Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
eniesee12
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee12 »

jetipo schreef:
do 20 mar 2025, 19:31
eniesee12 schreef:
do 20 mar 2025, 19:19
E.B schreef:
do 20 mar 2025, 19:12
RW1985 schreef:
do 20 mar 2025, 19:05
Ondanks dat het artikel in VI het niet zo stellig zegt, meldt Sander Janssen op X in een reactie op een andere user dat Van Bommel het ook niet wordt.
NEC gaat niet in zee met Mark van Bommel. De Nijmeegse club zoekt verder, terwijl Van Bommel zijn opties verder afweegt.

Mitchell van der Gaag ziet de klus in Nijmegen niet zitten.
Was Mitchell dus niet uit de duim gezogen. Maar het is Gaag of niet.

We zullen wel uitkomen bij Van der Looi, Sibum of Ulté :biggrin:
:withstupid: :withstupid:
Uiteindelijk een of andere beginner waarschijnlijk.
Precies maar uiteindelijk ook gewoon het lot van NEC natuurlijk , Boekhoorn en consorten kunnen wel willen maar spelers en trainers van naam staan niet te springen om naar Nijmegen te komen klaarblijkelijk

Keezer
Contacteer:

Bericht door Keezer »

John Heitinga dan maar? Ookal was een eerdere assistent van Liverpool niet echt een succes. Deed het wel hoed bij Ajax en daarna veel ervaring opgedaan in Engeland.

Keezer
Contacteer:

Bericht door Keezer »

Panucci schreef:
do 20 mar 2025, 19:59
eniesee12 schreef:
do 20 mar 2025, 18:52
Afgewezen door Van Der Gaag dus...
Te hoog in z’n bol? United is fantastisch natuurlijk, maar verder alleen Excelsior, NAC, en Jong Ajax getraind. Zijn we zelfs daarvoor niet goed genoeg?
Volgens mij heeft hij het in Portugal als trainer goed gedaan.

T.I.G.O.
Contacteer:

Bericht door T.I.G.O. »

Dat van de Gaag niet toehapt is logisch want die gaat met ten Hag naar een topclub volgend seizoen

luuknec1
Contacteer:

Bericht door luuknec1 »

Pepijn Lijnders een nieuwe kans geven? Heeft wel een netwerk om zich heen en misschien met wat ervaren assistenten een goede optie.

Veugel
Contacteer:

Bericht door Veugel »

Ik zou graag reiziger zien komen. Bewezen goed overweg te kunnen gaan met talenten en een jonge selectie en tactisch sterk.

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Veugel schreef:
do 20 mar 2025, 20:24
Ik zou graag reiziger zien komen. Bewezen goed overweg te kunnen gaan met talenten en een jonge selectie en tactisch sterk.
:withstupid:
Wat mij betreft ook. Beste kandidaat van wie ik tot nu toe qua namen voorbij heb zien komen (los van een Van Bommel natuurlijk).

Jeroenmgn
Contacteer:

Bericht door Jeroenmgn »

Jonk?

jetipo
Contacteer:

Bericht door jetipo »

eniesee12 schreef:
do 20 mar 2025, 20:00
jetipo schreef:
do 20 mar 2025, 19:31
eniesee12 schreef:
do 20 mar 2025, 19:19
E.B schreef:
do 20 mar 2025, 19:12
RW1985 schreef:
do 20 mar 2025, 19:05
Ondanks dat het artikel in VI het niet zo stellig zegt, meldt Sander Janssen op X in een reactie op een andere user dat Van Bommel het ook niet wordt.
NEC gaat niet in zee met Mark van Bommel. De Nijmeegse club zoekt verder, terwijl Van Bommel zijn opties verder afweegt.

Mitchell van der Gaag ziet de klus in Nijmegen niet zitten.
Was Mitchell dus niet uit de duim gezogen. Maar het is Gaag of niet.

We zullen wel uitkomen bij Van der Looi, Sibum of Ulté :biggrin:
:withstupid: :withstupid:
Uiteindelijk een of andere beginner waarschijnlijk.
Precies maar uiteindelijk ook gewoon het lot van NEC natuurlijk , Boekhoorn en consorten kunnen wel willen maar spelers en trainers van naam staan niet te springen om naar Nijmegen te komen klaarblijkelijk
Zul je zien dat het Schreuder wordt.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico »

Wat mij betreft kiezen ze een keer voor een ervaren eredivisie trainer doe heeft bewezen het maximale eruit te halen, Lukkien of Fraser. Er zijn maar een paar echt bijzondere trainers, de kwaliteit van de spelersgroep is belangrijker.

TT
Contacteer:

Bericht door TT »

Waarom zou iemand als Van Bronckhorst ook naar NEC willen? Feyenoord, Rangers, Besiktas...dat zijn toch net wat andere clubs...

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

eniesee12 schreef:
do 20 mar 2025, 18:52
Afgewezen door Van Der Gaag dus...
Veel dieper kan je niet zakken......
When Wilco talks, people listen!

Gerard Lopez
Contacteer:

Jammer dat het geen Van Bommel wordt. Fijn dat het geen Van der Gaag wordt, al is het wel alarmerend dat NEC hem heeft gepolst. Ik hoop dan nu maar op Dick Schreuder, dat is een man met pit en tactische kennis.
Als het Sibum wordt dan is de doelstelling voor volgend seizoen meteen al bekend: 15e plek. Dan had je net zo goed Meijer kunnen verlengen en mag Aalbers per direct eruit geflikkerd worden.

FC Hilversum
Contacteer:

Bericht door FC Hilversum »

Gerard Lopez schreef:
do 20 mar 2025, 21:02
Jammer dat het geen Van Bommel wordt. Fijn dat het geen Van der Gaag wordt, al is het wel alarmerend dat NEC hem heeft gepolst. Ik hoop dan nu maar op Dick Schreuder, dat is een man met pit en tactische kennis.
Als het Sibum wordt dan is de doelstelling voor volgend seizoen meteen al bekend: 15e plek. Dan had je net zo goed Meijer kunnen verlengen en mag Aalbers per direct eruit geflikkerd worden.
:withstupid:

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

Dat er hier überhaupt nog mensen serieus dachten dat Van Bommel hier trainer ging worden. :jestera:

Dit kan in het rijtje van oa Roque Santa Cruz.

Gerard Lopez
Contacteer:

burp schreef:
do 20 mar 2025, 21:10
Dat er hier überhaupt nog mensen serieus dachten dat Van Bommel hier trainer ging worden. :jestera:

Zo gek was het nou ook weer niet....minder gek dan Neeskens destijds iig.
NEC is, zeker als we dit seizoen niet in het linkerrijtje eindigen, een prima club om nu in te stappen. Veel geld om te investeren en voor de buitenwacht heb je het al snel goed gedaan als je linkerrijtje haalt, wat eigenlijk het minimale zou moeten zijn maar de gemiddelde randstadter weet dat niet.

T.I.G.O.
Contacteer:

Bericht door T.I.G.O. »

burp schreef:
do 20 mar 2025, 21:10

Was zo gek niet destijds, kwam terug van een zware blessure en dan is het lastig minuten maken bij een topclub.
Technische staf vreesde een soort “scheefgroei” destijds.

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

Laten we gewoon een trainer nemen die weet wat het is om play-offs te halen, die weet wat het is om een play-off te winnen, die een bekerfinale kan halen, die teams zonder veel problemen in de eredivisie houdt, die netjes is, voor zijn spelers opkomt en emotie toont wanneer het nodig (met soms een schorsing), die een derby uit kan winnen, die... ach, het is toch niet moeilijk om zo'n trainer te vinden :biggrin:
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)

Gerard Lopez
Contacteer:

Johnny schreef:
do 20 mar 2025, 22:17
Laten we gewoon een trainer nemen die weet wat het is om play-offs te halen, die weet wat het is om een play-off te winnen, die een bekerfinale kan halen, die teams zonder veel problemen in de eredivisie houdt, die netjes is, voor zijn spelers opkomt en emotie toont wanneer het nodig (met soms een schorsing), die een derby uit kan winnen, die... ach, het is toch niet moeilijk om zo'n trainer te vinden :biggrin:
Ik ken er nog eentje die vrij is. En hij woont in Doetinchem wat qua reistijd prima te doen is.....

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Gerard Lopez schreef:
do 20 mar 2025, 22:44
Johnny schreef:
do 20 mar 2025, 22:17
Ik ken er nog eentje die vrij is. En hij woont in Doetinchem wat qua reistijd prima te doen is.....
Zo nieuw is deze niet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Keizerstad1994
Contacteer:

Bericht door Keizerstad1994 »

Tja aan de ene kant begrijp ik best dat Van Bommel meer keuzes heeft en daarop wil wachten. Vraag is waarom NEC meteen zo'n haast heeft om door te willen schakelen. Ondanks alles moeten we ons nog eerst definitief handhaven en voordat daar ook maar enige vorm van zekerheid over is ben je echt wel een paar weken tot een maand verder. Ik had die tijd nog wel willen gebruiken om op Van Bommel te wachten want dat zou de club denk ik een enorme boost geven. Dat ze dan kennelijk meteen iemand als Van der Gaag vragen wordt ik dan weer helemaal niet vrolijk van. Die heeft eigenlijk alleen bij Excelsior wat laten zien. Die mag heel blij zijn dat NEC hem wil hebben.

Als Van Bommel daadwerkelijk niet komt is er voor mij op dit moment maar een serieus alternatief en dat is Dick Schreuder, die kan de boel hier wel een beetje opschudden. Reiziger heb ik wat meer m'n twijfels bij. Types als Sibum, Steijn, Kruys en weet ik veel voor middelmaat moet je echt niet aan beginnen.
'Justice knows every mans number'

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico »

Keizerstad1994 schreef:
do 20 mar 2025, 22:57
Tja aan de ene kant begrijp ik best dat Van Bommel meer keuzes heeft en daarop wil wachten. Vraag is waarom NEC meteen zo'n haast heeft om door te willen schakelen. Ondanks alles moeten we ons nog eerst definitief handhaven en voordat daar ook maar enige vorm van zekerheid over is ben je echt wel een paar weken tot een maand verder. Ik had die tijd nog wel willen gebruiken om op Van Bommel te wachten want dat zou de club denk ik een enorme boost geven. Dat ze dan kennelijk meteen iemand als Van der Gaag vragen wordt ik dan weer helemaal niet vrolijk van. Die heeft eigenlijk alleen bij Excelsior wat laten zien. Die mag heel blij zijn dat NEC hem wil hebben.

Als Van Bommel daadwerkelijk niet komt is er voor mij op dit moment maar een serieus alternatief en dat is Dick Schreuder, die kan de boel hier wel een beetje opschudden. Reiziger heb ik wat meer m'n twijfels bij. Types als Sibum, Steijn, Kruys en weet ik veel voor middelmaat moet je echt niet aan beginnen.
Ik heb juist veel twijfels bij Schreuder die nul ervaring heeft op het hoogte niveau. Dan moet je hogeschoolvoetbal gaan spelen met een middenmoter wat toch net wat anders is dan met PEC op tweede niveau en Castellion op derde niveau (een niveautje hoger lukte het al weer niet). Je weet dat er sowieso wedstrijden komen waar je gruwelijk wordt weggecounterd, weet niet of onze supporters daartegen bestand zijn. Snap sowieso niet waarom wij altijd weer voor onervaren trainers kiezen.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Als hij niet wilt komen (van Bommel), dan lekker doorschakelen. Als hij zich te goed voelt voor NEC, dan wil ik hem niet eens. Ik wil een trainer die trots is voor deze club uit te komen. En ja, ik snap dat een 'grote naam' veel zal doen voor mogelijke transfers. In de landelijke media is de mogelijke koppeling van Van Bommel aan NEC afgemaakt, en ik heb dat als zeer storend ervaren. De grote Van Bommel en het kleine NEC. Wij waren niet goed genoeg voor hem.

Ik snap donders goed dat we geen Ajax, PSV of Feyenoord zijn. Dat Twente, AZ en FC Utrecht momenteel boven ons staan. Maar kom op zeg, we hebben een begroting in de top 10 en een club vol met historie. Als een trainer ons te 'min vindt', dan kiezen we el iets anders.

Gerard Lopez
Contacteer:

Inmiddels sijpelt de reden van Van Bommel om niet te willen ook door: hij vindt de selectie te jong.

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Keizerstad1994 schreef:
do 20 mar 2025, 22:57

Zou het niet gewoon een nette manier zijn om geen “Nee” te hoeven zeggen? NEC schakelt idd wel snel door, terwijl we inderdaad nog niet veilig zijn. Wat mij betreft hadden ze nog wel even kunnen wachten.
Aan de andere kant, bij zo’n Lammers (of Locadia eerder) hebben ze zo lang gewacht dat alle alternatieven in de tussentijd ook onder de pannen waren. Dus ze lijken geleerd te hebben van fouten uit het verleden

Plaats reactie