben we in ieder geval een erg fitte selectie!
Verbeek ? die overal weggestuurd is ?? we zijn het afvoerputje van het trainersgilde niet!
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tim Janssen »

voor een paar jaar terug zou ik ja zeggen maar laat verbeek maar lekker weg hier

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Jan van Staa
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
do 17 mei 2018, 15:54
Moet ja nagaan hoeveel punten we hadden gehad als we de 2e seizoenshelft gewoon countervoetbal waren blijven spelen, maar meneer dacht dat we wel toe waren aan gegenpressung
In de tweede seizoenshelft speelden we antivoetbal met 5 verdedigers achterin die zelden uit het eigen strafschopgebied kwamen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:
do 17 mei 2018, 16:13
eniesee-elst schreef:
do 17 mei 2018, 15:54
Moet ja nagaan hoeveel punten we hadden gehad als we de 2e seizoenshelft gewoon countervoetbal waren blijven spelen, maar meneer dacht dat we wel toe waren aan gegenpressung
In de tweede seizoenshelft speelden we antivoetbal met 5 verdedigers achterin die zelden uit het eigen strafschopgebied kwamen.
We speelden met backs die de hele flank moesten bestrijken en zelden achterin te vinden waren waardoor we continu 1:1 kwamen te staan im de omschakeling, Hyballa is net als Pep een tactisch onbenul.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Arch »

Wederom heb je alleen maar verliezers, de is de zoveelste trainer bij NEC die eruit vliegt.
Het zooitje in de top moet je eruit gooien ( RVC )

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jsentani »

Arch schreef:
do 17 mei 2018, 16:33
Wederom heb je alleen maar verliezers, de is de zoveelste trainer bij NEC die eruit vliegt.
Het zooitje in de top moet je eruit gooien ( RVC )
RVC of RKC?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

Arch schreef:
do 17 mei 2018, 16:33
Wederom heb je alleen maar verliezers, de is de zoveelste trainer bij NEC die eruit vliegt.
Het zooitje in de top moet je eruit gooien ( RVC )
En dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

Arch schreef:
do 17 mei 2018, 16:33
Het zooitje in de top moet je eruit gooien ( RVC )
Maar de RvC is al bijna helemaal vernieuwd sinds afgelopen zomer. Zo blijf je bezig.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Arch schreef:
do 17 mei 2018, 16:33
Wederom heb je alleen maar verliezers, de is de zoveelste trainer bij NEC die eruit vliegt.
Het zooitje in de top moet je eruit gooien ( RVC )
Laat Van Schaik maar even zitten. Die heeft jaren met Van Seumeren gewerkt, die zal niet snel opkijken van de grillen van een Boekhoorn.En een paar man die de bus opwachten, daar zal hij,de Bunnikside kennende,ook niet van wakker liggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Is er bij de goffert al een geblindeerd busje gespot ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

Ach, wat maakt het uit. Wordt nooit wat zo.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
do 17 mei 2018, 17:35
Is er bij de goffert al een geblindeerd busje gespot ?
Ja met Wesley Sneijder erin, Boekhoorn is nu echt aan het doorpakken.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Beaker »

Mark Ariaans schreef:
do 17 mei 2018, 17:35
Ach, wat maakt het uit. Wordt nooit wat zo.
Nou niet zo neerslachtig, juist een mooie tijd om weer opnieuw te beginnen met bouwen. Zoals van Schaik al zei, eerst alle lijken uit de kast om schoon schip te maken. Dat is nu gaande.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Gezien de uitslag op Forza is het merendeel van de supporters voor de komst van Been. Ik weet het niet. Onder Been was het voetbal, mn in het eerste half jaar, nou ook niet altijd zo geweldig. Been heeft ook niet zo'n oog voor jonge spelers hetgeen voor een opleidingsclub als NEC toch wel belangrijk is. Verder heeft hij geen ervaring in de Jupiler. Dat dat belangrijk is heeft Brood wel bewezen. Iemand met wel Juup ervaing is Streppel. Is in de Juup ook met Willem 2 kampioen geworden. Zou qua persoonlijkheid ook wel bij NEC passen. Extravert, kan goed met supporters omgaan en is als trainer open maar kan als het moet ook streng optreden. Dat is iets dat je bij NEC ook nodig hebt omdat er bij de spelers hier weleens gemakzucht wil insluipen. Kortom, Streppel beschikt over verschillende eigenschappen die hem voor ons een goede trainer zouden maken! Vraag is natuurlijk of hij zelf ook zou willen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

Wessel schreef:
do 17 mei 2018, 19:13
Gezien de uitslag op Forza is het merendeel van de supporters voor de komst van Been. Ik weet het niet. Onder Been was het voetbal, mn in het eerste half jaar, nou ook niet altijd zo geweldig. Been heeft ook niet zo'n oog voor jonge spelers hetgeen voor een opleidingsclub als NEC toch wel belangrijk is. Verder heeft hij geen ervaring in de Jupiler. Dat dat belangrijk is heeft Brood wel bewezen. Iemand met wel Juup ervaing is Streppel. Is in de Juup ook met Willem 2 kampioen geworden. Zou qua persoonlijkheid ook wel bij NEC passen. Extravert, kan goed met supporters omgaan en is als trainer open maar kan als het moet ook streng optreden. Dat is iets dat je bij NEC ook nodig hebt omdat er bij de spelers hier weleens gemakzucht wil insluipen. Kortom, Streppel beschikt over verschillende eigenschappen die hem voor ons een goede trainer zouden maken! Vraag is natuurlijk of hij zelf ook zou willen.
:withstupid: voordeel van Been is wel dat het een verbinder is. Kan goed met media, sponsoren, bestuur, spelers omgaan. Dat zorgt ook voor positieve beweging.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tim Janssen »

denk dat we de handjes dicht mogen knijpen dat er een trainer hier heen wil komen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Tim Janssen schreef:
do 17 mei 2018, 19:39
denk dat we de handjes dicht mogen knijpen dat er een trainer hier heen wil komen
Ik denk dat er morgenochtend al 10 sollicitatiebrieven op de mat liggen.Zoveel trainers werkeloos , dat afbreukrisico nemen ze voor lief en de afkoopsom is beter dan thuis zitten.

Gjalt
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 10:59
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gjalt »

Wessel schreef:
do 17 mei 2018, 19:13
Gezien de uitslag op Forza is het merendeel van de supporters voor de komst van Been. Ik weet het niet. Onder Been was het voetbal, mn in het eerste half jaar, nou ook niet altijd zo geweldig. Been heeft ook niet zo'n oog voor jonge spelers hetgeen voor een opleidingsclub als NEC toch wel belangrijk is. Verder heeft hij geen ervaring in de Jupiler. Dat dat belangrijk is heeft Brood wel bewezen. Iemand met wel Juup ervaing is Streppel. Is in de Juup ook met Willem 2 kampioen geworden. Zou qua persoonlijkheid ook wel bij NEC passen. Extravert, kan goed met supporters omgaan en is als trainer open maar kan als het moet ook streng optreden. Dat is iets dat je bij NEC ook nodig hebt omdat er bij de spelers hier weleens gemakzucht wil insluipen. Kortom, Streppel beschikt over verschillende eigenschappen die hem voor ons een goede trainer zouden maken! Vraag is natuurlijk of hij zelf ook zou willen.
Been geen Jupiler ervaring? Hij is nota bene kampioen geworden in de Eerste Divisie.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

zuurpruim schreef:
do 17 mei 2018, 20:09
Tim Janssen schreef:
do 17 mei 2018, 19:39
denk dat we de handjes dicht mogen knijpen dat er een trainer hier heen wil komen
Ik denk dat er morgenochtend al 10 sollicitatiebrieven op de mat liggen.Zoveel trainers werkeloos , dat afbreukrisico nemen ze voor lief en de afkoopsom is beter dan thuis zitten.
:withstupid: Dat denk ik ook. Ook dat er heel veel troep bij zit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 119 gasten