Ik zou denken dat je als trainer de TD van je mogelijk toekomstige club noemt als je met hem in gesprek bent geweest. En niet alleen de adviseur en de geldschieter benoemt als het een gesprek met alle 3 was…bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:07Waarom dan? Ik niet zo eigenlijk, lijkt me dat als je zo’n gesprek hebt dat Aalbers en Boekhoorn wel even nabespreken wat ze van het gesprek vonden en dat hij er niet meteen achteraan duikt.Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 19:56Ik vraag mij af of Carlos bij alle gesprekken is geweest. Hij heeft wel met vBommel gesproken zegt hij, maar vBommel had het bij Rondo alleen over Boekhoorn en Rutten. Lijkt me raar dat Carlos daarbij gezeten heeft, maar niet genoemd wordt.bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 18:22Maar dan nog. Lijkt me zwaar onlogisch dat Carlos niet bij die besprekingen zit, anders kan hij net zo goed meteen z’n conclusies trekken..Tyson schreef: ↑zo 16 mar 2025, 18:03Van Bommel benoemde Carlos niet bij Rondobertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 18:00Maar Aalbers was daar toch ook bij? Althans, dat liet hij wel blijken in het bericht toen het afscheid van Meijer werd aangekondigd..Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:22
Ik ben het redelijk met je eens alleen vind ik niet dat je kunt zeggen wat Boekhoorn wel of niet moet doen. Het is aan NEC om met hem en zijn giften om te gaan.
Waar ik enigszins moeite mee heb is dat vBommel de gesprekken voert met Boekhoorn en Rutten, dat is niet NEC. Ik ben van mening dat NEC de regie in handen moet houden, en daar Boekhoorn bij betrekken. Nu lijkt het alsof NEC niet zelf het beleid bepaalt.
Ik denk overigens dat het overduidelijk erbij betrekken van Boekhoorn wel heel erg vanuit Wilco komt. Die vind het belangrijk dat Boekhoorn zich erbij betrokken voelt, dat gebeurt zo natuurlijk wel.
Nieuwe trainer
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Nieuwe trainer
Zonder Boekhoorn valt er weinig beleid te maken hier op De Goffert!Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:01Ik vind dat dus niet logisch vanuit NEC. NEC moet eigen beleid voeren. Samen met en afgestemd met Boekhoorn, prima, maar ik vind dat het niet zo kan zijn dat Boekhoorn samen met Rutten bedenkt wie de trainer wordt, ook niet met goedkeuring van Carlos.Tyson schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:54En is ook helemaal logisch tochburp schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:48Toch is het niet meer zo vrijblijvend wat B wel en niet mag/ moet doen .Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:16Dat bedoel ik dus juist…Tyson schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:32Wie betaald die bepaald zo gaat het overalBottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:22
Ik ben het redelijk met je eens alleen vind ik niet dat je kunt zeggen wat Boekhoorn wel of niet moet doen. Het is aan NEC om met hem en zijn giften om te gaan.
Waar ik enigszins moeite mee heb is dat vBommel de gesprekken voert met Boekhoorn en Rutten, dat is niet NEC. Ik ben van mening dat NEC de regie in handen moet houden, en daar Boekhoorn bij betrekken. Nu lijkt het alsof NEC niet zelf het beleid bepaalt.
In de oude constructie wel, maar nu hij echt ingestapt is heeft dat wel een verandering gebracht in zijn verantwoordelijkheid naar de club.
Nouja, hij staat met Rutten op de foto in de dierentuin van Boekhoorn. Dat hij die 2 dan bij naam noemt als dat benoemd wordt vind ik vrij logisch, maar ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat Carlos er niet bij is geweest. Of het moet een puur oriënterend gesprek zijn geweest over waar Boekhoorn met de club naar toe wil, dat zal bij een Utrecht met van Seumeren-Zuidam ook wel eens zo zijn. Een van Seumeren/Boekhoorn heeft dan toch meer overtuigingskracht en een ander verhaal dan een TD, vind niet gek dat daar dan gebruik van wordt gemaakt. Zo is oa ook Cillessen weer terug gekomen uiteindelijk..Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:15Ik zou denken dat je als trainer de TD van je mogelijk toekomstige club noemt als je met hem in gesprek bent geweest. En niet alleen de adviseur en de geldschieter benoemt als het een gesprek met alle 3 was…bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:07Waarom dan? Ik niet zo eigenlijk, lijkt me dat als je zo’n gesprek hebt dat Aalbers en Boekhoorn wel even nabespreken wat ze van het gesprek vonden en dat hij er niet meteen achteraan duikt.Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 19:56Ik vraag mij af of Carlos bij alle gesprekken is geweest. Hij heeft wel met vBommel gesproken zegt hij, maar vBommel had het bij Rondo alleen over Boekhoorn en Rutten. Lijkt me raar dat Carlos daarbij gezeten heeft, maar niet genoemd wordt.
Ik denk overigens dat het overduidelijk erbij betrekken van Boekhoorn wel heel erg vanuit Wilco komt. Die vind het belangrijk dat Boekhoorn zich erbij betrokken voelt, dat gebeurt zo natuurlijk wel.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik snap wat je bedoelt, bij Cillessen vind ik dat ook weer een ander verhaal, dat is een jongen van de club.bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:29Nouja, hij staat met Rutten op de foto in de dierentuin van Boekhoorn. Dat hij die 2 dan bij naam noemt als dat benoemd wordt vind ik vrij logisch, maar ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat Carlos er niet bij is geweest. Of het moet een puur oriënterend gesprek zijn geweest over waar Boekhoorn met de club naar toe wil, dat zal bij een Utrecht met van Seumeren-Zuidam ook wel eens zo zijn. Een van Seumeren/Boekhoorn heeft dan toch meer overtuigingskracht en een ander verhaal dan een TD, vind niet gek dat daar dan gebruik van wordt gemaakt. Zo is oa ook Cillessen weer terug gekomen uiteindelijk..Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:15Ik zou denken dat je als trainer de TD van je mogelijk toekomstige club noemt als je met hem in gesprek bent geweest. En niet alleen de adviseur en de geldschieter benoemt als het een gesprek met alle 3 was…bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:07Waarom dan? Ik niet zo eigenlijk, lijkt me dat als je zo’n gesprek hebt dat Aalbers en Boekhoorn wel even nabespreken wat ze van het gesprek vonden en dat hij er niet meteen achteraan duikt.Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 19:56Ik vraag mij af of Carlos bij alle gesprekken is geweest. Hij heeft wel met vBommel gesproken zegt hij, maar vBommel had het bij Rondo alleen over Boekhoorn en Rutten. Lijkt me raar dat Carlos daarbij gezeten heeft, maar niet genoemd wordt.
Ik hoop dat Carlos en Boekhoorn samen aan tafel gezeten hebben om samen het plan te presenteren. Boekhoorn heeft geen functie binnen de club, toch raar als hij dan het beleid gaat uileggen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Goh…Tyson schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:20Zonder Boekhoorn valt er weinig beleid te maken hier op De Goffert!Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 20:01Ik vind dat dus niet logisch vanuit NEC. NEC moet eigen beleid voeren. Samen met en afgestemd met Boekhoorn, prima, maar ik vind dat het niet zo kan zijn dat Boekhoorn samen met Rutten bedenkt wie de trainer wordt, ook niet met goedkeuring van Carlos.Tyson schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:54En is ook helemaal logisch tochburp schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:48Toch is het niet meer zo vrijblijvend wat B wel en niet mag/ moet doen .
In de oude constructie wel, maar nu hij echt ingestapt is heeft dat wel een verandering gebracht in zijn verantwoordelijkheid naar de club.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Iemand die iets meer weet over de stand van zaken?
-
- Contacteer:
Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Zou fijn zijn als er snel wat duidelijkheid is, nu in de interlandperiode. Lijkt me een ideaal moment.
Dan is e.e.a weer wat tot rust gekomen als je de wedstrijden tegen AZ en verder krijgt. Dan kan de focus daar gewoon op.
Dan is e.e.a weer wat tot rust gekomen als je de wedstrijden tegen AZ en verder krijgt. Dan kan de focus daar gewoon op.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Als opvolger van Carlos??Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Que?Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..

-
- Contacteer:
Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Dat gerucht komt van Knipping op X... Of er moeten nog andere bronnen zijn.Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.

Dat is een opluchtingRW1985 schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:41Dat gerucht komt van Knipping op X... Of er moeten nog andere bronnen zijn.Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Vervanger van Hansen denk ikTim Janssen schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:01Als opvolger van Carlos??Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Karelkees schreef: ↑di 18 mar 2025, 15:44Vervanger van Hansen denk ikTim Janssen schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:01Als opvolger van Carlos??Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..

Come on Wilfried Bony!
Ja inderdaad, die heeft een nog zwakker hart dan dat Ronnie heeft. Lijkt me dat hij lekker aan het rentenieren is en niet aan nog zo'n job begint..zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Oh dan weten we al genoeg.RW1985 schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:41Dat gerucht komt van Knipping op X... Of er moeten nog andere bronnen zijn.Nijmegen0413 schreef: ↑di 18 mar 2025, 13:57Lijkt de goede kant op te gaan. En ook de geruchten rondom Overmars steken steeds vaker de kop op..
Alles komt goed !!
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Geloof er allemaal geen anus van, maar de gedachte van Overmars die voor een flinke vergoeding af en toe met Carlos brainstormt en netwerk deelt zou ik best interessant vinden. Kan in een dergelijke opzet geen negatieve invloed hebben.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Dat is het niet. Overmars heeft ook gewoon een baan momenteel en in september is zijn contract bij Antwerp verlengd.zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Antwerp verkeert echter in grote financiële problemen en laat NEC nou net financieel wel mogelijkheden hebben.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Maar wat zou hij dan doen? Of gaan ze Aalbers dan ontslaan? Mag toch hopen dat we niet zulk debiel beleid gaan voerenGlorie-NEC schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:02Dat is het niet. Overmars heeft ook gewoon een baan momenteel en in september is zijn contract bij Antwerp verlengd.zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Antwerp verkeert echter in grote financiële problemen en laat NEC nou net financieel wel mogelijkheden hebben.
- TheRealTricolores
- Contacteer:
Debiel beleid? Overmars, heel Ajax wil die man terug en terecht! Die komt echt niet naar NEC, mensen zijn nie goedGijscoman schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:19Maar wat zou hij dan doen? Of gaan ze Aalbers dan ontslaan? Mag toch hopen dat we niet zulk debiel beleid gaan voerenGlorie-NEC schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:02Dat is het niet. Overmars heeft ook gewoon een baan momenteel en in september is zijn contract bij Antwerp verlengd.zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Ik zag overigens net v Bommel bij de Beckenbauer cup met allemaal legends. Kan nog steeds ballen, en blijft een grote naam. Wanneer kan de vlag uit? Hoop echt dat het doorgaat allemaal
donderdag 29 mei 2003
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Deze onrust wordt mede mogelijk gemaakt verknipt sr, je weet wel die notoire onrust stokerGlorie-NEC schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:02Dat is het niet. Overmars heeft ook gewoon een baan momenteel en in september is zijn contract bij Antwerp verlengd.zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.
Alles komt goed !!
Enige wat ik me dan kan voorstellen is als Aalbers als clubman het prima vind om een stapje terug te doen en hoofd scouting te worden oid. Ik kan me verder niet zo goed voorstellen dat er aan zijn stoelpoten wordt gezaagd..Gijscoman schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:19Maar wat zou hij dan doen? Of gaan ze Aalbers dan ontslaan? Mag toch hopen dat we niet zulk debiel beleid gaan voerenGlorie-NEC schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:02Dat is het niet. Overmars heeft ook gewoon een baan momenteel en in september is zijn contract bij Antwerp verlengd.zoete aardbei schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:17Overmars lijkt mij klinkklare onzin.Die man moet aan zijn gezondheid denken,bovendien zien we die in Nederland niet zo snel terug denk ik.